Boek Ollimania

12-06-2019 21:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe,

Ben op zoek naar het Ollimania boek voor vaders, maar dan niet gepersonaliseerd. Weet iemand of dat bestaat? Kindje is nog niet geboren, dus personaliseren gaat niet ;-) Zie onderstaande link, voor het boek dat ik bedoel:

https://www.yoursurprise.nl/boek-met-na ... LcEALw_wcB

Zo niet, iemand anders een leuk idee voor een boek voor een aanstaande papa dat 'voor gelezen' kan worden in het eerst halfjaar, met veel plaatjes het liefste dus ;-) En bij voorkeur dat over een 'super' papa gaat?

Hoor/zie wel of jullie me verder kunnen helpen.
Je hoeft toch alleen de naam vd vader in te vullen?
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat het boek over?
Volgens mij is het de bedoeling dat je de naam van de vader invult, niet van het kind.
Sorry, ik zie nu dat de naam van het kind er inderdaad ook in komt.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
12-06-2019 22:03
Sorry, ik zie nu dat de naam van het kind er inderdaad ook in komt.
Haha geeft niet. Zag het ook pas laat. Ook nog gekeken of ik het kon omzeilen maar moet het invullen helaas...
Alle reacties Link kopieren
"Mama kwijt" heeft duidelijke plaatjes voor een eerste jaar. Van Chris Haughton.

Er is ook een jachtverhaal, ze besluipen een beest en van vangen komt er niets: Sssst! We hebben een plan.

Maar eigenlijk kan hij ook de reclamefolders of de krant voorlezen, waar hij op dat moment bij kan.

Ook leuk vind ik die stoffen boekjes waarbij bijvoorbeeld een deur open en dicht kan. Hema had die, kikker van Max Veldhuis ook. Die kunnen ook lekker in de was als er teveel spuug op zit.

Ik zou die van de jacht doen.
En als ie twee is naar de voorstelling ervan door theaterbeesten van Meneer Monster, genaamd Rover. Voorstellingen zijn voor de kleintjes gemaakt dus duren niet heel lang. Ze hebben meerdere leuke prentenboeken tot voorstelling gemaakt.
Gruffalo, Kleine mol die wil weten wie op zijn kop gepoept heeft maar ook de waanzinnige boomhut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven