Weer ongepland zwanger.. houden? Ervaringen single moeders

07-08-2019 19:06 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
DELETE
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2019 09:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat ook nog zoiets als een condoom hè? En toen je voor de tweede keer ongepland zwanger was geworden, ben je niet eens met de huisarts gaan praten over hoe dat mogelijk was en of je niet beter een andere vorm van anticonceptie kon gaan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Spiraalltje laten steken
Hmm oke je hebt vier keer abortus laten doen maar jullie willen dolgraag kinderen.
Ik geloof er weinig van.
Jaja.

Iemand een bakje zoutje popcorn? :popcorn: Ik heb genoeg gemaakt.
Waarom zoek je andere moeders?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nou wel of geen relatie. :roll:
Superzaad bestaat niet. Ik zou maar eens je anticonceptie herzien, vier keer onbedoeld zwanger is absurd wat mij betreft.

Doen wat jij wil. Waar jij je goed bij voelt.
En hij is in de dertig, tijd zat al gehad om eens aan de slag te gaan met zichzelf en zijn problemen. Klinkt allesbehalve als een stabiele factor en zo'n vage twijfelkont zonder input.. is dat wat je wil? Ongeacht of hij leuk en lief is. Het klinkt enorm complex.
Discover schreef:
07-08-2019 19:45
Hebben jullie nou wel of geen relatie. :roll:
Superzaad bestaat niet. Ik zou maar eens je anticonceptie herzien, vier keer onbedoeld zwanger is absurd wat mij betreft.

Doen wat jij wil. Waar jij je goed bij voelt.
En hij is in de dertig, tijd zat al gehad om eens aan de slag te gaan met zichzelf en zijn problemen. Klinkt allesbehalve als een stabiele factor en zo'n vage twijfelkont zonder input.. is dat wat je wil? Ongeacht of hij leuk en lief is. Het klinkt enorm complex.
Alsof zij zo stabiel klinkt.
Ik vind het een vreemd verhaal. Maar goed, dat is je vraag niet.

Een kind is, zeker de eerste vier jaar, een boel werk. Een goed vangnet is dan wel belangrijk in de vorm van tenminste een stabiele relatie die je hierbij ter zijde kan staan, dag en nacht. Bijvoorbeeld in de vorm van je vriend of je moeder.

Is er zo iemand opdat niet alles 365 dagen x 4 jaar op slechts jouw schouders rust?
Roze of blauw?



Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
3 keer abortus. Waarom ga je dan niet in gesprek met de huisarts over je anticonceptie? Boh, ik vind dat wel ernstig. In ieder geval; je kind krijgt de helft van zijn genen. Wil jij dat? Want hij is nogal moeilijk zeg je. Misschien is het een en ander ook wel erfelijk. Ik zou ook zoek gaan naar een leukere vent in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Het kan, ken zo een iemand. Die hebben zich (hij dan) laten steriliseren. Dat kon eerst niet want veel te jong maar na nummer zoveel mocht het toch.

Topic starter, als jij in je eentje moeder kunt en wil zijn gewoon doen. Als je vriend er later bij komt mooi en anders maar niet.
Wil je het totaal plaatje moet je er niet aan beginnen.
Ah ja, eerste bericht. Verbaast dan weer niks.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
07-08-2019 19:45
Alsof zij zo stabiel klinkt.
Hahahahaha fair point.
Als dit echt waar is pleit ik voor abortus, want een kind van 2 ouders met het verstand van een amoebe moet je de wereld niet aan willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt niet alleen een baby, je zit waarschijnlijk ook je hele leven aan die man vast, aangezien je niet zomaar eenzijdig kan besluiten dat als hij nu niet een stabiel gezin met je wil vormen, je het gewoon helemaal zonder hem doet en hem verder uitgumt. Dat zou mij nog het meeste afschrikken. Als hij zo onstabiel is, is de kans ook groot dat je jarenlang gedoe krijgt met een vader die dan weer wel, dan weer niet een rol in het leven van zijn kind wil. Of dat je allerlei andere conflicten met hem krijgt over het ouderschap.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Aan een klaploper die na de 3de (!) keer een abortus nog niet kan bedenken dat hij wel es een condoom kan gebruiken als ie geen kinderen wil heb je niets als vader.

Als je dit doet en doorzet sta je er alleen voor.

Vraag is dus hoe stabiel jij bent en wat jij dat kind kan bieden.
Huisvesting, financiën, ...


Kan ook zijn dat dit kind van jullie 2 er gewoon wil, zal en moet komen.
4 keer door de pil heen van dezelfde man?
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 19:51
2.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En dan is de baby geboren en wil hij co-ouderschap en ga jij je kindje meegeven aan iemand met bindingsangst, hechtingsproblemen en een problematische jeugd. Goed plan.

En doe iets aan je anticonceptie. Spiraal én condooms desnoods.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, als je ondanks de prikpil zwanger raakt dan heeft dat geen moer met zijn zaad te maken, want als het goed is heb je met de prikpil geen eisprong en ook superzaad kan geen eicel bevruchten die er niet is. Dus het lijkt mij logischer dat dit gewoon niet de juiste anticonceptie is voor jou.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je je kind zo'n moeilijk type als vader aan?

Zelfs als je het helemaal in je eentje doet, raken sommige kinderen toch beschadigd, omdat hun vader ze links laat liggen.

Laat staan als vader wel/niet/wel/niet onderdeel van dit kind zijn leven zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
bingo schreef:
07-08-2019 19:38
:popcorn:
ik durfde deze niet te posten als eerste reactie...
Don't cry, buy a bag and move on.
Zelfs een ezel ....
Noder schreef:
07-08-2019 19:47
Blauw!
Gezwellig! :popcorn:
Serieus? :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven