Bruine afscheiding

20-10-2019 00:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik had gister bruin bloedverlies en vandaag kwam er ineens een “propje” bruin bloed bij het afvegen..
Nu zijn wij sinds kort gestopt met de pil omdat we een kindje willen en had ik dit weekend (zelf uitgerekend) mijn ovulatie. Dit heb ik echter niet getest, dus weet niet zeker of dat wel dit weekend moest zijn..

Is dit een innestelling geweest? Misschien een ovulatiebloeding? Help me out!
Zou kunnen maar dat kunnen wij niet zeker weten natuurlijk. Afwachten tot je overtijd bent en dan testen.
Alle reacties Link kopieren
Over 2 weken weet je het antwoord.. Kan eigenlijk niemand nu iets zinnigs over zeggen ;) bruinverlies etc kan ook worden door vrijen komen of een moeilijke stoelgang.
Deze vraag heb je 11 dagen geleden ook gesteld. Ik zou zeggen, niet zo obsessief mee bezig zijn en vooral niet steeds een nieuw topic voor openen...
15536405 schreef:
20-10-2019 00:44

Nu zijn wij sinds kort gestopt met de pil omdat we een kindje willen
Oh wauw, allebei aan de pil. Dan duurt het nog wel even.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je zoveel vragen hebt. Ik kan je nu al verklappen, het antwoord gaat in 99% van de gevallen zijn: doe een zwangerschapstest.

Viva forum vrouwen(en mannen) kunnen een heleboel, maar de toekomst voorspellen met een glazen bol is er niet één van, al zullen sommigen anders beweren. :fortune:
zebraman wijzigde dit bericht op 20-10-2019 10:20
1.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
7 jaar lang elke menstruatie of periode daartussen wel een keer iets gevoeld of gezien waardoor ik zwanger kon zijn.

Geduld is het enige dat je kan helpen.
Of een testje.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
20-10-2019 03:38
Deze vraag heb je 11 dagen geleden ook gesteld. Ik zou zeggen, niet zo obsessief mee bezig zijn en vooral niet steeds een nieuw topic voor openen...
11 dagen geleden kan niet hoor, toen had ik namelijk geen bruin bloed 😉 Zal iemand anders geweest zijn
Alle reacties Link kopieren
Thanks ladies, rustig mijn menstruatie afwachten dus..
Alle reacties Link kopieren
15536405 schreef:
20-10-2019 10:21
11 dagen geleden kan niet hoor, toen had ik namelijk geen bruin bloed 😉 Zal iemand anders geweest zijn
De kern van je vraag was 11 dagen geleden wel hetzelfde: ben ik zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Ga er maar vanuit dat je nog steeds aan het ontpillen bent. Na één menstruatie hebben de meeste vrouwen niet direct een regelmatige cyclus.

Het kan natuurlijk wél een ovulatiebloeding of innestelingsbloeding zijn geweest, maar in alle gevallen is het antwoord hetzelfde.. weer die test hè ;)
Geduldig moeten afwachten tot je NOD is lastig, ik weet er alles van! Maar wachten moeten we toch, dus we kunnen ons er maar beter niet te druk over maken.
Alle reacties Link kopieren
Tja, geen idee natuurlijk. Ik had bij de eerste bruine afscheiding, dat was ongeveer op het moment dat ik dacht ongesteld te moeten worden. Heeft paar dagen geduurd. Bleek innesteling te zijn.
deijscoboer wijzigde dit bericht op 20-10-2019 16:21
Reden: Woordfoutje
1.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
20-10-2019 10:24
De kern van je vraag was 11 dagen geleden wel hetzelfde: ben ik zwanger?
Ik vraag hier niet of ik zwanger ben, ik vraag wat het kan zijn, gezien ik het nog nooit gehad heb.
Als je niks beters te doen hebt dan kijken wat voor forum ik plaats, ga dan beter gewoon niet reageren. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zebraman schreef:
20-10-2019 10:25
Ga er maar vanuit dat je nog steeds aan het ontpillen bent. Na één menstruatie hebben de meeste vrouwen niet direct een regelmatige cyclus.

Het kan natuurlijk wél een ovulatiebloeding of innestelingsbloeding zijn geweest, maar in alle gevallen is het antwoord hetzelfde.. weer die test hè ;)
Geduldig moeten afwachten tot je NOD is lastig, ik weet er alles van! Maar wachten moeten we toch, dus we kunnen ons er maar beter niet te druk over maken.
Dit is een duidelijk antwoord, thanks hiervoor :-)
Afwachten dan maar, denk zelf aan ovulatiebloeding maargoed we gaan het wel mee maken.
Vond het gewoon heel vreemd gezien ik het nooit eerder had gehad!
Je maakt je dan toch ergens zorgen onbewust haha
15536405 schreef:
21-10-2019 08:52
Ik vraag hier niet of ik zwanger ben, ik vraag wat het kan zijn, gezien ik het nog nooit gehad heb.
Als je niks beters te doen hebt dan kijken wat voor forum ik plaats, ga dan beter gewoon niet reageren. ;-)
Je plaatst een topic op een forum.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
21-10-2019 17:56
Je plaatst een topic op een forum.
Dat mag je niet zeggen van TO, nu vervuil je d'r forum hier op dit topic... :whistle:
Maartje2016 schreef:
21-10-2019 17:59
Dat mag je niet zeggen van TO, nu vervuil je d'r forum hier op dit topic... :whistle:
Oops.... wat suf van me, sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven