Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik doe aan temperaturen en temperatuur is nu nog 36.3 . Na eisprong is het rond de 36.6 36.7
Gemiddeld had ik eisprong dag 19 zit nu op dag 22
https://ibb.co/Tb3BkMz

Ik hoef inieder geval niet meer te turen. Op de foto krijgen is alleen heel lastig. Morgen of dinsdag een digitale doen


Zo alle boodschappen voor de hele week binnen dus ik kan weer uit iedereen ze buurt blijven.

Naat wat zal jij in spanning hebben gezeten. Maar lekker genieten van je 2 mooie kindjes en hopen dat zus ook snel goed nieuws krijgt :hug:

Mmeetje welke cyclus dag zit je nu? Ik had ook altijd van die ellendig lange rondes ertussen zitten. Hou vol lieverd.

Ooo lieve moosie kanjer ben je toch he :hug: ik heb dat ook heel vaak gehad hoor. Zelfs op dag 10 wel is dat ik dacht huh. Alleen was me menstruatie wat eerder gestopt 4 dagen inplaats van 5/6 was de jouwe ook iets korter misschien?

Okkie wat goed dat je het nieuws gedeeld heb. Dat zou best fijn zijn denk ik? Er openlijk over kunnen praten. En lief alle reacties :heart:
Naat ik had jou trouwens een berichtje gestuurd denk dat je die misschien over het hoofd heb gezien

Mmeetje temp bij jou ook heel regelmatig? Hier wel hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wat!!! :cheer: Yes Troela.
..
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Troela een streep!
Ik krijg geen meldingen van PB ik zal eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Troela alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Naatje, was de test nou negatief? Zou wat zijn geweest.....hopelijk heeft jouw zus snel goed nieuws!

Moos, go!! Dit wordt gewoon een gouden ei :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Okkie, 1e trimester zit erop!

Morgen ga ik weer beginnen met werken, benieuwd hoe dat gaat.......en over 2 weken een test doen :facepalm: . Paar keer pil vergeten en gezellig gemaakt met man.
Hihi oeps leeuw :hihi: zou wat zijn
Alle reacties Link kopieren
Ach Naatje, nou je hebt iig duidelijkheid! Lekker doorgaan nu met de nuvaring:-)

Troela... man jij bent echt vruchtbaar zeg!! Wat ontzettend spannend.

mmeetje, wat ontzettend klote dat het zo lang duurt >:-(

Moos, loopt je streepje al op?!

Leeuw, jee alweer aan het werk!! Hoe oud is Leeuwtje nu? En dan zit per ongeluk gewoon ineens op het wachtbankje...! Nog geen menstruatie gehad denk ik sinds bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee Leeuw, lekker stel zijn we hier :facepalm:
En groot gelijk weer wat te gaan doen, anders zit je toch maar uit je neus te vreten!

En ja mijn test was zo wit, Omo belde me op dat ze jaloers waren ;)
Morning meisjes

https://ibb.co/ZHPpBqv


Succes vandaag leeuw met je eerste werkdag :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Troela!
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa :cheer: :cheer: voorzichtig gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Naatje begrijpelijke teleurstelling
Leeuw oohhh dames dat zal wat zijn !
Moos spannend !
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw.. ik ben even een paar dagen afwezig en wat gebeurd hier allemaal!

Troela! Op de eerste zag ik niks, maar op die laatste twee zie ik toch zeker wel wat hoor. Ik ga echt kei hard duimen de komende dagen voor jou!! Kom op kleintje.. lekker blijven plakken!! :cheer2: :heart:

Moos.. succes komende dagen meid! Laat die kerel alle hoeken van de kamer zien B-) :vechten: :moon:

Okkie wat fijn dat het nieuws nu wereldkundig is. Geeft toch nog een extra gevoel van: dit is echt! Vind je niet? :)

Naat .. jeetje ja ik kan me voorstellen dat je toch stiekem teleurgesteld bent, maar ik denk toch dat het voor je lichaam niet zo goed zou zijn om nu al zo snel zwanger weer te raken. Probeer je daar aan vast te houden.

Leeuw oohjee, jij ook al haha. Nou ik ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Hoe staan jullie tegenover een mogelijke 2e op zo'n korte termijn? Succes met werken weer trouwens!!

Over de babywatcher. Die is afgelopen weekend binnen gekomen. Zaterdag helaas geen gebruik van kunnen maken. Het werkte niet. Hopelijk zullen ze ons hier voor compenseren. Gisteren lukte het wel! Het is niet echt makkelijk en lang niet te vergelijken met de kwaliteit bij de VK. Maar het is wel echt mooi en bijzonder om te zien. Okkie: ik zou me niet druk maken over 'niks kunnen vinden'. Met een beetje oefening vind je echt de baby wel. Wij zaten eerst tegen de bovenkant van het hoofdje aan te kijken. Maar we zagen wel direct ook ook een bewegend armpje. Later ging het beter. We zagen mini druk schoppen en draaide ook een keer tijdens een echo. Konden we weer opnieuw op zoek :rofl:
Zeker in deze tijden waarin alle controles verminderd zijn en partners bijna nergens meer zijn toegestaan echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Naatje, jeetje wat een mindf*ck! Ik begrijp dat je rationeel gezien hoopte op een blanco test, maar die teleurstelling is natuurlijk emotioneel en dat stuur je niet. Ik heb jaaaaaren geleden wel eens een test gedaan omdat ik mijn spiraaltje niet vertrouwde en toen voelde ik ergens ook wat teleurstelling bij de blanco test, terwijl ik toen totaal niet in een situatie zat waar een kind bij zou passen.

Leeuw, haha jij ook dus. Spannend even dus!

Troela, Ik zie nog vrij weinig, maar ik ben geen ster in het lezen van testen. Voorzichtig gefeliciteerd!

Zonnetje, wow, wat bijzonder zeg! Wat sta je er ook lekker relaxed in als ik dat zo lees. Geniet van jullie frummel op het scherm.

Ik heb besloten deze ronde geen ovulatietesten te gebruiken en heb de regie aan vriendlief gegeven. Dus hij zorgt dat we het regelmatig gezellig maken en dan zien we wel verder.
https://ibb.co/0qqzPYd
Alle reacties Link kopieren
Troela: Jaaaa !!! Jeetje ongelofelijk !
Hoop echt zo ontzettend uit de bodem van me hart dat dit een plakker is.
Wat een achtbaan bij jullie steeds zeg.
Alle reacties Link kopieren
Troela gefeliciteerd!! Lekker duidelijk, en nu proberen te genieten zonder angst (hoe moeilijk ook!)

Mallelein ook een keer een fijne aanpak.

Zonnetje, medisch gezien is het niet handig vanwege de keizersnede, maar we zouden het prima vinden. Kans is heel klein, maar misschien is dat de reden dat ik geen migraine heb :rolling: .

Werken ging echt prima! Het is natuurlijk thuis werken en maar parttime....Leeuwtje is nu 6 weken en slaapt nog veel. Ik werk ‘s ochtends vroeg voordat man begint.....man doet dan ochtendroutine en ik los hem rond negenen af. En daarna nog 1 a 2 uur. Het zit er al weer op.....vanmiddag alle tijd voor Leeuwtje om te wandelen/knuffelen/spelen. En op vrijdag is mam er dus heel dag om te werken zonder dat Leeuwtje iets merkt.
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :cheer2: :flirting: :cheer2:

Gefeliciteerd Troela. Die is binnen. Nu blijven plakken! Hoe voel je je?
..
Alle reacties Link kopieren
@ troela super! Ook wonderlijk deze wil heel graag bij jullie komen dat het gelukt is tussen jullie ziektebeurten door! Laat het een plakker zijn!
@ Mallelein kan zeker rust geven even de touwtjes uit handen
@ hier gister gezellig gemaakt alleen daarna zo ontzettende buikpijn onderin. Voelde weer als die keer dat ik de bbz had met de bloedig in de buik. Alleen dit keer ben ik niet zwanger. Zweet brak mij uit. Uiteindelijk met een uurtje begon het weer af te zakken gelukkig. Nu nog wel last rechts onder in de buik waar de eileider is verwijderd. Denken dat mogelijk litteken op 1 of andere manier geraakt is . Maar nodigt niet echt uit om het weer te proberen bang dat het weer gebeurd. Naja straks heb ik toch een slaapdienst dan wordt het een rustige nacht. Mogelijk is morgen alles weer gezakt.
Alle reacties Link kopieren
Van de bank afgedonderd. Je hebt steeds iedere maand weer hoop maar nee hoor helaas!

Nou Naatje ben benieuwd hoe t afloopt voor jullie.

Nijn Zwanger en BV dat t niet kan zijn fabels. T kan weldegelijk. Je hoeft zelfs niet eens ongesteld te worden.

Ja hoor Troela dat is een correcte Bingo.

Hihi Leeuw dat zou ook wat zijn zeg.

Leuk Zonnetje. Toch wat intieme beelden en heel anders dan bij een vk.
Ik nam t op met mn tel dan had ik toch de beelden.

Had je geen Eisprong mmeetje? Dan kan er een beetje bloed vrijkomen in de buikholte en dat kan verschrikkelijk tot huilend toe pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Troela, ja hoor!!! Man wat vind ik het spannend voor jullie!!!

Leeuw, mooi hoe jullie het geregeld hebben! Leeuwtje alweer 6 weken:-)

Vanes, wat klote weer zeg :hug: Nu dus afwachten wanneer IUI gestart kan worden? En ondertussen maar door proberen... En ik weet hoor dat je wel zwanger kan raken tijdens bv. Alleen zo in het begin als je volledig voedt EN in combinatie met anticonceptie is de kans heeeeel klein!

Zonnetje, wel ideaal zeg die babywatcher in deze tijden. Ook al is het minder mooi dan bij de vk, jullie kunnen toch samen jullie ukkie even bewonderen :heart:

mmeetje, wat naar. ZOu het idd niet toch een eisprong geweest kunnen zijn. Kan behoorlijk pijnlijk zijn, ook daarna.

Malle, ook wel eens lekker om de regie lekker bij man te laten.
Alle reacties Link kopieren
Ja met anti con is de kans wel heel erg klein ja. Maar ken er meerdere met volledige bv die binnen 3 mnd weer zwanger waren. Zelfs die na de geboorte 2 kinds tegelijk bv gaven.
Alle reacties Link kopieren
@ vanes balen zeg je !
Wat betreft mijn eisprong mijn temp is nog laag dus hij is nog niet geweest. Maar ik wist niet dat je daarvan zo een ontzettende pijn van kan krijgen met bloeding? Misschien omdat ik dat nooit gehad heb 🧐
Lieve dames,
Ik merk dat ik wat minder vaak op het forum te vinden ben. Dit is een stukje zelfbescherming, dan probeer ik er wat minder mee bezig te zijn, hoop dat jullie dat voor mij even begrijpen... Sta er nog steeds onwijs positief in en dat hoop ik vol te houden :hyper:
Afgezien van wat gevoelige borsten en een weeïg gevoel nog geen echte klachten.

windgong
ja heb een weekje doorgetest, liepen allemaal mooi op tot controle & teststreep net zo diep en donker waren. nu stop ik... fijn idee dat 3 dagen na NOD streep niet meer donkerder kan worden. Lijkt positief, maar ondertussen weet ik als geen ander dat dat nergens een garantie voor is. Aan de andere kant, is er nu ook geen enkele reden tot twijfel! Daar hou ik mij aan vast.
Super dat je gaat spuiten, inderdaad verstandig om dat op peil te hebben.
Hoe is het met je familielid in het ZH?

zon
klopt, geeft niet hoor, ik vergelijk ook met vorige keer... Toen was het van voor de positieve test al rood, werd bruin en toen weer rood. Nu idd constant bruin en neemt echt wel af. Zou het fijner vinden wanneer ik het helemaal niet meer zou hebben, maar ach, kan niet alles hebben he?!?!?
wat onwijs leuk dat het gelukt is met de babywatcher, toch fijn om dat samen te delen.

naat
Hoe bevallen de schommel & glijbaan bij dochter?
Wat een onrust dan ineens, dat je moet testen, kun je je erin berusten?
Hoe is het ondertussen met zus? Ik duim keihard voor haar!

moos
mag je nu wel doorgaan met de pred & bloedverdunners?
ik heb dus ook nog steeds oud bloed. Geen idee wat het is, restant MK? Innestelling? Ik zal het wel nooit te weten komen...

okkie
hoe voelt de tweede termijn?!?!
Lekker blijven pronken met die prachtige echo foto's!

vanessa
liefie wat kut dat je van de bank af bent. Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg. hele dikke knuffel.
En dat van die borsten heb ik dus ook altijd (gehad) moet wel zeggen dat het met de DIM verminderde/wegging.

troela
hier ook nog even super gefeliciteerd!!

malle
ow is ook wel eens heerlijk, de regie even uit handen geven. lukt dat jou?!

mmeetje
moet eerlijk zeggen dat ik rond ovulatie ook altijd buikpijn heb en eigenlijk zo erg dat ik helemaal geen zin in die kroonluchter heb...

leeuw
fijn dat de kop er weer vanaf is.
Klinkt alsof het een fijne balans is.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel erg mmeetje. Dan vind ik t ook heel knap dat mensen nog goede seks kunnen hebben en die periode. Heb t niet altijd hoor maar wel een paar keer gehad. (de pijn dan).

Volhouden die niet klachten blonde. T wordt vast een jongen. Al werd ik ook pas ziek het 2e trim overigens. Hoop t niet voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven