Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Och Leeuw ik had voor je gehoopt iets anders te lezen! Benieuwd naar wat Mallelein vraagt.. hebben ze dat aangegeven of denk je dat zelf? Als in; bestaat er een kans dat ze niet goed konden meten?
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
26-07-2021 16:11
Och Leeuw ik had voor je gehoopt iets anders te lezen! Benieuwd naar wat Mallelein vraagt.. hebben ze dat aangegeven of denk je dat zelf? Als in; bestaat er een kans dat ze niet goed konden meten?
Nee dit is mijn eigen interpretatie. Volgende week nog een echo, maar ze zeiden wel dit is niet wat we verwachten
Alle reacties Link kopieren
KoekoekK schreef:
26-07-2021 16:11
Och Leeuw ik had voor je gehoopt iets anders te lezen! Benieuwd naar wat Mallelein vraagt.. hebben ze dat aangegeven of denk je dat zelf? Als in; bestaat er een kans dat ze niet goed konden meten?
Nee dit is mijn eigen interpretatie. Volgende week nog een echo, maar ze zeiden wel dit is niet wat we verwachten
Alle reacties Link kopieren
Ahhh nee shit zeg… hopelijk is de volgende echo gewoon goed🙏🏻 Hoever zou je moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leeuw,

Ik dacht ik check dan hier maar even of je iets hebt geplaatst over de echo.
He potdomme wat ontzettend vervelend dat het niet is dat ze verwachten!
Maar ... heel gek misschien he, maar zou het inderdaad niet kunnen zijn dat de termijn gewoon niet klopt? Je bent natuurlijk zwanger geraakt door niet helemaal netjes te zijn met de pil. Dus wie weet is je ei wel later geweest dan dat je zou denken en klopt de termijn daarom niet?
Ik snap overigens wel dat je zelf helemaal niet zo durft te denken en van het slechtste uitgaat, gelet op het verleden.
Maar.. dit heb je nog niet eerder gehad toch?
Ik hoop gewoon heel erg dat het gewoon goed is! :heart: ik hoop dat jullie een beetje afleiding hebben komende week. Kun je niet nog een keer gaan bloedprikken en kijken hoe de waardes daar zijn?
Dikke knuffel voor jou!


Naat.. ik ga wel echt helemaal stuk om de door jou bedachte musical .. ik heb ff geprobeerd om mee te zingen :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Naatje die musical van jou :rofl: :rofl: :rofl: .

Nou man vond het ook helemaal niks en had voor vanochtend een echo geregeld bij een bureau (ja als ie wil kan ie doorpakken!). Hij mocht mee, dus wij voorbereid op het ergste, maar het hartje klopt erg goed voor de termijn (gerekend vanaf de positieve zwangerschapstest). Compleet andere uitleg: ja het is aan de kleine kant, maar zit binnen de week speling. Conclusie: het kan mis gaan, maar daar is totaal geen aanwrijving voor.

Shoot me :@@: :@@: :@@: . Wij hebben dus wat meer vertrouwen dat het wel goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Zo leeuw heb ik even helemaal gemist.
Wat verschrikkelijk spannend!! Ik voel mn ei altijd van de duikplank afgaan dus elke dag er naast was bij mij geen goed nieuws. Maar bij jou kan nog van alles zijn. Tel je nu op basis van positieve test is 4+0? Was dat echt een knaller? Ik had bijv op 3+4 al goeie streep. Hoeveel dagen rekent die kleiner?
Oh veel te veel vragen. Ik zou mezelf gek berekenen. Ik hou hoop voor je!!
..
Alle reacties Link kopieren
Oh Leeuw, wat ben ik blij om te lezen dat dit al een veel positiever bericht is! Ik duim enorm voor mini Leeuwtje en jullie! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn nieuws Leeuw!! Ik zet gewoon in op een mooi baby leeuwtje over een aantal maanden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Leeuw! Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden, hoewel ik heel goed begrijp dat je je zorgen maakt. Maar dit klinkt iig al een stuk beter!
Die metingen op deze termijn zijn zo bewerkelijk. Als ze de cursor een millimeter verder zetten scheelt het zo een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoopvol bericht Leeuw!!
Hoe voel je je?

En hoe gaat het bij jou Malle?
Alle reacties Link kopieren
Hier niet veel nieuws. We wachten geduldig af tot de termijnecho over 3 weken.
We hebben het afgelopen weekend aan mijn schoonouders verteld. Ze weten van het traject en leven enorm mee. (Hadden zelf ook graag een 2e kind gewild destijds maar is niet gelukt). Ze waren zo blij! Mijn schoonmoeder was in tranen.
Mijn zus is ook in de wolken. Helemaal trots op haar komende nieuwe titel als tante.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh wat heerlijk Malle😍 Geniet van die momenten!!
Alle reacties Link kopieren
Ahhh Malle wat heerlijk! Wat een prachtige momenten om te kunnen delen!

En Leeuw ik hoop zo dat jij binnenkort ook een mooi moment kan delen en dat er gewoon een beetje verkeerd was gelezen op een echo! Duimen draaien nog hoor!!!
Ohh fijn Malle; klinkt heerlijk om te delen!

Leeuw dat klinkt positief! Wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje leeuw wat spannend weer! En inderdaad in het begin kunnen zee r zomaar 1,5 week naast zitten. Ik hoop t voor je en dat t helemaal goed komt.

Hier weer begonnen met prikken.
Alle reacties Link kopieren
Echo vandaag: embryo is weer gegroeid en volgt precies zijn lijntje….hartje was ook prima. Mag naar de VK. Donderdag intake en nog een echo. Heb er een hard hoofd in en negeer maar dat ik zwanger ben. Kom maar niet af van het gevoel dat het fout zit. En dan liever nu dan over een paar weken, ben ook zwaar beroerd al een week.

Vanessa: hoop als 1e stap op veel eitjes!

Malle: wat klinkt dat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Jemig leeuw je weet het wel weer spannend te houden.
Alle reacties Link kopieren
Stilte hier… hoe gaat het nu Leeuw?
Alle reacties Link kopieren
ja meiden hoe is het hier? Ik ga vanaf morgen weer aan de Gonal en dan volgende wk dinsdag een echo.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Vanes!!!
Hier geen nieuws
nijn-tje wijzigde dit bericht op 10-08-2021 07:21
4.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier spannende dagen… Geen idee wanneer NOD is. Al enkele testjes tegenaan gegooid waarvan ze lijken op te lopen, maar niet echt overtuigend. Weet niet wat ervan te denken hoor… Echt nagelbijten, dit soort toestanden…

https://ibb.co/By30GML
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer door kan Vanessa! Hoe voel je je?

Ik heb vannacht enorme krampen gehad. Toch wel spannend.
Verder moet ik nog steeds supervaak naar de wc en ben ik ontzettend moe, dus dat klinkt goed ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet zoveel Elyani, maar dta kan aan mij liggen. Hoop t voor je!

Malle dat zullen je darmen wel zijn. Mega spannend voor je inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Hier vorige week ook een kloppend hartje gezien :heart:
Over twee weken de termijnecho!

Malle, wanneer mag jij weer spieken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven