Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook aan je denken @Greendale! Hopelijk goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn Greendale, gefeliciteerd met dit goede nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie uitslag greendale! Hopelijk kan je dan nu weer wat meer genieten van de zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Oh Greendale wat super!! Wat fijn!! 🎈🎈
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ja we zijn zo blij en gelukkig hiermee. :heart:
Wat super fijn Greendale

Hier ook bekkeninstabiliteit. Ik sta nu een dag ziekgemeld en per 31-12 geen contract meer en ga dan tot mijn verlof de ziektewet in. Het is nog maar de vraag of het werken tot de 31ste lukt. Nog 2x 2 dagen en daarna nog 2x 1 dag ivm de feestdagen. Zou moeten lukken.
Werk jij nog Greendale?

Verder ook geen klagen. Goede 20 weken echo gehad dus dat is heel fijn.

Kinderwagen tweedehands gekocht die we met terugwerkende kracht terug krijgen van mijn schoonouders. en de maxicosi, auto vervolgstoel en isofix hebben we gekregen van mijn ouders. Ze willen vast dat we vaak komen. Categorie vervoer is gesponsord door de ouders ;) hahaha.

Verder hebben we bijna alles al. Nog wat kleine dingen. Moet nu echt ff niks meer kopen anders kunnen anderen niets meer geven, haha. Herkenbaar??

Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ladenkastje87 schreef:
05-12-2019 19:30
Wat super fijn Greendale

Hier ook bekkeninstabiliteit. Ik sta nu een dag ziekgemeld en per 31-12 geen contract meer en ga dan tot mijn verlof de ziektewet in. Het is nog maar de vraag of het werken tot de 31ste lukt. Nog 2x 2 dagen en daarna nog 2x 1 dag ivm de feestdagen. Zou moeten lukken.
Werk jij nog Greendale?
Ik werkte voor al het slechte nieuws sporadisch op kantoor, grotendeels thuis. Wel zat ik voor een flink percentage al in de ziektewet omdat het gewoon niet meer ging. Toen we 4 weken geleden ontzettend slecht nieuws kregen hebben ze me 100% ziekgemeld. Dat is nog steeds zo omdat we veel ziekenhuisafspraken hebben. Mocht dat veranderen ga ik weer wat uurtjes werken maar dan wel thuis.

Denk aan jezelf en je baby hoor!
Gefeliciteerd Greendale! Beter nieuws kan je inderdaad niet krijgen.
Nu hopelijk alleen nog genieten! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met iedereen?
Hier rustig! Einde van de week verwacht ik mijn menstruatie. De eerste tekenen zoals hoofdpijn en gewoon chagrijnig zijn er al :whistle:
Vandaag weer ongesteld geworden.. :-(
Dus op naar de volgende maand!

Ik duim nog even voor je snunnie dat het symptomen van iets anders zijn😉
Alle reacties Link kopieren
Aah balen Suzan! Hopelijk volgende maand!

Ik wacht nog op mijn menstruatie, mijn app zei 12-12 maar er is nog niks te bekennen. Ik wacht morgen denk ik nog even af, mijn gevoel zegt nog steeds van niet zwanger ;-) dus daar ga ik eigenlijk ook van uit
Alle reacties Link kopieren
Greendale, wat fijn dat jullie goed nieuws hadden vorige week! Wat een onzekerheid kwamen jullie plots in terecht!
Ladenkastje, fijn dat je een goede echo had!

Sorry sorry, ik ben wel erg afwezig hier! Maar heb weer bijgelezen. Mijn afwezigheid zat 'm vooral in het simpele feit dat mijn gezondheid even zwaarder woog dan met proberen kindjes maken bezig te zijn ;). We hebben het dus even uitgesteld. Maar ik voel me stukken beter inmiddels en heb de laatste keren een vrij regelmatige cyclus gehad van 30 dagen. Nu ik me beter voel wil ik er ook weer serieuzer voor gaan dus naja, op naar de volgende ronde :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je er weer bent evin! Gezond zijn en worden gaat natuurlijk ook voor. Fijn dat je je weer beter voelt!

Ik wacht nog op mijn menstruatie. Had er al moeten zijn maar een mooie witte test bevestigd mijn vermoeden. Hopelijk snel mijn menstruatie. Ik snap niks meer van mijn cyclus :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Het is zo stil hier! Hoe voelen de mede-zwangeren zich? Voor diegene die nog niet zwanger zijn hoop ik heel erg dat 2020 jullie jaar wordt! Geniet nog even van de champagne vanavond! :idee:

Inmiddels ben ik 25+5 en al ver over de helft dus. Dat begin ik steeds meer te merken. Bukken is lastig, schoenen aandoen ook, mijn buik is flink gegroeid. Maar ik geniet er ontzettend van! We hebben door alle ups en downs in deze zwangerschap wel 2-wekelijks een echo, maar dat vind ik alleen maar heel erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier is alles rustig. Deze week weer ergens mijn eisprong als het goed is dus daarna wacht ik weer rustig af.

Je zwangerschap gaat hard greendale!! Wat fijn dat je ervan geniet, en de kwaaltjes zullen vast nog wel wat meer komen.

Het is hier inderdaad erg rustig. Ik heb daarom ook een andere groep opgezocht. Ik blijf hier zeker lezen en ook schrijven, als er meer mensen schrijven ;-)

Greendale laat je ook weten als de baby geboren is? Ik ben erg nieuwsgierig! Weten jullie het geslacht ook al of willen jullie dat niet weten?
Alle reacties Link kopieren
Ja als de kleine is geboren laat ik dat zeker hier ook weten Snunnie! Wij willen niet weten of we een jongen of meisje krijgen dus dat blijft ook voor ons nog even een verrassing. Tot een week of 8-9 in de zwangerschap had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar sindsdien is dat gevoel helemaal weg. Gewoon blanco, ik weet het echt niet. Man heeft het idee dat het een jongen is, omdat de baby zo goed schopt. Maar dat deed ikzelf ook, dus dat zegt niks. Blijft spannend! :whistle:

Ik hoop voor je dat het deze ronde ‘raak’ is. Dat zou toch wel een heel mooi begin van het nieuwe jaar zijn voor jullie! Ik snap dat je ergens anders bent gaan meeschrijven, ik ook hoor. Het is hier zó stilletjes.. Maar ik blijf zeker meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend! Benieuwd wat het dan wordt! Bijzonder dat je eerst een meisje dacht en dat het daarna ineens weg was. Nog even wachten dus, wie weet heeft je man gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, hoe gaat het hier? Het is hier zeker stilletjes, maar vandaag kom ik even inbreken met goed nieuws: ik had vanmiddag een positieve zwangerschapstest in handen! Ik was al twee dagen te laat met ongesteld worden nadat ik vorige week wat last van mijn bekken had (meestal voorbode van ongesteld worden), en wilde heel graag weten hoe het zat. Dus ik heb vanmiddag direct na werk een test gedaan en zag toch echt twee strepen! Vriend kwam niet veel later thuis en die had gelijk door dat er iets aan de hand was omdat ik maar bleef lachen. Nu zitten we als twee blije eieren op de bank :love:

Hoe gaat het met de anderen?
Greendale, hoe voel je je? Nog volop aan het genieten van je zwangerschap?
Snunnie, Suzan en Evin: hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wauw Parker gefeliciteerd! Wat leuk! Hoe voel je je verder?

Ik moet zaterdag ongesteld worden, dus ik moet nog even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig Parker. Gefeliciteerd! Wat een prachtig begin van 2020 voor jullie. Hoe voel je je?

En spannend Snunnie!

Met mij gaat het wel goed hoor! De bekkenpijn wordt steeds heftiger maar verder ben ik zeker volop aan het genieten. Ik word flink in elkaar geschopt door die kleine vanbinnen dus hij/zij is lekker actief. :hihi: Morgen ben ik alweer 28 weken zwanger. Vanavond staat er een 3D-echo gepland. Ik ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Ik ben snel moe en voel me een beetje misselijk/duizelig als ik een tijdje niets gegeten heb, maar verder voel ik me prima. Nog een beetje ontwerkelijk dat het nu ineens zover is :biggrin:

Spannend Snunnie, ik ga voor je duimen!

Zo Greendale dat schiet al lekker op: 28 weken alweer! Wat leuk dat jullie een 3D-echo laten maken. Jammer dat je nog steeds zo'n last hebt van bekkenpijn. Ben je nog steeds ziekgemeld of inmiddels weer wat aan het werk?
Wauw Parker gefeliciteerd!

Met mij gaat het goed. Maandag ben ik alweer 6 maanden, oftewel 27 weken (nu dus 26,2)
Ik zit nu 100% thuis ivm geen werk/ziektewet wegens mijn bekken. Met mijn bekken gaat goed en dat is wel erg fijn. Ik voel het wel, maar het is behapbaar. Wordt (nog) niet erger. Wel de ene dag meer last dan de andere dag. Maar zeker geen klagen.
Vervelend dat je er zo'n last van hebt Greendale!
Genieten he die schopjes! De kleine is bij ons ook flink aan het trappen, alsof hij op kickboxles zit, haha.

Hoe is het met de rest?

Groetjes,
Mariska
Alle reacties Link kopieren
Parker fijn dat je niet teveel klachten hebt!

Ladekastje en greendale, dat lijkt me zo bijzonder de kleine voelen in je buik! Geniet er nog maar lekker van!

Leuk ook een 3D echo greendale!
Fijn dat de bekkkepijn nu behapbaar is geworden en niet erger ladekastje. Hopelijk blijft dat zo.

Ja ik merk dat ik wel wat ongeduldig word. Heb ook best wel erge pijn in mijn onderrug en gevoelige borsten. Maar goed de kans is ook aanwezig dat ik gewoon heel erg ongesteld word. Nog even geduld
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Parker!! Dan ben je in sept uitgerekend?
Greendale, wat leuk een 3D echo! Zo bijzonder! En wat lijkt de tijd te vliegen zeg!
Snunnie, spannend! Ik vind die laatste week/dagen voordat je weer ongesteld moet worden elke keer het ergste. Dat wachten en bij alles denk je dat het met een evt zwangerschap te maken heeft.

Zitten nu in ronde 6. Rond 26,27 januari is het weer duimen voor ons🤞
Ik word een beetje ongeduldig 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ja, deze dagen vind ik ook niet de leukste. Ongeduldig worden herken ik ook! Hopelijk hoeven we snel niet meer ongeduldig te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven