Elektrische massagestoel

13-06-2019 12:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg zojuist een pedicure, zonder erover na te denken heb ik de elektrische massagestoel aaangezet. Ik zat verzonken in mijn werkmail, totdat het me na ongeveer 10 minuten binnen schoot of het wel mag. Na wat opgezocht te hebben is het zeker niet aan te raden, maar zijn de meningen verdeeld.

Heeft iemand er ervaring mee? Reden om langs te gaan bij de verloskundige?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 18:56
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou hoeft niet meer denk ik..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
nou, kreeg je er een leuk kleurtje bij...?
sommige mensen hebben iets te mopperen over de stofjes in nagellak

verder vind ik het weinig ontspannend om je werkmail te bekijken tijdens een wellness treatment, zou je niet gewoon even niksen?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Uhm, waar ben je bang voor? Ik heb geen ervaring met een massagestoel, maar dat zijn toch geen harde klappen of zo?
Alle reacties Link kopieren
Huh hoezo mag massage niet dan?
Nooit een moment over nagedacht. Waarom zou dat niet mogen en van wie niet? Of zaten ze tijdens die massage in je buik te stompen?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is een massagestoel niet schadelijk. En je hoeft dus ook niet langs de verloskundige.

Al is het misschien wel een goed idee om een keer met je verloskundige te praten over je irreële angsten rondom je zwangerschap. Dit is namelijk al het zoveelste topic dat je hierover opent.

Stop met googelen (word je alleen maar onzeker van) en bedenk maar dat als alles zo gevaarlijk zou zijn, we nu niet met 7,5 miljard mensen op deze planeet zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je in je zwangerschap?

En relax! Deze stress is stukken schadelijker dan tien minuutjes wiebelen in een stoel. Wat überhaupt niet schadelijk is.

En nee, geen reden om naar de verlos te gaan, als je je echt druk maakt kun je altijd nog bellen voor advies.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb zelfs een massage kussen in huis, was mijn grootste vriend. En die stoelen die je hebt op de luchthaven regelmatig gebruikt. Vond het heerlijk ontspannend (en mijn hormonen hebben zelfs opgezocht hoeveel zo'n stoel zou kosten voor thuis) 😅
Alle reacties Link kopieren
Had de stoel ook infraroodlicht? Dat zou wel een verschilletje maken.
Alle reacties Link kopieren
Procne schreef:
13-06-2019 12:15
Natuurlijk is een massagestoel niet schadelijk. En je hoeft dus ook niet langs de verloskundige.

Al is het misschien wel een goed idee om een keer met je verloskundige te praten over je irreële angsten rondom je zwangerschap. Dit is namelijk al het zoveelste topic dat je hierover opent.

Stop met googelen (word je alleen maar onzeker van) en bedenk maar dat als alles zo gevaarlijk zou zijn, we nu niet met 7,5 miljard mensen op deze planeet zouden zijn.

Dit. Relax.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus mocht van de verloskundige met een week of 16 nog in alle atracties van Walibi.

Misschien geeft dat een indicatie?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat zou de verloskundige dan moeten doen ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
13-06-2019 14:14
Wat zou de verloskundige dan moeten doen ?
Checken of de borstvoeding-in-aanleg geen milkshake of boter gaat worden?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Procne schreef:
13-06-2019 12:15
Natuurlijk is een massagestoel niet schadelijk. En je hoeft dus ook niet langs de verloskundige.

Al is het misschien wel een goed idee om een keer met je verloskundige te praten over je irreële angsten rondom je zwangerschap. Dit is namelijk al het zoveelste topic dat je hierover opent.

Stop met googelen (word je alleen maar onzeker van) en bedenk maar dat als alles zo gevaarlijk zou zijn, we nu niet met 7,5 miljard mensen op deze planeet zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zouden de mods de titel kunnen aanpassen naar "elektrische massagestoel" ?

Het leest zo vreemd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
13-06-2019 14:06
Mijn schoonzus mocht van de verloskundige met een week of 16 nog in alle atracties van Walibi.

Misschien geeft dat een indicatie?
Ik witt niet dat er überhaupt een beperking was. Ik heb op vakantie met 21 weken keihard met een quad over super hobbelige wegen (lees:hobbel-hobbel een uur lang) gekrost met grote keien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, mods! :daisy:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven