Zwanger worden vanaf september 2019

20-08-2019 19:24 659 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die vanaf 2019 wil proberen zwanger te worden. Een algemeen account, zodat je zelf makkelijk de tabel aan kunt passen. :)

[/tr]
Naam Leeftijd Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
Bozz 32/34 5 tweede 16 januari
Chocolatec223 28 4 eerste 5 februari endometriose
Meisjevan4 25/28 7 eerste 30 februari
Lasvegas-84 35/38 3 tweede ?

Wij zijn ZWANGER! :cheer2:
NaamLeeftijdKindjeUitgerekende datumJ/M/OBijzonderheden
Sneeuwwitje199325/26 eerste 5 juni 2020 O
Kikikip 25/25 eerste 6 juni 2020 O
Toekanneria 26/31 eerste 19 juni 2020? O
Loes23 26 derde* 25 juli 2020 O Zoontje* overleden (genetische afwijking)
krullen-bol29/36 tweede 31 juli ?? O
Melancolie 27/30 eerste 16 augustus? O
Prettymama 31/30 derde 29 augustus 2020 O vmk okt'19
Blondie-9029/27 eerste 1 november 2020 O
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:57
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Toekanneria!

Begrijpelijk hoor die angst, ik had best veel mensen in m’n omgeving die uiteindelijk de medische molen in moesten. Toen het bij ons de eerste paar rondes nog niet gelukt was, dacht ik ook even: shit, straks gaat het nooit lukken..
Naja ronde erop was het raak.

@ voeding: hier weer borstvoeding, geen reden om het niet weer te doen, dus dan is de keuze makkelijk.
Wij zijn na een half jaar ook flesjes gaan geven en mennn ik vond dat veeel zwaarder ‘s nachts hoor! Bv is zo makkelijk, man kwam dochter brengen, ze dronk 10 min, hij legde haar weer terug en ik sliep alweer. Dit komt volgens mij mede door de hormonen die dan vrijkomen. Met een flesje maken had ik het iig nooit, hels om met huilende baby te zitten, omdat het flesje nou eenmaal niet in 10 seconden klaar is, en ik lag nadien nog een tijd wakker.
Naja vind het altijd wel grappig als mensen denken dat flesvoeding makkelijker is.

@ opvang: we gaan niks veranderen. Werken beiden 4 dagen en hebben dus elk een mama/papadag. Dan 2 dagen kdv en 1 dag dat opa en oma oppassen.
Dochter ging pas met 9 maanden naar het kdv en dat vond ik eigenlijk wel heel fijn, dus misschien dat ik nog extra ouderschapsverlof oid opneem na m’n verlof, totdat baby 2 ook 9 maanden is.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we borstvoeding proberen. Nogmaals, het lijkt me verschrikkelijk. Niet per se al het gedoe, maar puur en alleen het idee voelt voor mij niet fijn. Maar mijn man heeft bv als voorkeur en het is toch ook nog niet iets beter dan fv. goed om alle antistoffen voor allergieën (ik heb er nogal wat) mee te geven en het schijnt dat het helpt om de zwangerschapskilos sneller kwijt te raken dus die twee dingen hebben me overtuigd wel bv te proberen. Maar... Ik stop voordat ik weer aan het werk ga. Ik ga absoluut niet kolven op werk! En ik heb man gezegd dat we zonder discussie stoppen als ik niet meer wil. Maarja, die hormonen, wellicht denk ik er tegen die tijd wel helemaal anders over haha.

@lasvegas ik vind het wel fijn om jouw verhalen te lezen, goed voor mij om juist te lezen dat je bv juist wel fijn vond en dat het makkelijk ging. Je verhalen stellen me wel een beetje gerust.

Maarja, hier vandaag niet ongesteld. Nu officieel 1 dag overtijd. Ik wacht nog wel even met testen. Ik zou heel teleurgesteld zijn als ik toch niet zwanger blijk te zijn. Heel mijn gevoel zegt echter dat het wellicht raak is maar mijn verstand zegt het tegenovergestelde. Naja ik wacht nog maar even af.
Wauw, het clubje wordt steeds groter. Gezellig, dames!

De angst dat het misschien niet lukt, is wel begrijpelijk. Je hoort het best vaak. Ondanks dat ik het lastig vind dat zwanger worden/zijn iets is waar je geen controle over kan uitoefenen, lukt het me wel om nuchter naar de zaken te kijken mocht het niet meteen lukken. Al denk ik wel dat dat wellicht mee verandert als het meerdere keren of langere tijd niet lukt.

Momenteel zit ik officieel op het wachtbankje. Volgens mijn app zou ik 10 september ongesteld moeten worden, maar mijn eisprong was later dan verwacht. Mijn menstruatie zal misschien iets later zijn (of helemaal niet). Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
@Lasvegas, maar dat is dus precies wat ik bedoel met wat je ervaring is.
Ik weet niet beter dan flesvoeding dus is dat voor mij "makkelijker"
Jij hebt prima, fijn langere tijd borstvoeding kunnen geven dus is dat voor jou makkelijker.

Ik heb in mijn naaste omgeving te veel moeders te lang zien struggelen met bv die nu ook zeggen was ik maar eerder gestopt.
Ik ben dus heel blij met mijn keuze niet tot over mijn grens te proberen bv te geven.

Ik moet weg zeggen dat het bij ons ook meespeelde dat wij vlak voor de geplande keizersnede te horen kregen dat vriend ziek is (chronisch maar heel goed onder controle nu en Kan er ook oud mee worden en prima mee leven nu het onder controle is) dus het was sowieso allemaal al veel wat er op ons bordje kwam. Ook nog gepruts met bv had ons allemaal geen goed gedaan.

Maar ieder moet daarin echt eigen gevoel in volgen en mening over hebben, dat kan niemand anders voor je doen! Ik respecteer echt beide kanten en bv is en blijft wel de beste start.

@opvang: zoon gaat 2 ochtenden naar kdv. Een dorps kdv vlak bij huis wat al erg vol zit dus heel spannend of we voor evt de 2e dezelfde dagen en tijd terecht kunnen.
Maar dat lossen we wel op als alles goed gaat enzo en het ons weer gegund is.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Wauw aardbei, zoveel aversie tegen borstvoeding. Het hoeft niet he. Je man kan vanalles willen, maar het is jouw lijf. En eventuele zwangerschapskilo's kunnen er ook iets langzamer af.

Ik heb bijna 2 jaar borstvoeding gegeven aan de oudste en inmiddels 14 maanden bij de jongste. Dus de derde krijgt ook weer borstvoeding. Heb geen zin om in te gaan op voor- en nadelen. Ik heb altijd gezegd dat ik borstvoeding geef zolang kind en ik het fijn vinden. Dat maakt het voor mij nooit "volhouden", maar gewoon iets dat voor mij een logisch deel is van mijn leven.
X
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 10:55
0.00% gewijzigd
aardbei, vooral doen waar jij je goed bij voelt. Je man kan wel iets willen, maar het is jouw lichaam.
Leg jezelf niet te veel druk op, soms lopen dingen uiteindelijk vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
@mevrouwtjepeer spannend!! Ben benieuwd.

@toekanarie welkom!

@derest mijn man laat zeker de keus bij mij en ik ben wel zo eigenwijs dat als ik iets niet wil het ook echt niet gebeurt. Maar het is zo dat ik er zelf wel echt de voordelen van zie en het wil proberen. Lukt het niet, vind ik het te veel gedoe, voel ik me er daadwerkelijk niet prettig bij, dan ga ik meteen over op fv.
Alle reacties Link kopieren
Ja precies, dat was mijn instelling destijds ook.

Hier viel ik er helemaal niet door af, het leek wel alsof m’n lichaam de extra kilo’s en reserves juist vast wilde houden. Ging pas afvallen, toen ik stopte. :mrgreen:

@ krullenbol: ja, maar dat bedoel ik ook he, ik was denk ik zelf gestopt bij elke tegenslag. Vond alleen wel dat ik het op zijn minst moest proberen.

@ Aardbei: whaa ik zou me niet in kunnen houden met testen hoor!

Wij hebben nog heel even getwijfeld of we toch niet deze rond gaan benutten, maar slaan hem toch over. Overigens zijn we op vakantie met m’n ouders en hebben we een veel te krappe slaapkamer met 2 losse, uit elkaar staande, krakende 1-persoonsbedden, dus ik zag het toch al niet helemaal gebeuren hier. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik moest even bijlezen hoor, leuk dat er nieuwe mensen bij zijn gekomen!

Aardbei Super spannend, ik duim voor je! Wanneer gaan je testen? Mijn man gaat 1 dag na de volgende NOD 5 dagen naar het buitenland voor werk dus wil nog even nadenken hoe we dat zouden willen doen.

Ik ben echt dol op baby's en kinderen dus bij ons ben ik al sinds het begin veel enthousiaster dan mijn man. Nu begint hij af en toe dingen te zeggen over de toekomst waar een kindje dan ook in voorkomt en dan smelt ik helemaal. :loveys:

Meisjevan4 Ik zou het prachtig vinden om borstvoeding te kunnen geven maar ik volg met alles mijn gevoel dus ik zie wel hoe het loopt en wat wij zelf fijn vinden op dat moment.

MevrouwtjePeer Wij hebben nog niet echt concrete plannen gemaakt over het indelen van de dagen nadat we een kindje zouden krijgen. Wel weten we van elkaar dat mijn man graag fulltime zou willen blijven werken en dat ik graag 3 dagen zou gaan willen werken (werk nu fulltime). Ik heb het weleens gevraagd en mijn ouders zouden 1 dag op willen passen dus dan zou het kindje 2 dagen naar de opvang moeten. Mijn man moet vaak naar het buitenland dus dan zou ik er alleen voor staan, maar ik woon naast mijn ouders dus ik denk dat zij me wel een beetje zouden willen helpen (doen ze nu ook). Daar staat tegenover dat mijn man als compensatie vaak thuis mag werken als hij weer terug is waarbij hij alleen zijn e-mail en telefoon in de gaten hoeft te houden dus dan zou het kindje thuis kunnen blijven i.p.v. naar de opvang en dan heeft ook hij tijd alleen met het kindje.

Zelf ben ik afgelopen weekend voor het eerst echt ongesteld geweest nadat ik gestopt ben met de pil (de eerste menstruatie meteen na het stoppen telt niet echt toch?) Ondanks de 2 dagen buikkrampen was ik toch redelijk blij want dat betekent dat alles waarschijnlijk naar behoren werkt. Ik heb mijn laatste feestje met alcohol gehad en ga vanavond voor het laatst carpaccio eten. Voor de rest van de week staan filet american, paté en tonijn op het menu. De kans is natuurlijk groot dat ik de eerste ronde niet zwanger wordt maar je weet maar nooit.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Starl0rd_ Thanks voor je uitleg, ik heb mijzelf toegevoegd! :-)

Oef, dat hele stuk bv/fv heb ik eigenlijk nog weinig over na gedacht...
Ik denk dat ik het gewoon zou proberen... als het niet lukt dan gaan we over op plan B.. Maar ik herken wel wat jij zegt Aardbei... ik zou op mijn werk ook niet kolven... ik werk in de jeugdzorg, we hebben geen pauzes en dan moet je dus tussen de incidenten door even 'relaxt' gaan zitten. Gaat 'm sowieso niet worden..

Even voor de dames die al kindjes hebben... hadden jullie toen je voor de eerste keer zwanger wilde worden ook al maanden van te voren in je hoofd welke kleding/meubeltjes/kinderwagen etc je zou willen als het zover zou zijn? Of is dit echt super kansloos?
Maak je niet druk, morgen is vandaag alweer gisteren!
Alle reacties Link kopieren
Haha yep!
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo!

Zou ik in deze groep ook nog mogen aanschuiven? Ik heb alle berichten mee gelezen en heb nu toch wel de kriebels en behoeften gekregen om mee te praten en te denken 😊

Ik ben 28 jaar, man is 30 en wij willen voor ons eerste kindje gaan. Spannend!

We weten al lang dat we ooit samen kinderen willen, maar hadden altijd wel redenen om het uit te stellen. Daarnaast was manlief er wel iets eerder klaar voor dan ik..

Tot het afgelopen jaar, waren we het ineens er over uit, dat we dit jaar er voor willen gaan.
Omdat er eerst nog een reis naar een land met het Zika virus gepland stond, zorgde dat ervoor dat we nog even moesten wachten, voordat we het 'mogen' proberen. En nu is het zover!

We hebben veel vrienden die al gezinnen hebben en/of in verwachting zijn. Daarnaast nog een klein clubje die het op termijn pas willen.
Toch merk ik dat ik het met hun lastig praten vind,omdat ik nog niet de ervaring heb en bepaalde vragen/onderwerpen niet echt van de grond komen.
Positief om dat hier op het forum wel te zien! Zoals enthousiaste of spannende gevoelens, onderwerpen als bv/fv en oppas/werktijden.

Ik zag trouwens dat er meerdere zijn, die in de zorg werken, ik ook. (met onregelmatige diensten)

Mijn nod is 13sept. Over het algemeen een regelmatige cyclus, soms een maand waarin mijn lichaam eigenwijs is en de menstruatie wat uitsteld of juist langer aanhoud (?)

Oeff, het is wel een heel lang verhaal geworden. Ik ga er een eind aan breien. Ik zal nog een beetje moeten uitvogelen hoe het werkt en de tabel enzo en wat sommige tekens betekenen..

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Toekanneria Haha! Ik herken wel wat je zegt! Ik rijd als jaren langs de prenatal aan de A1 en dan heb ik echt de drang om eens een kijkje te gaan nemen. Maar dan voel ik me zo belachelijk haha.

Huisjeplantjebeestje Welkom! Ik heb juist niemand in mijn omgeving die een kindje heeft aangezien ik de oudste van mijn vriendinnen ben. Dat vind in weleens jammer want dan kan ik er met hun niet zo over praten. Ik was ook de eerste die ging trouwen en daardoor was iedereen mega enthousiast dus ik hoop daar weer een beetje op.

Melancolie Ik zie dat onze NOD 1 dag verschilt, spannend straks!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn met borst en flesvoeding. Ben zelf ook heel nieuwsgierig hoe borstvoeding geven zou zijn. Misschien dat het toch wel gaat lukken. Maar bereid me voor op flesvoeding.

Momenteel heb ik ook last van het drang virus. Online kijken voor leuke maxi cosie hoezen, maar ook alle leuke instagram pagina’s waar ze baby spullen verkopen. Kan me niet herinneren dat dat 4 jaar geleden ook al was.

Mijn dochtertje heeft vandaag de 2e school dag er opzitten. Wat is het stil in huis, vind het echt helemaal niks. Nu vind ik het toch wel jammer dat ze nog geen broertje of zusje heeft. Maar aan de andere kant heb ik zo iets. Ben blij dat we toch nog gewacht hebben. Mijn Huidige vriend is nu veel meer aan zn “eerste” kindje toe dan een paar jaar terug.

Ben net gebeld voor de bloeduitslagen. Helaas zijn ze toch weer gezakt 😭 gelukkig niet heel erg, het zit nu op de 123. Maarja, hoop toch een zwangerschap in te gaan met goede bloedwaardes. Stiekem toch ook gegoogled naar verhalen van zwanger met itp, had ik eigenlijk niet moeten doen. Ga denk toch nog een bel afspraak maken met de huisarts. Om na te vragen wat me te wachten staat met een lage waarde van de bloedplaatjes en zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
testen ik durf nog niet. Ben bang dat het een tegenvaller gaat zijn. Ik zit nu nog lekker in de waan dat het zo zou kunnen zijn haha. Het zou namelijk natuurlijk ook gewoon een onregelmatige cyclus kunnen zijn hoewel ik vorige maand met 29 dagen ongesteld werd. Maarja misschien test ik morgen of overmorgen dan ben ik 3/4 dagen overtijd.

lasvegas zo met ouders dichtbij zou ik ook niet fijn vinden inderdaad. Snap dat je het overslaat dan.

sneeuwwitje ik zou dan toch wachten tot je man terug is. Is wel net zo leuk om samen een test te doen als je dan nog niet ongesteld bent. Mijn man heeft ook wel erg aan het idee moeten wennen. Nu zitten we op het punt dat hij het ook wel leuk gaat vinden. In onze omgeving worden toch hier en daar wat kindjes geboren en dat helpt ook wel.

huisjeplantjebeestje welkom. Leuk dat je mee komt schrijven. Bij ons heeft een deel van vrienden en familie al kinderen maar ook een deel nog niet het is een beetje 50/50 hier.

meisjevan4 lijkt me lastig zo met itp. Ooit een klasgenootje had dat ook. Hoe zit dat nou precies met je bloedwaardes en zwangerschap? Het lijkt me ook idd wennen dat je dochtertje naar school gaat. Het lijkt me aan de andere kant dan ook wel weer fijn dat je wat meer tijd hebt nu even?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er wat meer concrete NODs zijn! Als we het juni/juli topic nadoen is het merendeel hier in no time zwanger ;-)

@huisjeplantjebeestje: welkom! Het is sowieso wel fijn om dit soort onderwerpen hier redelijk anoniem te kunnen spuien.

Meisjevan4, dat lijkt me heel gek voor je dat het huis nu zo stil is. Maar hopelijk ook een leuke nieuwe fase voor je dochter? Mijn zoontje gaat volgend jaar. Ik ben reuze benieuwd hoe dat gaat. Heb ik opeens alleen één kind thuis in plaats van 2 (of 2 ipv 3 ;-) )
Maar balen van je bloedwaarden zeg! Neig je ernaar evengoed deze ronde te proberen?

Aardbei, ik snap je niet-testen wel. Zeker als je zodanig denkt dat het raak kan zijn kan een negatieve test pijnlijk zijn. Je hebt gewoon even een opwelling nodig ;-)

Ik heb vooral vanwege de spotting van gisteren hoop (en angst, want ik heb geen zin in een fysiek zware zwangerschap) dat het raak kan zijn. Tegelijkertijd kan dat gevoel ook te maken hebben met het feit dat het de eerste ronde is en met name dan gevoelens rare dingen kunnen doen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik kan niet geloven dat ik werkelijk een reactie plaats.
ik vind het namelijk nog al spannend, vooral vanwege de angst straks als laatste over te blijven :(

Mijn partner en ik hadden namelijk al in November 2018 besloten dat we het gingen proberen onder het mom van: gebeurt het is het prima zo niet ook oké.

Alleen bleek ik een extreem lange cyclus te hebben, toch zeker 40 a 50 dagen....

Maar na een cyclus van 80+ dagen en vele negatieve testen toch maar naar de gynocoloog.

Nou blijkt het dat mijn hormoon huishouden niet op orde is.

Dus we laten het niet meer aan het toeval over en gaan er echt voor.
Ik weet niet 100% zeker of ik geovuleerd heb omdat het de eerste keer was dat ik het testen.
Maar zo wel, is mijn NOD 14 sep.

Lang verhaal sorry daarvoor maar het is wel fijn om het kwijt te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Adenium!

Die angst begrijp ik wel... dat heb ik ook... We zullen vast niet allemaal deze maand in verwachting raken. Dat is natuurlijk jammer, maar wel de realiteit. Een zwangerschap is niet te plannen denk ik dan maar.
Ik ga voor jullie duimen. :-D
Maak je niet druk, morgen is vandaag alweer gisteren!
Alle reacties Link kopieren
aarbei nog steeds niet ongesteld geworden? Duim zo dat het raak is! Laat je het weten wanneer je getest hebt?

Het is zeker even wennen dat ze nu naar school is. Maar ze heeft t ook reuze naar de zin. Gisteren na de uitslag aardig uit Mn doen geweest. Heb een schoonmaak aanval gehad, het hielp wel en t huis is nu lekker schoon. Zwanger of niet zwanger, met itp behandelen ze je niet heel anders. Pas als je onder de 30 zit, gaan ze je behandelen. Met de bevalling moet je boven de 50 zitten. Ik heb alleen zo iets van, hoe hoger ik zit hoe minder risico ik op loop tijdens de zwangerschap. Mocht je te laag zitten krijg je prednison of bloedtransfusie. Prednison zullen ze bij mij alleen niet zo snel geven, mijn vader heeft diabetes type 1. Waardoor ik een grotere kans heb om ook diabetes te krijgen. Dat willen ze natuurlijk voorkomen. Er is een hele kleine kans dat de baby ook geboren word met itp, maar die kans is echt heel minimaal.

Starl0rd_ oeh spannend, een jaar is echt zo voorbij! Waarschijnlijk vandaag of morgen mn eisprong. Gisteren en vandaag slaan we even over, maar de dagen daar voor wel wat gedaan. Dus we tellen deze ronde wel gewoon mee.
Al enig idee wanneer je wilt gaan testen, op of na nod? Vooral omdat je de spotting hebt gehad?

Hoi adenium! Spannend! Nog even wachten.. duurt het iedere maand zolang? Of heb je ook maanden er tussen zitten die korter zijn?
Alle reacties Link kopieren
Welkom adenium! Dat klinkt als PCOS dan toch? En nu dan medicatie gehad om een eisprong op te wekken? Spannend dan, een eerste echte kans!

Ik heb vanochtend in een opwelling getest ;-D Maar negatief. Ik ben bij vlagen misselijk en sinds de spotting en daardoor grotere hoop (en vrees) op zwangerschap slaap ik slecht. Dus om 6:00 vanochtend bedacht dan maar uitsluitsel te krijgen. Wat er wel was geweest bij een positieve test, maar nu weet ik in principe nog niets zeker. Maar nu kan ik in ieder geval weer wat rustiger afwachten ;-) De misselijkheid kan goed van de spanning en slaapgebrek komen, of gewoon een virus.
Starl0rd, helpt het niet om iets te zoeken wat zorgt voor enige afleiding? Misschien krijg je dan ook wat meer rust, zodat je in ieder geval beter slaapt.

Welkom Adenium, wat betekent het voor het zwanger worden/zijn als je hormoonhuishouden niet op orde is of weten ze dat niet?

Aardbei, zo spannend! Ik duim ook. Laat je ons iets weten zodra je meer weet?

Voor alle dames op het (toekomstige) wachtbankje: vinden jullie het ook zo moeilijk om te wachten? Het lijkt wel of de dagen voorbij kruipen. Tijdens het werk heb ik geen tijd om eraan te denken, maar zodra ik thuis ben....
Mijn man wordt steeds enthousiaster en gaf toe dat hij eigenlijk ook niet meer kan wachten.
Zelf denk ik dat het deze ronde niet raak is. We zijn natuurlijk pas net begonnen...
Alle reacties Link kopieren
@MevrouwtjePeer, als ik me dan zo voel zoals gisteravond, dan denk ik dat het wel raak móet zijn en ga ik denken over namen en hoe we het aan de omgeving vertellen en dan slaap ik dus niet :facepalm: Sowieso ben ik al geen geweldig makkelijke slaper, ik word altijd een paar keer wakker. En als ik nu dan wakker word, ga ik ook weer nadenken. Gewoon hopende op een betere nacht vannacht ;-)

Dat wachtgevoel is wel een ding. Dat is echt zo naar aan zwanger willen raken, dat je leven daardoor bijna zo on-hold voelt. Ik wou wat dat betreft echt dat ik een persoon was die het los kan laten, maar zo ben ik helaas niet.
stardl0rd, je laatste alinea beschrijft precies zoals ik het voel. Ik zou willen dat het lekker op z'n beloop kon laten, maar dat lukt me niet echt op dit moment. Hopelijk zakt dat wel weg als het niet meteen raak is.
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve mensen... Ik geloof dat ik gewoon mee mag schrijven hier! Tenminste, wat zwanger zijn betreft! 😉

Ik ben 35, we hebben een kinderwens, maar ik ben eigenlijk altijd in de veronderstelling geweest dat het wel even kon duren voordat ik misschien zwanger zou raken, aangezien ik het hormonaal allemaal niet per se keurig op de rit had ;-)

Daarom besloten we onlangs te stoppen met anticonceptie en maar te zien waar het schip zou stranden. Ik hield zelfs rekening met de medische mallemolen die we misschien nog wel 'ns in zouden moeten.

Maar nu... ik voelde me al even niet helemaal lekker. Moe, wat grieperig, maar ook gewoon een beetje 'raar', anders dan anders zeg maar.

Dus voor de zekerheid toch maar een testje gedaan vanochtend, en kijk nu... Toch best wel eh... positief? Ik kan het echt nog niet geloven, zo snel ook...

Kijk! https://ibb.co/yp0gHx8

Ik hoop zó dat jullie binnenkort ook zulk nieuws mogen hebben! 😍😊 Ik schrijf graag met jullie mee als dat mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven