Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe schreef:
15-01-2021 11:24
En goed nieuws trouwens Leeuw! Het is wel de bedoeling dat dit voor je eisprong gebeurt?

Malle, heb je nog gebeld?
Klopt LaChouffe, maar niet perse heb ik gelezen. Dan maar een maand geen kans.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat shit zeg.

Wind hoe ver ben je nu?

Malle je kan gewoon bellen hoor. Hier worden updates gewoon op de voortplanting site gezet.

LaChouffe ik duim nog ff voor je.

Hoop t ook voor je leeuw.

Troela… wat ontzettend shit zeg. En niemand weet wat dit nou steeds is bij jou. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach Troela, ik weet ook geen woorden te vinden. Ik zou je zo graag bemoedigend willen toespreken en vertellen dat het ooit goed komt. Ik hoop dat het jullie gaat lukken.

Ik heb contact opgenomen met het ziekenhuis. Ik moet toch wachten op de afspraak voor de intake. Waarschijnlijk kunnen we daarom volgende ronde toch nog niet starten. Ik merk dat ik dit laatste beetje wachten niet goed meer trek. Ik wil zo graag beginnen. Ik ben er zo.....zo klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
En wanneer is de afspraak? Ik kon gelijk door omdat ze me toen op de planning hadden gezet. Hopelijk geld dat ook voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
We staan op de lijst en krijgen bericht als er ruimte voor ons is. Ik denk dat ze ons nog een beetje laten zweven omdat we nog niet gestart zijn. Dat de plekjes die er zijn eerst worden gebruikt voor de stellen die al in het traject zitten. Maar dat is een aanname.
Als we binnen een week een intake kunnen krijgen zijn we nog op tijd voor de volgende ronde, maar ik ben bang dat het niet zo snel gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hier duurde de intake 6 wk maar kon 2 wk later gelijk mee in de ronde.
Ah wat balen Malle, heel begrijpelijk dat je nu verder wil! En flauw dat ze jullie laten zweven, hopelijk komen ze snel met goed nieuws!

Hier is het symptomen speuren begonnen! Vandaag 10 dpo en ik voelde me gister heel raar. Allerlei gerommel in m'n buik en af en toe flinke steken. Heel lichtroze afscheiding gehad, was snel weer weg. En ik heb het warm! Normaal ben ik een enorme koukleum. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen
Alle reacties Link kopieren
LaChouffe schreef:
18-01-2021 10:46
Ah wat balen Malle, heel begrijpelijk dat je nu verder wil! En flauw dat ze jullie laten zweven, hopelijk komen ze snel met goed nieuws!

Hier is het symptomen speuren begonnen! Vandaag 10 dpo en ik voelde me gister heel raar. Allerlei gerommel in m'n buik en af en toe flinke steken. Heel lichtroze afscheiding gehad, was snel weer weg. En ik heb het warm! Normaal ben ik een enorme koukleum. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen
Gewoon vandaag :-D
Alle reacties Link kopieren
Malle wat balen zeg, hoop dat je alsnog snel terecht kan. Al moet ik zeggen dat je aanname niet vreemd klinkt.
Troelaa hoe gaat het nu vrouw :hug:
Lachouffe jaaa testen!
Vanes hoe gaat met jou nu? Wachtmodus? Al iets gehoord wanneer verder?
Alle reacties Link kopieren
Okkie Wordt woensdag waarschijnlijk met slecht nieuws gebeld. Maar goed wie weet ga ik de strijd wel winnen.
Net naar Kruidvat gegaan, morgenochtend ga ik testen! Man denkt dat ik zwanger ben, ik hou een slag om de arm dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Nu vieze katersmaak, koffie smaakt ook niet lekker. Vannacht wakker gelegen van krampen en gerommel in buik

Succes morgen Vanessa
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Vanessa, ik ga duimen :).

LaChouffe, dat zou wat zijn, meteen weer raak!
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, wat verwacht je te horen woensdag?

LaCouffe, dat klinkt hoopvol! Ik hoop het zo voor je.

Ik ben gebeld voor de intake. Volgende week woensdag. Helaas weer telefonisch, ik was in de veronderstelling dat we ook uitleg zouden krijgen over het prikken. Maar we zullen zien. Weer een stapje verder.

Inmiddels dacht ik dat mijn "waarom jij wel en ik niet" gevoel weg was, maar het stak ineens weer de kop op.
Iemand in mijn omgeving is zwanger van de 2e en zij heeft een zeer ongezonde levensstijl. Ongezond gewicht, roken...
Ik ben al maanden goed aan het sporten en let op mijn dieet en ben daarnaast overgestapt op allerlei cosmetica zonder parabenen en wat nog meer, dus het voelt weer even heel oneerlijk.
Helemaal niet terecht om zo te denken natuurlijk, want ik gun het haar echt wel en ik weet ook niet welke weg zij heeft bewandeld.
Pppffff.... zo moe van mijn eigen gedachten .
Alle reacties Link kopieren
Hele begrijpelijke gedachten Malle, die mogen er ook zijn. :hug:
Hopelijk een goed gesprek en daarna snel van start!

Oeh La chouffe... wat spannend! Klinkt zeker hoopvol:)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Troela, wat maak jij veel mee zeg. Ik weet even niet wat te zeggen. Ik weet nog dat ik altijd zo verdrietig was dat het nooit lukte, maar als iemand herhaalde miskramen heeft dan weet ik niet wat verdrietiger is. Denk aan je!

Vanessa het schiet bij jou ook maar niet op he, elke keer dat uitstellen. Lijkt me heel frustrerend en ik hoop daarom dat je gauw een keer goed nieuws krijgt.

LaChouffe, en?? ;) - oeps ik lees dat je morgen test

Malle, nadat wij samen onze intake hadden kon ik gelijk een afspraak inplannen voor een prikinstructie. Dat ging dus bij ons apart van elkaar. Bij mij was het zo dat ze tijdens de intake een echo maakte en omdat alles er goed uit zag en ik net weer met een nieuwe cyclus was begonnen, konden wij gelijk starten. Dus het kan snel gaan, maar ik snap dat je geduld opraakt. Je wilt gewoon zo graag he, houd vol.

Verder kan ik je gedachten heel goed voorstellen. Ik oordeel niet zo snel, maar als ik de berichtgeving rondom die Samantha (Barbie) lees en haar zoontje die ook bij haar weggehaald is, dan gaan mijn haren overeind staan. Voor haar 1000000 anderen...

Ikeakrukje gefeliciteerd! Jouw ooievaar heeft mij toen wel een zwangerschap opgeleverd dus ik geloof erin!

Hier gaat alles goed. Ik ben nu 23 weken, de 20-weken echo was perfect zei ze. Buikje groeit mooi en heb geen klachten, op soms wat een strak gevoel onderin de buik na. Ik verbaas me erover hoe je buik kan reageren op even een rondje boodschappen doen en wat dozen tillen enzo! We kijken er erg naar uit, mijn vriend kijkt ook met de dag trotser naar mijn buik. Hij vraagt ook altijd: "hoe gaat het met mijn meisjes?". Zo zoet whaha :flirting:

Volop bezig ruimte te maken voor de babykamer. Verder hebben we nog niks gekocht, we willen dingen graag zien en voelen maar dat kan nu helaas niet. Wel speurwerk op internet gedaan natuurlijk, scheelt ook weer impulsaankopen ;)

Ik hoop zo dat dit een jaar vol positieve testen gaat worden!
Jaaaaaaa een dikke duidelijke lijn vanmorgen!!! Weet even niet hoe ik plaatje kan toevoegen, mupload doet het niet meer maar wij zijn blij!!! :cheer:

Vind het wel dubbel om hier te posten, er zijn hier zoveel lieve meiden die het minstens net zo veel verdienen. Moet helemaal aan Mallelein denken, dat je een miskraam had op mijn vorige positieve test en dat ik er nu weer een heb. Dat verandert helaas niets aan jouw situatie en als het zou kunnen dan zou ik het heel graag aan jou willen geven. Ik hoop dat jullie met het medische traject snel resultaat krijgen :heart:

Vanessa, hoe was jouw gesprek vandaag?

Maya, wat heerlijk om van je te lezen! Wat fijn dat alles zo goed gaat nu! Ook al bijna bij de 24 weken, ook weer een mijlpaal
Alle reacties Link kopieren
Chouffe!!!! Wat gaaf gefeliciteerd!!! Had je man helemaal gelijk !
Ook herkenbaar dat je hier een ander ook zo gunt :)
Maya ach wat heeeeerlijk! :flirting:

Vanes en? Slechte nieuws wat je had verwacht?
Malleleib ach jee vrouw! Ik kan me dat goed voorstellen. Ik had en heb nog steeds als mensen even hun hart luchten over moeilijke baby dat ik denk “jouw baby leeft, stop met zeuren” Niet eerlijk wel wat er soms gebeurt
Troelaaa hoe gaat nu met jou vrouw?
Chouffe gefeliciteerd meis.

Hier even in de mee leesstand het gaat allemaal niet zoals zou moeten. Baarmoeder is inmiddels helemaal schoon maar me hcg blijft stijgen waardoor het vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap er is. Vrijdag weer terug naar het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd LaChouffe! Ik had het al verwacht. Haha!
Natuurlijk is het dubbel en het leven is niet eerlijk verdeeld, maar ik gun het je enorm. Ergens is het ook mooi dat je dankzij de verhalen van anderen wellicht extra voelt hoe bijzonder dit het is.
Ga er lekker van genieten!

Maya, wat mooi om over je zwangerschap te lezen. Ik zou bijna vergeten hoe godsgruwelijk lang je erop hebt moeten wachten. Je geeft mij ook weer een positieve boost!

Vanessa, hoe is het gegaan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Leeuw: Ik hoop dat je ei lekker uitslaapt deze maand en dat dag 13 perfect uitkomt. Wanneer is dan de perfecte ei dag?

Vanessa: Ik ben vandaag 22 weken. Loop maar 10 dagen achter Maya. Met welk nieuws ben je gebeld vandaag?

Malle: Ik hoop dat de ervaringen van de andere meiden ook de jouwe is. Meteen door. En die gedachten zijn mega logisch. Ik gun iedereen een gewenste en geliefde baby, maar verhalen van ach abortus of ik rook lekker door trek ik nog steeds slecht.

Maya: Leuk dat rondshoppen he!Snap goed dat je materialen wil voelen. Let wel op dat je met kinderkamers niet te laat bent. Soms is levertijd 10 tot 15 weken. Kinderwagens ook.

LaChouffe: Wat goed!! Gefeliciteerd. Een ooievaar van Ikeakrukje voor jou.

Troela: Oh nee niet weer. Wat is dat toch? Daar moet toch onderzoek naar mogelijk zijn. Wat extreem klote dit!
..
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had verwacht te horen te krijgen dat t gecanceld werd en dat kreeg ik dus ook te horen. Gewone trajecten gaan door maar bijzondere / afwijkende niet.
Maandag weer n gesprek met mijn eigen behandelaar.

Malle ik had de intake ook telefonische prikinstructie krijg je van de verpleegkundige dus geloof me bij jou komt t goed.

Maya ikke jaloers, zou ik maar weer eens 23 wk zijn. Heerlijk! Lekker proberen te genieten.

La Chouffe wat snel! Gefelici. Hopelijk wordt t een mooie zwangerschap.

Nee toch Troela niet weer!!! Succes vandaag.

Wind ook al zon mooie termijn. :hyper:
Ach Troela :hug: Succes vandaag, weet je al meer?

Klopt Malle, ik ben hier heel dankbaar voor. Realiseer me dat het zeker geen gegeven is, ook nog niet dat alles goed blijft gaan. Ik hoop ook dat jullie dezelfde ervaring hebben als de rest hier, na intake snel door!

Vanes, wat een domper. Ook al had je het verwacht, het is toch een tegenvaller. Denk je dat je maandag ander nieuws gaat krijgen?

Hier vandaag nod en geen bloed gezien. Gister nog een keer getest maar geen groot verschil met woensdag. Test was al wel heel duidelijk dus dat is fijn :) Zondag maar eens een clearblue

Heerlijke termijn Windgong! Kan je er al wat meer van genieten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd La Chouffe!! Was je de eerste keer ook zo snel zwanger?

Maya, heerlijk bericht van jou.

Vanes, jemig hoe lang moet je nu wachten dan? Lijkt me exht zo killing


Troela, hoop zo dat je geen bbz hebt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Bah Vanes:hug:

Wie heeft wachtwoord van hoofdaccount? Idee om zwangeren van begin 2020 er uit te halen?
Kleine dame is hier al weer dik 3 mnd bij ons :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal vandaag vast geen anders nieuws krijgen. Wachttijd onbekend. Totdat alle corona weg is denk. En anesthesisten hun werk weer kunnen doen. Maar fertiliteit staat natuurlijk helemaal onderaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven