Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Veel succes vandaag!!
Het klinkt in ieder geval als een goed begin!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de punctie vast al gehad. Ik hoop dat het beetje te doen was. Thuis maar lekker bijkomen! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
46 eicellen...! :woa:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Woohoo, goede score Flipje! Nu lekker bijkomen :) Fijn weekend!
Holy moly dat zijn er veel.
flipje2 schreef:
15-11-2019 16:21
46 eicellen...! :woa:
:woa: :woa: :woa:

Hoe dan? o_o overstimulatie? Ben je niet ziek?
flipje2 schreef:
13-11-2019 20:00

Vandaag nog gevraagd hoe het nou eigenlijk zat met die laatste semenpreservatie: bijna 4 miljoen!! :cheer2: Wel maar zo'n 20-25% goed beweeglijk, maar dit is helemaal geschikt voor ICSI.
:yes:
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
15-11-2019 16:44
:woa: :woa: :woa:

Hoe dan? o_o overstimulatie? Ben je niet ziek?
Met nog steeds een lager dan gemiddelde dosis (125 ipv 150), 11 dagen gestimuleerd.

Absoluut niet ziek, en een 'veilig' schema gebruikt waarbij het risico op OHSS klein is. En geen verse terugplaatsing, dus ook geen 'risico' op zwangerschap.

Voor de zekerheid moet ik nu nog wel 7 dagen de GnRH antagonist blijven gebruiken om de boel weer tot rust te brengen. En veel drinken.
flipje2 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 16:50
4.10% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
15-11-2019 16:21
46 eicellen...! :woa:
Wooooooh! Wat een mega aantal zeg!
En wat fijn van de uitslag van je man :cheer:
Je vorige topic alleen gevolgd en niet meegeschreven, maar heel veel succes gewenst!
Wat fijn dan Flipje. Wanneer is dan de terugplaatsing of weet je dat nog niet?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
15-11-2019 17:04
Wat fijn dan Flipje. Wanneer is dan de terugplaatsing of weet je dat nog niet?
Januari of februari als alles meezit
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
What!?!?!?! 46!? Zo hé!! Daar moet toch een topper tussen zitten.

Ook 46 mogelijke embryo's dus. Dat is toch een gek idee!
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop eicellen :woa: Hopelijk zit er een topper tussen die jullie volgende kindje mag worden
Alle reacties Link kopieren
Van de 46 waren er 26 rijp, en daarvan zijn er 20 bevrucht. Wel een beetje wat ik hiervan had verwacht, de grote afvalrace is weer begonnen. We zijn nog steeds helemaal flabbergasted.... 20 bevruchtingen! Wie had dat nou durven dromen. Hopelijk haalt de helft het tot dag 5, dan zijn wij super blij.

:cheer2:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Super zeg! Mooi resultaat!
Hoe gaat het lichamelijk? Punctie een beetje goed doorstaan?
Je hebt daar wel even gelegen of niet? Met 46 waren ze vast wel even bezig :P
Wauw, wat veel bevruchtingen! Daar moeten wel wat mooie exemplaren tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zo pffff, gisteren was toch nog wel even een zware dag. Voelde duidelijk niet helemaal oké, erg veel pijn en weinig energie. Ik denk dat het echt dankzij de extra orgalutran injecties is dat ik me nu alweer goed voel. Zelfs ook helemaal geen pijn van de punctie meer vandaag!

Kennelijk krijg ik vrijdag per mail bericht over het aantal cryo's, daar ben ik natuurlijk ontzettend benieuwd naar. Ik kan echt niet wachten. Nu héél hard duimen dat er zoveel mogelijk goed door delen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Woow flip 46 eicellen. En 20 bevrucht. Ik duim heel hard voor minimaal 10 cryo's. Hopelijk vliegt de tijd tot vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Flip... wat een aantallen. Zal menig mens jaloers op zijn.
Maar goed wat er overblijft is in jullie geval helemaal niet zeker.
Kan alle kanten op.

Ik hoop ook op een heleboel mooie ijsberen voor jullie.
Hou je het wachten nog een beetje vol Flipje?
Alle reacties Link kopieren
frambloosje schreef:
20-11-2019 20:33
Hou je het wachten nog een beetje vol Flipje?
Op zich het wachten is geen probleem. (Ik verzuip in mijn werk en verjaardag A komt er binnen een paar dagen aan.)

Maar mijn lijf is nu in een hormonale rollercoaster beland en dat is niet heel lekker: giga overstimulatie gehad, waardoor zaterdag een bolle buik (vocht) en voelde me niet goed, maar met de antagonist werd alles dus direct weer gekilled.
Gevolg: 5 dagen na punctie nu al giga ongesteld geworden (met zo'n hormoonspiegel bouw je een meter endometrium op volgens mij) met de standaard menstruatie-ellende.

En nu ik dit schrijf denk ik: verrek ..... dag 5. De (eventuele) cryo's zijn vandaag ingevroren!! Super fijn. Wat het ook is geworden, het ligt nu vast.

Vrijdag krijg ik als het goed is mail.... :mail:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg! Ik volg je ook graag weer in dit korte topic! ;-)
Sterkte met wachten. Ben zo benieuwd wat jullie morgen te horen krijgen.

En helaas toch overstimulatie? :hug:
🤞🍀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven