Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
msc nog nooit mee gevaren, NLC, Royal Car & Costa, maar ik hou van cruisen dus ben snel tevreden :cheer:

Ja aan die gedacht hou ik mij momenteel ook vast.
Idd morgen prikken en dan volgende week nog een keer is mijn plan.
Welke stops hebben jullie gehad?

Heb je nog leuke tips? Wij wouden gaan duiken maar dat word hem nu niet hahaha en ik leuk een go pro voor me verjaardag gevraagd. Man zegt net je heb je vervroegde verjaardagscadeau vandaag gehad 🤣 word donderdag alweer 31 🙄
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Troela dan was je echt heel erg jong nog toen je je dochter kreeg!
En 31 is nog superjong! (Zei de oude 37-jarige bes hier ;) )
Klopt Naat, ik was net 1 maand 18.. Dwars door de pil heen. Daarom was het ook allemaal zo dubbel toen ik met hormonen moest beginnen. heb er veel voor gelaten maar dubbel en dwars waard geweest ❤️
Alle reacties Link kopieren
Blonde, stoppen met DIM indd! Ik weet niet waarom, maar ik lees overal dat het niet mag tijdens de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Even snel .. Blonde wat mallelein. Direct stoppen met dim! Heeft iets met hormoonbalans te maken denk ik. Je mag sws geen kruidenpreparaten tijdens zwangerschap.
Thnx!
Ja ga ik doen.
Slikte er maar 1 per dag en vandaag nog niet dus komt goed 😘
Alle reacties Link kopieren
Dim breekt je oestrogeen af. Daarom is dim ook vooral relevant als je oestrogeendominatie hebt. Dat is vaak het geval bij hevige pms klachten. Zonder oestrogeendominantie gooit dim je hormoonbalans overhoop.
Alle reacties Link kopieren
Kirsten spannend! duimen draaien!
Hier ook bij gynaecoloog over kinderaspirine gehad, maar die was er ook geen fan van..
Vivanniem bang dat je zwanger bent? was bedoeld ? of bedoel je als in bang dat het misgaat?
Troelaa woehoee!! gefeliciteerd! Wat een fantastische reactie vd ziekenhuis mensen en man! Stiekem wel grappig hoe het gaat, zodra je dingen als vakanties gaat plannen, boem zwanger :)
Blonde voorzichtig gefeliciteerd ?! spannende tijden
Ericoss waardeloos zeg! Nog eventjes en dan hopelijk duidelijkheid
Hier na 6 dagen menstruatie is het zo goed als klaar, laat de eierenjacht maar weer begin haha :bonk: :mrgreen:
Op naar het super ei okkie.. Ja bizar he 😍 hele planning door de war.. 😬 Leuk voor onze vrienden ook hihi maar ze hadden alle begrip ervoor en zeiden ook meteen dan kijken we toch voor iets dichterbij want we willen nog steeds graag samen. ( we hebben het hun verteld omdat we precies op dezelfde dag zijn begonnen met hormonen spuiten) hun alleen ivf en wij alleen stimulatie.

Ja reactie ziekenhuis was echt super. Mijn vriendinnetje en ik hadden vandeweek een gesprek en ons viel het vaak op dat mensen om ons heen altijd een beetje zitten te zeuren dat we moeten overstappen naar een ander ziekenhuis omdat ze met de zomervakantie en kerst dicht zijn. Terwijl wij allebei zoiets hebben van oké jammer maar tegelijkertijd is het wel een soort van rust momentje. En wat we helemaal fijn vinden en dat blijkt maar weer na de reactie vandaag toen ik belde hoe dicht die mensen bij je staan. Ze weten gewoon meteen je wie bent. En andersom weet ik ook met wie ik praat. Je absoluut geen nummertje voelen omdat het zo klein team is. Denk dat Naat het hier ook wel mee eens is. Wij zijn zowiezo al fan van dezelfde dokter en heb nadrukkelijk gezegt toen ze begon over de echo dat ik hem echt bij haar wil. Dus zon op dezelfde dag hebben wij een echo ❤️

Nou ik ga weer me zoektocht naar een andere vakantie hervatten want dat is momenteel niet heel makkelijk alles is schreeuwend duur
Ho stop WWOOOOOOOOWWWW JAAAAAAA :heart: :heart:
Wat een super toffe berichten, meiden GEFELICITEEEEERD

Zo blij voor jullie.

En Moos ook al zo'n fijn nieuws, ik ga het zoooo hard hopen voor jullie. :flirting:

Ja hoor ik ben er nog. :-D wel enorm moe. En helaas ook sinds deze week in de ziektewet. Vind het ergens helemaaaal niet fijn, maar de dokter heeft het me voor nu opgedragen.
Dus het is even wennen, maar heb nu echt 2 dagen bijna alleen maar geslapen dus het was nodig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Blonde! En nogmaals gefeliciteerd Troela! Eens met Nijntje (geloof ik). Zo mooi om die positieve testen te zien!

Mallelein wat leuk dat je het vraagt! Het gaat hier wel goed, op de normale zeangerschapskwaaltjes na. Vooral last van kortademigheid en nu ook nog eens mega verkouden. Geen fijne combinatie! Inmiddels alweer over de 27 weken heen, dus het schiet al aardig op! We krijgen er nog een zoontje bij :heart:

Ik lees nog steeds af en toe met jullie mee, maar mis een beetje de aansluiting. Ik had heel erg gehoopt om van jou ook al een positief bericht te lezen. Voelde me extra verbonden met jou omdat we ongeveer tegelijk gingen meeschrijven en qua rondes ook redelijk gelijk lagen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ook jij hier binnenkort een foto van een mooie positieve test mag plaatsen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Okkie, yes! Laat de eierjacht beginnen!

Bacon, wat vervelend. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Heel cliché, maar echt waar. Je doet het voor die kleine in je buik.

Karavaan, 27 weken alweer! :heart: War fijn dat het over het algemeen zo goed gaat. Ik begrijp dat je minder aansluiting vindt hier nu. Grappig dat je noemt je verbonden te voelen met mij, want zo heb ik dat ook ervaren met jou! Ik dacht ook echt dat ik snel zou volgen, maar helaas bleek dit niet zo te zijn. Bedankt voor je lieve woorden. Die positieve test van mij komt er binnenkort aan hoor. Let maar op ;-)

Tenminste.... als ik mijn ei kan vinden. Vandaag dag 17 en nog niks te zien. Grrrrrrrr....
Alle reacties Link kopieren
Wooow meiden, ik kijk even niet en ik zie wéér positieve testen! :heart: gefeliciteerd lieverds!

Ik heb ca. 4-5 dagen gemenstrueerd dus denk wel dat dat het was. Nog wel steeds een gek gevoel in de buik, kan het niet omschrijven. Morgenochtend gaan we naar het ziekenhuis! Ga dan voor de zekerheid wel even een test doen zodat we 100% zeker weten dat we er blanco ingaan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Maya! Zowel het ziekenhuis als de test!!!
Zet m op lieve Maya!
Alle reacties Link kopieren
Succes lieve Maya! Je zult waarschijnlijk heel wat gemengde gevoelens hebben, hopelijk kom je vandaag terug met een fijne ervaring en kan je op korte termijn al wat medische onderzoeken laten uitvoeren.
You can do this girl!
Alle reacties Link kopieren
Go Maya!
Alle reacties Link kopieren
Succes Maya! :love: :love: ik hoop dat het bezoek.je een goed gevoel geeft.. een flinke stap vooruit!
Alle reacties Link kopieren
Troelaa fijn dat er begrip is, zo mooi om te kunnen delen! En inderdaad het is belangrijk om je gehoord te voelen in een ziekenhuis :) succes met vakantie zoektocht !

Mallelein Grmbl ei vanochtend gevonden? Hoe gaat het met je?

Maya stiekem hoopte ik dat ee berichtje van je zou staan met positief getest :) succes in ziekenhuis! Hoop dat jullie je gehoord voelen !
Meiden mag ik heel even inbreken. Ik moet dit even kwijt aangezien ik het met niemand nog kan delen....
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa Kirsten!!! Gefeliciteerd!!!! 2020 is een goed jaar meiden!
Alle reacties Link kopieren
En eens met Okkie, ik hoop ook nog steeds op een roze streep van Maya :heart:
Alle reacties Link kopieren
[quote=KirstenvdVeen post_id=30854155 time=1579074409 user_id=370728]
Meiden mag ik heel even inbreken. Ik moet dit even kwijt aangezien ik het met niemand nog kan delen....
Jaaaaaa Kirsten :cheer: :cheer: :cheer:
Ik had ergens al een voorgevoel.. Gefeliciteerd lieverd 😘

Succes Maya

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven