Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe voel je je vandaag Naat?
Hopelijk een iets betere dag.
Ze heeft idd via Duitsland een kindje mogen krijgen!
Het is nog geen 1 april, maar...

https://ibb.co/MSkKhp3

meet Cor/Corrie
Jaaaaaaa Blonde!!! 🥳
Alle reacties Link kopieren
blonde83 schreef:
29-03-2020 09:52
Het is nog geen 1 april, maar...

https://ibb.co/MSkKhp3

meet Cor/Corrie
Blondie, gefeliciteerd!!!
Moos ik weet niet of ik had gereageerd, maar wat verdrietig 6 maanden. Ik wou dat ik je de aller dikste knuffel ooit kon geven nu!

Naat wat heftig. Niet te harden hè deze gekte? Zeker niet met mini baby. Hier ook een zandbak tegen alle principes in en een trampoline onderweg.. wat een goede activiteiten verzin jij! Popcorn bakken en film kijken is hier ook succes; tipje! Zet m op, het valt ook niet mee 😘

Nijn biiiijjjjjnaaaaa! Maar stuit, wat naar.. wat is nu het plan? Of heb ik niet goed gelezen 🙈

Dames ik lees en leef mee, maar zelden tijd te reageren. Hier ook chaos met kids en man met beperkt energie. Zeker in deze gekke tijden.. zet m op allemaal! 😘😘
Alle reacties Link kopieren
Blonde wat heerlijk vrouw !!!
Naatje :hug: pfff klinkt pittig
Moos :wat Grmbl vrouw! :hug:
Hier hoofd vol twijfels gisteren, vandaag gespannen. Voelde een plopje maar lijkt me erg vroeg, zullen darmen wel zijn. Morgen termijnecho :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Blonde waaahhhh wat goed! Een Corona baby...

Koekkoek ja heel pittig. Gaat vandaag wel weer prima hoor, zat er gisteren even doorheen gewoon.
Glas inderdaad weer halfvol en we maken er het beste van samen! Fijn in elk geval dat mijn ouders ook in isolement zitten zodat ze ons kunnen blijven zien.

Okkie hoe veel weken ben je nu? Hier voelde ik meneer vroeg maar rond termijnecho is wel errug vroeg hoor, dat kan fysiek nog niet geloof ik ;)
Alle reacties Link kopieren
Maya hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Blonde Yes!!! :flirting: :yes: :cheer:
..
Jaa wat lief van ze naat! Hier niet peuter iedereen enorm; dat vind ik het meest nare om te zien. Maar moet even nu.

Okkie is vroeg! Maar mijn verloskundige was ervan overtuigd dat ik ‘bij de tweede beter wist waar ik op moest letten dus kon al best’.. geen idee wat daarin waar is.. ik voelde hem wel snel heel vaak en dat was écht hetzelfde gevoel.. hopelijk geldt dat voor jou ook
Alle reacties Link kopieren
:cheer: blonde gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon hem maar voor de helft openen Moos. Maar blijkbaar is het geluk. Super!
Wat ben jij toch ook positief. Heel knap. Als ik dan zulke dingen lees denk ik altijd missen ze iets bij mij waarom me dit steeds gebeurd? Maar goed volgens mij hebben ze dat allebei allemaal uitgebreid getest.
Mijn bloed is juist dun behalve als ik zwanger ben blijkbaar. Met alle stolsels van dien.

Naat wat een hoop lol moeten jullie hebben. Dat je jezelf daartoe kan zetten vind ik heel knap. Ik weet soms niet wat ik moet doen met een peuter hoor. En zelf verveel ik me dood. Tuurlijk kan ik schoonmaken en opruimen ed maar kan mezelf er zo enorm slecht toe zetten dat ik gauw op de bank plof met de tv aan.

Jaaaa Blonde. Dus toch. Gefeliciteerd.

Succes vandaag Okkie.
Alle reacties Link kopieren
Egopost

Na afgelopen nacht een uur lang buikpijn te hebben gehad was ik er van overtuigd dat foute boel was ..
Echo gehad alles was goed! nu lichte buikpijn onderin. Vk was er niet van onder de indruk, groeien e.d. Pffff ik kan nog steeds niet geloven dat het daadwerkelijk goed is. Eerste termijn gehad :cheer: 11+3
Frummel had niet zo’n zin in de echo was druk aan het bewegen, maar alles zit erop en eraan en er zat wat voeding in z’n maagje al haha!
Alle reacties Link kopieren
Blonde, jaaaaa wat fijn zeg!! Van harte gefeliciteerd! Al zal het nog wel even heel spannend voor je zijn..

Okkie, jeeee wat ontzettend fijn zeg!!! Probeer je niet teveel zorgen te maken over de buikpijn. Ik heb deze zwangerschap ook heel veel buikpijn gehad. Werd gedurende de weken alleen maar heftiger (echt krampen). Maar het bleef goed gaan. En gek genoeg verdween het rond de 30-31 weken (terwijl je juist zou verwachten dat het dan een beetje begint).

Naatje, wat rot dat je je zo voelt. Maar ontzettend pittig ook hoor dat je zoveel alleen moet doen. En zo geisoleerd bent. Heel fijn wel dat je ouders komen. En wat ben jij creatief zeg!! Jij hebt natuurlijk ook maar 10 weken officieel verlof na je bevalling. Had je al wat afgesproken met je werk over terugkeer? Kan je niet nog wat ouderschapsverlof opnemen zodat je langer thuis kan zijn? Ik ga ook echt niet na 10 weken weer werken.

Malle, wat klote dat je je zo voelt. :hug: En weer ongesteld bent geworden. Jij kreeg nog iets van onderzoek toch? Kan dat nog doorgaan?

Vanes, van al dat thuiszitten word je ook wat lamlendig he.. Ik heb dat normaal ook maar nu door de hormonen wil ik juist vooral schoonmaken en opruimen :facepalm:

Het lukt alleen niet zo goed... Buik is echt al stuk groter dan bij m'n eerste met 41 weken. M'n huid staat op knappen en m'n buik jeukt als een gek. En als ik druk in de weer ben wordt het alleen maar erger. Maar goed, we zien het wel. Dochter is heel veel bezig met grote zus worden, zooooo schattig :heart:
Alle reacties Link kopieren
Blonde, gefeliciteerd! :cheer: Wat een fijn bericht in deze tijd. Hoe voel je je? Wat ontzettend spannend maar ook ontzettend fijn voor je!

Ik ben zojuist gebeld dat de afspraak in het ziekenhuis volgende week niet doorgaat. Ik zou nog een echo krijgen. De gynaecoloog gaat mij nog wel bellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik breek ook weer even in, ben inmiddels een stille mee lezer geworden.
Maar wilde nu toch wel even reageren.
Blonde, ja !!!! Een streep ! Wat goooooeeeed !! Gefeliciteerd !!!
Spannende tijden weer.
Alle reacties Link kopieren
Hi lievers,

Aah Mallelein, wat verdrietig dat je ongesteld bent geworden. Jouw gevoel is overigens wel helemaal herkenbaar. De laatste 4 rondes was ik ook echt niet meer verrast dat ik ongesteld werd. Ik had zoiets, ik zit m'n tijd wel uit tot vriend zover is om de volgende stap te zetten. Maar, wat Naat tegen jou zei.. ik was in ronde 16 ineens toch zwanger.. zo uit het niets! En nu wil ik niet zeggen dat het bij jullie misschien vanzelf gaat gebeuren, maar er zijn nog zooooooveel mogelijkheden waarop het toch kan lukken. En ik bedoel dat niet vervelend, maar ik wil je graag een hard onder de riem steken. :bigkiss: :bigkiss: Laat je niet kisten meid. Alle corona ellende en dat afspraken enzo niet doorgaan is echt ff kut nu. Ook geen afleiding van leuke dingen enzo . Dat maakt het denk ik extra lastig!

Troela, jeeej wat fijn. Een goede eisprong. Succes op de wachtbank meid. Hopelijk doet dit ei zn werk!!!

Leeuw jij bent echt goed bezig. Ik kan me ook voorstellen dat je zoiets hebt nu dan maar parttime aan het werk en dan neem ik die uren wel later op. Nu kun je toch weinig behalve thuis zitten met leeuwtje. Maarja dat doe je met parttime thuiswerken ook wel! Beter straks nog een paar weken waarin je er ook daadwerkelijk op uit kunt. Fijn trouwens dat je geen migraine hebt nog!!

Naat het klinkt inderdaad of je er een beetje doorheen zit! Hopelijk vliegt de komende maand een beetje voorbij, zodat man jou ook weer wat meer kan ondersteunen. Voor wat betreft het werk, heb je geen vast contract? Of twijfel je er sws zelf ook aan of je weer terug wilt? Zou me er nog niet te druk om maken meid. Eerst nog even proberen te genieten van je restje verlof, zo goed en kwaad als het kan.

Moos :hug: :hug: :hug: :hug: 6 maanden.. het is toch niet te doen dit. Wat een ellende voor jullie... ongelooflijk.

Wooooow... Blonde!! Van harte gefeliciteerd meid.. voorzichtig, heel voorzichtig.. ik weet het! Maar wat fijn voor je lieverd. Zo fijn dat jullie neit weer zolang hoeven te wachten. Ik duim voor een prachtbaby!!!!

Okkie wat ontzettend fijn van de goede termijnecho! De eerste spannende fase zit er op meid! Ik heb ook een paar weken geleden aantal keer ontzettende buikpijn gehad. Zo erg dat het doortrok naar mijn rug en ik amper meer kon lopen. Vreselijk. Was ook rond de 11-12 weken. Heeft denk ik ook deels met je darmen te maken.

Nijn.. tiktaktiktak.. het aftellen is begonnen voor jou. Vervelend van de jeuk. Hou je het wel in de gaten dat het geen zwangerschapsjeuk is.. of voel je echt dat het van je huid komt? :bigkiss:

Ik heb ook weer controle gehad. Wel echt een mini controle. Even hartje geluisterd en bloeddruk gemeten.. wat een mooi geluid van het hartje! :flirting: :flirting: :flirting: Ohja en we gaan toch een babywatcher huren. Kunnen we lekker thuis zelf even kijken naar de mini
Alle reacties Link kopieren
Okkie wat fijn!!!
Heerlijk dat gevulde maagje. Ga maar goed eten en goed groeien kleintje, je papa en mama wachten wel geduldig tot je groot genoeg bent om je te ontmoeten.

Nijn nog steeds stuit trouwens? Zo lief, dat bezig zijn met grote zus worden! :heart:

Zon jee meid jij bent nu ook al zo ver hè. Babywatcher lijkt me een top plan!

Vanes dat lamlendig zijn heb ik ook vaak genoeg hoor, maar van voor de tv gaan hangen met onze zeer actieve peuter hebben we zelf alleen maar spijt bij het naar bed brengen want dan is ze niet moe te krijgen en zitten we om één uur s nachts nog met een huilend en zeurend kind da zichzelf dan zo overstuur maakt dat ze al helemaal niet meer kan slapen, hoe moe ze ook is. Geen optie dus, behalve als ze zelf niet lekker is. Nu zit ze even verplicht met IPad te rusten op de bank (middagslaapje is ook helaas verleden tijd sinds vorige week) maar we gaan zo, na hele ochtend knutselen, samen de was opvouwen en vaatwasser uitruimen en zo. Helpen vindt ze ook heel leuk.
Touw is binnen gekomen vanmorgen met de bestelde boodschappen dus kunnen einde middag wat rietjes in stukken knippen en kettingen gaan rijgen.
Het is heel gezellig en waardevol maar het is wel doorjakkeren ja. Baby slaapt ook steeds minder. Ach ja.

En die ideeen heb ik deels gejat van wat mijn moeder vroeger met ons deed en deels van de peuterspeelzaal gejat hoor ;)

Ik heb een vast contract maar ben jaar uit de running geweest en dit dus inmiddels iemand anders op mijn functie.
Ouderschapsverlof had ik nog niet aan gedacht, goede. Eens bespreken met mijn directeur. En als ik voorlopig thuis blijf met de kleintjes en daar helemaal niet meer ga werken redden we het ook wel hoor financieel. Gelukkig verkeren we in de luxe positie dat dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Okkie. En idd t kan erbij horen. T gaat allemaal oprekken.
Ik de straks opzoek naar vingerverf overal uitverkocht. Dan maar online bestellen.
Dank dames!
Heel onwerkelijk allemaal. Heb nog wel bruinverlies, maar voel mij niet specifiek daarom angstig ofzo, Denk wanneer het helder rood bloed was geweest ik er anders in had gestaan.

okkie
Fijn van je goede echo! Groei maar lekker door kleintje.

malle
Hoe voel je je eronder dat ze nu die echo hebben afgezegd? Hadden ze wel al andere uitslagen?

Ik voel mij qua 'zwanger zijn' ok. Erg moe (maar dat was al die tijd sinds de mk, het bloeden is natuurlijk ook pas net een maand geleden gestopt). En iets vollere borsten, verder niet.
Wel voel ik een neusverkoudheid opkomen nu, waardoor ik van mijzelf niet meer naar de winkels mag.

zon
lekker koekeloeren naar jullie kleintje!
Ja ook enorm blij dat het zo mag zijn en daar geniet ik nu op dit moment intens van...
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Ik lees nog steeds mee! Ga proberen beter bij te houden, maar zijn gekke dagen.
Hoop dat ik niemand vergeet.

@Troela: Wat een hoop nieuws. Slecht nieuws van corona, maar wat een knaller van een ovulatietest. Ik hoop op een super ei of tweeling of wat dan ook voor je. :) Hoe mooi zou het zijn om in december rond de sterfdatum van je zus uitgerekend te mogen zijn. Ik duim keihard voor je! Powervrouw.

@Leeuw: Jouw B12 nieuws geeft de burger moed. En nu al op de wielren fiets. Respect!! Snap dat je baalt over binnen zitten in deze tijden. De aanloop tot zwanger zijn ging niet zoals je bedacht had. Zwangerschap zelf ging niet zoals je bedacht had. En nu voel je je zo snel weer goed en dan kan je er niets mee. Ik kan me je teleurstelling voorstellen.

@Naat: Lees dat je wat blegh dagen hebt gehad. Volgens mij heb jij een goed voorbeeld gehad met jouw mama en ben je nu ook een top mama. Maar wil niet teveel he. Dit zijn rare tijden. Zie echt super leuke ideeën waarmee je je dagen vult, maar hoeft niet allemaal in 1 week. De herinnering die jij van je jeugd hebt zijn ook niet uit 1 week. Een extra boekje lezen in bed 's ochtends met mama of bioscoopje spelen en ze voor de tv parkeren of hele dag in pyjama laten lopen of uurtje langer op laten blijven met een bakje krentjes of extra lang in bad of met mama maskertje doen zijn ook de dingen die ze zullen onthouden en kosten misschien iets minder energie. En als je ouders nog langs kunnen komen laat hen met kleuter een rondje lopen. En idee van ouderschapsverlof zou ik zeker ook uitzoeken. Als je al een jaar uit running bent kan een paar maanden daar ook nog bij als je financieel de ruimte hebt. En dat geeft jou tijd om straks wel naar de kinderboerderij te lopen en te bedenken wat je wilt. Vandaag hopelijk wat betere dag gehad?

@Mallelein: Ik maak me ook zorgen over zwangerschap + corona. En dan niet echt voor de baby, want die nemen toch wel wat ze nodig hebben. Maar wel wat als het mis is. Hoe gaan dan controles en de nazorg... Ben even kwijt hoe het nu met jou staat. Gingen jullie niet onderzoeken in? Hoe is dat afgelopen of ook alles uitgesteld?

@Zonnetje: Leuk dat je een babywatcher gaat huren. Ben benieuwd wat je ervaringen zijn. Al is het maar voor het hartje :)

@Moos: 6 maanden. Jeetje. Ben er stil van. Ik hoop zo met je mee dat je over 6 maanden kan bellen en zeggen: Geef mijn plek maar aan een ander. Ik ben zwanger!

@Nijn: Baby nog steeds in stuit? Misschien moet het zo zijn. Dan weet je zeker dat je naar ziekenhuis mag. Super leuke dat je oudste zo bezig is met grote zus worden. Hoe oud is ze? Snapt ze al genoeg wat het inhoudt? En voor de jeuk.. Dr Leenarts is heel fijn spul.

@Blonde: Nogmaals onwijs yes!! Heb je nog meer testen gedaan? Corina in the making!

@Okkie: Wat super fijn dat jouw echo goed was vandaag. Mocht je partner nou mee?

@Vanessa: Hoe is het met jou? Hou zit je nu in je cyclus?
@mmeetje: Is het nog een beetje vol te houden in de zorg?
@Maya hoe is het met jou?

Hier niets nieuws. Eisprong zit eraan te komen, maar sla m over. Vorige week begonnen met B12 prikken. Nieuwe level van relatietest :-P Laten prikken door mn man. Krijg er wel een mooie frozen pleister op. Zoon is jaloers. :-D Verder oppas dilemma. Man gaat weer werken en ik werk thuis. Maar is bijna niet te doen als ik alleen thuis ben met zoontje. En laat ik mam oppassen of niet? Mam wil kleinzoon zien en ik haar, maar ze werkt in zorg en is risico klasse. Weet oprecht niet waar ik goed aan doe.
..
Alle reacties Link kopieren
Waarom sla je over Wind?
Lastig mbt je moeder. Aan de ene kant denk je met wat aangepaste regels kan het wel aan de andere kant... blijft moeilijk. Doen waar je je goed bij voelt.

Ik krijg het er toch steeds moeilijker mee hoor dat iedereen thuis werkt en het zo stil is op kantoor. Mis echt de praatjes etc.
Jaaaaaa blonde :cheer: :cheer: nog een keertje GEFELICITEEEEEERD!!!!!

Zon leuk wanneer krijg je hem binnen? En voor hoelang gaan jullie hem huren?

Windgong toch een ronde overslaan?? Ik zou dat niet kunnen dus vind het knap van je. Zou inderdaad mooi zijn.

Temp mooi hoog 37.1 normaal altijd 36.9 en vandaag 7 dpo. Testjes komen vandaag of morgen binnen dus misschien donderdag even kijken 😅

Hoe is het verder met iedereen? Zijn jullie ook net als ik ongelofelijk benieuwd wat er vanavond gezegt gaat worden?? Zelfs dochter is gespannen ik wil gewoon naar school mam 🤣🤣 ik hou het er maar op dat ze het naar der zin heeft

Oooojaaaa hebben jullie het gezien zondag 20 graden :hyper: lekker om een dagje in de tuin te kunnen zitten is weer is wat anders als binnen
Alle reacties Link kopieren
@Vanessa en Troela: Ik sla over ivm corona en ivm B12 en ivm hormoonzalf die ik nog 3 weken moet gebruiken. B12 KAN verminderde vruchtbaarheid en vroeggeboortes veroorzaken. En ik zeg niet de MA daardoor kwam maar als B12 weer op peil is dan helpt dat wel denk ik voor een goeie zwangerschap en algeheel meer energie. Dus het volgende ei over 4 weken doen we weer mee.

@Vanessa: Kan jij niet thuiswerken? En videobel borrel met collegas is leuk ;)

@Troela: Oh wil ook echt de tuin doen. 20 graden. Lekkere uitschieter. En ben bang dat wel verlengd wordt. We weten het zo...
..
Windgong ja dan snap ik dat je een ronde overslaat. Hoop dat de b12 snel weer de goede kant opgaat voor je meis 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven