Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja moet opzoek naar ene andere kliniek maar ja dat had ik natuurlijk al lang gedaan als ik dit geweten had. Nu zit je met enorme wachttijden. Verschrikkelijk. Nou ja eerst vrijdag maar even zien.
Balen van jouw test! Waarom een pauze als t niet komt?

Nee niets van Moos gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de aanvallen niet met werk en zorg voor zoontje gecombineerd. En wil weer even paar maanden leven. Gaan we daarna weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Logisch en ook heel goed te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Logisch leeuw
Vanes jeetje wat een k...zooi zeg! Dikke :hug:
Och ze is nu al zo leuk, nog leuker kan me bijna niet voorstellen :)
Alle reacties Link kopieren
Malle: Want ontzettend balen van de corona en de cyste! Ik hoop dat je maya dr verhaal volgt en dat volgende ronde raak is. Wanneer mag je beginnen?

Mus: Waar zit jij nu in de volgende ronde? Halverwege het bankje?

Leeuw: Heftig zeg die migraine. En ongesteldheid. Wat bedoel je met klein experiment? Ik hoop dat die ene ivf de ivf gaat zijn en dat pauze niet nodig is.

Stippel: Had gehoopt dat je al een oplossing zou hebben voor de verklevingen. :hug:

Vanes: Einde traject bij deze praktijk? Of alles? K*t zeg!

Troela? Moos? Hoe gaat bij jullie?

Nijn: Leuk die wens voor de 2e! Hoop dat je dan hier komt schrijven.

Okkie: Ja het wordt echt alleen maar leuker! Als ze gaan lopen. Kletsen. :flirting:

Maya: Kinderkamer mooi geworden? Dat bewegen is bijzonder he! Kan ik ook zo van genieten!

Hier ook 3e trimester. Ik vind het gek om het in dit topic te benoemen maar zit niet zo lekker in mn vel. Ik heb 0 energie en heel veel harde buiken, Gedoe op werk, Te weinig energie voor zoon, Gefaald in mn opleiding, Blijf deze zwangerschap maar spannend vinden, Coronamoe, Enz. Ga wss minder uren werken, maar ook dat voelt als falen. Gelukkig wel wat leuke weekenden in het vooruitzicht!

Ik lees regelmatig mee en duim keihard voor jullie dames!!
..
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik ben een beetje meer een meelezer dan een poster op het moment. Beetje drukke tijd met vanalles, zal proberen weer iets regelmatig te updaten.. ;)

@wind jep, vorige week vrijdag IUI 5 gehad dus nu 8 dagen na IUI. Officieel zondag de 14e testen, dus nog een weekje :-) Door de drukte merk ik dat ik er minder mee bezig ben op het moment, en dat vind ik eigenlijk wel even fijn. Niet steeds alle focus op wat ik merk of voel. Moet zeggen dat dat ook vrij weinig is op het moment hoor, af en toe wat kramp maar heb ‘t idee dat dat meer van m’n darmen komt. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hier is de ellende weer voorbij ongesteld. Morgen echo en medicatie ophalen, we gaan weer beginnen met het circus :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Op naar morgen Leeuw!

Mus spannend nog n weekje.

Wind knuffel voor jou. Deze tijd is ook gewoon saai met Corona ed. En falen nee joh. Werken moet je nog je hele leven dus niet mee zitten!
Einde bij dit zkh voor ons omdat ze zeggen dat er niet meer resultaat valt te behalen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Vanessa, duim heel hard voor jou! Dat er 2 goede embryo's zijn
Alle reacties Link kopieren
Was de echo goed leeuw?

Dank voor t duimen.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Alles rustig, veel eitjes. Straks 1e prik...
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je week kan beginnen Leeuw! En dat het in het weekend kan. Bij ons ziekenhuis kan dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
07-03-2021 21:29
Fijn dat je week kan beginnen Leeuw! En dat het in het weekend kan. Bij ons ziekenhuis kan dat niet.
Mallelein maar wat als je eisprong dan in het weekend is?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik ook en toen zeiden ze dat dat "maar weinig voorkomt"... vond ik best raar.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
07-03-2021 22:50
Dat vroeg ik ook en toen zeiden ze dat dat "maar weinig voorkomt"... vond ik best raar.
Bijzonder, dat heb ik nu al 4 van de 5 keer gehad o_o
Alle reacties Link kopieren
Das raar Malle. Ik heb ook juist veel t weekend gehad.

Goed nieuws Leeuw!

Hier iig 1 embro. Deze wordt straks terug geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Jeah voor veel eitjes leeuw

Vanes spannend! Hoe is plaatsing gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Mus, jij al getest?! Kan echt al wel:-)

En Malle, wat een raar verhaal van je zh. Eisprong wacht echt niet tot het weekend voorbij is. Ik heb destijds ook gewoon IUI in het weekend gehad.

Vanes, terugplaatsing goed gegaan?!

EN Leeuw, wat fijn dat er veel eitjes waren! Hoop zo dat het snel lukt. Snap wel dat het voor jou niet echt te doen is met werk en zoontje en die migraine.. :-(

WIndgong, wat naar dat je je zo voelt... Allesbehalve falen hoor. Er wordt nogal wat gevraagd van zwangeren vind ik, dat je alles maar blijft doen terwijl je lichaam (en geest) dat vaak niet kan bijbenen. Heb laatst een interessante tedtalk gezien wat hierover ging. Dat we wat meer met z'n allen moeten zorgen (en ontzorgen) voor zwangeren. Ik hoop dat je toch met momenten kan genieten.

Ik had deze cyclus een LF van 9 dagen, dat is al beter dan 4 dagen van vorige maand. Maar ik denk dat er bij een LF van 9 dagen nog steeds niet echt een kansen geeft toch?

Maya, hoe is het met jou?

Troela, lees jij nog mee?
Nijn wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan! Ik dacht dat LF 10 dagen moest zijn? Ben je aan het ontpillen?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk hè Koekoek! Maar net als bij Leeuw, niet ten koste van alles. We gaan geen behandeling doen voor de aandoening van m’n baarmoeder. Dus mochten het weer miskramen worden dan houdt het op.

Ja ik denk eigenlijk ook wel min 10 dagen. Niet aan het ontpillen maar ik geef nog wat borstvoeding.

En bij julie Koekoek? Ik meen me te herinneren dat jij wel eens hebt geschreven misschien nog voor een derde te willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
@nijn vanmorgen getest maar omo wit... :-(
Alle reacties Link kopieren
Ach wat klote zeg Mus...:-(
Balen Mus 😓

Nijn klopt! We zijn er eigenlijk net over uit er voor te gaan 😬 maar hebben eerst nog wat andere dingen te regelen, dus over een tijdje als het goed voelt zullen we starten, zien waar we uitkomen 🙃
Alle reacties Link kopieren
Mus wat klote!!

Vanessa hoe ging de terugplaatsing?

Echo vanochtend was goed, waarschijnlijk tussen de 8 en 11 eitjes. Nu rond de 10-11 mm dus nog even doorspuiten. En mijn baarmoederslijmvlies was al 4 cm!

Koekoek wat leuk dat jullie voor een 2e gaan!
Netjes Leeuw! Hopelijk snel raak bij jullie!

En hier zou het een derde worden 😉 al zie ik ZOVEEL mensen om me heen die dan plots een tweeling krijgen. Dat lijkt me toch wel heftig op dit punt 😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven