Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Naatje fijn dat je weer bijna de oude voelt! En feestje voor je man, gefeliciteerd !

Wat een opluchting, wat een overwinning om de 20 weken echo te halen (en niet er langs heen moeten lopen omdat je vliezen zijn gebroken).
Ons dochtertje is gezond en placenta, cervix ook allemaal goed. :cheer: :cheer2:
En ademhalen :) :high5:
Precies wat Naatje beschrijft, ervaren wij ook... natuurlijk blijf je wel vergelijken, zo hebben beide kinderen lange benen, en dat zijn leuke vergelijkingen. Maar met opnieuw jongetje ga je veel meer denken , had eerste zoon ook eruit gezien enzovoorts. Maar heb ook wel mensen gelezen die juist wel fijn vinden. Zo gevoelsmatig. Voor ons is het fijn, al overheerst opluchting van levend, gezond en wel, alles ziet er steeds goed uit. Op naar week 24!
Alle reacties Link kopieren
Vanes wat fijn dat zorg weer wordt opgestart!
Niets gelezen verder maar jeeeeeeeeej Okkie kippenvel zo blij voor je! Dikke knuffel en een meisje wst leuheuk!!
Alle reacties Link kopieren
Wow Okkie wat fijn! Nu rustig aftellen naar de 24 weken. Dag voor dag.
En wat mooi, grote broer krijgt een klein zusje :heart:
Alle reacties Link kopieren
Okkie, jeetje wat een opluchting!! Zo enorm blij voor jullie!! :cheer2:

En Naatje, ook heel fijn te lezen dat het zoveel beter met je gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi nieuw okki. Dit meisje gaat nog voorlopig heerlijk groeien in jouw buik. Een jongen en een meisje, zo bijzonder. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Okkie wat een goed nieuws! Fijn dat alles goed gaat. Hopelijk kan je over een week of 6 echt een beetje gaan genieten van de laatste 3 mnd.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop mooie berichten!!

Vanessa: Bedankt voor de test uitleg. Ik heb het idee dat je ondertussen een wandelende zwangerschapsencyclopedie bent. Dim, bloed, testen enz. Lees je veel of is dit ondertussen persoonlijke ervaring :( En fijn dat je uitslag van de bloedtest binnen is. Kan je er iets mee? En super fijn dat de zorg weer wordt opgestart!!! :yes: Waar zit je nu in je cyclus? Bijna die ongi toch?

Babyboom: Gefeliciteerd met een goeie 20 weken echo. Weten jullie het geslacht al?

Blonde: Is het vertrouwen na de termijnecho al iets gegroeid en heb je het zoon daarmee al verteld? Termijnecho is weer goeie mijlpaal! Op naar de nipt en naar genieten.

Nijntje onwijs goed om te horen dat jullie op die roze wolk zitten. Ik heb jouw voorgeschiedenis niet meegekregen, maar lekker genieten van jullie wonder!

Okkie: Dat was een hardop Ahhhh :flirting: waard. Zo fijn dat alles goed is met jullie meisje. :heart: Voor altijd een grote broer die over haar waakt.

Naatje: Gefeliciteerd met je man! Afgestudeerd met een 7 is super netjes.

Hier weer op het wachtbankje. Duim duim duim.
..
Alle reacties Link kopieren
Okkie wat ontzettend fijn van de goede 20w echo! Het is jullie gegund. Eindelijk een beetje geluk :heart: En wat leuk, ook al een meisje! Fijn ook dat de cervix er goed uit zag.

Blonde jij ook fijn van de goede termijn echo. Heb je inmiddels de uitslag van de nipt binnen? Kan me voorstellen dat je nog even wcht met vertellen na nipt. Maar het is vast allemaal in orde! :heart:

Vanes wat fijn dat de zorg weer opgestart wordt. Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt voor iui.

Windgong succes op de wachtbank meid!

Naat gefeliciteerd met het afstuderen van man! Mooi resultaat na het harde bikkelen. Nu lekker genieten met z'n 4en!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve dames !
Hier nog steeds opgelucht, heel fijn.

Hoe gaat het dames op wachtbank?
vanessa
Fijn dat je toch de uitslag binnen hebt gekregen. Kan je je er een beetje in vinden? Zijn het voor jou logische gebreken bijvoorbeeld?
ja merk wel dat ik echt van afspraak/gebeurtenis naar afspraak leef en nu dus met smart op de uitslag van de nipt zit te wachten.

nijn
heerlijk blijven plakken op die roze wolk van jullie!

okkie
wat heeeeeerlijk een goede 20w echo. Genieten voor zover het lukt nu!
het 'echte' bloeden wordt nu gelukkig minder. Tis nu weer gekleurde afscheiding gelukkig.

naat
godsgelukkig makend klinkt goed ;-)
ik begin mij weer wat meer mens te voelen. de misselijkheid trekt weg en gelukkig dus ook het rode bloed.
Ik kreeg een oproep voor opstart zorg van het ziekenhuis. Was eigenlijk de bedoeling als controle na de MK. Werd een iets andere insteek :biggrin:

windgong
in combinatie met mij weer wat beter voelen merk ik dat ik er (zeker na de goede termijnecho) weer wat vertrouwen in begin te krijgen.
Gyn zei ook van de week dat het er voor nu echt dikke prima uitziet :yes:
We hebben het zoon nog niet verteld, daarvoor wil ik echt even de nipt-uitslag afwachten. Ik heb de hoop dat ik dan wat geruster ben en het ook aan iedereen WIL vertellen zeg maar, ipv bang zijn.
upppppppdate: nipt is goed teruggekomen.
weer een drempel :worship:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa wat fijn Blonde!!! Ga je het hem nu vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Blonde!! Veel plezier met vertellen ;-)
..
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Blonde!! Gefeliciteerd! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Blonde top zeg! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Yes yes wat super fijn blonde. Lekker van genieten. Hoe gaat het met de bloeding?
Alle reacties Link kopieren
Niet echt iets bijzonders qua uitslag. Maar goed pilletje hier en daar, ga ik dan maar weer proberen.

Wat fijn een goeie uitslag Blonde!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk doet het pilletje hier en daar wat je uiteindelijk wenst Vanes !
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede berichten van de zwangere dames! Ik word er helemaal blij van.

Ik ben de laatste tijd wat meer afwezig omdat het eigenlijk niet zo lekker gaat. Ik heb enorm gedoe op mijn werk met leidinggevende en een paar collega's, waardoor ik mij daar nogal onveilig voel. Doordat ik nu al bijna 2 jaar van de anticonceptie af ben doen mijn hormonen raar en dat is kennelijk te merken aan mijn gedrag. Ik herken niet wat er gezegd wordt, maar ik moet het wel oplossen. Zo heeft collega die tegelijk met mij zwanger was, maar wél een kindje heeft gekregen bij mijn leidinggevende geklaagd dat ze spanning voelde en een drempel voelt om met mij samen te werken...

Ondertussen ben ik aan het wachten op mijn menstruatie zodat ik afspraak kan maken voor een HSG. En eerlijk...ik vind het zo eng. Maar ik weet ook dat het daarna kansen kan bieden dus ik wil het wel graag doen.
Wat naar Mallelein. Geen helende woorden, maar wel een heel dikke knuffel voor jou! :hug: collega’s kunnen zo fijn zijn, maar ook gewoon ronduit tergend.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot om te horen mallelein.
Vooral omdat je al in een lastig proces zit, dan is steun van een plek als werk zo nodig. Maar integendeel, zo jammer dit. Ik hoop dat er stap voor stap wat verbetering komt.
En die hsg gaat helemaal goedkomen meisje.
Alle reacties Link kopieren
Ach Mallelein dikke knuffel meis!!! Komt vast goed maar is heel moeilijk om dit er nog bij te hebben, werk zou juist je afleiding moeten zijn.
:hug:

Ik heb wat en vraag me af of iemand dit herkent.
Na die laatste mislukte innesteling is mijn libido echt nul. Het leek weer wat terug te komen maar als mijn man me aanraakt verstijf ik gewoon. Ik heb hem ook de eerste weken erna zelfs walgelijk gevonden als hij aan me zat.
Ik weet echt niet wat me overkomt. Als we seks hebben dan duurt het een hele tijd voor ik me kan ontspannen want ik verstijf echt helemaal.
Ook zoenen trek ik gewoon niet en ik duw hem steeds weg als hij even aan mijn billen zit of zo overdag. We zijn normaal heel knuffelig en ik herken dit totaal niet van mezelf.
Kan dit van die laatste mislukte innesteling komen, herkent iemand van jullie dit?
Of zou het van de Nuvaring kunnen komen, herkent een van jullie het daarvan? Ik vind dit echt wel heel vervelend, want ik wil echt heel graag lekker knuffelen en zo met man maar mijn lijf wil niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga sowieso de gyn maar eens bellen voor onderzoek overgang en dan zal ik deze vraag ook stellen, maar was benieuwd of iemand het herkent...
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten over mooie echo’s en uitslagen! Heerlijk om te lezen.

Mallelein wat naar dat het niet zo goed gaat op je werk. Weten ze van jullie situatie? Kun je er openlijk over praten? Ik zou van je collega’s dan namelijk wel wat meer begrip verwachten en geen geklaag, ik kan me niet voorstellen dat het zò ondraaglijk wordt dat ze er over gaan klagen bij de baas. Sorry hoor ik vind dat echt belachelijk. Maargoed daar heb je niets aan. Maar het stukje begrip is wel essentieel om je in deze situatie wat vrijer te kunnen voelen. Dikke knuffel.

Naatje ik herken het niet, maar ik heb dan ook geen ervaring met nuvaring of miskraam/zwangerschap. Maar het lijkt me erg frustrerend wanneer je ineens zo’n afkeer voelt voor je man. Hoe reageert hij er op dan?

Hier geen nieuws, zit nog op het wachtbankje. Ik had vandaag 14 dagen geleden een knaltest dus ik verwacht het weekend mijn menstruatie. Al hoop ik van niet natuurlijk :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven