Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, wat fijn 7 eitjes! En ben ook benieuwd waarom icsi. Zaad man?

En Malle :hug: Had gehopt op beter nieuws. Weer helemaal hersteld trouwens?

Ik ga eens naar Clue kijken.
Had flo gedownload maar geloof dat ik m niet helemaal snap.. ik kan in de kalender wel m’n menstruatie aanpassen maar bijv niet m’n eisprong. Maar ik heb ook geen account aangemaakt misschien ligt het daar aan? Kan jij dat wel Malle? Cyclus nu zo onregelmatig dat de voorspellingen niet echt kloppen;)
Alle reacties Link kopieren
Dankje Nijn-tje, ik was deze keer eigenlijk niet eens bezig met zwanger worden. Meer met wachten op mijn menstruatie. Het gaat alweer een stuk beter. Vooral nog snel moe en dan buiten adem. Maar ik heb enorm geluk gehad als ik mensen om mij heen zie.
Je kan je eisprong toevoegen bij "log your symptoms". Na een paar cycli worden de voorspellingen steeds beter. Ik vind het zelf ook handig dat je een overzicht hebt van de lengte van de cycli. En je krijgt (als je dat wil) meldingen als je in je vruchtbare periode zit.
Alle reacties Link kopieren
Ja zaad man is/was opeens een stuk slechter, dat had men niet verwacht :@@: . Nou ja valt prima op te lossen, maar onze spontane kansen zijn dus veel kleiner dan we dachten. En het ligt dus niet (alleen) aan mij.

Vandaag en morgen lekker op de bank om bij te komen. Het grote afwachten begint nu pas echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb slechts 4 apps. Triest.

Leeuw.. jeetje dat valt/viel ff tegen. Hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, hoe is het met jou? Heeft het bloeden doorgezet? Heb je nog getest?

Ik heb vandaag een uitgangsecho gehad en alles was goed, dus weer een nieuwe ronde. Dit gaat hem worden hoor, ik voel het! ;-)
Bij de apotheek kwam ik een kennis tegen die ik al een tijdje niet had gezien. Vertelde dat ze zwanger was. Ik heb maar niet verteld wat ik daar kwam doen.
Alle reacties Link kopieren
Ach Malle toch. Je hoeft t toch ook niet voor jezelf te houden. Tis al naar zat.

Ja helaas hier def mislukt. Maanda een gesprek met arts maar ik ben altijd heel fanatiek maar weet gewoon nu niet smeer te zeggen. Stom he.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel. Ben in de zenuwen voor vrijdag. Gisteren waren er nog maar 2 over.....hopelijk halen ze allebei morgen. En wat heb ik een vreetbuiten door die hormonen. Nou ja 1 is genoeg.

Malle, ja dat zijn van die situaties dan kun je beter niks zeggen inderdaad.

Vanes ik weet het ook niet. Het is zo verdraaid lastig om maar moed te blijven houden.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje toch ook maar 2 over leeuw. Hopelijk halen ze t allebei.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Leeuw, heb je al wat gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Ja heb een terugplaatsinggehad ! We hebben dus ook een cryo :cheers:.
Bleken ze uiteindelijk toch IVF te hebben gedaan omdat het zaad op de grens za :bonk: . Ja geen wonder dat er maar 2 bevruchtingen waren.
Alle reacties Link kopieren
PPfff....Leeuw. Wat maak je je dan onnodig zorgen zeg. Fijn dat het weer gelukt is! Ik ga zo hard voor je duimen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier trouwens stil. Volgens mij zijn alleen Leeuw, Vanessa en ik nog regelmatig aan het schrijven. Werkt dit voor jullie zo of zullen we kijken of we bij een ander topic aan kunnen sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
26-03-2021 16:18
Wat is het hier trouwens stil. Volgens mij zijn alleen Leeuw, Vanessa en ik nog regelmatig aan het schrijven. Werkt dit voor jullie zo of zullen we kijken of we bij een ander topic aan kunnen sluiten?
Ik ben wat slecht in meeschrijven, sorry :facepalm: Weer op de bank sinds gister, IUI 6. Als deze niet slaagt dan ga ik mogelijk over op IVF...

@leeuw tp, jeej! :cheer2:

@Vanessa weer een flinke tegenvaller dus... :( :(
Mooi dat je een terugplaatsing had Leeuw! Al hadden ze wel eerder kunnen aangeven dat ze toch ivf deden 😓
Alle reacties Link kopieren
Lees sporadisch nog hier maar dames wat een shitzooi
En vanes och vrouw, heb er geen woorden voor :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ooo nog regelmatig mee. Hoop iedere keer weer dat er goed nieuws gemeld is... maar lees vooral teleurstellingen helaas. Hopelijk is het binnenkort helemaal stil hier, omdat er allemaal mooi zwangerschappen en prachtige baby’tjes zijn! ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ow leeuw wat naar! Dat snap ik dus echt niet he dat dan zon grens wordt opgezocht. Nou ja 2 is beter dan geen. Hopelijk slaagt de Pupo.
Alle reacties Link kopieren
Tsja Vanes, volgende keer gaan we het daar wel over hebben als het nodig is....maar we hopen van niet..nu de ergste dachten...voel ik iets of niet.

Mus ik duim met je mee!

Mallelein, ik schrijf ook in een ander topic mee, maar vind het leuk (of nou ja dat is het verkeerde woord) om te lezen hoe het met iedereen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag eerste echo na de clomid en tot mijn verbazing zaten er 2 eitjes! Woensdag IUI nr 2. Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw hoe voel je je?

Malle wat goed. Op naar morgen!

Hier mag ik bij de volgende ronde bellen voor een tp. Al kunnen ze er maar 8 kwijt op 1 dag dus ben benieuwd of ik aan de beurt ben / kom. We gaan het meemaken.
Alle reacties Link kopieren
En een negatieve test :cry: . Had toch wel beetje hoop.
Alle reacties Link kopieren
Klote Leeuw!
Alle reacties Link kopieren
Verdorie Leeuw! Vooral als je wat hoop had komt dat hard aan.
Bah wat stom Leeuw!
Alle reacties Link kopieren
F... leeuw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven