Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
15-10-2021 11:38
Ja het kan anders wel lang duren. Ik had geen eisprong of hooguit eens in het half jaar. Dus ja dat schiet niet op. Eerst een jaar clomid gehad maar geen succes. Toen IUI erbij en dat was succesvol.
Had je wel menstruaties tussendoor? Want ik word af en toe nog wel ongesteld dus dan ga ik ervan uit dat ik ook een eisprong heb. Ik twijfel er nu wel aan omdat ik geen piek op de ovulatietest kon vinden deze maand.
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi van wanneer tot wanneer heb je getest? Misschien was je eisprong later?
Alle reacties Link kopieren
Elyani schreef:
15-10-2021 14:42
Winterluxi van wanneer tot wanneer heb je getest? Misschien was je eisprong later?
Van de 28-9 tot 6-10. Ik had een iets dikkere lijn op 3-10 (niet overtuigend) maar daarna liep die alleen maar af en ben ik gestopt. Ik had 2-10 wel buikkrampen dus ik dacht dat ik dan misschien wel een eisprong had en gewoon net paar uur te vroeg/laat heb getest. Ik ga voor de volgende ronde weer van die clearblue dingen kopen, die vind ik toch duidelijker dan dipsticks.

Ik gooi er morgen weer een zwangerschapstest tegen maar ik verwacht er niet veel van.
Hoi allemaal,

Vandaag ben ik voor het eerste gesprek bij de dokter geweest. Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil (deze slikte ik maar 1,5 jaar) en wij zijn nog niet zwanger. Ik heb al een zoontje uit een vorige relatie en werd het nu toch wel een beetje zat. Ook begon mijn cyclus ineens te veranderen. Hij komt nu steeds een paar dagen eerder.
We zijn nu samen doorverwezen naar het ziekenhuis.. Ik moet zeggen dit vind ik mega spannend.. We weten namelijk niet of we samen een (zwaar) traject in willen gaan. Ik weet namelijk van mijzelf dat ik heftig op hormonen reageer en met een horeca zaak erbij en co ouderschap weet ik niet of dit een goed traject voor ons is. Ik twijfel niet aan het feit dat wij er niet samen door heen komen, maar meer dat onze thuis situatie heftiger gaat worden..

Ook merk ik dat ik heel erg boos ben, ik zei al een half jaar geleden we moeten naar de dokter. Maar mensen uit onze omgeving zeiden het komt wel goed.. Jullie hebben nu stress (vanwege corona) en zodra dat wat rustiger is komt het wel.. Nou ik merk nog niks.. En thja mensen uit de omgeving gaan steeds vaker vragen of wij ook een kindje willen of ze krijgen zelf kinderen.

Het voelt fijn om mijn verhaal te kunnen delen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hi Lolo! Lijkt me erg spannend, die stap naar de arts! Maar tegelijk is het misschien ook fijn om antwoorden te krijgen. Uit verhalen hier op het forum en in mijn omgeving heb ik al geleerd dat niet elk traject meteen even zwaar, heftig, of lang hoeft te zijn! Hoewel ik zeker snap dat jullie je afvragen of jullie zo'n traject wel zien zitten, denk ik dat het misschien/hopelijk niet zo intens moet verlopen voor jullie.
Die opmerkingen van de omgeving is allesbehalve fijn, ze weten niet waar jullie intussen mee bezig zijn en dat kan weleens binnenkomen. Hopelijk kan je die wat van je af laten glijden, zelf ben ik daar namelijk niet zo'n held in :hyper:

Winterluxi Jij nog nieuws??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lolo, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid! Ik ben ook doorverwezen naar het ziekenhuis maar ik moet nog een afspraak inplannen bij de fertiliteitspoli.

Elyani, gister dacht ik een mega vaag streepje te zien op een test maar vanochtend helemaal wit dus het was een beetje uitgelopen denk ik. Ondertussen allemaal PMS krampen dus ik wacht de menstruatie af.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden hoe is het hier allemaal?

Update van hier: Helaas is de 5e embryo niet blijven plakken.
17-1 intake in Duitsland maar dan moeten alle onderzoeken daar nog gepland worden dus zal nog ff duren.
Alle reacties Link kopieren
Hee Vanessa, hou jij het allemaal nog een beetje vol? Jullie zijn al zo lang bezig nu…neem je nu ook bewust even wat afstand tot januari?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu voor het eerste op het wachtbankje en ik vind het verschrikkelijk!
Mijn eisprong was vorige week woensdag. Ik heb altijd al een lange cyclus gehad, dus ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas volgende week zondag een test mag doen- als ik dan niet al ongesteld geworden ben natuurlijk. Momenteel zit ik mezelf de hele tijd symptomen aan te praten, maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet gelukt is.

Een vriend/collega van mijn man is ook sinds deze maand begonnen met proberen. Zijn vriendin is meteen zwanger geworden. Ik gun het hun natuurlijk, maar ik kan het niet tegenhouden om toch jaloers te zijn. En nu voel ik me schuldig omdat ik er jaloers op ben :(
Alle reacties Link kopieren
Hier alles goed! Nee hoor alleen ben een beetje druk. Misschien ineens wel weer veel minder als morgen de coronaregels worden aangepast. 17-1 is 3-1 geworden. Ben benieuwd.

Theeleuten dat zou ik ook echt niet leuk vinden hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Theeleuten ik snap je hoor, zou ik ook jaloers op zijn. En dat mag.
Maar ieder zijn eigen reis. Mijn tweede zwangerschap was ook in één keer raak en werd een miskraam. Ik was erg jaloers op alle vrouwen met dikke buiken in de wachtkamer van de gynaecoloog waar ik kwam voor nacontrole of al het weefsel weg was.
Pas de tweede zwangerschap daarna was een plakker.
En ondanks mijn voorgeschiedenis was mijn zus, die in een fertiliteitstraject zat, daar dan weer jaloers op.

Ooit word jij die vrouw waar de anderen jaloers op zijn. En tot die tijd mag je alles voelen wat je wil, maar probeer wel het je dag niet te laten beheersen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
27-11-2021 15:39
Theeleuten ik snap je hoor, zou ik ook jaloers op zijn. En dat mag.
Maar ieder zijn eigen reis. Mijn tweede zwangerschap was ook in één keer raak en werd een miskraam. Ik was erg jaloers op alle vrouwen met dikke buiken in de wachtkamer van de gynaecoloog waar ik kwam voor nacontrole of al het weefsel weg was.
Pas de tweede zwangerschap daarna was een plakker.
En ondanks mijn voorgeschiedenis was mijn zus, die in een fertiliteitstraject zat, daar dan weer jaloers op.

Ooit word jij die vrouw waar de anderen jaloers op zijn. En tot die tijd mag je alles voelen wat je wil, maar probeer wel het je dag niet te laten beheersen. :heart:
Dankjewel, had ik even nodig :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven