Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wooow van harte gefeliciteerd Bacon. Hele fijne en gezonde zwangerschap gewenst! :heart:

Och Troela jeetje wat een KUT nieuws zeg. Man man wat balen.. dan denk je de stap naar het zkh te zetten: nu komt het goed.. verprutsen zij het toch een beetje voor je eigenlijk. Dikke dikke knuffel :hug: kunnen jullie de reis niet omboekrn naar iets anders ? Iets waar geen Zika virus heerst?
Ging je trouwens niet naar zuid Amerika en Cariben? Want ik lees net dat je daar weer veilig naar toe kunt.
zonnetje1989 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 17:46
12.33% gewijzigd
Dank jullie wel! Zo lief, bevat het echt nog niet.

Man reageerde heel stil en zei is dat niet te licht hij moet toch net zo donker zijn. Nu is ie overigens ook donkerder dus zegt ie net uit het niets: oh wat kunnen we *dochter* een mooi kerstcadeau geven :heart:

Morgenvroeg wil die nog wel een extra test doen haha
Lief zon ja de moed zakt je wel ff in je schoenen dan hoor.

Ik heb me er niet echt meer mee bezig gehouden dit was onze droomreis en vonden eindelijk de route die wij willen afleggen. Heb toen gezegt we boeken het gewoon mocht ik voor die tijd zwanger zijn kan ik hem altijd nog annuleren. Zal morgen de GGD is bellen. Boek zeker niet om ben al 2 jaar me hele leven aan het plannen met wat als. Dus nu gewoon geboekt en zien het tegen de tijd wel.

Hoe gaat het met jou?
Jaaaaaaa positieve testen blijven kippenvel opleveren! 👏🏻
Alle reacties Link kopieren
Ah ik snap wel dat je man nog wat voorzichtig is Bacon. Maar mannen weten ook niet zo goed als wij: een streep is een streep ;) prachtig nieuws voor kerst.

Troela je hebt ook helemaal gelijk hoor! In het begin was ik ook heel erg aan het letten op dingen als concerten, festivals etc in de toekomst. Nu denk ik..gewoon boeken en als het zover is zien we dan wel weer. Probeer je leven te blijven leven zoals je wilt. Zeg ik nu heel stoer maar vind dat ook nog wel lastig.
Zeker gewoon lekker op die droomreis gaan! Even het verstand op nul..
Maar Goed om even te bellen want ik vond dus dit: https://www.rivm.nl/zikavirus
En ik ken dus iemand die pas zwanger en wel naar Aruba is geweest. Dus wellicht kunnen jullie daarna wel gewoon door. Ik hoop het :hug:

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met June gaat!
Ow heerlijk Bacon!
Hoeveel dagen dpo was t nu?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaa Bacon! Hoezo lichte streep? Hartstikke duidelijk! Kijk eens hoe vaak we hier met elkaar met vergrootglazen en samengeknepen oogjes naar tuurstreepjes hebben lopen turen met z’n allen!
HARTstikke zwanger meissie, gefeliciteerd!!!! :cheer2:

Troela ik snap heel goed je wie dan leeft, dan zorgt instelling hoor! En weet je wat, ik geef je groot gelijk. Jee meid wat een teleurstelling heb je al gehad en een verdriet en dan ook nog al het verdriet om je heen.
Heel eerlijk? Ik zou lekker voor je droomreis gaan. Hoofd leeg maken. Miskraam verwerken. En dan weer verder. Eitjes heb je genoeg, dat blijkt maar weer.
Ik had een pauze nemen zeker gedaan als ik de tijd ervoor gehad had en niet de klok zo doortikte. Niet zo focussen op je ei en je symptomen maar weer even focus op jezelf en je man en je gezin.
Even lucht.
Maar dat voelt voor iedereen anders dus wat voor mij goed zou voelen hoef je absoluut niet op te volgen natuurlijk :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Bacon! Gefeliciteerd! :cheer2: :hello: Wat ontzettend fijn voor jullie!
Klopt Naat.

Lekker onze droomreis maken.. Kan uren vullen met uitzoeken waar ik wat wil gaan doen. Man ze droom was Amerika mijne voornamelijk virgin Islands en Bahamas voor de Bahamas heb ik het al uitgestippeld 🤣

Wat je zegt qua tijd snap ik je punt zei de arts ook vandaag.. Maar dat ligt toch even anders ivm chronische ziekte dat is 2 keer zeer ernstig terug gekomen beide met iets meer als 5 jaar. Daarom huisarts bijna 2 jaar geleden ook gezegt hup naar het ziekenhuis want je bent nu al even mooie tijd stabiel mocht het nog even duren...als het terugkomt ben ik meteen lange tijd zoet ermee (2jaar)

Kijk nu vooral maar weer uit naar over 2 weken dan nog controle of ze weer gekrompen zijn maar die pil slikken vandaag was het meest idiote van alles nog wat ik de laatste 2 jaar heb meegemaakt. ( dat was echt het meest rare gevoel ooit) Heb ook een behoorlijk rotgevoel in me buik inmiddels meeste eitjes waren allemaal 17mm en de grootste 28mm. Ben eigenlijk vergeten te vragen hoe het werkt als ik straks mag stoppen met de pil omdat de boel dan rustig is gaat me cyclus dan verder word ik dan ongesteld?? Weten jullie dat misschien?

Ik denk dat June inmiddels een wolk van een baby heeft en volop aan het genieten is ❤️ hoop dat alles goed gaat met er
Alle reacties Link kopieren
Bacon: woehooeee! Gefeliciteerd! :cheer:

Nijn: ach jeetje dame wat een spannende tijd....pffff ik kan me zo voorstellen dat jullie toegaan naar die 24 weken. Duimen draaien
Troelaa ach bah wat een ellende en dan ook nog weer aan de pil...pfff lekker op vakantie en dan met frisse tegenzin door? Heel begrijpelijk om niet meer omheen te plannen, dan kun je niets meer
Yenthe welkom! volgens mij hebben wij al eens ergens in een groepje geschreven? Je naam komt me bekend voor..
Moos ah nee sh*t ook..pfff herkenbaar hoor, ooit komt er nog een kindje...maar wanneer
zonnetje, mallelein, vanes en maya hoe is met jullie?
June is er al een kleine June? :flirting:
Zelf kan ik in halverwege december al terecht voor procedure, hartstikke mooi 2019 was gewoon k.... op naar 2020, beroerder kan het niet worden (dat klinkt erg depressief maar dat ben ik niet hoor
Blonde 13 dpo :)

Troela ik gun het jullie zo erg om in ieder geval even heerlijk te genieten van jullie droomreis. Al snap ik het tegenstrijdige gevoel heel erg. Je moet vooral dichtbij je gevoel blijven en zeker ook aan jezelf denken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Yenthe, verveld dat je op deze manier terug komt. Had jullie gegund dat het gewoon wel snel weer was gelukt. Hopelijk mag het snel jullie tijd zijn en dan geen late MK.
Goed gedaan van t bijhouden trouwens.

Jemig Troela, dat is ook wat! Wat stom dat ze dicht gaan trouwens hier in de buurt blijft juist alles open.
Wat een K afloop zeg.

Heerlijk he zon kleintje LaCHouffe. Geniet er maar van gaat zo snel allemaal.

Spannend Zon ik 13 dus we gaan n beetje gelijk op. Alleen hebben wij er niets aan gedaan.

Ow Nijn wat maak jij het spannend. Ps wonderen bestaan he ook na t breken van de vliezen. Alleen mocht je toch nog bloedingen krijgen rond de 23 wk vraag dan direct om longrijping bij 23.5.

Gefeliciteerd Bacon!

Moos, ondanks dat het K is kan t ook fijn zijn er even een maandje niet te mee bezig zijn. Al hoop ik nog steeds over een pos test voor jullie komende dagen.
Nogmaals thanks all! Echt niet te bevatten. Wat een helse nacht was dit, alsof de natuur het even niet snapte heeft vriend heel de nacht boven de wc gehangen. En sinds ik puregon spuit ruik ik enorm sterk.... dus wilde hem helpen maar dat ging niet goed :facepalm: best house wife ever...

Weinig geslapen, maar vriend is nu wel overtuigd. De test van net was net zo donker! Ben zo verbaasd op 14 dpo.
Ga zo wel het ziekenhuis bellen voor mijn progesteronwaarde voor de zekerheid.

Troela nog even :hug: voor jou. Heb veel aan je gedacht vannacht. Blijft bizar
bacon
omgekeerde wereld dan ineens met man boven de pot he?!

had je al eerder deze week progesteron geprikt dat je nu kan bellen voor de uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Bacon gefeliciteerd! Ze zeggen; december you’re the last, so be the best. Dat gaat voor jullie zeker op.

Naat wat fijn, 30 weken alweer bijna. Die kleine man gaat er echt komen. Langzaam aan begonnen met de kamer?

Moos Hier inmiddels met verlof, nog 6 weken (Max 8) tot de baby er is. Heel bizar en ineens toch heel spannend dichtbij.
Vind het zo knap hoe je ondanks jullie eigen problemen zo lief en hoopvol kunt zijn voor anderen. :heart:

Nijn ja, 34 weken inmiddels hier. Verlof is dus officieel begonnen.
Voor jullie schiet het ook op richting de 20 weken. Kan me voorstellen dat je echt aftelt richting de 20 weken echo en daarna de 24 weken grens. Hoop dat jullie meisje gewoon netjes tot ongeveer 39 weken lekker warm bij mama binnen blijft.
Of
Ik ben echt ziek aan t worden
Of
Er is iets gaande...

Voel mij enorm weeïg tot zelfs misselijk (nooit gehad bij m’n andere zwangerschappen, vandaar m’n eerste gok ‘ziek’) en een ander gevoel dan anders in m’n borsten voor m’n menstruatie.

Heerlijk dat jezelf helemaal gek kunnen maken met symptomen 🙄
Spannend Blonde! Ik hoop het zooo!! Nee ik heb vanmiddag progesteron geprikt just to be sure, ik blijf zelf namelijk echt twijfels houden over mijn progesteron. Donderdag uitslag en 20 dec 1e echo.

Frozen waauw 34 weken alweer. Heerlijk aftellen en genieten van je verlof!! :heart:
Moos hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Blonde wanneer kun jij testen?

Bacon spannend hoor, maar je bent gewoon zwanger hoor meis!

Moosie hoe is het nu?

En June, heerlijk aan t knuffelen met je mooie kindje al?

Hier vannacht alleen maar dromen over kind dat veel te vroeg kwam en heel veel bloed en ellende, vreselijk! :-?
Weet niet meer wie t vroeg maar ben nu 29w5d
bacon
spannend van je progesteron. ik mag zo prikken daarop.
20 dec is een goede dag voor een echo 👌🏻

naatje
ow wat ellendig zo’n levensechte droom. ondanks dat je weet dat het een droom is kan je echt nog lang van slag zijn (ik heb dat iig wel).

vroegste nod is 7 dec.
vanmorgen action early er tegenaan gegooid, ovu testen werden nl weer positief 😇, maar deze was hagelwit...
Alle reacties Link kopieren
Blijft spannend Blonde.

Duurt lang man.... wachten, heb gewoon t idee dat t nooit meer gaat lukken.
8/9/10 mnd waren lang maar nu al bijna 1, 5 jaar is zo veel langer.. En dan is de toekomst nog zo onzeker.
vanessa
Ja spannend
En ja duurt f*ing lang...
Bij mijn eerdere zwangerschappen was het binnen 3 mnd raak. Nu tikken we bijna de 2 jaar aan 😢
Hele dikke knuffel voor je!
Alle reacties Link kopieren
@Bacon: Gefeliciteerd !! Wat een super nieuws !!! Wat een prachtige afsluiter van het jaar !
Bacon
Stel dat je progesteron aan de lage kant is (wat het natuuuuuuurlijk niet is 💪🏻).
Gaan ze daar dan wat mee doen bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
04-12-2019 06:51
Blonde wanneer kun jij testen?

Bacon spannend hoor, maar je bent gewoon zwanger hoor meis!

Moosie hoe is het nu?

En June, heerlijk aan t knuffelen met je mooie kindje al?

Hier vannacht alleen maar dromen over kind dat veel te vroeg kwam en heel veel bloed en ellende, vreselijk! :-?
Weet niet meer wie t vroeg maar ben nu 29w5d
Jeetje meid, die vervelende dromen houden ook maar niet op he.
Wat vervelend dat je zo in anst alles door moet maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven