Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees gezellig mee. Up
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat de startpost ineens gewijzigd was! Zouden de mods dat doen? Nou een nieuw topic is een prima oplossing, komt de tabel er wel weer in? Dat staat straks zo leuk als er mensen zwanger zijn vind ik!

Hebben jullie nog leuke plannen vandaag? Wij gaan vannacht op vakantie dus ik ga de laatste spullen inpakken en vroeg slapen, want we vertrekken vannacht al heel vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Greendale dat jullie op vakantie gaan! Moeten jullie ver?
Ik heb een heerlijk lui dagje vandaag. Zit nog in m'n huiskloffie op de bank en ga zo maar eens langzaamaan in beweging komen, haha! Die beweging zal nog niet indrukwekkend worden, want ik ga gewoon even langs bij mijn vader voor een kop thee en bijpraten.
Heel vreemd van het openingsbericht! En ook nog steeds wie het topic gestart is :sherlock:

Goed idee om hier verder te gaan, Regina thanks voor het aanmaken!

Greendale hele fijne vakantie alvast. Alles ingepakt?
En goede reis vannacht.

Hier de woonkamer voorzien van een nieuwe laag verf en een hoop andere kleine klusjes die al veel te lang bleven liggen.
Volgende week komen de nieuwe bank en tafel en dan kunnen we er voorlopig weer tegen aan:)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames! We gaan naar Griekenland, dus dat valt mee. 3,5 uur vliegen ongeveer. Alles staat ingepakt klaar gelukkig. Nu op de bank met een thuisbezorgd maaltijd en het WK kijken.

Goed bezig Suzan! Als het straks allemaal af is dan is het alle moeite helemaal waard.
Ik ben er ook weer!
Vaag verhaal van het andere topic! Waarschijnlijk zijn het de mods 🤨

Hier een luie zondag ook! Lekker niksen. Mijn eerste foliumzuur tablet vanmiddag ingenomen 😎🤪. Van kruidvat en dan de “zwangere” variant. Met visolie schijnt ook goed te zijn voor de adhd 🙄😅

Gaan jullie zo ook de finale kijken?

Tabel zou idd heel leuk zijn! Weet je hoe dat moet Regina?

Fijne vakantie Greendale! Have fun!
Fijn dat het gelukt is in de woonkamer Suzan 😃. En wat leuk een nieuwe bank en tafel 😃👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Greendale, ah lekker zeg, is vast ook warm nu daar he?
Ladenkastje, ook ik heb eerste foiliumzuur geslikt vandaag! Ik heb die van dabitamon met pepermuntsmaak (smelttablet), raadde iemand aan hier maar weet zo gauw even niet meer wie!
Vanavond laatste pil. Of zal ik die gewoon maar niet meer nemen? Heeft toch totaal geen meerwaarde dat ik de laatste pil nog neem?!
Alle reacties Link kopieren
Hè dames,

Ik heb jullie ook weer gevonden! Leuk.

Wat vreemd dat het onbekend is wie het vorige topic heeft geopend en aangepast.

Hier zitten we ook klaar voor de finale! Zo even wat eten bestellen en heerlijk avondje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Dat van de foliumzuur was ik Evin, hopelijk bevallen ze jou ook goed!
Alle reacties Link kopieren
O thanks ja Greendale! Geen vies tabletje in elk geval. Weet jij hoeveel mg elk tabletje is? Kan het nergens vinden...
Alle reacties Link kopieren
Nu je het zegt.. Ik heb geen idee! Het staat ook niet op de verpakking zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Greendale schreef:
07-07-2019 17:21
Nu je het zegt.. Ik heb geen idee! Het staat ook niet op de verpakking zo te zien.
Ja raar toch?
Maar ik denk dat het vast goed genoeg is (er wordt 5mg geadviseerd las ik ergens). Ik moet wel zeggen dat ik steeds voller raak van het idee zwanger te willen worden. :) Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik loop een beetje achter geloof ik, maar succes aan diegenen die al zijn begonnen/snel gaan beginnen!

Ik wist hekrmaa niet dat er smelttabletten waren van foliumzuur joh, ik heb maar een simpel potje van de Kruidvat. Misschien volgende keer die eens proberen dan.

Evin, nee joh die laatste pil maakt niks meer uit.

Hier een beetje een ongelukje gehad rond de tijd dat ik denk ik ovuleerde. Toch maar gekozen voor geen MAP omdat het uiteraard welkom zou zijn, maar hoop eigenlijk niet dat het gelijk al raak is want ik wil nog naar pretparken deze zomer :facepalm: Nouja, we zullen zien, maar zet mij maar op beginnen in juli want ik merk toch dat ik het niet meer in me heb om heel voorzichting te zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Ook weer present :bye:
Wel helemaal kapot, maar ik heb mijn obstakel run gehaald!

Fijne vakantie greendale! Heerlijk.

Hier kijken ze wel de finale, ik zelf vind het niet zo heel interessant. Dus als ze heel hard gaan roepen kijk ik even op haha!

Spannend allemaal nu steeds meer mensen echt bezig gaan! Fijn dat je er ook steeds voller van wordt Evin, goed teken!
Alle reacties Link kopieren
Saphesh, waarom zou je niet meer naar pretparken kunnen deze zomer?

Snunnie, wat goed gedaan! Viel het mee?

Ik heb de tv aangezet na net een vette hap te hebben gegeten... Slecht! Beetje zappen en af en toe naar de voetbalwedstrijd. Ben ook niet echt een voetbalfan, maar wel nieuwsgierig haha.
Alle reacties Link kopieren
Ja sapesh, deze zomer moet een pretpark nog wel willen toch ook al zou je zwanger wezen?

Nou hij was wel pittig evin! Zeker omdat ik het met mijn neefjes deed, dus doe moesten ook over de obstakels geholpen worden. Morgen veel spierpijn, maar we hebben het gehaald!

Aah wij krijgen ook een vette hap, lekker toch op zijn tijd? ;-) dan vooral er van genieten! Hier ook verder een luie avond heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap Snunnie! Ben je sportief of heb je er extra voor moeten trainen?
Vette hap moet zeker kunnen! Maar merk wel dat ik een beetje op wil letten. Ik zou heel graag nog een kilo of 4 kwijt willen maar dat is niet zo gemakkelijk als ik dit soort dingen eet. Morgen begin ik! :D
Alle reacties Link kopieren
Wow snunnie! Indrukwekkend! Gefeliciteerd haha. Je hebt wel een vette hap verdiend. :)

Ik heb het veranderd saphesh. En volgens mij kan je gewoon naar pretparken toch? Misschien dat de achtbanen niet meer mogen? Dat zou kunnen natuurlijk.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Mwah ik zal mezelf niet sportief noemen haha. Zou wel heel graag sportief willen zijn. Probeer het sporten wel steeds meer op te pakken, maar niet gaan is vaak toch nog wel te aanlokkelijk.
Jaa dan is het inderdaad lastig, en kan je beter gezond eten. Morgen is een mooi begin ;)
Alle reacties Link kopieren
Tabel ga ik later vanavond even kopiëren van het eerste topic en dan plakken. Lukt niet met mijn mobiel.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Knap gedaan hoor snunnie! Toch weer een prestatie voor jezelf zo.

Met zomer bedoel ik een beetje midden september, net na de drukte. Als het nu raak zou zijn, zou ik dan toch al aardig richting 12 weken, dus achtbanen zou ik dan niet meer doen en die vind ik juist het leukst. Zou alsnog wel gaan hoor, maar toch.

En nu krijg ik zin in een vette hap door jullie :yum:
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een vreemd verhaal van de startpost, dus fijn dat je een nieuw topic geopend hebt Regina!

Greendale, fijne vakantie alvast!

Ladenkastje & Evin, leuk dat jullie ook met foliumzuur zijn begonnen, dan komt het weer een stapje dichterbij. Ik gebruik ook de multi zwangerschapstabletten van Kruidvat, die bevallen me best. Smelttabletjes klinken wel heel goed, dus daar zal ik naar kijken als ik door dit potje heen ben.

Snunnie, wat een top prestatie! Nu heerlijk alle modder eraf spoelen en bijkomen :)

Hoe kijken jullie trouwens aan tegen sporten & zwanger worden/zijn? Ik probeer nu 2-3 keer in de week te sporten, combinatie van hardlopen en fitness. Dat zou ik wel graag zo lang mogelijk willen volhouden om fit te blijven en ik weet dat ik me mentaal ook beter voel als ik sport. Ik vraag me alleen af hoe dat te combineren valt met eventuele zwangerschapskwaaltjes..

Ik volg met een half oog de voetbal-updates via Twitter en NU, en kijk de derde aflevering Glee van vandaag. Ben heel blij dat deze guilty pleasure serie eindelijk op Netflix staat haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven