Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Mus: Als er misschien in juli pas een plek is voor IVF dan is dat toch al een mini pauze? Maar als je liever nog wat langer wacht dan moet je dat natuurlijk doen.​ ​

Vanessa: Je bent een sterke vrouw! ​

Malle: :hug: Ook jou vind ik zo sterk. Het is ook niet te begrijpen waarom jullie nog geen 6 hebben gegooid. Ik lees in je laatste berichtje alweer veel meer hoop.​

Leeuw: Knap dat die knoop is doorgehakt! ​

Okkie: Kan me alleen maar voorstellen hoe confronterend het moet zijn dat het nu ‘echter’ wordt ofzo wat jullie hebben moeten missen met jullie zoontje.​ Hij is er bij, maar niet zoals had gemoeten. En jullie hebben het over een 3e! Ik hoop dat hier te lezen over een jaar. En als antwoord op jouw vraag: Ja deels middel tot een doel, deels genieten. Ik geniet enorm van het bewegen in mn buik. Dat ga ik zo missen! Maar ik voel me niet op en top vrouw of een tempel of een geborgen cocon of vol vertrouwen.​ ​

Naatje: Wat een ontzettend lief moederdag berichtje. Ik hoop dat het met jou goed gaat.​

LaChouffe: Gefeliciteerd met de goeie 20 weken echo! ​

NIjn: Wat ontzettend verdrietig dat je een missed abortion moet doormaken. Ik had totaal gemist dat je opnieuw zwanger bent. Heel veel sterkte!​ ​

Koekoekk: Andere uiterste, maar onwijs gefeliciteerd! In 1e ronde raak! Spannend hoor 😊

Maya: Je uitgerekende datum is voorbij. Is jullie meisje er al?

Mijn uitgerekende datum is volgende week. Ik vind het heel erg spannend. En ik word een beetje moe van de clichés dat het goed komt en dat ik het kan en dat mijn lichaam het al eerder heeft gedaan enz enz.
Ik ben bang dat het alsnog niet goed gaat met haar en wil hierom niet over de 40 weken heen gaan. En heb angst dat het niet goed met mij en dat het herstel zo lang is dat ik mijn kids niet kan bieden wat ze na 1.5 jaar zwangerschappen en corona gemist hebben. En hierom wil ik liever niet ingeleid worden. Maar ja, wat dan wel? En wat als ik totaal blokkeer en bovenstaande veroorzaak? Gelukkig is de vk heel lief en kan ik het er goed over hebben. Het is toch oprecht een wonder als alles goed mag gaan.
..
Alle reacties Link kopieren
Knap voor elkaar Koekkoek eind maart beginnen en eind mei een pos test. Succes met je zwangerschap.

Wind succes met je laatste loodjes!
Bedankt Nijn en Windgong!

Tja Vanes; soms zit het tegen en soms gekukkig ook mee!

Heel wat anders dan 2x een miskraam tussen de eerste en onze tweede inderdaad, maar die spanning zit er nog wel hoor Nijn. Het is weer afwachten en dat duurt lang. Al voelt het gelukkig goed, groeiend. We gaan het zien, maar voor nu blij! Dat het leven ons ook eens mee zit 😁

Ik hoop dat het voor jullie ook snel goed raak is!

Windgong succes met de laatste loodjes, klinkt spannend en ingewikkeld. Ik kan je helaas weinig moois zeggen, maar hoop voor je dat het mooi inzet binnenkort! Zet hem op! 😘
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat een moeilijk besluit, maar hopelijk geeft het ook rust.

Malle, wat ga je snel! Maar helaas weer niet :( Wat hebben ze bij jullie besproken over IUI? Bij ons zeiden ze 6 pogingen, maar wel na 3x eventueel een evaluatie. Is op basis daarvan bij jou dan de medicatie aangepast?

Koekoek gefeliciteerd!!

En Nijntje.. sterkte :( Ook voor de andere vrouwen die hier nog steeds vechten voor een kindje. Strijders!

Ik was inderdaad afgelopen zondag (16 mei) uitgerekend maar nog geen baby! Ze ligt nog heerlijk te draaien (wel al een paar weken volledig ingedaald) in mijn buik. Al kan ik dat heerlijk wel achterwege laten hahaha. Ze zit soms zo hoog en gek dat het bloed me letterlijk naar het hoofd stijgt, ze zal wel op bepaalde zenuwen drukken denk ik..

Vrijdag staat er weer een afspraak bij de verloskundige, als ze er dan nog niet is dan gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb en of ze me kunnen strippen. Als dat niet lukt stel ik voor om in te leiden, dan maar een ziekenhuisbevalling ipv lekker thuis.

Op een of andere manier vind ik het risico te groot om haar veel langer te laten zitten (kwaliteit placenta gaat ook achteruit na 41 weken) omdat ze ook al wat groter werd geschat (geen meting meer gehad na de groeiecho) en ik wil haar gewoon op mijn buik hebben ipv erin :loveys:
Ohh spannend zo dichtbij Maya! Snap heel goed dat je dat gaat aangeven, al hoop ik voor je dat ze zichzelf meldt voor die tijd! Zet hem op! 😘
Alle reacties Link kopieren
Ooh Windgong, waar komt je angst vandaan? Die uitspraken zijn inderdaad cliché maar ik probeer ook te denken: “bij elke wee weer een stapje dichterbij”. Om die reden kijk ik niet echt op tegen de pijn. Al moet ik wel zeggen dat ik het ook spannend vind hoe het zal gaan, komt ze gezond ter wereld en inderdaad, gaat het ook goed met mij. Er zijn ook best veel verdrietige verhalen namelijk, die vrouwen vertrouwden ook op hun lichaam. Maar je kunt het helaas niet sturen. Hopelijk neemt je angst straks een beetje af en fijn dat je goed met je verloskundige kunt praten.

Succes!!
Alle reacties Link kopieren
@maya: Wat jij verwoord inderdaad. Wil haar op mn buik en niet erin. Ik wil haar zien. Maar botst dan weer met bevalangst.
En waar die angst vandaan komt.. Vanalles bijelkaar. Ben doemdenkerig aangelegd. Ik heb veel familie en vrienden in de zorg dus casustiek was eettafel gesprek. Dus ik weet teveel ofzo. En toch ook vanuit de miskramen. Ik ben de pijn nog niet vergeten. En het idee dat er deze maand een perfect meisje in dat wiegje ligt lijkt niet echt. Dus dan moet er wel iets mis gaan toch? Mn hoofd weet dat dat niet realistisch is, maar kan die gedachten niet stopzetten. Ik heb er hulp bij gehad rond de 20 weken vanuit haptonoom en werkgever, maar corona...
Ik heb een a4 gemaakt met een foto van de 3d echo en van geboorte zoon. En een aantal cliches. Wellicht dat het helpt. Gaan we samen voor een pinksterweekend baby? ;-)
..
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje, wat vind ik dit ontzettend verdrietig voor jullie. Ik heb er geen woorden voor. Wat sterk van je dat je overweegt om het nogmaals te proberen. Dat laat maar weer eens zien hoe sterk de wens kan zijn. Ik gun het jullie enorm om een gezonde zwangerschap uit te mogen dragen.

Aardvark, welkom! Het is hier de laatste weken inderdaad nogal stil, maar dat betekent eigenlijk dat er veel dames zwanger zijn geworden ;-)
We kunnen helaas niet meer in het algemene wachters account, dus we kunnen de tabel niet meer aanvullen.

Koekkoek, gefeliciteerd! Jeetje! Wat ontzettend leuk om hier weer eens goed nieuws te horen. Hoe voel je je?

Windgong, wat verdrietig om te lezen dat je zulke gedachten hebt, maar ik snap het wel goed. Je hebt nogal wat doorgemaakt om tot deze zwangerschap te komen. Waar zwanger zijn voor anderen een doel is, of iets om van te genieten is het voor jou misschien een middel geworden om een kindje te krijgen. En het zou fijn zijn als het eindelijk klaar is en je kindje gewoon bij je is. Ik wens je heel veel sterkte en succes!

Maya, voor jou ook een spannende tijd! Dat je na al die tijd eindelijk je dochter mag gaan ontmoeten. Ik ben zo blij voor je.

Vandaag staat IUI 4 gepland. Ik ben over gegaan op andere medicatie waar ik veel last van heb gehad. Enorm misselijk en gevoelige darmen. Maar misschien betekent dat wel dat het werkt. Had ik al verteld dat we op moederdag (op weg naar mijn schoonouders) een ooievaar zagen vliegen? We hebben ons adres aan hem doorgegeven ;-)
Ah Mallelein beter doet het dier z’n werk 😁 fijn dat er vandaag wat na gebeuren! Zeker als je zo’n last had van de medicatie, wat balen zeg! Ik duim voor jullie dat het raak is!!

Dank je wel 😊 ik voel me goed, weinig last van symptomen. Tegelijk wel last van keizersnedelitteken en angst dat het niet goed gaat. Ik geloof dat dat nooit meer écht weggaat na een miskraam. Geen onbezorgde zwangerschap dus, maar toch echt wel blij en zoveel mogelijk positief ingesteld!
Alle reacties Link kopieren
@Malle, ik zie nu dat ik 6 maanden geleden (kijk nooit in m’n inbox) een wachtwoord heb gekregen voor dit account (misschien via een moderator?). Geen idee waarom ik die heb gekregen, maar ze schrijft dat dit het nieuwe ww is: Meib@by!

Heb het nog niet geprobeerd overigens. Misschien kun jij hem wijzigen want het mag niet meer openbaar toch?

@Windgong, ja laten we daar voor gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat er idd geen ander actief forum is voor wachters dus dan blijf ik gezellig bij jullie. :) samen toch leuker dan alleen. Mijn man is nu mijn enigste aanspreekpunt en die heeft missch wel genoeg van cervix slijm en datums verhalen en al die dingen haha :shame:

Ik zal ook maya's wachtwoord even uitproberen!

@windgong, wanneer ben je uitgerekend? En zijn er aanwijzingen in je zwangerschap voor een moeilijke bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Hmm je hebt ook een inlognaam nodig denk ik. Om in te loggen met wachtwoord?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Een lange tijd geleden was ik onder een andere naam actief op het forum, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten :lol: Ik heb toen aangeschoven op het wachtbankje en ben mogen zwanger worden van een heerlijke knul die intussen alweer 18 maanden oud is. Voor ons is het tijd voor te gaan proberen voor nummer 2, en ik zou heel graag weer aansluiten. Ik merk dat het echt heel erg stilletjes geworden is, maar ook dat veel dames toch zwanger zijn geworden! Hopelijk kan ik toch enigszins actief deelnemen, want ik verwacht de komende dagen mijn eitje en wil dan alle spanning weer met iemand kunnen delen!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elyani

Wat leuk, ik deze week voor dezelfde reden aangeschoven! Ook voor een nummer twee begonnen deze maand :-) en benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren!

Welkom!!

Ik zit nu rond ovulatie dus mijn twee weken wachten gaat nu ook bijna beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Aardvarkje!

Ik heb ook net een topic geopend “zwanger vanaf mei 2021”, schrijf je lekker mee?? :D
Ohhh we lopen dus gewoon helemaal in sync voorlopig, spannend is dat weer he. Ik hoop dat je lekker mee komt kletsen in ons andere topic!
Alle reacties Link kopieren
Oh weet je, ik dacht dat al de "zwanger in.." topics zijn voor nadat je positief getest bent? Dat is dus niet zo?
Ik ga erheen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Maya!

Hopelijk een mooie poging gehad malle. Sterke met wachten.

Succes Elyani!
Dames; ik duim op babynieuws voor jullie! 😘
Alle reacties Link kopieren
Ik was echt vergeten hoe vreselijk dat wachten tussendoor is. Kon je maar gewoon meteen weten of het raak was, dan kon je de komende weken gewoon lekker aan de carpaccio en sushi :fortune:
Alle reacties Link kopieren
@ Maya, Ik heb het wachtwoord geprobeerd, maar ook deze doet het niet. Heel raar dit. Waarschijnlijk moeten we over een tijdje toch een nieuw topic openen dus dan kan iemand van ons het doen.

@ Elyani. Herkenbaar. Bij de Sims kan je gelijk na de daad een test doen en krijg je confetti als het gelukt is. Dit zou in het echt ook zo moeten zijn. Ik wil confetti!
Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zoveel rekening meer hou met wat ik wel of niet eet. Na de eisprong drink ik geen alcohol meer, maar ik eet nog gewoon biefstuk en sushi totdat ik een positieve test heb. Maarja, ik ben ook inmiddels al 30 rondes verder ;-)

@ Aardvarkje, hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
@Mallelein Hahahah jaaa met confetti, dat zou wat zijn!
Jeetje zeg, 30 rondes... Ik ken je verhaal (nog) niet, maar ahhh 30 rondes, wat een beproeving al! Ik zit pas in ronde 1 en ik hou me ook niet echt aan de voedselvoorschriften hoor tot zolang ik geen positieve test heb :whistle: Net nog gerookte zalm gegeten deze lunch. Alcohol drink ik sowieso zelden, dus dat is niet echt een gemis :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bevallen! Dinsdag gestript. Woensdag op de UD bevallen. Ze is zo mooi!!! Maya hoe is het met jou?
..
Alle reacties Link kopieren
Windgong gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
Malle vast een voorteken die ooievaar :)
Succes dames vreselijk dat gewacht hè, confetti zou mooi zijn!
Haaa wat mooi Windgong! Gefeliciteerd 😘 hopelijk heb je een heerlijke kraamtijd! 💝
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Windgong! Geniet van je mooie kindje! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven