Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

25-10-2019 11:07 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendEchoGeslacht
Trisch322e1 julimeisje
Sunshine1992271e5 julijongen
Purrie87321e7 julimeisje
Giganormous343e9 julijongen
roze-roos281e15 julimeisje

IWI :redrose:
Innerpeace :rose:
trisch wijzigde dit bericht op 15-04-2020 21:01
97.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden! Inmiddels is m’n test zo duidelijk dat ik er een beetje in begin te geloven. Ik ben vandaag 13dpo.
Over mijn eerste succesvolle zwangerschap heb ik 3 jaar gedaan en heb 6 miskramen gehad, waardoor ik nog wel gereserveerd ben. Maar ik ben ook zeer zeer zeer gelukkig dat het zo snel raak is, kan het gewoon niet geloven, dat ik eerst zo lang moet wachten en dat het nu al binnen een korte tijd raak is. Ik heb vandaag mijn gynaecoloog gemaild met de vraag om een echo te plannen.

In mijn vorige zwangerschap heb ik met een leuk klein groepje geschreven en wij spreken elkaar nog steeds dagelijks. Ik zou het leuk vinden weer zo’n groepje te vormen!
Trisch, :jump: :cheer: :cheer2: voor jou! :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond_ schreef:
25-10-2019 12:55
Trisch, :jump: :cheer: :cheer2: voor jou! :smooch:

Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat!
Ik had graag meegeschreven, maar voldoe niet aan de eis: uitgerekende datum 23/6
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Trisch, het lijkt mij leuk om mee te schrijven. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 1 juli 2020.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Ik wil ook graag meeschrijven! Al 3 dagen een positieve test die gelukkig op lopen! Ben naar eigen berekening 1 juli uitgerekend. Voor de tabel 27jaar en 1ste kindje
Alle reacties Link kopieren
Drominique dank je wel! Jij ook gefeliciteerd met jou zwangerschap! Er is ook een uitgerekend in juni groepje zag ik.

Welkom Veertje! Hoe oud ben je? Dan zet ik je in de tabel.

Jij ook welkom Sunshine, leuk dat je meeschrijft! Ik zal je toevoegen.

Hier gisteravond ineens bloedverlies, ik schrok ontzettend en was helemaal down. Gelukkig sinds vanochtend geen bloed meer gezien en m’n test loopt op dus ik hoop op een innestelingsbloeding.
Alle reacties Link kopieren
O nee wat schrikken! Hopelijk valt het inderdaad mee en is het niks.

Bedankt nog voor het toevoegen!

Ben je bij de gynaecoloog ivm die eerdere miskramen? Hopelijk kun je snel terecht.

Ik heb me inmiddels aangemeld bij een verloskundige. Hopelijk wordt ik komende week gebeld.
Alle reacties Link kopieren
Ben net gebeld door de verloskundige. Klonk vriendelijk en ik heb 13 november de eerste echo! Nog 2 weken wachten dus.. spannend. Hoe is het met jullie dames? Al klachten?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik loop inderdaad bij een gyn vanwege m’n miskramen en ik gebruik ook medicatie om de kans op slagen te vergroten. Met deze medicatie is m’n dochtertje ook gekomen.

Ik heb 12/11 m’n eerste echo staan en de 17e mijn intake bij de verloskundige.

Hier een mega donkere test vandaag en sinds vrijdagavond geen bloed meer verloren dus ik voel mij weer een stuk zelfverzekerder. Nog weinig kwaaltjes, af en toe steken of kramp in mijn buik, wat lage rugpijn, gevoelige borsten en tepels, maar het komt en gaat en is nog niet volop aanwezig.

Hoe is het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nou trisch hopelijk doet de medicatie weer zijn werk en gaat alles goed met dit kindje.

Je hebt de echo 1 dag eerder! Wel fijn dan we die allebei vrij vroeg hebben.

Gelukkig dat je test goed oploopt. Ik had gisteren ook nog 1 test gedaan en ook die was veel donkerder dus daar was ik ook heel blij mee!

Hier vallen de klachten ook nog wel mee. Borsten zijn wat pijnlijk en heb een heel opgeblazen gevoel in mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

ik wil ook graag mee schrijven. Na 5 miskramen nu weer zwanger. En ook aan de medicatie aangezien ik een aantal afwijkingen heb.

Spannende periode dus.

Echo heb ik op 11 november bij de gyn. En uitgerekende datum is 3 juli. het wordt mijn 1 kindje.

Nog weinig klachten. wel enorm opgeblazen en heel af en toe gevoelige tepels.
Alle reacties Link kopieren
Welkom innerpeace!
Wat vervelend dat ook jij al zoveel miskramen hebt gehad! Is dit je eerste keer met medicatie?
Alle reacties Link kopieren
yessss... eerste keer raak met de medicatie.
Alle reacties Link kopieren
Ah super fijn! Hopelijk kan het nu ook een miskraam voorkomen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo !

Ik ben nu 2 dagen over tijd, heb een regelmatige cyclus dus ik denk dat ik zwanger ben van ons tweede kindje :yes: en ik ga wrsch vrijdag de test doen. Wil eerst even afwachten of de menstruatie écht niet komt. Volgens eigen berekening is 6 juli 2020 de uitgerekende datum. Lijkt me leuk om mee te schrijven en jullie te volgen tijdens jullie zwangerschap :)

Ik ben 30 jaar en we hebben een zoon van bijna 2,5 jaar oud. We hebben een ontzettende moeilijke start gehad. De zwangerschap zelf was een roze wolk maar daarna werd de wolk inkt en inktzwart. Onze zoon was een huilbaby en ik had een PND. Ben dus best een beetje angstig voor herhaling en zie dan ook op tegen die eerste periode maar goed, het is allemaal niet meer voor de eerste keer dus hopelijk gaat ons dat helpen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo en gefeliciteerd allemaal!

Ik klets graag mee!

Ik ben 34 en zwanger van de derde. Uitgerekend rond 1/7 gok ik. Zou maar zo een week naast kunnen zitten: na het verwijderen van spiraaltje (17/9) niet meer ongesteld geweest. Maar gisteren na het eten van een broodje filet americain dacht ik ineens: wat nou als! En voor de zekerheid even getest en tot m’n verbazing lijkt het al raak te zijn!!

Ondanks dat het al de derde is, weer super spannend en leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!

Ik meld me hier ook! Wel mega spannend hoor haha. Morgen is mijn Nod, maar ik had voelde me zo anders dat ik afgelopen maandag al een test heb gedaan. Deze was licht positief, gisteren al mooi opgelopen en vanochtend gaf de clear blue 1-2 weken aan. Nog steeds een beetje onwerkelijk. WC bezoekjes zijn ineens mega spannend :facepalm: . Intake en eerste echo staat gepland op 25-11. Er is maar 1 praktijk hier dus ik was bang dat het anders vol zat :-D .

Voor de tabel, eerste kindje en ik ben 32. Volgens eigen berekening uitgerekend op 10 juli.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ook aan jullie dames en heel leuk dat jullie mee komen schrijven zo begint het groepje al een beetje vorm te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
O ja, sorry, iedereen gefeliciteerd !! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Innerpeace ik duim heel hard met je mee dat het nu goed gaat na alles wat je hebt meegemaakt!

Joylyne wauw wat een uithoudingsvermogen pas vandaag testen! Knap hoor, dat houd ik nooit vol. Hoe ziet je test eruit? Hoe ben je weer uit je PND gekomen? Heb je gesprekken gehad/medicatie?

Giganormous dat is nog eens lekker zwanger worden dat je niet hoeft te wachten! Wist je al lang dat je een derde wilde of kwam die gedachte pas na de tweede?

Purrie jij woont vast het in de randstad dat zeer maar eentje hebben haha. Heb je er lang over gedaan om zwanger te worden of veel gelezen? Je bent wat angstig maak ik op uit je tekst? Als dat zo is vind ik dat heel herkenbaar, door wat ik heb meegemaakt voelt het niet meer als vanzelfsprekend dat zwanger worden en vooral blijven, maar meer als een wonder.

Ik zal iedereen opnemen in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Pff wat lijkt me dat toch verschrikkelijk, miskramen en er ontzettend veel moeite voor moeten doen om zwanger te raken en te blijven. Ik heb altijd zoveel respect voor deze vrouwen, al die doorzettingsvermogen ondanks alle tegenslagen en verdriet. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor...

Jaaaa mijn test is hartstikke positief :applause: ! Ik heb gebeld met de verloskundige; 28-11 is de echo.

@Trisch, ik ben er inderdaad uit gekomen door gesprekken en medicatie maar vooral ook door de tijd en steun. Ons zoontje is een erg temperamentvol kindje dus dat hielp niet echt bij een vlot herstel maar naarmate hij ouder werd, werden dingen makkelijker vooral op communicatief gebied waardoor de frustratie aan beide kanten afnam. En soortgelijke verhalen lezen/horen heeft me ook enorm geholpen. Het klinkt mss gek maar toen ik middenin de PND zat voelde ik me daar alleen in. Je hoort en leest vooral hoe mooi het allemaal is en hoezeer je moet genieten maar ik had dat gewoon niet. Daardoor had ik het idee dat het aan mij lag, dat ik faalde, dat ik een waardeloze moeder was. En eigenlijk hoor je later pas hoeveel moeders soortgelijke gevoelens/gedachtes hebben. Ik was niet alleen, ik was niet gek ! Ja... het was pittig, en soms nog :bonk:
Alle reacties Link kopieren
@joylyne. Ik hoor heel vaak dat mensen niet weten of ze het wel zouden kunnen als je zoveel miskramen mee maakt. maar heel eerlijk gezegd heb ik er nooit zo over nagedacht. Ik denk (weet wel zeker) dat als het je overkomt, en je een ontzettend diepgewortelde wens hebt, je gewoon er alles aan doet om deze uit te laten komen. Je gaat door. Alleen de 7 maanden dat ik pauze had, vanwege de vele onderzoeken, merkte ik wel dat het heftig was. Dit komt omdat je gewoon even niet in het traject zit en je dus na kan denken. Maar nog steeds had ik vooral het einddoel in gedachten. Toen er meerdere oorzaken en oplossingen uit kwamen en ik weer kon starten, ben ik er weer vol voor gegaan. Uiteindelijk ben ik nu zwanger van ICSI 3 en mijn laatste 2 embryo's. En ik vind deze fase (tot nu toe) het allerzwaarst. Ik ben nu 5 weken en 2 miskramen van de 5 zijn misgegaan tussen de 5e en 6e week. en ik moet nog 10 dagen tot de echo. Ik leef echt van uur tot uur en word sinds vandaag heen en weer geslingerd v.w.b. mijn gevoelens. Ben doodsbang, maar probeer mijzelf in te prenten dat ik nu medicatie heb en daar op moet durven vertrouwen. Ik zal er doorheen moeten om mijn einddoel te halen.

PND daarentegen lijkt mij ook verschrikkelijk zwaar. Wat je schrijft v.w.b. het alleen zijn herken ik wel. Ik ben alleenstaande en probeer dus alleen een kind te krijgen. En na de miskramen voelde ik mij ook heel erg alleen. Maar respect hoe jij je hier doorheen hebt geslagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven