Zwanger worden najaar 2019

27-06-2019 22:18 1585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik willen vanaf aankomend najaar weer gaan proberen om in verwachting te raken. Ons zoontje zal dan ruim 1 jaar oud zijn en we willen graag een tweede zonder dat er erg veel leeftijdsverschil tussen de kindjes zit.

Is er iemand die alvast mee wil schrijven tijdens het wachten/mentaal voorbereiden op een zwangerschap?


Tabel:
[/tr]
Naam Leeftijd Wanneer beginnen 1ste/2de/3de kindje? Bijzonderheden
Ravenloos 31/33 augustus 2019 2de kindje (zoontje is 1 jaar) zwanger :heart: UD 26-04-2020
Lasvegas84 34jaar vanaf november 2de kindje
Melancolie 27 vanaf oktober 1e kindje
Snoezelientje 28/30 vanaf september 1e kindje
Bamboo_90 29/30 vanaf oktober 1e kindje
Enigme 35/45 vanaf december 2de kindje manlief is druk bezig met een verbouwing te plannen...
Lux_ 29 start cryo-terugplaatsing in september 2de kindje zoontje van 2 dmv IVF.
Whoopsadaisies 33/33 eind augustus/begin september 2de kindje 1ste kindje is een zoontje van 2 jaar oud
kaartje1 28/28 oktober 2de kindje Zwanger! :duckie:
Lola611 26/26 oktober eerste kindje
Blauwe_regen 28 na de zomer
Purrie87 31/34 oktober 1e kindje
LottieC 29 oktober 2de kindje dochter van 1 jaar
ravenloos wijzigde dit bericht op 26-09-2019 19:30
72.43% gewijzigd
Jaaaaa Lux! :yes: Ik duim mee voor zondag!

Mijn NOD is ook zondag en ik voel vanalles, maar denk dat dat vooral is omdat ik me beroerd voel dankzij mijn jetlag en de weinige slaap die ik daardoor gehad heb sinds we thuis zijn :hihi:

Gelukkig kan ik morgen en vanavond gewoon luieren en slapen, tot die tijd is er gelukkig koffie :koffie:

Balen Zebraman van het naproxenkuurtje. Hoop dat het geen gevolgen heeft en in ieder geval helpt voor je klachten :|

Kaartje veel succes vanmiddag bij je eerste echo :heart:

Bamboo, er zijn er zat waar het bij gebeurt dus wie weet he! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Thanks lieverds! Ben nog wel voorzichtig hoor maar we’ll see. Hij lijkt iig ietsjes donkerder dan m’n 12dpo streepje vorige maand.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Wachten tot 17:45 duurt lang haha
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames! Voor de pijn werkt het in ieder geval als 'n tiet :)

Nog een paar minuten Kaartje! :biggrin: Ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Ah zebraman dat is fijn te horen.
Nog 45 min. Haha
Alle reacties Link kopieren
@snoes: Oeh spannend! Ga je wachten tot je NOD met testen? :hyper:

@kaartje: bijna! Ik hoop op een mooie echo :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoelde ik natuurlijk ook :facepalm:
Nu mag je echt bijna! Veel plezier!
Purrie87 schreef:
25-10-2019 17:28
@snoes: Oeh spannend! Ga je wachten tot je NOD met testen? :hyper:
Ik twijfel nog haha! Misschien morgen vast een testje halen :hihi:

Bijna kwart voor 6! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ja een kloppend hartje!! Was even zoeken naar de baarmoeder maar goed gekomen.
Alle reacties Link kopieren
:cheer: super fijn kaartje!
Alle reacties Link kopieren
Jeeej super kaartje! Gefeliciteerd :heart:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Yes!! Wat fijn kaartje! :hyper:
Jeeeej Kaartje gefeliciteerd :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke goed nieuws kaartje! :-D op naar het tweede trimester!!!!
Alle reacties Link kopieren
Super Kaartje!! Heel fijn!

En wat een goed nieuws, Lux! Ik hoop ook dat ie lekker blijft plakken!

Spannend al die dames op het wachtbankje. Ik join ook, m’n eisprong was gisteravond.
In m’n vorige zwangerschap weet ik nog dat ik steeds pijnlijkere borsten kreeg richting NOD, verder was alles net als anders.
De avond voordat ik positief testte, dronk ik nog wel een glas wijn, maar dat smaakte me totaal niet..

Nu laat ik voor de zekerheid de drank de komende 2 weken maar staan. :)
Alle reacties Link kopieren
Kaartje wat fijn! :heart:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Yesss kaartje wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Spannend LasVegas, voor jou begint het wachten nu dus ook.

Volgens m'n app is over 4 dagen mijn NOD, normaliter heb ik toch al wel een goed aantal dagen van te voren duidelijke symptomen dat m'n menstruatie er aan zit te komen, maar nu is er helemaal niks. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, gewoon niks :facepalm:

Zul je zien, maanden een regelmatige cyclus gehad en nu we echt bezig zijn, een onregelmatige cyclus :lol:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kan er bij een paar dames getest worden, toch? Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik weer afsteven op een miskraam. Test is helemaal niet donkerder geworden in 2 dagen en ik vind hem ook licht voor 14dpo. Dus ik zie het erg somber in.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
@lux nee wat klote! Sterkte meid.
Alle reacties Link kopieren
@lasvegas: jullie zijn dus ook begonnen! Leuk! Behalve dat wachten :facepalm:

@zebraman: vreselijk dat wachten he? En dat lijf doet rare dingen soms...

@lux: Ahh nee toch? Had zulke goede hoop....

@snoes: hoe is het bij jou?

Ik zit nu ook op 10 dpo, gister avond waren we op een feestje, ineens een paar felle steken in Mn onderbuik. Stond er gewoon even krom van. Geen idee wat dat nou weer was. Ik ga echt proberen tot na Mn NOD te wachten met testen :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ah nee lux wat rot :( hoopte het zo voor je

Oeh misschien een innesteling purrie. Maar je weet het niet natuurlijk, maar niet teveel vanuit gaan.

Wachten duurt weer lang! Wel lastig dat ik niet precies weet wanneer mn eisprong was en dus niet echt weet waar ik zit ik de cyclus. Ik probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn. Morgen weer aan het werk, genoeg afleiding weer dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ow shit Lux...

@ Purrie: hm geen idee, kan van alles zijn. Ben benieuwd of het lukt te wachten!
Alle reacties Link kopieren
@Lux, wat balen joh :hug:. Ik duim alsnog voor jullie... Ga je morgen weer testen als er dan nog geen bloeding is?

@kaartje: wat fijn, een kloppend hartje :heart: .

@hier: wachten duurt langggg. Over 2 weken pas weer NOD. Maar nu wel lekker aan de slag :biggrin: want als 't goed is ergens dit weekend ovulatie.

Voor de zwangeren / moeders: het is toch vrij normaal om rond 7, 8 weken al een echo te hebben? Had ik bij de 1ste ook, en dan rond 10, 11 weken de termijnecho. Een vriendin vertelde me laatst dat ze pas bij 11 weken de eerste echo had, was bij die verloskunde-praktijk blijkbaar normaal. Vond ik maar vreemd.
happiness = reality - expectations

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven