Wel of geen anticonceptie?

08-11-2019 22:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_385408 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 21:28
99.80% gewijzigd
Goed idee! Heb daar hele goede effecten van gezien :nope:
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Hoezo laag? Jullie relatie stond op klappen en jij bent alleen maar bezig met een tweede kind.
Zorg dat jullie samen eerst oké worden en blijven en neem daarna de volgende stap.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
je man bedonderen is laag,geschiedenis van een schrijfster hier lezen niet.
Trouwens leuk voor je man, rest van zijn leven wantrouwen, heeft ze er me nu wel of niet ingeluisd met dat kind
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Weet je wat zielig, sneu en laag is? Stiekem zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
Forum heldinnen zijn jullie!!
Fijn dat ik jullie wat vocabulaire heb kunnen bijbrengen..!

En oh ja.. heeft een van jullie ergens gelezen dat ik het ga doen???
Ik schreef over mijn gedachten.....
Zelf gedachten worden compleet veroordeeld en met de grond gelijk gemaakt!
Chapeau!!
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:23
Forum heldinnen zijn jullie!!
Fijn dat ik jullie wat vocabulaire heb kunnen bijbrengen..!

En oh ja.. heeft een van jullie ergens gelezen dat ik het ga doen???
Ik schreef over mijn gedachten.....
Zelf gedachten worden compleet veroordeeld en met de grond gelijk gemaakt!
Chapeau!!
Dat je het overweegt, want dat doe je weldegelijk (dat schrijf je zelf in de OP, dat je erover twijfelt om dat te doen), is gewoon verachtelijk.
m-april schreef:
08-11-2019 23:27
Dat je het overweegt, want dat doe je weldegelijk (dat schrijf je zelf in de OP, dat je erover twijfelt om dat te doen), is gewoon verachtelijk.
En dat je dan nog mede-standers denkt te vinden hier, is helemaal geschift, opstartster.


Ik ben - met momenten - behoorlijk laag niveau gewend op Viva, maar dit ...
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:23
Forum heldinnen zijn jullie!!
Fijn dat ik jullie wat vocabulaire heb kunnen bijbrengen..!

En oh ja.. heeft een van jullie ergens gelezen dat ik het ga doen???
Ik schreef over mijn gedachten.....
Zelf gedachten worden compleet veroordeeld en met de grond gelijk gemaakt!
Chapeau!!
Wat voor reacties had je eigenlijk verwacht te krijgen?
Missginny ik ben dan wel oprecht benieuwd hoe je dit nu voor je ziet..
Ik heb hier geen ervaring mee, maar weet wel hoe sterk een kinderwens kan zijn (in mijn geval zwanger van de eerste, maar geloof dat een eens voor een tweede net zo intens kan zijn)

Je zegt dat jullie leeftijd meespeelt. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Een klein(er) leeftijdsverschil tussen twee kinderen garandeerd ook niet perse een leukere band trouwens. Hou dat in gedachte

Persoonlijk denk ik echt dat het bet beste is om te wachten met zwanger worden tot beide partners daar aan toe zijn. Zowel voor jullie relatie als vorr beide kinderen
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:23
Forum heldinnen zijn jullie!!
Fijn dat ik jullie wat vocabulaire heb kunnen bijbrengen..!

En oh ja.. heeft een van jullie ergens gelezen dat ik het ga doen???
Ik schreef over mijn gedachten.....
Zelf gedachten worden compleet veroordeeld en met de grond gelijk gemaakt!
Chapeau!!
Dus mensen reageren op wat je zelf vertelde op de manier die je zelf voorspelt en dan is dat laag?
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Jij wordt met je neus op de feiten gedrukt en dat is geen tof gevoel. Ipv daar op in te gaan zijn wij zielig omdat ik niks te doen heb op vrijdagavond. Oké.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
De ervaringen over ik was ineens door de pil heen zwanger heb je hier toch meer dan genoeg kunnen lezen. Het levert altijd een enorme duik op in het vertrouwen en niet regelmatig leidt het tot een relatiebreuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:23
Forum heldinnen zijn jullie!!
Fijn dat ik jullie wat vocabulaire heb kunnen bijbrengen..!

En oh ja.. heeft een van jullie ergens gelezen dat ik het ga doen???
Ik schreef over mijn gedachten.....
Zelf gedachten worden compleet veroordeeld en met de grond gelijk gemaakt!
Chapeau!!
Als je over je gedachten schreef kan je de volgende keer beter in een dagboek schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
09-11-2019 04:16
Missginny ik ben dan wel oprecht benieuwd hoe je dit nu voor je ziet..
Ik heb hier geen ervaring mee, maar weet wel hoe sterk een kinderwens kan zijn (in mijn geval zwanger van de eerste, maar geloof dat een eens voor een tweede net zo intens kan zijn)

Je zegt dat jullie leeftijd meespeelt. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Een klein(er) leeftijdsverschil tussen twee kinderen garandeerd ook niet perse een leukere band trouwens. Hou dat in gedachte

Persoonlijk denk ik echt dat het bet beste is om te wachten met zwanger worden tot beide partners daar aan toe zijn. Zowel voor jullie relatie als vorr beide kinderen

Mijn kinderwens voor een tweede is inderdaad enorm groot, misschien net zo groot als bij de eerste.
Zo groot dat ik er hele extreme gedachten van krijg. Zover durf en zal ik niet gaan, weet ook wel dat dit niet kan en het niet de juiste weg is.

Ik ben bang dat het er niet en nooit van zal komen. De relatie is goed, een behoorlijke dip heeft ons juist gered en zijn sterker dan ooit.
Ik wil dit echt niet op het spel zetten.
Maar wat als mijn verlangen niet uitkomt... Ik wil best wachten.
Ik ben 35 nu, dus jaren tijd heb ik niet en dan niet de zekerheid dat het ervan zal komen..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:57
Reden: Op de man
98.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:57
Reden: schelden
94.05% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:58
Reden: op de man
93.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:58
Reden: quote en reactie verwijderd
97.83% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2019 15:58
Reden: Trollhinten/op de man
98.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Laat een spiraal plaatsen, dan snoer je dat duiveltje op je schouder de mond.

Bedenk jezelf: wil je dit tweede kind zo graag dat je je huidige kind nog maar 50% van de tijd ziet? Want dat is waar je mee speelt.

Helaas krijg je niet alles in je leven wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
:-D sorry.

Wat zegt je vriend als je hierover praat met hem?
Hoe oud is jullie kind?
Wanneer denkt hij het wel te weten?
Zou hij bang kunnen zijn dat jullie relatie juist weer een klap krijgt door een 2e?

Wat kun je zelf doen om deze wens eerst even te parkeren?
Ja en waarom zou een 2e kind voor je relatie gaan? Het gezin waar je 1e in opgroeit?

Je hebt je verantwoordelijkheid naar jullie kind op 1 te zetten. Vind ik.
Je klinkt toch een heel klein beetje verwend, sorry. Geef je man nog ff. Praat met hem.
En wees blij met wat je al hebt ook.
justagirly wijzigde dit bericht op 09-11-2019 14:48
35.06% gewijzigd
MissyGinny schreef:
09-11-2019 12:25
Mijn kinderwens voor een tweede is inderdaad enorm groot, misschien net zo groot als bij de eerste.
Zo groot dat ik er hele extreme gedachten van krijg. Zover durf en zal ik niet gaan, weet ook wel dat dit niet kan en het niet de juiste weg is.

Ik ben bang dat het er niet en nooit van zal komen. De relatie is goed, een behoorlijke dip heeft ons juist gered en zijn sterker dan ooit.
Ik wil dit echt niet op het spel zetten.
Maar wat als mijn verlangen niet uitkomt... Ik wil best wachten.
Ik ben 35 nu, dus jaren tijd heb ik niet en dan niet de zekerheid dat het ervan zal komen..
Maar waarom zeg je hem niet gewoon: vanaf nu wordt er alleen nog geneukt zonder AC? Dan weet hij waar hij aan toe is en jij ook. Dikke kans dat je binnenkort zwanger bent
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een optie natuurlijk, maar betwijfel of het er gezelliger op wordt in huize mIssyGinny.
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
08-11-2019 23:11
Laag hoor om te gaan speuren in mijn eerdere posts om me heerlijk onderuit te trappen.
Ook altijd dezelfde die dat overal altijd doen. Haha, niks te doen zeker op vrijdagavond??
Zielig, sneu, maar vooral laag....
Ik vind het vooral laag om je partners wensen niet te respecteren.
Alle reacties Link kopieren
MissyGinny schreef:
09-11-2019 14:43
Jaa dat is lachen hè... !!!

Alles denken te weten en een ander lekker ongegeneerd vanachter je schermpje beledigen.
Ik zou van de meesten hier wel eens willen zien hier hoe zij zich gedragen, voelen als je in mijn situatie stond.

Stelletje wereld verbeterende Oprah's hier!!
In jouw situatie
zou ik:
nadenken of mijn relatie we goed zat
en nu niet denken aan een 2e kind, 1 kind is ook erg prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven