Baby voelen met 15 weken

10-06-2019 19:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel erg het gevoel dat ik de baby al kan voelen. Zeker wanneer ik even op mijn buik lig (ben een buikslaper geweest dus dat sluipt er soms nog even in) lijkt de baby te protesteren. Ik voel dan allerlei kriebeltjes en plopjes. Ervaar dit al een par dagen op deze manier.

Zou dit kunnen of beeld ik me te veel in?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dat.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan, mijn tweede kind voelde ik zelfs nog vroeger dan dat.
Alle reacties Link kopieren
jahoor, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan heel goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel meer dat de baby echt erop reageert wanneer ik op mijn buik lig. Als een soort van tegenreactie.

Gisteren tijdens een feestje voor het eerst cola en wat zoetigheid op, toen voelde ik ook wat meer bewegingen dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Kind is vast hoogbegaafd. Hoor je haar / hem al praten? ;-D
Als t reageert op zoetigheid wordt het een meisje.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan. Nu zwanger van de 2e en haar voel ik toch echt al vanaf week 14 duidelijk. Dacht dat dat niet kon, maar darmen waren het niet. Vond het vooral vreemd omdat ik de eerste pas ná de 20 weken voor het eerst voelde.
pavo07 schreef:
10-06-2019 19:17
Ja dat kan. Nu zwanger van de 2e en haar voel ik toch echt al vanaf week 14 duidelijk. Dacht dat dat niet kon, maar darmen waren het niet. Vond het vooral vreemd omdat ik de eerste pas ná de 20 weken voor het eerst voelde.
Bij de 2e weet je nu waar je op moet letten. Bij de eerste gooi je t nog op darmen of iets anders.
Alle reacties Link kopieren
KokoRose schreef:
10-06-2019 19:08
Ik bedoel meer dat de baby echt erop reageert wanneer ik op mijn buik lig. Als een soort van tegenreactie.
Ja, als ik op mijn buik ging liggen en duwde met mijn hand kreeg ik reactie. Echt. Was wel graatmager indertijd, weinig buikvet dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde ze alledrie met 14 weken, maar ik was ook heel slank BMI 19, , jij misschien ook?
Ligt er ook aan waar de placenta ligt. Als die aan de achterkant zit voel je de baby eerder dan als de placenta aan de voorkant zit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste voelden we met 14 weken aan de buitenkant. Inderdaad was ik ook erg mager en de placenta lag achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde mijn tweede met 14 wk. Eerste met 16 wk. Ik was/ben slank en placenta aan de achterkant. Dus ja het kan! Apart hé. Een vlindertje in je buik :heart:
Ik was daar altijd bizar slecht in... Elke zwangerschap, 4,voelde ik het pas rond de 17/18 weken. Superleuk dat jij het nu al voelt :)
Ik was niet slank en voelde beiden rond de 14-15 weken. Sterker nog: rond de 17 weken kon mijn man het aan de buitenkant ook goed voelen.
Alle reacties Link kopieren
mijn 2e voelde ik met 13 weken al dus dat kan best!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt alsof je denkt dat je niet meer op je buik mag slapen? Maak je geen zorgen joh, dat kan gewoon (Hier bij de laatste zeker tot 36 wk gewoon op mijn buik geslapen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven