Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

13-09-2019 20:48 3084 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Sense, Mia_3
Prikken & slikken Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro
Wachten op cryo-tp Elisboompje, piene1987, DaisyLiz
In de wachtweken (testdatum)


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status
#cryo's
Locatie
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt IVF4 wachten op start Düsseldorf cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
DaisyLiz
(30/31)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) IVF 2 11 cryo's (nog 7 over) UZ Gent, OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(38/38)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
Neoflux
(33/32)
2019 2019 erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD PGD-ICSI 2 wachten op start ICSI2
Elisboompje
(30/33)
2018 2019 ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's ICSI 1 Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020)
piene1987 2016 2019 slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's ICSI1 wachten op cryo tp nog 3
Maan1987 2012 2017 PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) ICSI +
+PGD
wachten op start UMC utrecht, maastricht
Maestro 2018 2019 PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad ICSI / IVF
Celenne 2017 2018 Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. ICSI 3 wachten op start ICSI3
Nerdella 2009 2010 Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF IVF 1 Start met stimuleren C&C Heinsberg (DL)
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*

:heart: Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

:duckie: Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)

Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Woohoo Windmolen - even een dansje voor jou :hello: ! Voor 'wunderschöne' embryos en goed 'Gebährmutterschleimhaut' doen we het natuurlijk en niet voor minder ;-)) Ik hoop dat je een topper teruggeplaatst krijgt aankomde woensdag!!! "Viel Glück und Durchsetzungsvermögen", sterke vrouw!

Vienna: PUPO :thumbsup: ! Fijn dat het ondooien goed is gegaan... en heel veel succes deze wachtweken! Hoop dat je afleiding vindt/krijgt.

Verdorie Women! Wat jammer dat ook de cryo niet tot een blijvend resultaat heeft geleid. Hoeveel behandelingen heb je nog via de verzekering? Succes!

En Lauwie: voor jou duim ik ook nog steeds. Benieuwd of je inmiddels al een update van het lab hebt gekregen. Succes lieverd! :bigkiss:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Daisy; Wat goed dat je een besluit hebt genomen. Alles overwegende zou ik wss hetzelfde hebben gedaan. Natuurlijk zou het fijn zijn als IUI werkt, maar ik kan mij ook voorstellen dat je in hebt gesteld op een curretage. En dat het nu weer lang(er) duurt vind ik wel heel erg naar voor je. :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Kort: Hier niks meer gehoord helaas. Morgenochtend mocht ik weer mailen voor een update, dus dan vraag ik in dat mailtje wel gelijk wat meer details. Fingers crossed!

Windmolen, fijn dat het er zo mooi uitziet!
Alle reacties Link kopieren
Fingers crossed, Lauwie, hopelijk morgen goed nieuws!

Baggal: :-D en dank!

En helemaal vergeten: Puk, hoe was je echo vandaag? Hopelijk zijn de eitjes braaf gegroeid!
Alle reacties Link kopieren
windmolen schreef:
16-09-2019 17:03
Women, jammer dat het nog steeds niet gelukt is :(. Waar zit jij nu in het traject dan? Ik meen me te herinneren dat je nog een (of meerdere?) cryo's had, zijn die nu teruggeplaatst? Moet je dan een nieuwe stimulatieronde doen?

Ik ben zojuist toch nog teruggebeld en de embryologe zei dat de embryo's er alle 5 'wunderschön' uitzien en zich netjes volgens schema ontwikkeld hebben. Toen kon ik het toch weer niet loslaten en wilde het preciezer weten (bij m'n vorige kliniek gaven ze van elk embryo de hoeveelheid cellen), maar toen zuchtte de embryologe (lachend) of ik nu niet eigenlijk gewoon genoeg wist ;-). Goed punt, haha. Ben nu toch blij met de info :-D.

Lauwie, weet jij al meer? *Duim duim duim* voor die embryootjes van jullie!
Wat goed!!!
Alle reacties Link kopieren
Daisy :hug:

Windmolen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Was jullie kwijt 🙈
Vond het al zo gek dat er 2 dagen niets geschreven was.

windmolen was voor je aan het spieken! Wat fijn dat ze zoveel eitjes hebben gevonden, mooie score! Hoop dat ze nu allemaal doorgroeien. Waar ik nog benieuwd naar was is of de zaadkwaliteit van je man noi nog geleden had onder de lauwie hoop voor jou ook snel goed nieuws.

yara duim ook zo hard voor jou! Dat je goede uitslagen krijgt en het niets blijkt te zijn. Het is je zo hard gegund!

Hoop dat dit hét gelukstopic wordt van 2019! Het wordt tijd!

Dikke knuffel, ik leef nog vaak even mee ook al reageer ik niet altijd 😉
Dag Dames,
Ik wilde jullie even bedanken voor het delen van jullie verhalen al 8 topics lang! Jullie delen het natuurlijk met elkaar, maar het is fijn om als 'buitenstaander' te lezen hoe jullie trajecten zijn gelopen of nog lopen.

Zelf ben ik twee weken geleden gestart met ICSI. Ik ben alleenstaand en dit wordt de eerste poging, waarbij ik gelijk eicellen ga doneren (is de hoop dan toch).
Jullie zijn zo hecht samen en schrijven zo mooi uitgebreid op elkaar! Het is best wel intimiderend om zo tussen te komen, maar mag ik een poging doen mee te schrijven?

Momenteel spuit ik 14 dagen GF, maar groeien mijn follikels niet echt denderend (minder dan 1mm per dag en de eierstokken wisselen ook af met groeien), sinds 9 dagen cetrotide. Morgen mijn vijfde echo, hopelijk kunnen we dan eindelijk een punctie plannen. Er worden tussen de 17 en 22 follikels gespot.

Ik zal mijn best gaan doen om ook op jullie te gaan reageren :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sorry, nog even ego: toch net een mailtje. Alle 6 de embryo's hebben tussen de 5-8 cellen, wat volgens de kliniek helemaal op schema is. Kan wel janken nu. Dit hebben we nog nooit gehad. Zouden we dit keer dan eindelijk na bijna 5 jaar een embryo mogen maken?

En Depster, van harte welkom natuurlijk. Stoer dat je het alleen doet én eicellen doneert. Held! Schrijf gewoon lekker mee, je leert iedereen vanzelf kennen.
Alle reacties Link kopieren
Lauwie101 schreef:
16-09-2019 19:12
Sorry, nog even ego: toch net een mailtje. Alle 6 de embryo's hebben tussen de 5-8 cellen, wat volgens de kliniek helemaal op schema is. Kan wel janken nu. Dit hebben we nog nooit gehad. Zouden we dit keer dan eindelijk na bijna 5 jaar een embryo mogen maken?

:cheer2: Go go embryo's! Blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Depster, welkom, tuurlijk mag je meeschrijven :-D

Lauwie :hyper: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige ontwikkelingen WM en Lauwie! Ga zo door!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh Lauwie wat een enorm fijn bericht!! Was niet meer van plan in te loggen op het forum vandaag (want zat vandaag al zo op mijn praatstoel hier :biggrin: - deels ook omdat het zo rustig was op het werk), maar maak hiervoor een uitzondering: :cheer: !! Heel erg fijn nieuws dit en hopelijk is dit het begin van mooie eskimo's voor jou die uiteindelijk leiden tot een zwangerschap (en baby).

Depster: welkom hier. Ik had wel vaker iets van je gelezen op de zwangerschapspijler. En wat goed dat je meteen eicellen doneert. Is dat in ruil voor donor materiaal/zaadjes of uit altruïstische beweegredenen? Heel veel succes en hopelijk kun je ook hier je 'ei' kwijt ;-) Het is inderdaad een fijne groep en hoewel de samenstelling in de loop der jaren soms ook veranderd is er heel veel begrip en respect voor elkaar. Had allang verwacht (en voorgenomen) om niet meer mee te schrijven na DEEL 4, maar ik ben er nog steeds...

Vienna/Windmolen: Hoop enorm dat we over 1,5-2 weken was positieve geluiden van jullie horen.

Yara: er van uitgaande dat je nog uitslagen krijgt mbt de meer obscure chromosoom afwijkingen, wil ik je wederom sterkte wensen deze week. Heel veel succes en hopelijk heb je wat afleiding.

Het wordt t.z.t wel weer wat drukker op mijn werk overigens - ben ik wel blij mee, want dagen die zo lang voort slepen zijn enorm irritant. Ben dan wel wat minder hier te vinden vermoed ik. Maar goed, ik moet ook wel wat doen voor mijn geld natuurlijk ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Lauwie! Ben heel blij voor jullie na al die moeite en investeringen.
Hoop echt super dat eentje straks mag uitgroeien!

Windmolen: wat een mooie ontwikkelingen! Op naar de TP woensdag!

Depster: welkom hier! Hoop dat er straks mooie rijpe eicellen gevonden worden. Met 17-22 follikels moet dat vast goedkomen.
Wat een goede berichten Lauwie en Windmolen! Ik duim voor jullie! Wanneer vliegen jullie ook alweer terug Lauwie?

Yara, wat fijn dat de 3 trisomieen negatief zijn, maar wat zal het spannend blijven voor jullie. Ook voor jou duim ik. Je bent in het Erasmus MC toch? Met F* en al onze onzekerheid en echo’s toen hebben we ons daar altijd gehoord gevoeld.

Daisy, wat een moeilijke keuze heb je moeten maken. Soms zou je gewoon willen dat iemand zegt: zo doen we het, of dit adviseer ik.

Baggal, je bent ook zo’n schat hoe je hier nog steeds advies geeft, meeleeft en meeschrijft. Fantastisch!

Jullie worsteling met vrienden is herkenbaar, zelfs nu nog. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Windmolen en Lauwie super goed nieuws meiden! :cheer: :yes:

Depster welkom!
Alle reacties Link kopieren
Lauwie yes! Wat fijn meid! We duimen door.

Depster welkom meid!
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker, dat tempo hier :-D . Reageer dus maar een beetje half om er weer bij te zijn.

Lauwie, wat een heerlijk bericht van jou!! Zo ontzettend blij voor jullie en de emmy's! Hoop zo op een aantal prachtige blasto's meis.

Oh en Windmolen, ook voor jou prachtige embryo's! Heb zo vaak gekeken voor de embryo updates van jou en Lauwie. Kan de dagen voor jullie wel vooruit kijken!

De echo hier was goed gisteren! 13 follikels en allemaal groot dus heb morgen de punctie. Goed nieuws dus! Verder is het wel ongelooflijk Windmolen maar ik zit me al weer om precies hetzelfde druk te maken. Ze waren namelijk al super groot gisteren en heb al twee dagen last van mijn borsten dus ben mezelf nu heerlijk gek aan het maken dat ze wellicht vandaag al springen (en/of niet meer goed zijn). Kortom, blij als het morgen is. Ik wilde trouwens voor de leuk gisteren nog gebahrmutterschleimhaut erin gooien; is namelijk mijn nieuwe favoriete woord :lol: maar het was niet nodig. Ze sprak Engels.

En Jokke, gelijk even voor jou. Er is nog Nederlandse 1 arts die de intake doet maar verder zijn de andere twee Nederlandse artsen weg. Wel nog veel Nederlands ondersteunend personeel dus alles per mail en telefoon kan in het Nederlands. Ik had gisteren de follikelmeting in het Engels en de uitleg van de punctie in het Duits (maar ik neem aan dat die ook in het Engels had gekund). Ik ben wel in DD gebleven omdat ik geloof in de expertise en ervaring van het centrum en ondanks ons fijne gesprek met Dr. Cuypers verdwijnt natuurlijk niet al het goeds van DD puur door zijn vertrek. Tot nu toe ging de behandeling bij ons hartstikke soepel maar wellicht dus wel even voor jezelf bedenken of je ok bent met arts contact in het Engels. Wellicht dat wij ooit nog overstappen naar Dr. Cuypers maar vooralsnog is er rondom de nieuwe kliniek nog niet veel duidelijk. In oktober zal dat ongetwijfeld beter zijn.

Daisliz, wat een beslissingen moet je toch nemen. Zou in jouw geval ook hetzelfde gedaan hebben. Hoop zo dat dit je verder gaat helpen en dat de volgende poging succesvol gaat zijn!

Vienna, fijn een terugplaatsing! Succes op het bankje! Sofie, heb jij er ook al weer (bijna) eentje aan boord?

Depster, groeien eitjes groeien! Succes met de echo vandaag!

Yara, gelukkig een eerste goed bericht. Hoe gaat het nu verder? Hoe voel je je? Denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet bijgelezen, maar even een juich voor Windmolen, Lauwie en Vienna!
Fijn, fijn, fijn. Mijn duimen blijven draaien voor jullie.

Depster, welkom en succes!
Alle reacties Link kopieren
Windmolen en Lauwie :cheer: :cheer2:
En welkom Depster
Alle reacties Link kopieren
Puk, oh wauw, toch nog 13 grote follikels, wat fijn! En *zet strenge stem op*: stop met je zorgen maken! Je neemt medicijnen die de eisprong onderdrukken, die eitjes gaan echt niet te vroeg springen! Hoeveel keer heeft hier al niet iemand geschreven daar bang voor te zijn en hoe vaak is het daadwerkelijk gebeurd? Juist, nooit dus! Ook signalen van je lichaam die normaal gesproken duiden op een eisprong kun je nu echt niet vertrouwen met al die hormonen. Ik had bijv. ook al daaagen van tevoren 'vruchtbaar slijm' (Zervixschleim op z'n Duits :P) terwijl ik dat normaal gesproken alleen 2/3 dagen voor m'n eisprong heb. Dus hup, weg met die zorgen *strenge stem uit*. Ben wel benieuwd hoe groot jouw follikels nu waren. En wat zei de arts erover? Was ze tevreden? Iig heel veel succes voor morgen! Moet je erg vroeg opstaan?

Depster, welkom hier! Wat mooi dat je ook gaat doneren! Maar je bent idd al een tijdje aan het spuiten. Gaat het wel qua bijwerkingen? Je hebt wel lekker veel follikels groeien, zeg! Succes vandaag met je echo en hopelijk kan er een punctie gepland worden!

En verder ben ik erg benieuwd naar de update van Lauwie en ik duim m'n vingers blauw!

Oh ja, Smurf, ik heb niets gehoord van het spermiogram van m'n man. Ze zijn niet zo van de details geven in deze kliniek, lijkt het. Ik zal het tzt nog wel navragen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn zó ontzettend lief. Ben zó blij met jullie. Jullie hebben me al vaker door moeilijke tijden heen geholpen, en dat is dit keer niet anders. <3

Vienna: Wat fijn dat je weer een tp hebt gehad! Ik duim! Hoe voel je je?

Windmolen: Hoe laat mag je morgen voor een tp? Hoe voel je je? Ook lekker aan het stoeien met utrogestan?

Puk: Wat fijn dat de punctie morgen al is! 13 follikels klinkt goed zeg! Ik heb tot nu toe elke keer vlak voor de punctie pijnlijke borsten gehad, maar denk dat dat ook best kan komen door de stijging van oestradiol enzo. Ze zullen morgen echt nog goed zijn, ik heb daar al het vertrouwen in! Wat een heerlijk woord is gebahrrmutterschleimhaut eigenlijk. Jammer dat ze Engels sprak. 😉

Hier wederom goed nieuws. Kan het écht niet geloven. Ze doen het nog steeds alle 6 (4 beter dan de andere 2), en de cellen zijn niet meer te tellen omdat ze in het compactie stadium zijn aanbeland. Het liefste had ik die 2 trage embryo's morgen lekker in m'n buik gestopt, maar het is niet anders. Nog 24 uur doorduimen, dan horen we hoeveel er de vriezer in gaan. Vrijdagavond vliegen we weer terug. Kan niet wachten om lekker thuis te zijn en m'n katten suf te knuffelen. XD
Alle reacties Link kopieren
Puk wat fijn dat het er zo goed uitziet bij je! En ik herken je angsten en sluit me volledig aan bij de woorden van Windmolen. Alvast heel veel succes morgen!

Lauwie oh meid wat een goed nieuws! Ik duim dat die twee 'wat minderen' het ook gewoon redden. Je weet het nooit. Ik had destijds een verse terugplaatsing op dag 3 en kreeg toen de informatie: Je had tien bevruchtingen, één plaatsen we nu terug in je buik en er zijn er nu nog zes in de race, maar drie ervan gaan het niet redden, want die doen het niet zo goed. De overige drie moeten zich nog even een paar dagen bewijzen. En toen kreeg ik de brief thuis dat ik zes cryo's had. Blijkbaar waren ze dus toch bijgetrokken ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Puk: Heel veel succes morgen! Je bericht klinkt positief en ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat en je niet te veel pijn hebt van de punctie! :cheer:

Lauwie: Woohoo ze zijn gewoon nog in de race! Dit klinkt erg hoopgevend allemaal. Ik blijf duimen als een malle en ook voor jou Windmolen - dat jullie toekomstige nageslacht maar in het lab mag liggen nu! :thumbsup:

Windmolen:
Heel veel succes voor de TP morgen. Hopelijk kun je Vienna op de wachtbank gezelschap houden.

Daisy; Dat kan inderdaad hoor. Ik had ook zo'n ervaring in ICSI 2: ik had toen op de dag van de TP 2 goede embryo's en minimaal 1 cryo en misschien dat daar nog 2 bij zouden komen. Werd ik de dag daarna een telefoontje (dus na de 5 daagse TP) dat ze op dag 6 in totaal 5 cryo's hadden ingevroren. Uiteindelijk werd ik succesvol zwanger van een langzaam delende, matige/redelijke blastocyst. Het kan verkeren... Overigens is het ook niet zo dat ze tot dag 7 of verder gaan wachten trouwens. Als het er op dag 6 niet goed uit ziet dan stopt het daar ook...

Zot: :bigkiss:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, danku Windmolen (en Daisyliz) strenge stem had ik even nodig. Neusspray kan ik gewoon niet zo goed vertrouwen, voelt niet echt ofzo. Maar ik ben inderdaad niet de eerste die het gebruikt. Het waren wel echt bijna allemaal knoeperds boven de 20mm waarvan 7 ofzo ook echt rond de 24. Zag er wel heel gaaf uit. Ze gaf alleen als commentaar dat we echt moesten triggeren en dat het celmembraan tussen de cellen al heel dun was. Op mijn vraag of enkelen niet te groot waren zei ze alleen dat dat bij dit protocol geen probleem was. Precies wat jij te horen kreeg over het lange protocol dus... :-? . Maar we zullen zien, vorige keer waren ze ook echt groot dus het kan allemaal prima werken. Moeten zo rond 5:45 vertrekken en dan zouden we ruim op tijd moeten zijn, is wel prima dus. Wanneer heb jij morgen de terugplaatsing?

Lauwie, jaaaaa wat fijn!! Duimen draaien vollen bak voor die laatste 24 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven