Hoe snel waren jullie zwanger na Mirena

07-08-2019 16:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Afgelopen vrijdag (02 aug) heb ik na 4,5 jaar mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Nooit klachten gehad en de afgelopen 2 a 3 jaar niet ongesteld geweest.
Nu maandag, dinsdag en vandaag een beetje bruin bloedverlies gehad.

Hoe pakte jullie dit aan met zwanger worden? Cyclus afwachten of gewoon lekker aan de slag en kijken wanneer het raak is?

Ik ben benieuwd of er dames zijn met dezelfde ervaring?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
9 maanden.
Daarna duurde het bijna 5 jaar en ging het mis.

En gewoon Mirena eruit en we zien wel.
Alle reacties Link kopieren
1 echte menstruatie afgewacht (rood) en daarna meteen zwanger.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
07-08-2019 16:21
9 maanden.
Daarna duurde het bijna 5 jaar en ging het mis.

En gewoon Mirena eruit en we zien wel.
Heftig! Het moet bij jullie vast ook lukken :) Thanks voor je reactie
Alle reacties Link kopieren
9 maanden na het eruit halen van de spiraal, helaas is het een miskraam geworden waarschijnlijk omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun was. Gelukkig meteen na de miskraam weer zwanger geworden en dat is allemaal goed gegaan.
..
Alle reacties Link kopieren
3 maanden. Niet eerst een menstruatie afgewacht.
Alle reacties Link kopieren
Was het leven maar zo planbaar ..............

Ga gewoon genieten van elkaar, en zorg dat seks gewoon leuk en lekker is. En niet alleen is om een kind te produceren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hier duurde het ook 9 maanden. Nadat de mirena eruit is gehaald hebben we gewoon direct onbeschermde seks gehad.. we hebben geen cyclus afgewacht.
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Twee cyclussen afgewacht, daarna direct in de eerste ronde zwanger.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Hier direct onbeschermde seks gehad na verwijderen spiraal na 10 jaar (was intussen mirena #2). Cyclus kwam eigenlijk direct weer regelmatig op gang en het was in de 3e ronde raak. Nu 36 weken zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om alle verschillende reacties te lezen. Dank daarvoor :)
Ik moet erbij zeggen dat het hier gewoon genieten van elkaar is. Er zit geen druk achter, ben alleen heel benieuwd hoe alles zal gaan vandaar de interesse. Dus blijf vooral reacties delen ^^
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gewoon gaan (blijven) genieten van elkaar zonder een cyclus af te wachten. Binnen 5 maanden zwanger ondanks een wat meer belegen leeftijd en onze kleine is alweer 6 maanden. :flirting:

Ook geen ovulatie testen oid gebruikt. Vooral proberen zo relaxt mogelijk erin te staan.
yogayup wijzigde dit bericht op 08-08-2019 05:51
Reden: Aanvulling
18.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
10 maanden. Cyclus bleef onregelmatig tot die zwangerschap. Die ging na 10.5 weken mis en daarna werd mijn cyclus wel heel regelmatig. Overigens gewoon meteen begonnen met onbeschermde seks en nooit ovulatietesten oid gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat het bloedverlies niet je menstruatie hoeft te betekenen, kan ook bloedverlies zijn van het verwijderen.
Ik werd na dik een maand pas weer echt ongesteld (mirena ook 4,5 jaar gehad).

Na 14 rondes zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven