Wel of geen anticonceptie?

08-11-2019 22:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385408 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 21:28
99.80% gewijzigd
Dan moet je niet gek opkijken als hij je er mee laat stikken en bij je weg gaat. Vind zoiets hoogverraad van 'n relatie. Als je op zo'n manier je zin wil krijgen, dan ben je geen relatie waard. Hoop voor je man dat hij zich heel erg snel laat steriliseren.
Dus als ik je goed begrijp wil je weer aan de anticonceptie (pil neem ik aan) zodat hij geen condoom meer gebruikt en je dus kunt smokkelen?

:nope:
Alle reacties Link kopieren
Niks zo gezellig voor een relatie als je partner een niet-gewenste zwangerschap dan de strot duwen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Stiekem zwanger worden.. poeh he :popcorn:
En dat terwijl je al 2 kinderen hebt.
EvyBlissy schreef:
08-11-2019 22:31
Niks zo gezellig voor een relatie als je partner een niet-gewenste zwangerschap dan de strot duwen.
En wat zal het kind zich gewenst voelen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, is ook sneu voor het kindje.
2019 schreef:
08-11-2019 22:35
En dat terwijl je al 2 kinderen hebt.
Ze heeft toch een kind?
To wil stiekem een tweede verwekken terwijl haar man denkt dat ze weer aan de pil is

Ik heb hier verder geen woorden voor
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan weet je al hoe je in april in de relatie stond: als alleenstaande moeder. Succes meid!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ken iemand die dat heeft gedaan ja..
Totale ellende.. De relatie was uit voordat het kind geboren was en het zielige kind moet nu om de week bij een andere ouder wonen.. Feest! :hamer:
Yenthe_87 schreef:
08-11-2019 22:40
Ja, ik ken iemand die dat heeft gedaan ja..
Totale ellende.. De relatie was uit voordat het kind geboren was en het zielige kind moet nu om de week bij een andere ouder wonen.. Feest! :hamer:
Is de vader er in dit geval achter gekomen dat hij er ingeluisd was?
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
In april was je nog bezig met een omgangsregeling..
Nee, daar heb ik geen ervaring mee.
Ik weet niet hoe oud jullie kind is. Maar waarom is een wat groter leeftijdsverschil zo'n punt?
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
08-11-2019 22:45
In april was je nog bezig met een omgangsregeling..
Idd loepen is geen overbodige luxe
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat het onacceptabel en respectloos is maar toch overweeg je het om te doen? Wat leuk voor een eventueel toekomstig kind!

Overigens denk ik ook dat je er dan alleen voor komt te staan en naar mening zou dat ook echt volledig terecht zijn.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
08-11-2019 22:50
Idd loepen is geen overbodige luxe
Alleen jammer dat ze veel reacties gewist heeft..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de relatie met je man nu? Een maand of 6 geleden overwoog je nog om bij hem weg te gaan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
m-april schreef:
08-11-2019 22:45
In april was je nog bezig met een omgangsregeling..
Heel bijzonder.
Schitterend plan.

Of je nu straks alleenstaande moeder met 1 kind bent of met 2 kinderen maakt weinig verschil.

Schrik wel niet dat je ex alleen een ouderschapsplan voor kind 1 wil.
Alle reacties Link kopieren
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
08-11-2019 22:43
Is de vader er in dit geval achter gekomen dat hij er ingeluisd was?
Ja.. Hij was al een tijdje aan het twijfelen over de relatie.. En toen was mevrouw ineens zwanger..
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Laag hoor om een man een ongeplande en ongewenste zwangerschap aan te doen.
Terwijl ie duidelijk heeft gemaakt dat ie dat nu (nog) niet ziet zitten.

Zielig, sneu, maar vooral laag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven