Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk hè Bacon dat :sherlock:
En zo spannend.....wanneer wilde jij ook al weer gaan testen?

June fijn dat het weer beter gaat, geniet samen van de rust!

Okkie hoe voel jij je nu? Wel fijn dat uiteindelijk je lichaam toch zelf de boel heeft schoongemaakt, maar het feit dat je nu echt een lege buik hebt kan nog best binnenkomen namelijk. Ik denk aan je. Ik vind t ook allemaal zo oneerlijk :hug:
Alle reacties Link kopieren
June op naar een heel rustig weekend!
Naat zei net tegen m’n man, voelt zo leeg. Heb m’n lijf weer voor me alleen...blijft oneerlijk. Bah
Bacon spannend meis!
Alle reacties Link kopieren
@June, ik heb je bericht gister nog gelezen, wat heftig meis! Ik snap dat je je boos voelt.
Laat die kleine man nog maar even minimaal een week zitten, daarna is alles prima!
Rustig aan!

@Babyboom, bizar idee dat er dus (waarschijnlijk) veel vrouwen zijn met een miskraam en die het niet door hebben he..
Ik testte altijd voor NOD maar eigenlijk is dat misschien alleen maar rotter...
Hoe voel je je?

@Vanes, wat was de reden dat jullie pas in februari terug mogen komen? Was dat omdat het verder allemaal ‘goed’ is? Was de uitslag van de HSG toen goed?
Kan me helemaal voorstellen dat je eerder gaat bellen, waarom kunnen we niet gewoon allemaal in 1 of 2 keer zwanger zijn? Zo oneerlijk..

@Okkie, ‘fijn’ dat je het gevoel hebt dat alles eruit is gekomen, terwijl ik dit typ denk ik jezus, er is niks fijns aan maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.. vond je het voor je verwerking fijn om te zien?

Lieve meiden, ik wil even zeggen dat ik het bewonderingswaardig vind hoe jullie met alles omgaan, miskramen, negatieve testen, ziekenhuistrajecten en teleurstellingen.
Alle reacties Link kopieren
June, wat heftig. Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent. Zo niet nodig dit. Ik hoop dat dit alle ellende is geweest en dat je een ongecompliceerde bevalling mag hebben.

Okkie, wat verdrietig, maar ook fijn dat het klaar is nu en je verder leed bespaard blijft. Ik vind het zo oneerlijk voor je. Hopelijk herpakt je lijf zich snel om zich voor te bereiden op een gezond kindje.

American, oh wat spannend! Ik zou ook niet rustig kunnen wachten tot de test en me helemaal suf googlen. Je schiet er alleen zo weinig mee op. Veel wachtkracht voor jou!

Maya en Vanessa, jullie geduld is toch ook wel enorm op de proef gesteld. Net als zonnetje. Ik hoop zo dat jullie in dit deel ook mooi nieuws te vertellen hebben!

Naatje, balen dat je zo ziek bent maar....je bent er! Dit kindje gaat er echt echt echt komen!

Nijn-tje, yes voor de goede nipt! Dit is een klein vechtertje!

Moos, voor jou komt het ook allemaal steeds dichterbij. Deze weken wachten kan je ook nog aan. Dat weet ik zeker!

Wat mij opviel deze en vorige menstruatie is dat het heftig begint met veel vloeien, buikpijn, rugpijn, misselijk en dat na 2 dagen het helderrode bloed stopt, maar dat ik dan nog wel een dag of 5 bruinverlies heb. Heeft iemand hier ervaring mee? Net alsof het me niet lukt om alles goed af te voeren ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein ik had ineens een heel andere menstruatie na de eerste miskraam, dat kwam door hormonale schommelingen volgens de arts en hieft juist niet slecht te zijn. Ben je wat anders gaan doen wat invloed kan hebben op je hormonen?

Okkie dat lege buik gevoel is vreselijk en heel eenzaam.
Was het vruchtzakje al leeg de laatste keer met de echo?
Want dat hielp mij heel erg.
Dat het kindje dus al was opgenomen in mijn lichaam en mijn buik dan wel leeg was maar mijn kindje voor altijd bij me, opgenomen door mijn lichaam, voor zolang als ik leef deel van me.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf gewoon volgen in de topic. Hopelijk zal het wachtbank lijstje snel ingekort worden.
Alle reacties Link kopieren
Naatje nou zeg dat, Laatste echo zat alles er nog op en aan, ben er 95% zeker van dat gisteren allemaal eruit is gekomen. En dat is oké, dit kindje kon niet. De blijdschap die we hebben gehad, blijft bestaan :)
Mallelein ja ik herken het wel, alleen is dat bij mij echt de laatste dag vaak, dus iets minder lang dat bruinige. Geen idee wat dat is, misschien dat anderen je kunnen geruststellen. Kan me voorstellen dat ik dat niet echt geruststelling voor je ben op dit gebied :flag:
Ik hoop het ook, op naar spoedig herstel. Hoe gaat nu met jou?
Kiki nee joh, het klopt wat je zegt. Het is goed dat er uit is nu. Zeg wel vaker, "het is niet goed maar het is goed zo", dus ik begrijp je fijn :)

m'n hele lijf voelt in 1 klap anders, letterlijk en figuurlijk leeg. En kapot moe, boosheid, verdriet, spanning van afgelopen tijd
Nijntje, ik reageer toch weer even hier.. Heb je berichtje gekregen en heb je beantwoord maar kan het zelf niet terug zien... Heb je het ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Okkie :hug: het is ook gewoon allemaal ontzettend kut.
En laat alle gevoelens die je hebt er maar zijn. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Flamingo’s, ja ik heb m nu 4x!!;) Thanks, pb terug.

Okkie, zo’n naar gevoel he.. wees lief voor jezelf en laat je wat verwennen.

Reageer morgen weer, was weer eens een vreselijke nacht...(dus even wat slaap inhalen).
@naat vrijdag mag ik testen. Lig nu weer al 2 uur klaarwakker :bonk: mijn buik doet zo raar, borrelt, maakt geluidjes en de ene na de andere wind vliegt eruit. Sorry tmi haha. Dus mocht er niets zijn dan is t zo, maar zo erg als nu heb ik nog nooit gehad. :sherlock:

@Okkie ah ik vind het zo naar om te lezen hoe je nu je lichaam voelt. Ben extra lief nu voor jezelf dat verdien je zo hard :heart: Dikke knuffel voor jou
Alle reacties Link kopieren
Bacon hahaha boertjes en scheetjes, heel herkenbaar met die hormonen! En ja joh wie weet, spannend hoor! Vijf dagen wachten dus nog, lang hè die wachtweken. Heb je een drukke week voor de boeg zodat hij voorbij vliegt?

Nijn heb je goed bijgeslapen?

Okkie hoe was je nacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf trouw meelezen, maar inhoudelijk reageren lukt me even niet.

Ik leef met jullie mee, zowel met de verdrietige als blije berichten. :hug:
@ babyboom fijn dat alles weer schoon is. Het schijnt heel vaak voor te komen dat je een miskraam krijgt voor de 4 weken. Vandaar ze ook adviseren om niet voor je nod te testen.. maar hou dat maar eens vol als je er mee bezig bent.

@ june onbegrijpelijk dat de zo’n fout kunnen maken. Hopelijk voel je je gauw beter!

@ nijn wat fijn dat de nipt goed is. Hopelijk blijft nu alles goed gaan.

@ naatje oh jakkes dat heb ik op mijn 14e gehad. Echt niet leuk. Hopelijk knapt je dochter en jij zelf gauw op!

@ okkie sterkte meid!

@ Maya had jij al getest of wou je daar nog even mee wachten?
Alle reacties Link kopieren
Bacon, laat maar lekker waaien hoor. Des te meer ruimte voor een baby straks ;-) ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Bacon spannend!

Kirsten ik ben niet zo van het vroege testen. Ik gok dat dinsdag mijn NOD is, uiterlijk woensdag. Op de maandagavond een positieve ovulatietest, dinsdag had ik een temperatuurdip (meestal is dat op de dag van mijn eisprong) en van woensdag tot en met vrijdag ging die geleidelijk omhoog. Ik houd dus een paar dagen speling..

Tot op heden in elk geval nog geen bruinverlies gespot :D
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer Maya. Volhouden hoor!

Ik begon altijd op dag 10 Troela. Dan ben je er zon 5 of max 10 kwijt als je 1/2 daags test.

June 36 alweer. Jeetje gaat best snel. Zal voor jou wel langzaam zijn maar dit is echt al top hoor.

Nijn, das altijd n mooi bericht.

Bah naatje. Hopelijk is t snel helemaal weg.

Ja Moos door die spuit gaat t ei springen en daar willen ze zo dicht mogelijk bovenop zitten.

Fijn Okkie. Blijft K natuurlijk maar dit is wel nodig voordat er een nieuw begin kan komen.

Lief gezegd Kiki.
Ja ondanks dat we t vanaf 07-18 proberen niets wijst op iets raars. Bij de HSG was Links goed.
Rechts zit mn eierstok helemaal bovenin mn buik. Ik had foto’s opgevraagd maar nog steeds niet gehad. Zou geen belemmering moeten zijn maar daar denk ik natuurlijk heel anders over. Bm ook gekanteld maar zou ook niet uitmaken zeggen ze.
Alle reacties Link kopieren
Naat, groeit bij jou het vertrouwen nu ietsje? Hoop het meisje.

Vanes, zat aan jou te denken. Is het geen idee dat je eens in gespr gaat in Gent of dd? Ik weet zeker dat ze daar echt andere acties zullen inzetten. Je hebt lang genoeg gewacht. Net als een aantal hier.

Maya, mochten jullie in dec terug? Al hoop ik dat het deze ronde raak is.

Suus, hoe gaat het met jullie meisje?
Zijn jullie lekker aan het genieten van jullie gezin?

Zon, jij weer wat positieve vibes voor as ronde? :bigkiss:

Wat spannend bacon, hoe gaat het nu met je?

Hier gister al inseminatie gehad, ging opeens heel snel :cheer2:
De inseminatie was echt een verhaal, arts bleef maar aan man vragen of die mij graag zag, zo in het Belgs.
En dat we dan nog maar een paar keer thuis moesten seksen :moon:
Man vond het maar beetje te, want hij bleef maar doorgaan over seks terwijl hij dus met mij bezig was :rofl:

Meiden die pregnyl gebruiken, na hoe veel dagen testen jullie?
Ha Moos wat goed! Dus geen 80x heen en weer hoeven rijden nu? Man wat ongemakkelijk 😅 dat zou mijn man ook niet echt best trekken denk ik 😂
Alle reacties Link kopieren
Koekkoek, gelukkig niet 88 keer heen en weer. En hopelijk Zit hier echt het gouden eitje en zaadje tussen want we kijken er zo gigantisch naar uit.
Doordat iedereen van de miskramen weet en een aantal ook van deze stap voelt het wel beetje alsof iedereen echt alles nu weet.
Denk dat ik het maar niet aan nog meer mensen deel, anders ook steeds teleurstelling voor onszelf en ook delen met andere als het niet lukt.
En niet te vergeten dat iui maar 15 procent kans per keer is.
Mijn acupucturist zei wel, ja maar Moos, dat is wel een gemiddelde van alle vrouwen, en vooral die niet zelf zwanger worden. Dat gaf weer wat hoop.
Ben ook weer trouw met acu begonnen, wat een geld maar alles voor een kindje :heart:
Hoe gaat het met jou Koekkoek? Groeit je kindje goed? Genieten jullie extra van deze dagen met lekkere zon?
Oh yes Moos wat goed, en wat spannend. Ik schuif meteen op op het bankje :cheer:
Met mij gaat het wel goed. Ik heb alleen zo'n enorme menstruatie krampen dat ik nu juist denk dat het ieder moment door kan komen. Alleen heb ik dit dus nooit vind het allemaal zo raar. Wel ben ik verstopt :-? Heb iedere keer het idee dat ik naar de wc moet... verschrikkelijk

Hoe is het met jou Nijn?
Alle reacties Link kopieren
Bacon, wat mega spannend voor jullie!
Ik heb die krampen gehad toen het juist raak was. Ik wist zeker dat ik ongesteld ging worden, maar was dus gewoon raak.
Ga je eerder testen? :yes:
Jaa ik ben dus in dubio. Heb beloofd dat we samentesten en vriend wil graag wachten, omdat ie niet wil dat als de test vaag is ik me weer gek ga maken. Maar stiekem heb ik uiteraard wel continue de neiging. Vooral omdat het zoo aanwezig is dat je er wel mee bezig blijft.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben even een aantal dagen afwezig geweest. Erg druk maar leuk weekend gehad en had even geen zin om telkens op forum te kijken.. let it go, let it go enzo!
Wat een hoop geschreven, ik heb even snel teruggelezen.

Babyboom wat verdrietig dat het mis is gegaan! :( Heel veel sterkte!

Lieve lieve Moos.. al mijn geluk naar jou deze ronde! Ik hoop dat het gewoon raak is deze ronde en dat jullie daarna niet telkens meer op en neer naar Gent hoeven etc. Hoe fijn zou dat zijn! :heart:

Okkie.. wat fijn dat het toch op gang is gekomen. Rustig herstellen nu lieverd.

Naat gefeliciteerd met de mijlpaal van 24 weken! Beloof je dat je vanaf nu nog probeert om een beetje te genieten? Misschien gaat het niet lukken, maar ik gun het je zo dat je toch straks nog met een klein beetje een fijn gevoel kunt terugkijken op deze zwangerschap! :hug:

American wooow je terugplaatsing is geweest. Wat een fijn gevoel moet dat zijn geweest .. eindelijk een stap vooruit! Heel veel succes meissie. Het is jullie van harte gegund dat het gewoon raak is! :heart:

Maya.. en jij? Heb jij al nieuws? Ook voor jou hoop ik dat het raak is! :heart: :heart:

Bacon wat spannend.. deze week nod! Ik Duim voor je! :popcorn: :popcorn: Hou vol de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh Bacon wat spannend!!! Ik hoop het zo!

Moos yes dat ging snel! En wat een verhaal! :rofl: Ik hoooor t m gewoon zeggen. (Belgische familie dus dat accent zit redelijk goed in m’n hoofd). En je acu heeft gelijk hoor! Een gemiddelde kan bij iedereen anders uit pakken!

June hoe gaat het met jou?

Okkie hoe voel jij je nu?

Babyboom hoe gaat het?

Maya al bruinverlies? Hoe gaat het :sherlock:
Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens?

Hier gelukkig alle ziekten weer het huis uit en ik begin me nu een beetje te realiseren dat dat kindje er toch echt waarschijnlijk wel komt. Dus ik wil wil wil eigenlijk alles al klaar hebben NU voor over 16 weken :lol: Soepel Naat.
Tranen zitten nog wel heel hoog, komt nu heel veel los echt van vanaf die positieve test tot 24 weken zo bang zijn...zal vanzelf beter worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven