Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af:

Ik ben 26 jaar, 3,5 jaar samen en we hebben een dochter van 9,5 maanden.
Geheel onverwacht ben ik weer zwanger. Ik moet dit nog even laten bezinken, maar we zijn er wel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
hoi Diadora lijkt me leuk om mee te kletsen op dit topic!
Ik ben 27, 5 jaar samen en nu 6 weken zwanger van onze eerste :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook graag meekletsen!

Ik ben, na 14 maanden en net voor de pijnlijke onderzoeken in het fertiliteitstraject zouden beginnen, zwanger van ons eerste kindje!

Dinsdag hebben wij onze echo (ivm medische redenen).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jaar en nu 5 weken zwanger van onze eerste. 11 juli heb ik de eerste echo. Ik vind het allemaal nog erg spannend en kan niet wachten tot de echo :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden wat gezellig!! Ik kom ook graag meekletsen. Wat leuk dat jullie zwanger zijn.
Ik zal me even voorstellen ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 2 jaar. Ik ben er sinds gisteren achter dat ik zwanger ben. Vorige maand een miskraam gehad. Dit is de 2e maand waarin we het probeerde.
Mijn man heb ik het nog niet verteld, omdat het 6 dagen voor mn NOD is én ik mijn zoontje zondag op vaderdag de test kado wil laten doen.
Voelen jullie verder goed ? Last van kwaaltjes al?
Liefs
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Moet nog even kijken hoe actief ik mee wil schrijven maar ik ben 25 en heb een dochter van 9 maanden en nu zwanger van de tweede (ongeveer 5 weken). Niet echt onverwacht want we waren er wel mee bezig maar t was ineens in twee maanden raak terwijl het de eerste keer een jaar duurde dus we zijn wel erg verrast. Moet ook nog erg wennen aan het idee.

Blauwdruifje, wat heb je al vroeg positief getest! Had je al symptomen dat je zo vroeg wilde testen? Lijkt me wel spannend om zo vroeg te testen, ik zou best bang zijn dat het nog mis gaat denk ik. Hopelijk gebeurt dat natuurlijk niet! Sowieso vind ik het deze eerste weken erg spannend of het wel goed blijft gaan.
Hoi allemaal,

Diadora, fijn dat jij een topic aanmaakt, ik was te lui om het zelf te doen :facepalm:

Ik ben zo'n zes weken zwanger van ons tweede kindje. Sneller dan verwacht want ons eerste kindje is pas 5,5 maand. Als alles goed blijft gaan schelen ze straks 13 maanden! :-$

Hier een eerste echo gepland voor 4 juli. Hebben jullie al data staan? En hoe voelen jullie je?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vk nog niet gebeld, wil eerst even zelf wennen aan t idee, over een weekje of twee ofzo ga ik wel bellen, de eerste weken doen ze toch niks 😉
Echo’s gaan hier via een externe partij, doet vk niet zelf, maar vk verwijst wel door en plant het in, dus datum weet ik sowieso pas als ik intake heb gehad bij vk, dat leggen ze ook niet eerder vast dan tijdens de intake (rond 8 weken).

Ik voel tot nu toe nog helemaal niks. Bij mijn dochter vanaf 7 weken elke dag meerdere keren overgegeven, tot een week of 13/14. Daarna heel de zwangerschap door nog wel sporadisch overgegeven maar niet dagelijks. Zie daar nu wel heel erg tegenop dat dat weer gebeurt, maar als dat zo is, doe je er toch weinig aan 🙈. En je vergeet dus achteraf weer hoe erg dat ook alweer was.... want ik wilde toch echt weer zwanger worden.

Jij al kwaaltjes ClaireSophie?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die ook nog een jong kindje hebben en zwanger zijn. Maar ook zeker leuk voor de anderen die zwanger zijn van de eerste.

Gefeliciteerd allemaal! Zo spannend allemaal he.

Ik heb de vk nog niet gebeld, omdat ik het ook net als Minik even wil laten bezinken. Het was onverwachts, dus ik moet het even verwerken. Gisteren had ik positief getest, 2 dagen voor de NOD, omdat ik 2 weken een zeurend gevoel heb in mijn onderrug en onderbuik en dit had ik bij de eerste zwangerschap ook. Ook continue moe. Ik ben dus nu 4 weken.

Ik hoop voor je Minik dat het overgeven deze zwangerschap mee valt! Bij mijn eerste nooit overgeven, wel af en toe misselijk geweest de eerste weken.

Blauwdruifje, wauw knap dat je het nog voor je kan houden tot vaderdag!! Ik kon het niet voor me houden en ik had mn vriend meteen geappt die aan het werk was..

Kikii, wat fijn dat je zwanger bent geraakt voor de onderzoeken. Wat snel, dinsdag al echo! Wel spannend zeg!!
Ja, ik vind het leuk om mee te schrijven.
Ik ben 31 en mijn man 30. Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Onze oudste is 2.
Ik ben nu ruim 6 weken zwanger.
De verloskundige heb ik al gebeld en 4 juli heb ik de eerste echo.

Er zijn er een aantal snel zwanger van de tweede. Snap dat dit even schrikken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 5 weken zwanger van onze eerste, ik vind het allemaal erg spannend en zit de dagen vooruit te kijken om maar snel voorbij de eerste 12 weken te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik mag ook meeschrijven hier. Afgelopen donderdag een positieve test in handen gehad nadat ik 3 dagen over tijd was. Wij waren niet bezig om zwanger te worden maar hebben het niet veilig gedaan dus wisten dat de kans er was. Maar toch een flinke verrassing, heel blij maar het is nog niet helemaal "geland"

Ik ben 30 en we hebben al een zoontje van bijna 2 jaar.

Ik wacht ook nog even met aanmelden bij de verloskundige, dus nog geen data van echo bekend
Hoe voelen jullie je? Al misselijk of last van andere kwaaltjes?

Hier is de misselijkheid volop aanwezig helaas. ‘s nachts en ‘s morgens is het het ergst, maar heb de hele dag mheeeh gevoel. Sta ook ‘s morgens meerdere malen te kokhalzen.
Bij de oudste ook misselijk geweest dus hield er wel rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Kato, vikamustygrishy en Laura! Leuk dat jullie ook mee schrijven.

Wat vervelend auto! Hield de misselijkheid bij de oudste lang aan?
Ik heb alleen sochtends die meeeh gevoel en soms beetjr misselijk.

Is t een idee om een tabel te maken?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend kato

Ik heb nog nergens geen last van qua kwaaltjes, wel last van onzekerheid of het allemaal wel goed gaat.
Nog geen datum voor een echo trouwens moet eerst een afspraak hebben met een gyn via het ziekenhuis.
Hi dames!

Ook ik schat in nu 4 of 5 weken zwanger te zijn. Ik weet het niet precies want ik heb pcos. Ben nu zelf 25 en de eerste dus vind her vooral heel spannend!

Ga maandag de verloskundige bellen.

Hebben jullie ook van die doemgedachten? Vooral: wat als er iets niet in orde is etc.

Ik was super blij maar nu beginnen er toch wat zorgen te ontstaan, haha. Ik denk vooral omdat het de eerste is en ik totaal geen idee heb wat te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Missdramaqueen dat heb ik ook ja, vooral als ik wat buikpijn heb. Wat ik wel vaker heb want dat hoort ook bij mijn ziektebeeld echt heel vervelend dat doemdenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook last van die doemgedachtes, zelfs met al een zwangerschap achter de rug. Heb vandaag ook weer getest terwijl ik bij de eerste maar 1 test gedaan had. Woensdag mag ik van mezelf nog een test doen om de 3+ te zien staan en dan moet ik het loslaten en maar gewoon gaan geloven.

Denk dat het komt omdat mijn beste vriendin pas een miskraam gehad heeft, dat maakt mij ook zo bewust van dat het alle kanten op kan.

Ik zit sowieso met het vertellen van mijn zwangerschap aan deze vriendin in mijn maag. Zij is al jaren bezig en sinds 1.5 jaar medisch. Toen ik (bijna) 3 jaar geleden zwanger raakte van mijn zoon, hoopte zij ook snel zwanger te zijn zodat we samen zwanger waren. Zij staat nog met lege handen en ik ben nu zwanger van nummer 2.

En vooral omdat het bij ons eigenlijk niet gepland was, gaat het zo hard aankomen bij haar en daar zit ik echt mee
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan extra spannend om het te vertellen. Maar ik vind dat echte vriendinnen juist blij voor elkaar moeten zijn, ook al wil je het zelf zo graag. Je gunt je vriendin het ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij idd ook vervelend om te vertellen als het bij haar maar niet lukt en jij nu dan voor de 2de keer zwanger bent.
Maar idd zoals diadora zegt als je echte vriendinnen bent kun je daar ook weer over praten met elkaar en ze zal vast wel blij zijn voor jullie
Tabel vind ik een goed idee. Dan hebben we overzicht

Diadora; bij de oudste ben ik ongeveer tot 18 weken misselijk geweest. Hoop zo hard dat het dit keer minder lang is. 😬
Wil zo graag nog een kindje, maar die misselijkheid ben ik nu al zo zat.
Ik ben zwanger-niet ziek, maar het belemmerd mij zo in mijn dagelijks leven.

Zitten jullie ook trouwens snel vol na een paar hapjes eten? Ik kan dan echt niets meer weg krijgen. Dit was vanavond ook het geval bij mijn ouders. Ik ben bang dat ze nu misschien langzaam een vermoeden krijgen.
Mijn oma zat mij ook steeds aan te kijken en toen ik weg ging vroeg ze of ik ziek was. Gereageerd met ‘nee hoor, zat gewoon heel vol’
We gaan het zien! 😜

Vika; ja dat zijn lastige situaties. Kan me voorstellen dat je hier tegenop ziet.

Hier ook wel onzekerheden terwijl het mijn tweede is. Bij de eerste was ik ook steeds zo zenuwachtig of alles goed zit. Dezelfde twijfels heb ik nu ook. Het is gewoon afwachten tot de eerste echo. Zo lastig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zou ook graag meelezen/schrijven. Ik ben 29 en mama van S van 2j4m en nu bijna 5 weken zwanger van nummer 2! Heel blij mee na 2e ronde clomid gelukt! Wel leuk dat meer mama’s hier een tweede krijgen, ben heel benieuwd hoe de combi zwanger met peuter gaat zijn.. maar vooral veel zin in!
Nu met vlagen misselijk maar valt nog erg mee, bij de eerste heel lang misselijk geweest, mag deze keer anders🙈. En moet nog echo plannen in zkh eerste en daarna vk.
Vind het ook weer heel spannend of t allemaal goed zal gaan, voor zoontje een missed abortion gehad. Maar goede moed!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, als alles goed gaat ben ik eind februari uitgerekend en schrijf ik ook graag mee, maar ik twijfel nog extreem. Mijn testen lopen namelijk helemaal niet op en het is echt turen met het blote oog (en zaklamp). Afgelopen donderdag was ik 1 tot 2 dagen overtijd en nu 4 dagen later is de test bijna nog even licht..

Op de foto is er niks te zien van de testen, temperatuur wel nog hoog. Ga morgenochtend voor de zekerheid nog even de Clear Blue met wekenindicator doen en dan het ziekenhuis bellen (ben namelijk weer onder behandeling van Clomid).

Ik hoop dat ik hier kan meeschrijven! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag contact gehad met verloskundige en mag voor volgende week al een vitaliteits echo inplannen. Zo snel had ik niet verwacht, ben nu 5 weken dus dan 6 en een beetje. Vorige keer had ik met 7+4 de eerste echo.

Nog meer die al zo vroeg een echo krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven