Zwanger worden vanaf september 2019

20-08-2019 19:24 659 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die vanaf 2019 wil proberen zwanger te worden. Een algemeen account, zodat je zelf makkelijk de tabel aan kunt passen. :)

[/tr]
Naam Leeftijd Ronde Kindje NOD Bijzonderheden
Bozz 32/34 5 tweede 16 januari
Chocolatec223 28 4 eerste 5 februari endometriose
Meisjevan4 25/28 7 eerste 30 februari
Lasvegas-84 35/38 3 tweede ?

Wij zijn ZWANGER! :cheer2:
NaamLeeftijdKindjeUitgerekende datumJ/M/OBijzonderheden
Sneeuwwitje199325/26 eerste 5 juni 2020 O
Kikikip 25/25 eerste 6 juni 2020 O
Toekanneria 26/31 eerste 19 juni 2020? O
Loes23 26 derde* 25 juli 2020 O Zoontje* overleden (genetische afwijking)
krullen-bol29/36 tweede 31 juli ?? O
Melancolie 27/30 eerste 16 augustus? O
Prettymama 31/30 derde 29 augustus 2020 O vmk okt'19
Blondie-9029/27 eerste 1 november 2020 O
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:57
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier duurde het bij dochter 3 rondes, dus ik heb stiekem extra hoop voor de komende ronde idd.

Eisprong komt hier wat sneller, maar luteale fase ook een dagje korter, zat nu op 12 dagen. Naja is prima.
Alle reacties Link kopieren
prettymama ja klopt, maar ben er wel van overtuigd dat het goed gaat komen met ons alle :)

lasvegas als dat zo is, dan is dat gewoon jou geluks ronden. Ik ga mee duimen!

Oh, ik wist dat ik geen ochtend mens ben. Maar soms ben ik ook echt een ezel. Vanochtend uit bed gestapt om een test te pakken, toen ik op mijn telefoon keek zag ik dat t dinsdag was i.p.v. woensdag. Maarja had nu al in Mn kop zitten om te testen, dus ik pakte een Kruidvat test. Op het moment dat ik de test neerleg, wil kijken of de test goed door loopt. Zie ik al de testlijn verschijnen, eerder dan het 2e lijntje. Dus denk eh dit kan niet, zo vroeg. Kijk ik op de verpakking, heb ik een ovulatie test gepakt 😂 overduidelijk positief, 2 even duidelijke lijnen. Maar de verkeerde test....
meisjevan4 ovulatietesten reageren ook op HCG. Als beide lijnen echt even donker zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent. Maar je zit op 7 DPO? Of klopt je NOD in het tabel niet?
Alle reacties Link kopieren
prettymama klopt weet dat ze ook op hcg reageren. Maar ik ga er niet van uit om teleurstelling te voorkomen. De t streep was vanochtend donkerder dan de c streep. Dus echt positief. Maar het was ook met ochtend urine, dus dan heb je altijd al iets meer LH.

In de tabel heb ik cyclus van 28 dagen staan. Maar heb maandag avond hoogst waarschijnlijk Mn ei gevoelt, ga er van uit dat vandaag 8 dpo is. Mijn cyclus is meestal 27/28 dagen. Morgen ochtend een vroege test doen. Is die negatief ga ik een dag na nod pas weer testen. Maar mn voor gevoel zegt echt, niet raak deze ronde.
meisjevan4 spannend! Die ovutest reageert niet voor niets met zo'n knaller. Tenzij je nu weet een eisprong krijgt haha maar dat hoop ik niet voor je! Ben heel benieuwd morgen naar je test!
Alle reacties Link kopieren
Nou hier even een samenvatting.

Vanochtend 7:15 getest. Met een erg gevoelige zwangerschapstest en ovulatie test. Zwangerschapstest geen streep te zien, ovulatie test een licht streepje. Ik was even aan t Google, las dat het LH hormoon sochtends pas gaat stijgen. Dus om te checken of de ovu van gisteren gereageerd heeft op hcg of LH. Om 09:30 2e urine, en ja hoor weer een duidelijke positieve ovulatie test... ik heb dus voor de 2e x deze maand een LH stijging....

Iemand enig idee hoe dit kan?
Alle reacties Link kopieren
Maar je zit nu dus pas op dag 9 dpo?
Das sowieso nog wel erg vroeg om te testen natuurlijk.
Ik zou geen ovulatietesten meer gebruiken en over en dag of 2 eventueel weer een vroege test doen. :)
Alle reacties Link kopieren
lasvegas Had een test gedaan 6 dagen voor nod, dus volgens de gebruiksaanwijzing moet dat kunnen 😂

Ik ga dinsdag pas weer testen, dag na nod. T heeft geen haast namelijk.
@meisje van 4
Ik had 5 dagen voor m’n nod twee verschillende negatieve vroege testen. Bleek toch hartstikke zwanger, dus zo vroeg betekent een negatieve test natuurlijk gewoon niet altijd wat. Hoe later hoe betrouwbaarder :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook wel zo vroeg gedaan hoor! Maar ook bij dochter werden ze niet zo vroeg positief..
meisjevan4 hier destijds ook een early test gedaan 4 dagen voor nod en die was negatief. Maar was toch echt zwanger dus wat de dames hierboven zeggen dat hoeft niets te betekenen. Wel raar dat die ovu test gisteren knal positief was en vanochtend niet en vanavond weer wel. Ik zou stoppen met de ovutesten en even je NOD afwachten.
Hier vanochtend een knal positieve ovulatietest gehad! Gister avond was deze al bijna positief dus toen al even goed benut en probeer het vanavond nog een keer. Ik moet werken tot 21:00 dus dat is wel een beetje jammer haha. En dan weer op het wachtbankje! Mijn nod zal dan 21 december zijn ipv 22 december. Hoe is het met de rest?
anoniem_648cd0d673d02 wijzigde dit bericht op 06-12-2019 18:06
7.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi, ga voor je duimen!

Hier gaat het prima, morgen NOD (denk ik). Ik voel weinig, behalve wat gespannen borsten al een week en af en toe krampen. Voelt dus gewoon alsof ik ongesteld ga worden, maar we wachten maar even af!
melancolie spannend!! Ik duim voor je
Alle reacties Link kopieren
Lekker vroeg, maar ik moest naar de wc ;) volgens mij ben ik zwanger! Nog wel een licht streepje, maar lang niet zo licht als de vorige keer.

https://ibb.co/2W7Hqjx
Alle reacties Link kopieren
Melancolie schreef:
08-12-2019 06:08
Lekker vroeg, maar ik moest naar de wc ;) volgens mij ben ik zwanger! Nog wel een licht streepje, maar lang niet zo licht als de vorige keer.

https://ibb.co/2W7Hqjx
Oh zeker duidelijk te zien!
Dus ik zeg gefeliciteerd :cheer:



Hier alles wel ok. Voel me af en te beroerd maar dat is maar met vlagen. Nog 2 weekjes tot de echo! Spannend!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Ben erg blij (hoewel het nog steeds erg spannend blijft natuurlijk). En het moet nog een beetje landen! Had het niet verwacht!

Voel vlaagjes van misselijkheid deze paar dagen (ik dacht dat ik me die inbeeldde, maar niet dus) en mn borsten zijn nog wat gespannen, maar verder voel ik weinig! Had juist ook best veel energie de afgelopen dagen. Prima als dit zo blijft 😁

Fijn dat het met jou goed gaat. Echo komt in de buurt! Duurt vast ook lang om daarop te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Melancolie wauwe gefeliciteerd. 5 jaar geleden op dag na nod ook zo’n streep op de 2v5. Super leuk!

Krullen-bol Ah spannend en super leuk natuurlijk!

Hier donderdag mijn bloeduitslagen gehoord. Zit op het randje dat ik net niet naar t ziekenhuis hoef. Voor kerst nog een keer bloedprikken. Hopen dat mijn bloedplaatjes wat gestegen zijn. Hoop stiekem ook dat ik deze ronden niet zwanger ben. Vanwege de bloeduitslag..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wachten nu minder lang duren als met zwangerschap van zoon.
Dit omdat hij me dus gedurende de dag zo bezig houd :-D
Tralalalala
melancolie gefeliciteerd! Duidelijk streepje hoor :cheer2:

krullen-bol herkenbaar! 2de zwangerschap ging enorm snel. Ben benieuwd hoe dat dit keer zal zijn
Wat een goeie streep Melancolie! Gefeliciteerd :-)
Alle reacties Link kopieren
Ook hier gefeliciteerd, Melancolie! Hopelijk blijf je je zo goed voelen!

Hier ga ik weer richting eisprong, maar ovulatietest was nog erg negatief zonet. Hier merk ik echt dat die tijd voor de eisprong echt vliegt, ben bezig met 100 andere dingen. En daarna worden het weer 2 weken die heeel langzaam gaan.

Man en ik gaan vrijdag een lang weekend skiën met zijn tweeën en ik vind het eigenlijk wel relaxed dat ik dan nog niet zwanger ben. Daar zwanger worden, zou wel heel leuk zijn natuurlijk. ;)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal :) clearblue was ook positief vanmorgen (2-3 weken), dus ik kan het echt gaan geloven! Ben ook heel misselijk deze morgen dus ook dat bevestigt het wel ;)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_389616 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 09:05
Reden: foute inlog
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ben er een tijdje tussen uit geweest. Ik log altijd in op werk (slecht, ik weet het ;)), en was heel de maand november vrij vanwege verhuizing/vakantie. November heb ik me dan ook totaaaal niet bezig gehouden met zwanger worden, maar I'm back!

Gisteren was ik jarig en was mijn positieve ovu test, wat een timing.. Ik test sinds deze maand om te checken hoe mijn cyclus verloopt en hou mijn man er niet echt van op de hoogte zodat hij niet denkt dat ik alleen op de 'nodige' momenten seks wil ;) Spannend weer deze ronde!

Ik zie dat er inmiddels wat zwangere dames zijn toegevoegd aan het lijstje, leuk! Gefeliciteerd en fijne zwangerschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven