Elektrische massagestoel

13-06-2019 12:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg zojuist een pedicure, zonder erover na te denken heb ik de elektrische massagestoel aaangezet. Ik zat verzonken in mijn werkmail, totdat het me na ongeveer 10 minuten binnen schoot of het wel mag. Na wat opgezocht te hebben is het zeker niet aan te raden, maar zijn de meningen verdeeld.

Heeft iemand er ervaring mee? Reden om langs te gaan bij de verloskundige?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 18:56
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou hoeft niet meer denk ik..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
nou, kreeg je er een leuk kleurtje bij...?
sommige mensen hebben iets te mopperen over de stofjes in nagellak

verder vind ik het weinig ontspannend om je werkmail te bekijken tijdens een wellness treatment, zou je niet gewoon even niksen?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Uhm, waar ben je bang voor? Ik heb geen ervaring met een massagestoel, maar dat zijn toch geen harde klappen of zo?
Alle reacties Link kopieren
Huh hoezo mag massage niet dan?
Nooit een moment over nagedacht. Waarom zou dat niet mogen en van wie niet? Of zaten ze tijdens die massage in je buik te stompen?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is een massagestoel niet schadelijk. En je hoeft dus ook niet langs de verloskundige.

Al is het misschien wel een goed idee om een keer met je verloskundige te praten over je irreële angsten rondom je zwangerschap. Dit is namelijk al het zoveelste topic dat je hierover opent.

Stop met googelen (word je alleen maar onzeker van) en bedenk maar dat als alles zo gevaarlijk zou zijn, we nu niet met 7,5 miljard mensen op deze planeet zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je in je zwangerschap?

En relax! Deze stress is stukken schadelijker dan tien minuutjes wiebelen in een stoel. Wat überhaupt niet schadelijk is.