Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ons sorry Koekkoek, heb niet mee alles scherp.....en een tweeling....moet er niet aandenken.
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet er goed uit Leeuw! Hopelijk een mooie opbrengst.

En wat leuk Koekoek! Spannend hoor! En ja een tweeling krijgen als je voor een derde wilt gaan lijkt me ook heftig o_o Ken toevallig ook iemand waarbij dat gebeurde. Oudste ging net naar school toen de tweeling geboren werd. Ze is nu bijna een jaar later nog steeds voornamelijk aan het overleven.. Lijkt me wel heel bijzonder een tweeling te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Balen Mus.

Ja ging goed. Is niet zo spannend hoor. Op naar volgende week.

Leeuw klinkt goed. Moet je morgen weer terug?

Wauw een tweeling lijkt mij geweldig denk alleen na alle voorgaande ellende dat mijn lichaam dat nooit zou trekken. Ben al benieuwd of ik ooit nog zwanger (gezond en lang) mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
15-03-2021 08:19
Balen Mus.

Ja ging goed. Is niet zo spannend hoor. Op naar volgende week.

Leeuw klinkt goed. Moet je morgen weer terug?

Wauw een tweeling lijkt mij geweldig denk alleen na alle voorgaande ellende dat mijn lichaam dat nooit zou trekken. Ben al benieuwd of ik ooit nog zwanger (gezond en lang) mag zijn.
Hoe raadt je het Vaness? Klopt, ik denk dat dan de punctie wordt gepland! Hoeveel dagen zit jij nu na de punctie?
Alle reacties Link kopieren
Nou succes morgen. Altijd weer spannend.
Niet afgelopen vrijdag maar die vrijdag ervoor gehad.
Vanmiddag 1 wk na tp.
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar dan kun je testen!! (Uitgaande van een 5-daagde).

Ik ge heel hard duimen.
Alle reacties Link kopieren
Had een 3 daagse. :) maar ga nog niet testen hoor. Denk toch dat t niet gelukt is en dan baal ik weer zo.
Alle reacties Link kopieren
:there: je weet het niet! Ik blijf duimen.

Ik spuit nog even door, de eicellen en baarmoederslijmvlies groeien gestaag door. Arts vond het nog wat dun, terwijl ik gat in de lucht sprong (was al dikker dan bij de vorige terugplaatsing).
Alle reacties Link kopieren
Mus, wat klote joh! Is er nog een kansje dat het toch is gelukt?

Leeuw, klinkt goed, spannend!

Vanessa, ik blijf hoop voor je houden hoor, het moet toch ook eens raak zijn bij jou!

Koekoek, spannend een 3e! Lijkt me heel bijzonder.

Ik heb momenteel geen idee waar ik zit. Mijn ovulatietesten werden vorige week steeds donkerder, zonder echte knaller, en toen werden ze ineens weer lichter. Misschien te laat begonnen. Ik wacht dus maar af totdat ik weer ongesteld ga worden.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand trouwens proberen contact op te nemen met de moderators om de gezamenlijke nick weer terug te krijgen? Het wachtwoord wat ik destijds gekregen heb werkt niet mee en ik krijg geen contact meer met ze.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen punctie datum Leeuw? Fijn dat alles gestaag doorgroeit.


Irritant Malle, zo kan je zien het kan soms snel gaan. Hopelijk snel meer duidelijk voor je.
Alle reacties Link kopieren
Nee, zit nu op dag 11. Waarschijnlijk vrijdag een datum. Arts heeft mijn op lage dosering gezet zodat mijn BMS kan groeien.
Alle reacties Link kopieren
Toch weer een spannend weekje voor je zo.
Alle reacties Link kopieren
Idd...jij al getest?
Alle reacties Link kopieren
Ja Vanes,l! ik vind het toch spannend voor je;) Het is je zo enorm gegund
Alle reacties Link kopieren
Enenen Vanessa?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet weer waarom ik as dins de 23 pas mocht testen...
Ik testte dus POS maar heb alweer enorm bloedverlies.
Dus nou ja.. Din nog maar eens testen maar lijkt gedane zaak.

Hoe is het bij jullie??
Alle reacties Link kopieren
Mijn punctie is gepland :cheer: . Genoeg eitjes.

Oh Vaness....wat zuur maar het kan hè?
Alle reacties Link kopieren
Yeah wat goed leeuw! Succes. En laat t ons weten he. Ik duim.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Vanessa.... wat rot! Hoe ben je eronder? Ik ga alsnog voor je duimen, ik heb gekkere verhalen gehoord.

Leeuw: Yesssss! Wanneer mag je? Hoe gaat zoiets eigenlijk?

Hier geen nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Nou Malle, ik had gewoon niet moeten testen das duidelijk maar goed kan t niet terug draaien. Meer dan afwachten kan ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach Vanes dat meen je niet... Hoe is het nu? Bloeden doorgezet? ZOu het kunnen zijn dat bloedingen er bij jou bijhoren maar dat het misschien wel goed gaat? Houdt ons op de hoogte!

Weet iemand een fijne app om je cyclus bij te houden?
Alle reacties Link kopieren
Waar zit jij ook alweer Malle?
Alle reacties Link kopieren
@nijntje ik gebruik clue. Dat doet wat het moet doen.

Zo, het zit er weer op. 7 goede eicellen dus redelijk tevreden. Helaas wel minder goed nieuws: het wordt icsi ipv ivf.

@vanes hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, fijn dat het achter de rug is. Waarom hebben ze besloten dat het ICSI wordt?

Ik ben gisteren ongesteld geworden dus ik hoop dat ik morgen terecht kan voor de uitgangsecho.

Ik gebruik Flo. Ik ben er tevreden over. Het enige dat irritant is, is dat ze nu allerlei extra's hebben als je betaalt en daar wordt je dan steeds mee dood gegooid. Maar ik heb geen premium en ik heb alle functies die ik nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven