UD juni 2020

29-09-2019 12:47 1429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
livingontheedge32/362e3 juni💙
groenecomputermuis26/291e3 juni💗
Kikikip25/261e3 juni💗
Minimousee24/291e3 juni💙
kaartje128/282e3 juni💗
Wollenbol30/361e5 juni💗 Buitenland
Hardloopstudentje26/281e6 juni?
Mihoen6228/282e6 juni💙
Sneeuwwitje26/271e7 juni💙
whattodo9722/331+2e7 juni💗💗Tweeling
hollandaise37/323e8 juni🤍Buitenland
Sunflower2328/291e11 juni?
Popj34/?2e12 juni?
Grrrlstar31/322e13 juni💗
Rome9029/281e16 juni?
Springmommy35/413e19 juni💗
Poezels34/422e18 juni💗Buitenland
Lamaa31/362e19 juni🤍
Toekanneria26/311e19 juni?
m-april26/283e27 juni💗

Babyboom31 :redrose:
Shoezzi :redrose:
Galleta :redrose:
_melon :redrose:
anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bovenstaand account en topic aangemaakt.

Afgelopen donderdag zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Ik ben begin juni uitgerekend. Ik denk rond 3-5 juni. Onze dochter word in december 2 jaar oud.

Wie vind het gezellig om mee te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mee schrijven! Had afgelopen vrijdag de positieve test. Zal zo rond de 5e uitgerekend zijn. Mijn dochter is 1,5 jaar nu :-D
Alle reacties Link kopieren
Hallo kaartje1 en Shoezzi!
Ik wil ook graag meeschrijven. Ik ben (volgens de app) op 6 juni uitgerekend van ons eerste kindje. :D Vanochtend een positieve test gehad.
Wil je zo'n tabel maken? Ik heb geen idee hoe dat moet.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dames!
Ja opzich lijkt mij een tabel wel handig maar ik weet ook niet hoe het moet. 😂
Vandaar dat ik een algemeen account hebt gemaakt. Wie weet is er iemand die komt meeschrijven die dat wel weet.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe dat moet 😂 hopen dat iemand aansluit die het wel snapt!

Ik ben vooral in de middag erg moe en kan bijna niet anders dan even slapen. Voor de rest een ongesteldheidsgevoel en was even misselijk.

Kan misschien gek zijn, maar ik droom ineens heel levendig. Onthoud mijn dromen ook ineens

Hebben al kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mijn buik, een soort drukkend gevoel met lichte vlagen van misselijkheid. Daar had ik sinds de bevruchting al last van. Heb sinds vandaag last van pijnlijke, zware borsten.
Ik herken die dromen inderdaad! Heb ik ook last van sinds kort. Hele random, diepzinnige dromen die ik onhoud.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook van die levendige dromen. Ik droom steeds dat ik een dikke ladder in mijn panty heb op de bruiloft van een vriendin of dat mijn jurk opeens kapot is.

Verder last van mijn rug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij van het weekend aangemeld bij de verloskundige. Vandaag terug gebeld. Vrijdag 25 oktober eerste echo.
Dat duurt nog even.
Alle reacties Link kopieren
Spannend kaartje1! Ik heb mij ook gelijk aangemeld bij een verloskundigepraktijk en werd ook vandaag teruggebeld. Ik heb óók vrijdag 25 oktober de eerste 8 weken echo! Toevallig zeg! Wel heel spannend. Had niet verwacht dat er met 8 weken al een echo gemaakt zou gaan worden. Daarna gaan we, als alles goed is, het onze meest dierbaren vertellen. Jij?

Vandaag enorm kortademig bij even de trap oplopen en met de hond wandelen.

Het is mij gelukt een tabel te maken!
Alle reacties Link kopieren
@kikikip wat super goed van de tabel. Als je nog zin hebt. Onze leeftijden zijn beide 28.

Super grappig op dezelfde dag een eerste echo. Hoe laat mogen jullie? Wij pas om 17:45. Wel handig hoeft man geen vrij te vragen van werk.

@vertellen wij willen ouders ook na de echo doen. Verdere naaste waarschijnlijk ook rond die tijd. Wij zijn van plan dochter shirtje aan te doen. Ik word grote zus.
Alle reacties Link kopieren
Kortademigheid herken ik ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed! Ik sta in de tabel. Ik kan m met mobiel niet aanpassen, maar leeftijd is 30/32.

Ik durf niet echt de verloskundige te bellen, weet niet eens waarom niet. Maar vond het de vorige keer ook spannend. De echo zelf niet, maar ik denk dat het bellen het echt maakt.Wij vertellen het iedereen pas na de termijnecho. Ik heb wat gezondheidsproblemen en de vorige keer hebben we zelfs tot de 20 weken echo gewacht.

Ik ben heel kortademig... Als ik de trappen naar zolder loopt sta ik boven als een gek te hijgen. Heb ik zeker al een week. Weet nog dat ik toen dacht "wat is mijn conditie slecht geworden".

Heel stom misschien, maar ik ga wel 10 keer per dag naar de wc om te checken of ik al ongesteld ben geworden.
Alle reacties Link kopieren
@Shoezzi: Ja dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik geloof ook echt nog steeds niet dat ik echt zwanger ben. Daarom vond ik het juist wél heel fijn om de verloskundige te bellen. Dat maakt het ietsje echter! Juist omdat het zo ongelooflijk is. En nu kan ik echt naar die 8 weken echo toeleven... eindelijk iets concreets want zo'n streepje op zo'n test is gewoon zo nietszeggend!

@kaartje1: Wij mogen vroeg in de ochtend, dus voor het werk begint, ook prima.
Alle reacties Link kopieren
@shoezi ja het is even wennen om (weer) zwanger te zijn. Ik vind het juist ook wel fijn een afspraak bij de verloskundige. Als er dan wat is kun je ook gewoon bellen en idd wat om naar toe te leven.

@onzekerheid. Ook hier soms wel de gedachten zal alles wel goed gaan daar binnen? Wachten op de echo duurt voor mijn gevoel nog vrij lang. De tijd vliegt vast.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik schrijf ook graag mee. Ik ben zwanger van ons 2e kindje, hebben al een zoon die in december 2 wordt. Mijn uitgerekende datum is 6 juni, zwanger geworden dmv ICSI dus dit is vrij zeker.
21 oktober hebben we de eerste echo, erg spannend weer.
Qua kwaaltjes vooral veel buikpijn en wat last van mn rug. Maakt me ook wel wat onzeker merk ik.
Alle reacties Link kopieren
@galetta leuk dat je mee schrijft. Ons dochtertje word in december ook 2. Even oud dus leuk.
Last van de rug heb ik ook. Toch echt wel een bekend zwangerschaps kwaaltje in begin schijnbaar.
Alle reacties Link kopieren
@Galetta: Welkom en gefeliciteerd! :-] Je kan jezelf toevoegen in de tabel als je dat wil.
Ik heb ook last van mijn buik. Net maar even in bad gelegen, dat helpt goed, niet te warm natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Mag ik hier met jullie mee schrijven?

Ik ben 26, mijn vriend 28 en we zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben.

Ik heb pcos dus ik heb ovulatie inductie gedaan in het ziekenhuis en uiteindelijk zevende ronde met hormonen spuiten zwanger geworden. Al met al heeft het bijna 2 jaar geduurd dus kan niet geloven dat het nu echt zo is.

Volgens eigen berekening ben ik vandaag 4 weken en 5 dagen en zou ik 6 juni uitgerekend zijn.

Ik vind het mega onwerkelijk. 21 oktober heb ik eerste echo in het ziekenhuis bij de fertiliteitsverpleegkundige. En dan 12 november eerste afspraak bij verloskundige voor de termijnecho met 10 weken.

Vanwege onze medische traject gaan we het dit weekend al aan onze ouders vertellen. Omdat ze zo met ons meeleven al een hele tijd, willen we deze blijdschap ook delen. En mocht het onverhoopt toch nognmis gaan, wil ik hun steun toch ook.

Vraagje, hebben jullie ook zo'n moeite met eten? Ik ben enorm misselijk en krijg er bijna niks in... Ik moet verder niet overgeven, alleen echt totaal geen zin in eten.
Alle reacties Link kopieren
@hardloopstudentje natuurlijk welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik kan mij indenken na een traject van 2 jaar dat het nu heel onwerkelijk is. J

Qua kwaaltjes heb ik nu weinig last. Behalve heel moe. Bij mijn vorige zwangerschap wel heel erg misselijk geweest en lukte het ook bijna niet om te eten. Wie weet komt het nog.

Ik vind vooral de echo nog lang duren. Op 28 oktober. Dan ben ik zo'n 8 weken en 2 dagen denk ik. Bij dochter had ik een echo bij 7 weken. Gewoon geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
@hardloopstudentje: Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap na zo'n lange tijd! Fijn zeg! Wij zijn precies even ver volgens de berekeningen :).
Ik heb juist wél zin in eten. Merk wel dat ik echt enorm moe ben, nu ook weer terwijl ik even pauze op werk heb. Ik zit me echt nu al af te vragen hoe ik het ga volhouden om nog 7 maanden te werken. Verder heb ik last van zware borsten.
Ik vind de echo ook lang duren! Zo spannend. Ik moet me ook zo inhouden. Gisteren bij m'n ouders gegeten en ja hoor, die hadden tonijnpasta gemaakt. Gisteren werd er met werkoverleg broodjes tonijn besteld, stiekem in de prullenbak weggegooid. Vreselijk maar ook moeilijk om te liegen en het niet per ongeluk te verklappen.
Alle reacties Link kopieren
@kikikip ik heb juist lekkere trek steeds.
Lastig hè als je eten krijgt voorgeschoteld die je niet mag. Ik kreeg gisteren bij mijn ouders broodjes rauwe ham voor. Toch maar wat anders gepakt.
En de moeheid trekt vaak na week 12-16 wel weer weg. Dan heb je een tijdje weer meer energie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad ook heel erg moe. Om 8 uur gisteravond kon ik eigenlijk al slapen, haha.

Alle etensgeuren die ik ruik, word ik misselijk van. Vandaag op station rook ik bijvoorbeeld patat en normaal krijg ik dan echt trek, maar nu wilde ik zo snel mogelijk doorlopen. Als ik eet, dan gaat het opzich wel, maar ik moet mezelf wel echt dwingen iets te pakken zeg maar.

Hopelijk gaat het voorbij en anders dan overleef ik het ook wel weer. Heb het er wel voor over allemaal :)

@Kikikip, grappig dat we precies gelijk lopen!

@Kaartje, ja die echo duurt nog veel te lang. Maar hopelijk gaat de tijd snel voorbij 🙈
Alle reacties Link kopieren
@hardloopstudentje welkom! Ook wij lopen precies gelijk, ook de eerste echo op dezelfde dag.
Mijn eetlust is ook stuk minder en sommige dingen heb ik helemaal geen zin in, waar ik het normaal niet kan laten staan. Zoals chocolade en andere zoetigheden. Nu meer hartig.
Net wel flink beroerd na het avondeten maar zakt gelukkig wel weer. Misselijkheid valt verder wel mee nog.
Wel af en toe wat rugpijn en lichte kramp oid. Maakt me wel wat onzeker maar kan ook net zo goed erbij horen.

@kaatje, bij jou dus ook wel andere klachten dan eerste keer. Vind t soms zo gek. Had toen erg last van borsten, maar nu totaal niks aan te merken nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven