Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
@ moos ik hoop het zo voor jullie! Wanneer is jou NOD?
Nou eigenlijk liever niet eerder.. wil eigenlijk pas aankomende dinsdag testen dan ben ik dpo 15. Als ik eerder ga testen dan wordt het zondag. Maar ik vind een negatieve test veel pijnlijker dan ongesteld worden. Dus durf ook niet zo goed te testen heel eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
spannend kirsten! snap het helemaal, doen wat voor jou fijn voelt.


Echo gehad alles weg, heel opgelucht. Beetje gek zo'n lege baarmoeder, maar zag er allemaal weer netjes uit. Wachten op volgende menstruatie en dan mogen we weer proberen.
Alle reacties Link kopieren
Haha Moos, jij komt ook maar lekker hier wonen. Zie het voor me., mannen het huis uit, alleen maar lekker series kijken! Hoe gaat het met jou vandaag meissie?
Ik had op de website van freya idd al het e.e.a. gevonden. Ben er alleen nog niet uit waarom je de keuze voor het ziekenhuis maakt ipv kliniek of andersom. Misschien een gevoelsding. Maar eens in gaan verdiepen.

Kirsten wat spannend! Ik duim voor je.

Maya! Hoe gaat het met jou?? Heeft het nog niet doorgezet? Oooh wat hoop ik , hoop ik, hoop ik ontzettend dat het jullie ronde is deze keer :heart:

Okkie wat fijn dat alles weg is. Ben jij eigenlijk sws niet onder behandeling i.v.m. de endo? Of is die niet zo dat het een zwangerschap in de weg zou kunnen staan?

Ik denk overigens dat mijn eitje vannacht is gesprongen. Tussen dag 14 en dag 15. Ik had 'm vrijdag verwacht, maar ik had gister een ontzettend drukkend gevoel en dat is nu weg. Had ik vorige maand ook, alleen nog iets erger.
Gelukkig maandag en gister gebruik van gemaakt, dus daar kan het niet aan liggen . Gaan we weer! :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Okkie wat ‘fijn’ meid. Hopelijk komt het weer normaal op gang.

Welkom op de bank Zon! Hier nog steeds niks! Bruinverlies is ook minder. Durf het gewoon niet te hopen en ik ben echt bang om te testen. Wil zò erg graag NIET teleurgesteld worden door zo’n witte test.

Maandags positieve ovulatietest, temperatuur normaal 36,3. Dinsdags was dit 36,1 - woensdag 36,3 - donderdags 36,4 en vrijdags 36,5 en dat is hij nog. Dit is gewoon het ergste van het hele wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Maya88 schreef:
31-10-2019 15:50
Okkie wat ‘fijn’ meid. Hopelijk komt het weer normaal op gang.

Welkom op de bank Zon! Hier nog steeds niks! Bruinverlies is ook minder. Durf het gewoon niet te hopen en ik ben echt bang om te testen. Wil zò erg graag NIET teleurgesteld worden door zo’n witte test.

Maandags positieve ovulatietest, temperatuur normaal 36,3. Dinsdags was dit 36,1 - woensdag 36,3 - donderdags 36,4 en vrijdags 36,5 en dat is hij nog. Dit is gewoon het ergste van het hele wachtbankje.
Oh wat ontzettend spannend Maya! Ik wordt gewoon emotioneel van jouw bericht (hallo hormonen) Ik snap jou helemaal. Ik kan me echt goed voorstellen dat je niet teleurgesteld wilt worden door een witte test en dus ook gewoon niet test. Ik snap ook wel dat je niet meer durft te hopen. Maar echt meid, ik hoop het wel voor jou! Wat hoop ik het toch voor je. Enerzijds omdat ik het je ontzettend gun en anderzijds omdat dat betekent dat er voor mij met ronde 15 ook nog zeker hoop is om zwanger te raken zonder gedoe. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een beetje emo hoor. Vertelde mijn vriend dat ik nog niet ongesteld was en die reageerde ook wat verbaasd aangezien ik het maandag al aangekondigd had. Maar hij zei ook “wacht nog maar even” omdat we zo vaak hoop hadden en alsnog een deksel op de neus kregen. We wachten het hele weekend in elk geval even af, dan moet het wel doorgezet hebben!

Zon, ik begin die hoop ook steeds te verliezen (elke keer als ik ‘hoop’ typ geeft mijn iPhone een bult stront als suggestie voor een emoticon hahaha!) dat het lukt zonder poespas hoor maar we moeten maar gewoon positief blijven. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Oh Maya wat spannend!!!!Duimen draaien full speed voor jou!

Okkie “fijn” dat alles schoon is. Nu weer opnieuw beginnen meisje...hoe voel je je verder nu?

Hier heel druk en heel moe maar moet heel veel van mezelf zoals de wc uitsoppen, dus daarom even kort en wsl want minder de komende dagen, even erg in mijn eigen hoofd merk ik.

Ik denk zeker aan jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
Maya, ik duim zo hard voor jou! :cheer2:
Oh Maya wat spannend, ik hoop het zo!!

En Zon welkom op het bankje al denk ik dat ik er vandaag of morgen afdonder. De krampen zijn weer terug dus verwacht mn menstruatie. Wanneer morgen nog niets misschien toch maar een testje doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Maya laat ons weten hoe het met je gaat. Ik ben zo benieuwd! Sorry ik wil je verder niet gek maken ofzo hoor! :bigkiss:

Naatje doe het rustig aan meid! Niet te druk maken..

Bacon, spannend! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt!! Duim voor je!

Ik gebruik op aanraden van Moos sinds het begin van m'n cyclus DIM supplementen. Nu heb ik rond mijn eisprong normaliter last van puistjes en ik heb ook rosacea , met puistjes. Maar ik heb op dit moment echt helemaal nergens last van... m'n gezicht is zo glad! Toeval? Of zal het toch met de DIM te maken hebben. Nouja, misschien nog een aanrader voor meer van jullie. Heb er wel erg hoofdpijn van gehad de eerste dagen, maar nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Maya super spannend!! Ik hoop het zo voor jullie. De duimen draaien hier overuren voor jullie!!

Okkie fijn dat je baarmoeder weer leeg, maar het zal inderdaad ook een gek gevoel zijn. Nu kan je het hopelijk proberen af te sluiten/ een plekje geven. Alle geluk voor de volgende ronde.

Zon welkom op het wachtbankje, ik schuif mijn billen graag voor je op.
Bakje popcorn erbij ;)

Bacon ik hoop dat je gevoel niet klopt. Ook voor jou erg spannend. Succes meis

Kirsten ik heb ook echt een hekel aan witte testen, daarom wachten wij ook echt op de datum dat we mogen testen. Liever ongesteld dan zo'n witte test.
Jij gaat dinsdag testen toch mocht je nog niet ongesteld zijn. Spannend dan testen we bijna tegelijkertijd. Succes de laatste wachtdagen
Alle reacties Link kopieren
Oooh zon wat fijn dat je gezicht zo mooi is, en je bent al zon knapperd. Hopelijk helpt het ook tegen pms, of beter, zorgt het voor zwangerschap :heart:

American, heb echt een goed gevoel bij jou. Knap dat je wacht met testen! Ga zooo hard duimen.

Maya, spannend meis, het wordt echt tijd voor jullie. Heb onwijs geslagen om je hoop met drol icoon :rofl:

Nee bacon, je mag er niet afvallen hoor!

Hier; zat pregnyl gezet dus zon nacht denk ik ei, 10 nov is 14 dagen na ei.
Maar van Gent mag ik 12 nov bloedtest doen en 14 pas met een normale test o_o
Oh spannend Moos. Bloedtest is wel fijn want mocht er hcg zitten en dan alsnog evt afbreken dan weet je wel meer. Dat gevoel heb ik nu namelijk steeds dat er van alles gebeurd en dan de innesteling niet goed gaat.

Wat zijn de beste DIM supllementen. Twijfel tussen iherb en die van thorne. Ik wil sowieso geen synthetische troep :proud: nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Het is druk op de wachtbank, succes met wachten meiden.
Snap inderdaad dat iets langer wachten prettiger kan zijn, dan een witte test.
Zo ga ik dat ook volgende keer doen denk. Dat vroege testen is ook niet alles....

@Nijn: En hoe reageerde de kleine op het nieuws?

Gisteren heeft de arts van het ziekenhuis dan toch terug gebeld. Precies wanneer ik in de AH stond. "bel ik gelegen?" Kon eigenlijk niks anders zeggen dan Ja, want wat überhaupt al blij dat ze terug belde en dat ik iemand aan de lijn had, even snel een rustig pad opgezocht. Had dus vorige week vrijdag al gebeld en verteld van de miskraam, en ze wist nu dus van niks ! En moest het nog keer vertellen.
Ze willen een baarmoeder foto maken, maar omdat ik dus vertelde van de zwangerschap en miskraam, moest het ineens gewijzigd worden, en moeten we eerst wachten tot dat er weer een cyclus is.
Iemand ervaring met baarmoeder foto? Heb dokter Google even geraadpleegd en wordt er natuurlijk niet blij van.

Ik denk ook niet dat er iets uit komt, mijn probleem zit gewoon dat mijn cyclus vaak de wensen over laat, en wil hier graag iets aan doen. Maar blijkbaar moeten eerst allerlei andere dingen worden uitgesloten.
Zo ik loop even achter 😳

Naat lekker rustig aan doen en aan jezelf denken lieverd.

Okkie fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Het is inderdaad een vreemd gevoel. Wel voelde het voor mij als een soort van opluchting omdat ik weer door kon. Moet je een ronde overslaan?

Maya ik vind het zoooo spannend mijn duimen draaien. Net als voor bacon, moos, Kirsten en de andere die op de wachtbank zitten 🍀

Babyboom. Ik heb dat onderzoek ook laten doen. Was doodsbenauwd ik had iedere keer na de eisprong vocht in me baarmoeder zitten en dat bleef soort van hangen op een plek waardoor ze bang waren dat ik misschien verklevingen had. Nou met veel tegenzin het toch gedaan en viel me alles mee.. En vond het zelfs zeer interessant om me baarmoeder is van binnen te zien. Gelukkig was er niks aan de hand en konden ze het vocht ook niet verklaren. En zo ineens van de ene cyclus in de andere was het over heel vaag.

Nijn hoe gaat het met jou?

Hier cyclus dag nummer 11 voel wat gerommel aan de rechterkant ovu testen heb ik steeds een licht streepje iemand daar bekend mee met de testen van sensitest? Is dit normaal?
@ okkie ja klopt, ben alleen wel erg nieuwsgierig natuurlijk.. maar wetende dat op dpo 11 normaal gesproken ook nog niet ongesteld ben wacht ik dus nog even. Wat is het dubbel he, nu hoop je dat het leeg en schoon is. Hopelijk kunnen jullie snel verder!

@ zon welkom op het wachtbankje! Hopelijk goed nieuws in november!
Ik heb altijd met het ongesteld worden daar heel erg last van pukkels bij mijn mondhoeken en naar beneden. Zou het daar ook tegen helpen?

@ Maya het klinkt allemaal erg hoopvol! Ik
Hoop het zo voor je meid. Na 15 rondes is het jullie dubbel en dwars gegund!

@ bacon ga voor je duimen!! Hopelijk word je niet ongesteld.

@ american ja die negatieve testen moeten verboden worden. Echt vreselijk is dat. Dat is dan echt zo’n denkbeeldige klap voor je hoofd.
Spannend zeg, voel jij al wat?

@ moos kan je niet testen om te kijken dat de pregnyl uit je bloed is? Dan weet je zeker wanneer de positieve test echt is of dat het door de pregnyl is.

@ babyboom wat vervelend dat ze zo onvoorbereid het gesprek is in gegaan. Echt jammer is dat. Ik heb geen ervaring met die baarmoeder foto maar er zullen hier vast meiden zijn van wel. Maar kun je niet vragen waarom ze eerst niet te cyclus gaan onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Bacon, ik hoop zo dat je ongelijk hebt en dat je gewoon zwanger bent! Maar balen als je het eigenlijk al weet, nietwaar? Dan denk je ook 'laat maar komen dan'.

Zonnetje, wat fijn dat je er baat bij hebt! Welke supplementen zijn dat precies? Hoe mooi zou het zijn als het er ook echt voor zorgt dat je zwanger wordt. Ik hoop zo dat de medische molen jullie bespaard blijft.

American, voor jou wordt het ook al spannend! Voel je je alweer wat beter?

Nijntje, hoe gaat het rusten jou af?

Babyboom, jeetje, wat slordig zeg. Dat heb je dus in de AH moeten vertellen? Wat moet dat rot gevoeld hebben. :hug: Ik heb geen ervaring met baarmoederfoto's, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Troela, ik gebruik die strips ook en bij mij verschilt het per cyclus. De ene keer heb ik standaard een licht streepje dat steeds donkerder wordt naarmate ei eraan komt en de andere keer heb ik standaard een spierwitte test die iets donkerder wordt bij ei. Ik gebruik nu de digitale clearblue testen als ik denk dat de sensitest positief is. Gewoon om te checken.
In de bijsluiter staat ook dat er veel factoren zijn die de test kunnen beïnvloeden. Bijvoorbeeld alcohol of teveel water drinken. Volgens mij staat er zelfs in dat de test 15 weken na een miskraam nog onbetrouwbaar kan zijn.
Ik zou me niet teveel focussen op die testen, maar het een beetje als leidraad gebruiken en het ondertussen gewoon gezellig maken. :moon:

Ik kan na 2 weken met een zere knie thuis te hebben gezeten ein-de-lijk weer lopen. Ei komt over een paar dagen denk ik, dus we gaan er weer tegenaan.
Trouwens, leuk dat iemand alvast een november tabel heeft gemaakt. Dat geeft hoop!
Alle reacties Link kopieren
Maya alle babydust jullie kant op !!
Babyboom wat stom dat gyn niet voorbereid was....
bacon maar het kan nog steeds toch?
Kirsten ook voor jou babydust!
Moos och bij jou ook weer zo spannend!
Vind het voor jullie allemaal zo spannend :popcorn:
Hier inderdaad een ronde overslaan zodat echt alles uit lijf weg is. Ook omdat met pillen is opgewekt. Ja het is gek die lege baarmoeder, maar ben ook echt opgelucht. Vorig weekend had ik het heel moeilijk, nu gaat het best wel Oke. Sinds vanochtend weer knallende hoofdpijn en aan de diarree, het houdt hier niet op.... en weer opnieuw beginnen met herstellen ..
Mallelein welke van clearblue heb jij? Ik twijfel altijd tussen de roze en de paarse 🙈

Och okkie er heerst ook een rot griep momenteel.. Ik hoest al 3 weken lang om gek van te worden
Alle reacties Link kopieren
Moos, Thanks voor de tip. Ga ik achteraan.
Ik pb je ff.

American wat spannend voor je! En nee dat verkouden heeft echt geen invloed. Ik zeg altijd maar mensen in Oorlog met bvb verkrachting worden ook zwanger, en mensen die niet kunnen eten of nagenoeg uitgedroogd zijn ook.

Nooit gehad Bacon.

Gelukt Troela. Ben benieuwd of t effect heeft.

Spannend June bij jou maar van hele andere orde. Zet m op je kan het.

Zonnetje je bent gewoon Breaking Bad vergeten. De beste Ever! En Orange is the new black.

UMC kan je fertiliteit niet online zien. Heel stom!

Fijn dat de echo goed was Okkie.

Ze bedoeld een HSG Babyboom. Even pijnlijk maar direct uitslag en maak veel duidelijk. Daarna ook 3 maanden verhoogde kans op zwangerschap ivm doorspuiten eileiders.
Alle reacties Link kopieren
@vanes: Ja HSG had ze het inderdaad over.

Ik wil gewoon graag gesprek met de gyn zelf, het gaat allemaal zo vaag via z'n assistente die steeds alles moet navragen en weer bellen.
Net belde ze weer, over chlamydia onderzoek, heb vorige keer al gezegd dat ik dat niet nodig vind, omdat ik 1000% zeker weet dat ik dat niet heb en ook nooit gehad heb. Heb ik vorige week dus gezegd, belt ze net op "we hebben begrepen dat je ook graag een chlamydia check wilt " Aaaaah......luisteren ze überhaupt wel wat ik zeg !!
Eerst die miskraam wat ik 2 keer moet vertellen en nu dit weer. !

Ze gaat het dus WEER overleggen en belt dan weer terug, lastige is dat ik ook mijn werk zit en ook niet voluit kan praten.
Alle reacties Link kopieren
Bacon, ik weet niet wat de beste supplementen zijn. Eerlijk gezegd heb ik gewoon op Google gezocht waar ik zoiets kon kopen en dat heb ik gedaan haha. Ik heb DIM-Complex 1009 van AOV (ofzo). Gekocht bij Holland en Barret.

Troela ik heb ook de testen van sensitest gehad. Bij mij was het ook wisselend. De ene keer had ik altijd een licht streepje en de andere keer niet. Zou gewoon even door testen. Op naar een mooi ei!
Ohja ik heb trouwens de paarse testen van CB gebruikt, maar geen toegevoegde waarde eigenlijk! Als je ze icm sensitest wilt gebruiken zou ik gewoon eerst sensitest doen en dan de roze van CB erbij. Ik heb zo vaak gehad dat ik 7 dagen achter elkaar een knipperende smiley had. Sloeg nergens op.

Kirsten ik heb die puistjes ook wel op mijn kin rond ei en ms. Dus je kunt het gewoon proberen of het werkt zou ik zeggen. Ik gebruik het eigenlijk om m'n hormonen meer in balans te krijgen, maar dit is een mooie bijkomstigheid. Alleen let wel op, je mag het niet gebruiken als je zwanger bent.

Mallelein vwb de DIM zie mijn antwoord bij Bacon ;-). Wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van je knie trouwens. Hopelijk ben je snel pijnvrij en lekker knallen rond je ei ;-)

Pff.. wel balen dat je nu weer een ronde moet overslaan hoor Okkie. Vreselijk lijkt me dat zo'n nutteloze maand!

Vanessa hahaha nee ik heb die twee heel bewust niet op het lijstje gezet. Ik vond breaking bad niet zo leuk! En OITNB heb ik nooit gekeken maar ik denk dat ik dat ook niet leuk vind :rofl:

Oooh wat frustrerend Babyboom! Daar kan ik ook slecht tegen idd. Misschien beter om een afspraak in te laten plannen, want dit werkt zo natuurlijk niet !
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,

Ik zou heel graag mee willen schrijven.
Ook ik zit op het wachtbankje.
Heb al 3 gezonde kindjes waarvan de jongste 6 jaar is, 1 miskraam gehad en 1 kindje verloren met 20 weken.

Inmiddels zitten we in ronde 7.
Ik heb een cyclus van 35 dagen en heb in de afgelopen 6 rondes mijn eisprong heel erg duidelijk gevoeld , de ovulatietesten waren een dag voor dat gevoel positief.

Ik weet als geen ander dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden maar toch merk ik deze maand veel dingen die ik normaal niet heb gehad. Ik zal ze even opsommen mochten jullie het willen weten.

- Deze ronde geen eisprong gevoeld, wel knalpositieve ovulatietest 1,5 dag lang.
- Sinds ovulatie pijn bij vrijen, alsof hij tegen baarmoeder komt. Normaal heb ik dit wel rond ovulatie (dit keer niet) maar nu echt sinds na mijn ovulatie tot de dag van vandaag
- Bloedend tandvlees
- Sinds ovulatie menstruatie achtige krampjes en de eerste 3 dagen na ovulatie een trillend gevoel in baarmoeder en soort van plopjes
- tegen de avond een griepachtig gevoel sinds 4 dagen
- 3 dagen lang geen afscheiding gehad en echt droog gewoon, komt nu pas weer beetje terug
- dunne ontlasting sinds ovulatie en vaker moeten plassen
- lage rugpijn
- sinds 3 dagen elke nacht hele levendige dromen
- sinds gister af en toe een vlaag van misselijkheid

Oke een heel lijstje en het zegt natuurlijk helemaal niks maar ik vind het zo opvallend en anders dan normaal. Ik durf ook niet echt te hopen, bang voor teleurstelling. Merk dat ik het wachten tot NOD best wel als lang ervaar en vind het fijn om hier eventueel met jullie dingen te kunnen delen. Kan het moeilijk loslaten ookal zou ik dat juist wel moeten doen.

Mijn NOD is ook pas volgende week donderdag dus het duurt nog even. Zou graag as dinsdag willen testen op de verjaardag van mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
@Anewlife: Welkom op het wachtbankje.
Lijst met symptomen, die we waarschijnlijk allemaal wel (gedeeltelijk) herkennen.

@Zon: Dit werkt inderdaad niet, heb inmiddels een telefonische consult met de desbetreffende arts, a.s dinsdag. Hopelijk gaat dat wat beter
Alle reacties Link kopieren
Maya, Moos, American en Zonnetje, ik hoop zo dat het raak is voor jullie dit keer!

Nijn bij jou nog alles goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven