Innesteling???

17-08-2019 08:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Kan een innesteling al na 6 dagen zijn? Ivm bruine afscheiding.

Heb geen piek gevonden bij mijn ovulatie testen. Maar wel heel donkere 2e lijntjes. Waarschijnlijk net gemist.

De 3 dagen daarna temperatuur verhoging (36.9) Daarna weer lage temperatuur (36.4)

Iemand ervaring met wat dit wil zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen knaltest gehad. Maar wel duidelijk meer kleur dan het hele lichtroze streepje dat ik telkens had. Ik heb er nog een foto van geplaatst in het topic waar ik in zit. Ik weet dus niet 100% wanneer mijn eisprong was, maar ik gok maandag. Donderdagavond en nacht de hele nacht lage buikpijn gehad. Geen bloedverlies. Ik vraag me dus zo’n beetje hetzelfde af als jij, was dit een innesteling? Kan dat al wel zo snel? Na ik gok 4/5 dagen?

In jouw geval zou ik zeggen, ja, volgens mij kan dit een innesteling zijn geweest. :)
Alle reacties Link kopieren
Kun je je niet beter aansluiten in een zwanger worden TO?

Als jouw temperatuur na de dip niet opnieuw gaat stijgen, is de kans groot dat het geen innesteling is. Uiteindelijk valt er alleen niks over te zeggen en moet je afwachten.
Ik heb je even geloept. Je lijkt erg obsessief bezig te zijn met zwanger worden... Waarom open je hierover steeds een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor zo erg is het niet. Ik probeer inzicht in mijn cyclus te krijgen, en heb daar vragen over.
Meer niet.
Vragen over innestelling etc. hebben natuurlijk niks te maken met inzicht krijgen in je cyclus...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk wel.
Er doet zicht iets voor.... ( bruine afscheiding) en dan zou ik graag weten of meer mensen dat ervaren zo af en toe midden in hun cyclus.

Of wat hun ervan denken
Waar ben je bang voor? Dat je cyclus niet goed is? Je bent bezig zwanger te worden begrijp ik. Hoelang zijn jullie al bezig?
Ik snap best dat het een spannende tijd is. Dat vond ik ook. Maar word je er niet helemaal naar van om er zo mee bezig te gaan? Ik werd dat zelf wel (met ovulatietesten etc.) en toen heb ik gewoon maar alles op zijn beloop gelaten. Dat luchtte best op, eerlijk gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Nee nergens bang voor hoor. Wil het gewoon in de gaten houden deze keer...

Bij onze 1e teste ik laat positief voor zwangerschap, werd de uitgerekende datum 2 weken verder geschoven....vervolgens vanzelf bevallen met 42 weken.
Hoop er nu gewoon iets meer zicht in te hebben....
Bij de eerste was het te veel een vraagteken .

Meer niet
Alle reacties Link kopieren
Zou heel goed een innesteling kunnen zijn!
Als het een vroege innesteling is zou je 10 dpo wel een testje kunnen doen. (Ja, weet dat veel hier commentaar op hebben)
Doe vooral wat goed voelt!
Alle reacties Link kopieren
Ellej schreef:
17-08-2019 11:08
Bij de eerste was het te veel een vraagteken .

Meer niet

Wel meer, het zijn er nu zelfs drie.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je reactie.
Fijn dat er ook nog mensen zijn die wel hun mening en ervaringen willen delen.

In plaats van al dat bemoeien met.



Dag 10 is vandaag. Als ik ervanuit ga dat mijn eisprong tussen de 2 donkerste testjes in was.
Het bruin was alleen op dag 6 en 7 erna.

Had laatste keer wel een luteale fase van 18 dagen . Dus misschien nog even paar dagen afwachten
Alle reacties Link kopieren
Ellej schreef:
17-08-2019 11:08
Nee nergens bang voor hoor. Wil het gewoon in de gaten houden deze keer...

Bij onze 1e teste ik laat positief voor zwangerschap, werd de uitgerekende datum 2 weken verder geschoven....vervolgens vanzelf bevallen met 42 weken.
Hoop er nu gewoon iets meer zicht in te hebben....
Bij de eerste was het te veel een vraagteken .

Meer niet
Ik zou als je pas net bezig bent gewoon menstruatie bijhouden in app ipv klooien met ovulatietesten en temperaturen. Moet ook leuk blijven lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
17-08-2019 12:56
Ik zou als je pas net bezig bent gewoon menstruatie bijhouden in app ipv klooien met ovulatietesten en temperaturen. Moet ook leuk blijven lijkt me.
Dat is een regel? Wat maakt dat uit. Ik doe in ronde 1 ook gewoon tests om de cyclus duidelijk te krijgen na jaren spiralen. Dat is toch gewoon ieder zijn eigen keuze. Als je de natuur een handje kan helpen, waarom zou je dat dan niet doen. Dat heeft i.m.o. niets met 'leuk blijven' te maken. Ik heb het nog steeds leuk hoor, ondanks dat ik getest heb. ;-D

@TS, lekker doen wat voor jou goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Het allerbelangrijkste is dat jij doet wat voor jou goed voelt!
Als je nog even een paar dagen kunt wachten is dat alleen maar goed, ik ben er zelf niet zo goed in ;)
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
17-08-2019 13:20
Dat is een regel? Wat maakt dat uit. Ik doe in ronde 1 ook gewoon tests om de cyclus duidelijk te krijgen na jaren spiralen. Dat is toch gewoon ieder zijn eigen keuze. Als je de natuur een handje kan helpen, waarom zou je dat dan niet doen. Dat heeft i.m.o. niets met 'leuk blijven' te maken. Ik heb het nog steeds leuk hoor, ondanks dat ik getest heb. ;-D

@TS, lekker doen wat voor jou goed voelt.
Ik zeg toch lijkt mij en ik zou. Ik was met menstruatie app gewoon meteen zwanger na verwijderen spiraal.

En ook bij eerste 2 weken teruggezet in zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de gene met een reactie waar ik wat aan heb.

Ondertussen is mijn temp. Gestegen naar 36.8.
De afgelopen vrijdag en zaterdag was het maar 35.5.
Dus begin wel benieuwd te worden nu.

Kan het dus zo zijn dat je eisprong wel geweest is, als 3 dagen de temp wel hoog was(36.8/9).
Maar vervolgens 10 dagen lagere temp.(36.3)
En nu dus vandaag weer hoger word.....??
Alle reacties Link kopieren
Dat kan zeker. Temp kan sowieso wisselend zijn, kan al verschil maken in hoe laat je op staat. Kan ook een innestelingsdip zijn. Hopelijk blijft hij hoog de komende dagen.
Bij mij was 37.0 graden en dan blijvend vaak zwanger, maar iedereen heeft een andere temp.

Tong is vaak ook minder betrouwbaar dan bv kontje ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ok haha.

Er zat in de lage temp. Periode ook een hele lage idd 35.5. Maar was wel paar dagen na de bruine afscheiding. Dus geen idee....


Als ik uitga van nod 18 dagen na eisprong, net als laatst, is dat zaterdag. Zit nu op 14. Dus k heb nog maar even geduld denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven