Zwanger van de eerste, wie nog meer?

18-11-2019 20:54 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben minimousee,24 jaar.

Sinds kort ben ik zwanger van mijn eerste kindje!
Zijn er hier nog meer dames die zwanger zijn van hun (eerste) kindje?

Het lijkt me leuk om met nog meer (aanstaande) moms te kletsen :couple:
Alle reacties Link kopieren
Haha, de kleur word dus nog een dingetje? Hier denk ik niet.
Waneer ben je uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
5-6. We hebben nog even tijd gelukkig. Komend weekend wordt wel het laminaat gelegd boven dus dan moet alles geschilderd zijn (twee slaapkamers zijn al volledig af, derde en gang zijn we nu mee bezig). Het kleurtje zal dus daarna moeten, maar aangezien ik het slechts op 2 muren wil zal dat wel lukken met afplakken.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik ben benieuwd welke kleur het word dan :hihi:
Alle reacties Link kopieren
5-6? Oh das maar 2 dagen naar onze UD, inmiddels samen al de perfecte kleur gevonden? Hihi. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
nope, wachten nog op de uitslag van nipt (en geslacht)
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend, duurt het nog lang voor je die uitslag ontvangt?
Heb zelf niet mee gedaan aan de nip test.
Alle reacties Link kopieren
ze zeiden 10 dagen, bloed is geprikt op do 28/11 's avonds dus verwacht een van de dagen wel de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
uitslag is binnen :-) alles is gelukkig goed en het is een meisje!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk wollenbol
Dat word dus een roze muur? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
yup!
Alle reacties Link kopieren
Niet verkeerd, ik zou het zelfde doen hoor mocht het een meisje worden. En dan het liefst oud roze :-]
Alle reacties Link kopieren
zit te denken aan ongeveer zo'n kleur:
https://www.colora.be/nl/kleuren/bvl-16-harper-s-bike of https://www.colora.be/nl/kleuren/ck-a-6-d
Alle reacties Link kopieren
Oh, vooral die onderste link is heel mooi, word er jaloers van.
Al zou ik baby blauw ook heel mooi vinden als het een jongen zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nog eventjes geduld en dan weten jullie het ook. Misschien kun je zelf ook wel roze uitzoeken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zou wel heel leuk zijn :cheer:
Zijn jullie van plan om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen? Ik heb eerlijk gezegd alleen 2 zwangerschaps jeans gekocht, voor de rest gewoon eigen stretchy kleding gedragen. Nu na ongeveer +12 kilo begint alles wel heel erg krap te zitten, incl zwangerschapsbroeken :-(
Alle reacties Link kopieren
Fiorghra, ik heb wel wat gekocht niet heel veel zo goedkoop mogelijk aangezien ik een grote maat draag wat wel goedkoop op de kop weten te tikken!
Alle reacties Link kopieren
Fiorghra, ik heb 2 shirts bij de H&M besteld voor het geval me buik ineens een groeispurt krijgt en ik me huidige shirts niet meer pas. Maar een complete garderobe? Denk het niet.
Heb net wel via de weggeekhoek een dure voedingskussen gekregen voor niks hihi :HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen zaterdag (14 weken zwanger) 2 broeken, 1 shirt, 1 truitje en 1 jurk bij de H&M gekocht. Ik werk fulltime en ga dat waarschijnlijk blijven doen tot 39 weken zwangerschap, en ik wil (en kan) er op mijn werk niet bij lopen in niet representatieve kleding. Tenslotte is het nog voor het komende half jaar (en na de bevalling zul je ook niet direct in je eigen kleding passen), dus ik schaf daar wel kleding voor aan.
Momenteel draag ik nog de broeken van ervoor, sommige zaten echter wel te strak, dus die doe ik niet meer aan. Begin nu pas aan te komen, maar mn buik begint wel te groeien, dus ik denk dat ik over een paar weken toch de zwangerschaps kleding moet gaan aantrekken.
Ben van plan om nog wel meer shirts/truitjes te kopen, de komende maanden is het winter en kan ik misschien nog wel truien aan die ik al heb die ruim zijn, maar tegen april/mei moet ik ook nog iets hebben om aan te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Aah okee.
Het komt ook wel vooral, de winkels die we hier hebben verkopen geen zwangerschap kleren. Dus ik moet het vooral online doen.
Nog niet echt tijd en zin in gehad.
Alle reacties Link kopieren
ben het gaan shoppen bij de H&M met mijn moeder, was wel een bijzonder moment :-) fijn om dat soort dingen met mn moeder te kunnen doen
Alle reacties Link kopieren
Ja snap ik. H&M is een leuke winkel.
Hij zit hier helaas niet in de buurt,dus als ik daar wat van koop is het altijd online.
H&M is geloof ik hier ook de enige fysieke winkel die zwangerschapskleding heeft. Ja en de prénatal maar dat is niet helemaal mijn smaak/budget.

Vanochtend gehoord dat de kleine zich eindelijk heeft omgedraaid en is ingedaald :cheer2:
Hij lag de afgelopen weken (letterlijk) dwars. Nu hopen dat ie zo blijft liggen..
Alle reacties Link kopieren
Fiorghra, fijn dat het dan nu eindelijk goed ligt voor zolang die daar zin in heeft. Ik ben vandaag bij de prenatal geweest om de 'blije doos' op te halen.
Daar zaten nuttige dingen in, sudocreme, baby tandpasta, baby tandenborstel, luiers maat 1 en wat kortingsbonnen voor sites zoals wehkamp. Daarna Een beetje rond gesnuffeld tussen de kleren, maar idd veel te duur.
Heb net maar 2 shirts bij de H&M besteld. Morgen echo en dan weten we hopelijk wat het word, ben zo benieuwd. :hyper:
Minimousee, spannend!! Geniet er van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven