Zwanger worden vanaf december 2019

28-11-2019 08:49 660 berichten
:cheer2: Wil je zwanger worden vanaf december? Schrijf dan gezellig mee! Tabel is wel vol.




NaamLeeftijd#KindNOD/ ZwangerBijzonderheden
Fitze332 :cheer2: Geen
Selene321 .. Geen
Suusy31107-01Geen
Snunnie29118-01Geen
Gelukszoeker31105-02Geen
Wishfulthinking36126-01Geen
Sneeuwwitje32207-02Geen
Luikje32107-02Geen
HartjeJynx24123-01Geen
Elisabert352 .. Geen
BabyGroot28130-01Onregelmatige cyclus
Millie91281 .. PCOS
ASP..2?Geen
Vosje198732109-01Geen
NOD = Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.
DPO = Days Past Ovulation, hoeveelheid dagen na je ovulatie.
:duckie: = Tuurteststreep
:cheer2: = Zwanger!
UD = Uitgerekende datum
Wachtbankje = De dagen tussen eisprong en NOD. +/- 14 dagen.
Foto’s via: https://www.mupload.nl/ en dan de link copy/paste.

Wij klussen niet ;)




Wijzigingen voor de tabel dik gedrukt schrijven. Staat de wijziging na een dag nog niet in de tabel heb ik deze ws gemist.
anoniem_393093 wijzigde dit bericht op 13-01-2020 13:38
62.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sunshine wat een verdrietige en onverwachte ontwikkeling ineens. Zoiets kun je vooraf ook niet verzinnen. Gelukkig wel duidelijkheid.

Leuk die filmpjes Windgong! Vind vooral die 1e zo lief!

Spannend inderdaad Snunnie! En gek genoeg kun je je nog zo voornemen om er niet mee bezig te zijn, gaandeweg ken je de termijnen en lijkt het bijna onvermijdelijk dat je er toch meer mee bezig bent.

Ben benieuwd Elisabeth! We duimen voor je.

Wat een gekke ontwikkeling trouwens ineens van onze TO, zonder enig berichtje of wat dan ook onze kant op. Maar wie weet komt ze nog in de lucht en zijn we te voorbarig. Kan het me na ons gezellige topic bijna niet voorstellen dat ze ineens verdwijnt. Maar als het wel zo is, dan mogen aankomende TO’s er van tevoren best even iets langer over nadenken of ze er wel een topic moeten opstarten voor deze volledig strandt. Snap dat als je zwanger bent je andere behoeftes hebt of er geen fut meer voor hebt, maar dit voelt voor mij niet heel netjes.

Wat zijn de voordelen eigenlijk van anonimiseren? Zag af en toe wel een anonieme nick voorbij komen, maar wat houdt het in? Je berichtjes zijn nog steeds zichtbaar alleen je naam niet? Of doet het meer...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het ook bijzonder! Wat doen we? Gewoon doorschrijven of een nieuw topic?
Zo’n goede tabelbijhouder als TO krijgen we niet snel terug gok ik.

Ik heb met mijn stomme hoofd net een test gedaan, morgen is officieel de eerste dag van mijn menstruatie. Hij is negatief, wat ik aan de ene kant ook wel verwacht had. Zou ook prima zijn want komende maand beginnen met mijn nieuwe baan. Zou prima zijn als ik dan nu nog niet zwanger ben. Aan de andere kant zeurt er nog een klein stemmetje, maar je was te vroeg dus wie weet.

Ik test pas maandag weer mocht ik nog ongesteld worden met mezelf afgesproken haha.
Ik vond het niet leuk om zo te vertrekken :( Voorheen schreef ik actief op Viva en was ik ook herkenbaar door mijn werk en andere dingen. Ik wilde graag anoniem met nieuwe meiden samen zwanger kunnen worden. Gewoon omdat ik het niet gelijk aan de grote klok wilde hangen en het de eerste keer ook fijn vond om het met een leuk clubje te doen.

Helaas vond een andere forummer het nodig om hier en in een ander topic te hinten wie ik was :-(

Daar ben ik boos om geworden en toen heeft de mod een gedeelte van mijn bericht in het mod topic gewist en een later bericht niet doorgelaten. Ik hoop dat dit bericht wordt doorgelaten.

Sorry dames :hug: :heart: Ik zal een algemeen topic voor jullie maken: zwanger/zwanger-worden-vanaf-december-2 ... #p30861685
Alle reacties Link kopieren
Ah ga je helemaal niet meer meeschrijven? Jammer want ik vind je altijd zo positief en goed reageren op iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hierbij even een hart onder de riem! Snap je beslissing in zo’n geval heel erg goed. Privacy is een groot goed en wat een heks dat zo iemand denkt dat te moeten delen. Vind het wel heel jammer, want je was altijd de vrolijke noot en lekker gezellig actief met meeschrijven. :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Anoniem: Wat vervelend zeg. Was al bang dat er iets met de zwangerschap was waardoor je niet meer mee wilde schrijven. Misschien dat je mee kan schrijven onder de algemene nick van Zwangewordendec?

Ik vind het prima om over te gaan op het nieuwe topic. Misschien deze dan officieel laten sluiten? Wat vindt de rest?

@Elisabert wat zei jouw test vandaag?

Ik vandaag weer getest. Streep was dikker! Dat geeft moed. Wel heb ik raar gevoel in mn baarmoedermond. Zwaar gevoel en alsof er een luchtbelletje inzit. Ook heb ik pijn in mijn lies. Herken dit totaal niet van de 1e zwangerschap.
Herken dit onzekere ook niet van mezelf.

Ook zit ik met mn beste vriendin in mn maag. Ze is al ruim een jaar bezig en ik zowat weer in 1x raak. Hoopte zo erg dat zij eerst zou zijn. Ik wil het haar snel vertellen, maar hoe? Iemand tips?
..
Alle reacties Link kopieren
WishfulThinking schreef:
17-01-2020 08:51
Wat zijn de voordelen eigenlijk van anonimiseren? Zag af en toe wel een anonieme nick voorbij komen, maar wat houdt het in? Je berichtjes zijn nog steeds zichtbaar alleen je naam niet? Of doet het meer...
Wellicht ten overvloede: de berichten kunnen niet automatisch meer worden gelinkt een gebruiker. Als je nu boven een post kijkt van een niet-geanonimiseerde gebruiker dan staat daar een aantal symbolen, waaronder een loepje. Als je daarop klikt komt er een lijst met alle posts ooit gemaakt door die gebruiker op dit forum. Door te anonimiseren kan je niet meer in de lijst. De andere functies, als quoten, staffen en bookmarken kan je niet meer zo vanzelf doen.
Gelukszoeker schreef:
17-01-2020 08:15
Misschien inderdaad dan even een nieuw topic openen. Wie is daar goed in met tabellen enzo?
Kunnen jullie zo verder met dit dan wel het nieuwe topic en de tabel erin?
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic, kan je zelf de tabel aanpassen :-)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig!

TO heel jammer dat je niet meer meekletst. Vond je inbreng altijd heel leuk. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt :heart:
Alle reacties Link kopieren
En Madamzonderm bedankt voor de toelichting!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven