Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Ladenkastje, zo te lezen zitten jullie prima op je plek in jullie huis dus lekker voorlopig of wie weet voor hoeveel langer dan nog toch!

Greendale, veel plezier daar! En wat een leuk idee dat jullie al begonnen zijn ook, toi toi :P Ik kan me al je vragen voorstellen, herken het ook wel! Ik heb het er met mijn vriend steeds vaker ook wat diepgaander over en dat is wel leuk :)
Ik ben gister ongesteld geworden na stop van de pil. Voel me lekker belabberd, maar tegelijkertijd ook met goed doel natuurlijk. Nu mijn cyclus maar afwachten...
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Zijn er dames die al begonnen zijn en die al iets van kwaaltjes hebben?
Wij in onze eerste ronde, had mn eisprong op 1 juli, nu 5/6 dagen voor NOD.. Heb al eventjes af en toe wat last in mn onderbuik (zoals menstruatiepijn?). Normaal gezien heb ik tussen mn eisprong en menstruatie ook geen afscheiding maar nu wel. Pff, eens je écht begonnen bent, let je echt op alles & voel je vanalles hé. :facepalm:

Vandaag al eventjes een test gedaan, kon me niet bedwingen :facepalm: maar was negatief, Kan natuurlijk nog veranderen want is nog veel te vroeg..

Het is nog maar de 1e ronde maar hoop zo dat we al een positieve test zien over enkele dagen!

Ik duim ook voor jullie allemaal! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Haha Lynn, fanatiekeling!
Wat is NOD?
Evin schreef:
10-07-2019 17:47
Haha Lynn, fanatiekeling!
Wat is NOD?
Niet Ongesteldheids Dag
Je zou ongesteld moeten worden maar dat wil je nu natuurlijk niet dus hoop je op een NOD, hahaha

Gaan we dit ook zetten in de tabel. Wel zo leuk en gemakkelijker meeleven
Lynntje22 schreef:
10-07-2019 17:26
Hoi iedereen!

Zijn er dames die al begonnen zijn en die al iets van kwaaltjes hebben?
Wij in onze eerste ronde, had mn eisprong op 1 juli, nu 5/6 dagen voor NOD.. Heb al eventjes af en toe wat last in mn onderbuik (zoals menstruatiepijn?). Normaal gezien heb ik tussen mn eisprong en menstruatie ook geen afscheiding maar nu wel. Pff, eens je écht begonnen bent, let je echt op alles & voel je vanalles hé. :facepalm:

Vandaag al eventjes een test gedaan, kon me niet bedwingen :facepalm: maar was negatief, Kan natuurlijk nog veranderen want is nog veel te vroeg..

Het is nog maar de 1e ronde maar hoop zo dat we al een positieve test zien over enkele dagen!

Ik duim ook voor jullie allemaal! :cheer2:
Ha, dan gaan wij gelijk op! Ik had-denk ik- ook ovulatie rond de 29e of de 1e, volgens de kalender, al had ik zelf het gevoel dat het misschien iets eerder was :)
Ik wil ook straks gaan testen, gister test gekocht en kan niet meer wachten (ik weet het, veeeel te ongeduldig)

Ik denk ook vanalles te voelen, al dagen gerommel in mijn buik, steken bij eierstokken, weeig gevoel in fe ochtend...maar dikke kans dat het allemaal inbeelding is, ben er veel tr veel mee bezig...
Alle reacties Link kopieren
Ahaaaa, ik ben zelf niet zo van de afkortingen met betrekkingen tot dit onderwerp geloof ik ;-D
@greendale: gaaf, zo'n oud huis! Ben ik echt dol op. Wij hebben ook een ouder huis, zijn al een tijd aan het verbouwen. Binnenkort laten we een aantal klussen doen, na ook heel veel zelf gedaan te hebben.

@greendale: geniet er maar van, hier de hele dag regen! Spannend dat jullie nu ook begonnen zijn!

@Evin: 'fijn' dat je menstuatie op gang gekomen is, dan gaat het voor jou ook beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Oo Kenau, ook jij al in de zenuwen. Zou wat zijn als het zo snel raak is, haha, zou leuk zijn zeg!!
Enne, op zich niet heel gek dat ik menstrueer nu dacht ik toch? De vraag is meer hoe regelmatig het zal zijn... Ik moet me er nog een beetje in verdiepen hoor, ben zo'n leek op dit gebied. :biggrin:
En ja tof, oude huizen! Ook dol op! Wij hebben bedacht dat we over een paar jaar wel zouden willen verhuizen en dan heb ik ook een oud huis in gedachten. Van een beetje klussen zijn we niet vies, ik zou in elk geval nooit in een nieuwbouwhuis willen wonen geloof ik.
O, wij gaan even eten. Het ruikt heerlijk hier, hongerrrrrr
Alle reacties Link kopieren
DeKenau schreef:
10-07-2019 18:03
Ha, dan gaan wij gelijk op! Ik had-denk ik- ook ovulatie rond de 29e of de 1e, volgens de kalender, al had ik zelf het gevoel dat het misschien iets eerder was :)
Ik wil ook straks gaan testen, gister test gekocht en kan niet meer wachten (ik weet het, veeeel te ongeduldig)

Ik denk ook vanalles te voelen, al dagen gerommel in mijn buik, steken bij eierstokken, weeig gevoel in fe ochtend...maar dikke kans dat het allemaal inbeelding is, ben er veel tr veel mee bezig...
Hahaha we voelen plots vanalles he 😂. Heb je ook maandag je NOD?
Evin schreef:
10-07-2019 18:28
Oo Kenau, ook jij al in de zenuwen. Zou wat zijn als het zo snel raak is, haha, zou leuk zijn zeg!!
Enne, op zich niet heel gek dat ik menstrueer nu dacht ik toch? De vraag is meer hoe regelmatig het zal zijn... Ik moet me er nog een beetje in verdiepen hoor, ben zo'n leek op dit gebied. :biggrin:
En ja tof, oude huizen! Ook dol op! Wij hebben bedacht dat we over een paar jaar wel zouden willen verhuizen en dan heb ik ook een oud huis in gedachten. Van een beetje klussen zijn we niet vies, ik zou in elk geval nooit in een nieuwbouwhuis willen wonen geloof ik.
O, wij gaan even eten. Het ruikt heerlijk hier, hongerrrrrr
Ik heb ook niks met nieuwbouw. We wonen nu in een jaren 50 huis, in oude stijl gebouwd (iedereen denkt dat het jaren 30 is) maar hoop over een paar jaar een oud boerderijtje oid te kopen :heart:

Ik ben ook best een leek hoor, eerste was een verassing, dus nooit verdiept in deze materie..
Lynntje22 schreef:
10-07-2019 18:48
Hahaha we voelen plots vanalles he 😂. Heb je ook maandag je NOD?
Ja!! Althans..als mijn cyclus 28 dagen is, zoals meestal. Laatste jaar heb ik ook best vaak een iets kortere cyclus, 26 of 27 dagen, dus dan dit weekend. Spannend!!! Wanneer ga je weer testen?
Alle reacties Link kopieren
DeKenau schreef:
10-07-2019 19:08
Ja!! Althans..als mijn cyclus 28 dagen is, zoals meestal. Laatste jaar heb ik ook best vaak een iets kortere cyclus, 26 of 27 dagen, dus dan dit weekend. Spannend!!! Wanneer ga je weer testen?
Ik denk vrijdag of zaterdag, als ik me kan inhouden 😂. Kheb van die goedkope earlytesten vd action dus kost me niet zoveel 😅. En jij?
Help!! De baby kleding van de Hema is in de aanbieding....Killinggg!!

Hahaha!

Wat leuk dat het bij sommige gewoon al kan zijn dat ze zwanger zijn :D
Lynntje22 schreef:
10-07-2019 19:28
Ik denk vrijdag of zaterdag, als ik me kan inhouden 😂. Kheb van die goedkope earlytesten vd action dus kost me niet zoveel 😅. En jij?
Ik heb de gewone actiontesten gehaald...moet echt nog even wachten, maar ben zooo ongeduldig
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er een nieuw topic is. Succes op het wachtbankje allemaal! Ik verwacht mijn ovulatie zo rond 18 juli.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vandaag ongesteld worden. Er is een kansje, maar we zijn er nog niet bewust 'voor gegaan'. Ik voel me (net als bij m'n twee zwangerschappen) wel heel raar, alsof ik de griep krijg ofzo. Maar er heerst ook zomergriep hoorde ik, dus ik wacht nog maar even af.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ovulatie zou volgens mijn app ( :P ) en volgens 'normale' cyclus op 23 juli zijn... Maar even extra rekening mee houden tegen die tijd dus :D
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op kantoor zijn er veel zieken, dus zomergriep zou zomaar kunnen. Ik had zelf ook koorts de afgelopen dagen. Heb je al menstruatieklachten, melon?

Evin, ga jij het ook bijhouden met ovulatietesten?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ja griep heerst weer behoorlijk merk ik!

Ik ga geen ovulatietesten doen nee. Mocht ik na x-tijd nou nog niet zwanger zijn, dan kan dat altijd nog. Probeer juist een beetje de 'rust' erin te houden voor mezelf. Maar zo gaat ieder er anders en op eigen wijze mee om natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Spannend dat er al zoveel bezig zijn. Ik moet nog een maandje wachten ;-) sinds gister ongesteld, en dan voel ik me altijd zooo belabberd.

Wij wonen in een rijtjeshuis, in een wijk buiten de stad aan de rand van de wijk. Kijken uit op weiland en bos. Heerlijke plek!

Ik heb het vooral druk met werk afronden, dat het nadenken over zwanger zijn erg op de achtergrond is. Is ook prima, ik wil me er net als evin niet teveel mee bezig houden. Ook eerst geen ovulatietesten etc. Gewoon ontspannen en wel zien. Mocht het dan over een jaar nog niet zover zijn, misschien dat we ze dan gaan gebruiken ofzo.
Zo weet ik wel wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. (Benieuwd of mijn cyclus hetzelfde is als mijn spiraaltje eruit gaat). Maar hou ik het niet stipt bij.
Alle reacties Link kopieren
emanina schreef:
11-07-2019 15:21
Bij mij op kantoor zijn er veel zieken, dus zomergriep zou zomaar kunnen. Ik had zelf ook koorts de afgelopen dagen. Heb je al menstruatieklachten, melon?

Evin, ga jij het ook bijhouden met ovulatietesten?
In m'n omgeving is niemand ziek, maar ik zou zomaar de eerste kunnen zijn.

Nee ik heb helemaal geen menstruatie klachten, maar m'n cyclus is na de bevalling nooit weer zo stipt geworden als daarvoor en daarmee zijn m'n klachten ook helemaal veranderd. Voorheen had ik gewoon echt knallende buikpijn ook en dat is er ook niet meer. Dus ik kan nergens een touw aan vast knopen op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Testje gedaan omdat ik een rosé wil drinken, maar die is wit. Zal dus wel weer een 'lange' cyclus hebben. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al daaaaaagen vergeten het foiliumzuur in te nemen. Ben ik nu een slechte mother-to-be? :nut:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus, maar mijn ongesteldheid komt altijd tussen dag 24 en dag 28 (meestal 28 dagen). Ik gebruik geen pil.

Mijn laatste menstruatie begon op 16 juni En duurde 7 dagen lang. Normaal gesproken duurt mijn menstruatie eigenlijk altijd 5 dagen. Mijn eisprong was rond 27 juni en ik heb in deze dagen meerder keren onbeschermd seks gehad.

Nu heb ik sinds 2 juli (ongeveer een week later) bijna elke dag een lichte bloeding. Niet zoals een ongesteldheid, echt veel minder. Ik hoef ook niets 'op te vangen'. Ik verlies enkel een beetje als ik naar de wc ga. Ik zie dan soms een klein spoortje bloed in de wc of niet eens en dan alleen bij het vegen. In de eerste dagen was het heel licht rood/roze, twee keer een dag helemaal niets en sinds twee dagen is het heel weinig en bruin.

Vandaag is dag 27 van mijn cyclus en ik had dus al ongesteld kunnen worden, maar het kan ook nog een dag of twee duren.

Ik dacht aan een innestelingsbloeding en heb twee dagen geleden, toen ik een dag niet bloedde, een vroege test gedaan die negatief was.

Ik zal met testen af moeten wachten of ik deze dagen wel of niet echt ongesteld wordt of niet, maar ik word erg onrustig van deze gekke situatie. Ik lees op internet dat een innestelingsbloeding bij uitzondering lang kan duren, maar ik lees niemand met ervaring hiermee.

Is er iemand die hiermee ervaring heeft en wanneer zou ik het beste kunnen testen? Volgens de app die ik al maanden gebruik, zou morgen officieel mijn eerste dag van de menstruatie moeten zijn (gerekend met 28 dagen). Kan ik gelijk testen, of is het beter langer te wachten?

Hoe groot achten jullie de kans dat het om een innestelingsbloeding gaat en zo niet, wat kan het dan zijn?
Meiden,

Gevonden..
Ik was even wat langere tijd offline
En weg was forum
Althans de activiteit
Zag iets met topic
Prima opgelost zo.

Lees Ovulatie testen
Meiden met vroege testen
Super spannend allemaal.
Hier vandaag ongesteld geworden
Ben na een tussentijdse bloeding in april Beetje van de leg qua cyclus
Werd een cyclus van 43
Daarna 25
En nu weer 28
Ik houd het al maanden bij via een app omdat ik al een behoorlijke tijd geen pil meer nam en spiraaltje heb laten verwijderen en wat meer zicht wou hebben om.mijn cyclus.

Puk ik heb bij beide knullen geen innestelingsbloeding gehad, dus geen ervaring.
Je lichaam is een ingewikkeld iets dus een kleine disbalans in je hormonen kunnen al zulke "Klachten" geven.
Ik zou morgen/overmorgen testen
Het kan van alles zijn.
Suc6
Hoop natuurlijk op een positieve test voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven