HELP

26-06-2019 14:18 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor al deze volwassen antwoorden en oprechte hulp. Ik hoop dat jullie beseffen dat het erg makkelijk is van achter je beeldscherm andere klein te maken met harde woorden! Wat dat betreft ben ik toch een stuk volwassener dan de gemiddelde forum bezoeker.
uppies wijzigde dit bericht op 26-06-2019 14:40
95.98% gewijzigd
De vraag is of je dit kind in je eentje wil opvoeden. Zo ja, moet je je niet tegen laten houden door die flapdrol.
Ik vind het wel zorgelijk dat je nog niet zo lang geleden zwanger was van iemand waar je ook al geen normale relatie mee had. En nu weer. Waarom gebruik je geen anticonceptie?
Je hebt hem 1,5 maand geleden leren kennen en bent nu 8,5 weken zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Dus als je abortus pleegt, neem je hem weer terug?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Een paar dingen die mij zo opvielen:

- Prille liefde? Pure geiligheid vrees ik...
- En wat bedoel je met de opmerking dat je het nooit zal vertellen en nooit aan je ouders zal vertellen?
-je was nog niet zo lang geleden ook al ongewenst zwanger en nu weer en gebruikt geen voorbehoedsmiddelen..?
-Dat anderen misschien niet zo makkelijk kinderen krijgen heeft niets met jou te maken (ik vind die vergelijking altijd een beetje vreemd - zo van omdat een ander graag zwanger wordt maar dit niet lukt moet ik mijn ongewenste zwangerschap houden).
- Zou jij nog een doorstart met deze man willen in het geval je wel tot abortus overgaat? Ik hoop dat het antwoord hierop nee is...
- Als mocht je het houden, hoe denk je dat je dit in de praktijk gaat doen? Heb je daarover nagedacht?

Ik denk dat je voor jezelf afwegingen moet maken, maar vooral: bel het FIOM en bespreek het met hen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Allebei te kinderachtig voor woorden. Ik zou niet aan een kind beginnen op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
26-06-2019 14:30
Je hebt hem 1,5 maand geleden leren kennen en bent nu 8,5 weken zwanger?
Kan net, 6,5 week geleden bevrucht en uitgaande van de laatste menstruatie. Dit betekent wel dat ze meteen op dag 1 (van de ontmoeting) seks gehad hebben O_o
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Interessante loep.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt niet echt heel stabiel. Maak een voor- en tegen lijstje om je gedachtes te ordenen. Wil je dit alleen? En bovenal, kan je dit? Kinderen leven niet van de lucht en een beetje stabiliteit is ook noodzakelijk. En ondanks dat je niet weet of morgen je gegeven is, Kan ik je adviseren iets rustiger aan te doen vervolgens. Je hebt namelijk best onstuimige relaties dan zo..

Sterkte. Wat je ook beslist.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 14:34
Interessante loep.
Nogal ja
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 14:34
Interessante loep.
Zeg dat wel... o_o
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 14:34
Interessante loep.
Game changer
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
26-06-2019 14:30
Je hebt hem 1,5 maand geleden leren kennen en bent nu 8,5 weken zwanger?
en je post hier al een hele tijd in diverse kind-in-je-uppie-topics

zeker weten, dat je de AC niet erg expres vergeten bent?
Alle reacties Link kopieren
Wat een puinhoop.
Beide zijn jullie naïef, hebben jullie de ik-mentaliteit en geen kennis van (anti)conceptie.
Ik vind het zorgelijk gezien je leeftijd.

Bedank deze flapdrol voor het avontuur en laat jullie wegen zich scheiden.
Neem contact op met het fiom bij het maken van een keuze hoe nu verder.
Oké schat
Wat een sukkel van een vent die al een keer iemand ongewenst zwanger heeft gemaakt en nu nog steeds niet weet hoe condooms werken.

En jij dan, je zegt al 'ik hou van je' als je iemand amper kent. Je kent hem zó slecht dat je niet eens wist dat hij een kind had.

Allemaal slechte beslissingen op een rij en zo zie je maar dat je echt niet op iemand kan bouwen die je zo amper kent. Het hebben over samenwonen binnen een maand, doe normaal echt. Leer elkaar eerst een beetje kennen.

Maar goed je kan er van uitgaan dat die prille relatie om zeep is en hij heeft overduidelijk geen zin om voor twee kinderen te zorgen die hij allebei niet gepland had. Dus de vraag is: wil jij alleenstaande moeder worden nu?
Kan je er alleen voor zorgen? Heb je een stabiel inkomen, heb je familie die je zou kunnen ondersteunen?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 14:34
Interessante loep.
raadsel
1 woord,
begint met een Z en eindigt op aaddonor
Star² schreef:
26-06-2019 14:34
Interessante loep.
Ah..... Juist. Never mind.

En voortaan even checken met welk account je ingelogd bent. Iets zegt me dat dit vast niet de bedoeling was.
Wat dat betreft ben ik toch een stuk volwassener dan de gemiddelde forum bezoeker

:rofl: Ja lullig he als je betrapt wordt?
Wat had je dan willen horen TO, dat het een goed plan was?
OP meltdown. Verrassend.

Ik sta echt met mn bek vol tanden dat er echt vrouwen zijn die een man er zó inluizen en dan ook nog hem gaan verwijten dat hij zijn biezen pakt.
Mooi zooitje heb je er van gemaakt op.
ClumsyNinja schreef:
26-06-2019 14:43
Ah..... Juist. Never mind.

En voortaan even checken met welk account je ingelogd bent. Iets zegt me dat dit vast niet de bedoeling was.

Dat denk ik ook. Schrijfstijl was ook een stuk beroerder dan de andere topics.
Alle reacties Link kopieren
Tja TO, als je gewoon op een eerlijke manier je probleem had beschreven, had je een eerlijk antwoord gekregen.
Dus, bijvoorbeeld:

- Ik ben zwanger, man wil het niet. Hoe nu verder?
Maar als haar plan was om hem te gebruiken voor z'n zaad waarom zou ze dan dit topic maken?
Alle reacties Link kopieren
Uppies: Ik lees hier geen harde woorden. Maar stellen ongewenst zwanger te zijn en in allerlei 'kind in je uppie' topics posten is gewoon nogal vreemd gedrag - gedrag dat we hier niet kunnen duiden. En nu speel je de beledigde majesteit in een situatie die jij zelf gecreeerd hebt. Pot, ketel, zwart..?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
26-06-2019 14:45
Tja TO, als je gewoon op een eerlijke manier je probleem had beschreven, had je een eerlijk antwoord gekregen.
Dus, bijvoorbeeld:

- Ik ben zwanger, man wil het niet. Hoe nu verder?
En dit dus!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven