Heftige menstruatiepijn maar toch positieve thuistest (ICSI)

21-06-2019 23:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben mezelf helemaal aan het gek maken dus ik hoop dat ik het hiermee nog even volhoud tot in mag testen in het ziekenhuis.

Ik volg een ICSI traject, dit is mijn 3e keer en 4e terugplaatsing. Bij alle keren had ik bij de tweede week menstruatiepijn en een negatieve thuistest en ook in het ziekenhuis. Ik heb dit keer vanaf dag 7 getest en het is positief, dat geeft mij super veel hoop ! Ik heb al drie testen gedaan (ik kan het niet geloven haha) en elke dag word het streepje donkerder. Ik heb nu alleen veel heftige menstruatiepijn en ben toch bang..

Ik weet dat ieders lichaam anders werkt, maar zijn er vrouwen die het zelfde als mij hebben meegemaakt en toch een goed resultaat hebben gekregen uiteindelijk?

ik ben erg benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Dat kan zeker meid.. Geen bloed is goed.. Heel spannend, zal voor je duimen! Wanneer mag je bloed prikken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen fertiliteitstraject gehad, maar ik ben wel 8x zwanger geweest en zodra ik die krampen had, wist ik: het is raak.
Dus bij mij was het altijd goed nieuws, hopelijk voor jou ook.
Dat had ik ook toen ik zwanger was in het eerste trimester. Super pijnlijke krampen...
Ik denk dat het geen menstruatiekrampen zijn maar iets wat er slechts op lijkt...

Een voorzichtige gefeliciteerd!
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 23:29
0.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook, was bij mij juist een teken dat ik zwanger was.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh superfijn om te lezen, bedankt voor jullie reacties ! Ik mag maandag prikken dus nog eventjes geduld en hopen dat het positief blijft.

Wat is het wachten toch verschrikkelijk zeg en vooral de laatste dagen
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook ik had gewoon last van krampen. Inderdaad alsof je ieder moment ingesteld kan worden.

Gefeliciteerd met je positieve test!
Ik ben nu ook net 5,5 week zwanger en de menstruatiekrampen zijn inderdaad hevig! Dus: geen bloed is goed! Gefeliciteerd en succes!
Wauww wat fijn gefeliciteerd! Heb ook gehoord dat veel dames krampen hebben in het begin maar het blijft angstig omdat het veel op menstruatie krampen lijkt. Hoeveel dagen na TP ben je nu
Alle reacties Link kopieren
Ahh dank jullie !

@JonathanStrange wat leuk gefeliciteerd, bijna je eerste echo dus?

@Alaynee ja zodra ik weer een krampje heb gaat er weer van alles door m’n hoofd, maar deze reacties stellen me een beetje gerust. Vandaag is mijn 12e wachtdag.
Gefeliciteerd!
Ik weet nog goed dat ik tegen mijn beste vriendin zei dat ik zoooveel last had van menstruatiekramp die maand.
Ik bleek inderdaad ook zwanger.
Het schijnt te komen door de groei van je baarmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Ik weet ook net dat ik zwanger ben! Ik dacht al
3 dagen shit krampen ik word ongesteld maar nee! De test zij gister avond hartstikke zwanger! Niet druk om maken lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Hier 2 weken lang enorme buikpijn gehad na de icsi. Wist niet waar ik het zoeken moest. Maar zat wel goed :-)
ShannonLove schreef:
22-06-2019 00:52
Ahh dank jullie !

@JonathanStrange wat leuk gefeliciteerd, bijna je eerste echo dus?

Ja, begin juli ongeveer, nog twee weken wachten! Ik heb IUI gehad, bij mijn ziekenhuis maken ze in de 7e week een echo.
Wanneer krijg je bij ICSI een echo?
Hoort bij een zwangerschap inderdaad. Sterkte en succes. Ik vond deze periode het zwaarste van de hele behandeling
Alle reacties Link kopieren
Nou hier word ik vrolijk van bedankt dames !

@Danoontjepower88 wat fijn dat je positief bent getest jij ook gefeliciteerd !! En ik zal me best doen om er van te genieten, moet het nog tot me door laten dringen !

@JonathanStrange wat spannen, die twee weken zijn zo om gelukkig, als ik het goed heb maken ze bij een ICSI in de 6e week een echo

@lisbeth Bedankt voor je reactie en inderdaad dit is echt het zwaarste gedeelte van het hele traject pff naja we hebben het er voor over !
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor heel herkenbaar!! Ik kon niet eens hoesten of niezen zonder dubbel te klappen van de pijn. (Heb ik nog steeds wel en ben nu 8weken zwanger)

Ik had ook last van mijn onderrug icm de buikkrampen.

Hoop dat het allemaal goed mag lopen voor jullie 😘
Alle reacties Link kopieren
@BlueBerry Gefeliciteerd ten eerste ! En bedankt voor het reageren en ook goed om te weten dat de krampen dus wel even kunnen duren , ik herken ook de last van de onderrug inderdaad.

Dankje en geniet van je zwangerschap 🤗
Alle reacties Link kopieren
Ook 5 weken zwanger en krampen voor de nod! Verschrikkelijk. Maar goed, dat heb ik ook voor mijn menstruatie. Inmiddels dus een positieve test en de krampen zijn ook minder.

Omdat ik via iui zwanger ben geworden krijg ik over 3 weken een echo.

To: gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
@apestraartje30 wat leuk gefeliciteerd ! Nou bedankt voor je reactie dat doet me echt goed.

Vandaag weer een test gedaan voor de zekerheid en het streepje is nu nog donkerder dus ik ga ervan uit dat als ik morgen mag testen in het ziekenhuis dat ze hetzelfde zien spannend !😍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven