Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flip! :hello: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mooie test Flip. Je krijgt gewoon geld van de staat. Vanaf wk 34/36 afhankelijk van wanneer je stopt. En als je stopt bij 33 krijg je 1 week ww denk ik. daarna zwanger uitkering en daarna weer ww. of misschien is dat een en t zelfde. Maar geld komt er sowieso.
Alle reacties Link kopieren
Supermooie testen Flip! :cheer2:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Hoera Flipje! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk ondertussen ook een mooie uitslag van je bloedtest gehad.
Alle reacties Link kopieren
1818 IU/L, die was duidelijk!

19 juni echo (onder allerlei corona voorbehoud uiteraard).
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zeg, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Yes! Gefeliciteerd! :cheer:
Yes :yes: !! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
TOP
Alle reacties Link kopieren
:blob: :blob: :blob: :blob: :blob:
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg!
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Super flip! Woehoe!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Whoop whoop!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flip!
Alle reacties Link kopieren
Wauw flip gefeliciteerd!!! :cheer: :cheer:
Mooi oplopende testen!

Nu voor een geweldig mooie echo en dan uitbroeden maar;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu Flipje? Voel je je al een beetje zwanger? Tel je de nachtjes tot de 19de?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat goed! Nog erg vroeg natuurlijk, dus weinig te voelen.

Ik moet natuurlijk even in de kaartjes terugzoeken, maar wie had mij destijds ook alweer dat zwangere gelukspoppetje toegestuurd? Die heb ik nog altijd in de binnenkant van het revers van mijn jasje gespeld zitten. :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah! Toch ineens wel weer heel erge RLS. Dat staat er hopelijk los van... hoop niet dat dit weer maandenlang aanhoudt! :cry:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ben er even een tijd tussenuit en nu zie ik jouw foto's met testen. YES! Gefeliciteerd!!! :jump:
flipje2 schreef:
03-06-2020 22:29
Oh bah! Toch ineens wel weer heel erge RLS. Dat staat er hopelijk los van... hoop niet dat dit weer maandenlang aanhoudt! :cry:
Bedoel je restless legs? Bij mij hielp Magnesium slikken, evt icm Calcium.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
04-06-2020 02:33
Bedoel je restless legs? Bij mij hielp Magnesium slikken, evt icm Calcium.
.
Ik drink dagelijks melk en neem foliumzuur mét vitamine D.
Met m'n calciuminname zit het dus wel goed.

Magnesium een tijdje geprobeerd, maar dat hielp niets. Misschien moet ik veel meer groene groenten eten?
Daar zit veel magnesium in en dat neemt je lijf al iets beter op dan Mg uit tablet.

Maar ik heb weinig hoop, dit speelt al jaren. Ik heb ook wel meer problemen met mijn kuiten/benen (lipoedeem en bloedsomloop), dus er is misschien meer aan de hand. Huisarts kan er helaas niets mee.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 weken! :)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flipje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nu 10 weken zwanger en herken de rusteloze benen helaas. Heb daar in mijn tweede zwangerschap vanaf ergens in het tweede trimester ook veel last van gehad. Vermoeidheid maakt het erger, dus echt vroeg naar bed gaan kan helpen. Ik slaap wel eens met iets tussen m'n benen. Het is alsof die gedeelde druk iets helpt. Maar het is een naar vooruitzicht voor de komende maanden, dat herken ik helemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven