Niet helemaal zorgeloos zwanger (vanaf aug 2019)

12-08-2019 08:48 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Vorige maand hebben mijn vriend en ik (32jr) besloten om samen voor een kindje te gaan. Meteen deze maand blijk ik al zwanger! Ik ben natuurlijk blij, en ook wat in de war merk ik. Ik heb amper aan het idee van proberen kunnen wennen en nu al is het zover. Ik vind het behoorlijk spannend. Vragen komen voorbij als: hoe ga ik dat allemaal praktisch doen, hoe gaat mijn omgeving reageren (gezien een verleden met depressie, zie hieronder), ga ik wel een goede moeder zijn, is het niet te snel allemaal etc.

Ik merk dat ik (nog?) niet volledig blij kan zijn, ook omdat ik het een heel spannende stap vond gezien mijn verleden met depressies (ik ben al wel bij de POP-poli geweest en we gaan een preventieplan maken). Ik ben benieuwd of anderen zich hier in herkennen en zin hebben eea uit te wisselen en elkaar op de hoogte te houden van onze zwangerschappen met alle leuke en minder leuke momenten en twijfels en vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dit moment niet zwanger maar herken het wel hoor. Ik was ook meteen de eerste maand van het proberen zwanger en toen ik de positieve test in mijn handen had dacht ik alleen maar: 'oh fuck, nu al?' Maar het is allemaal goed gekomen en later was ik helemaal blij.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven