UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk



:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik heb net toch weer een doosje testen gehaald bij de action :facepalm:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
03-12-2019 14:56
En ik heb net toch weer een doosje testen gehaald bij de action :facepalm:
Haha, lieve Bam ik ‘ken’ je nog van mijn eerste zwangerschap in ‘14/‘15 en lees veel mee, maar moet nu toch wel ff stiekem lachen om je zou zooooo ook mijn actie kunnen zijn 🙄
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ja het is dat ik er toch was hoor... ben er niet speciaal heen gereden :flag:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Welkom Soof & gefeliciteerd!
Qua kwaaltjes tot nu toe hier:
- Honger, veel opvallender dan de vorige keer.
- Af en toe misselijk, maar niet op vaste momenten en ook niet elke dag even erg.
- Pijnlijke tepels
- Steekjes in baarmoeder
- Af en toe zeurderig gevoel in onderrug
Maar ondanks de kwaaltjes vergeet ik soms echt dat ik zwanger ben. De vorige keer was ik me daar veel bewuster van heb ik het idee. Nu denk ik soms: zal het wel echt zo zijn?

@Bam, fijn dat je eerder een echo hebt. Je hebt groot gelijk. Voor die 15 euro heb je liever eerder zekerheid. Hopelijk dan ook een mooi kloppend hartje te zien. Heb je nog een test gedaan? Ik zou ook weer testen gehaald hebben denk ik hoor, haha.

Wij hebben drukke dagen (met werk en Sinterklaas), wel fijn dat daardoor de tijd hopelijk ook snel gaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn urine is echt heel NIET geconcentreerd de laatste tijd. Aan de hand daarvan ben ik toch wel tevreden met de uitslag van de nieuwe testen, ook al lopen ze echt niet meer op. Zo lang ze niet duidelijk vervagen moet ik hoop houden van mezelf (maar hou ook wel in mn achterhoofd dat de kans aanwezig is dat het gewoon niet goed zit). Dit is de uitslag, bovenste van gisteravond voor ik ging slapen na gewoon “veel” drinken en onderste van net (urine was eigenlijk beide keren even licht):

Afbeelding

Sorry voor het kapen van het topic steeds hierover maar het houdt me gewoon erg bezig.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ik heb dus een beetje het zelfde Bam... Ik maak me onwijs zorgen ineens. Vorige week gaf de digitale test 3+ aan en gisteren en vanmorgen 2+ heb er gewoon wakker van gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik helemaal soof. We kunnen niet meer dan afwachten en eventueel een vroege echo regelen. Heb je al een echo bureau benaderd?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ja ik heb net het ziekenhuis gebeld (ben medisch) en daar mijn zorgen aangegeven. Nu mag ik over 2 weken komen voor een vroege echo. Spannend allemaal
Alle reacties Link kopieren
O dat is fijn! Nog lang wachten maar beter dan pas in het nieuwe jaar :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
04-12-2019 10:27
O dat is fijn! Nog lang wachten maar beter dan pas in het nieuwe jaar :)
Ja idd. Ik zie ook dat we allebei de 18e mogen. Ben zo benieuwd voor je vroege echo. Ik hoop zo dat alles goed is voor je.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat rot van die testen! Ik snap dat je daar echt onzeker van wordt. Je zoekt daarin toch een beetje zekerheid ofzo, in hoeverre je die kunt krijgen. Hopelijk toch snel mooie echo's!

@Bam, wel weer wat duidelijker toch? Vooral als je met lichte urine hebt getest.

Ik heb afgelopen weekend voor het laatst getest en toen was de teststreep donkerder dan de controlestreep. Maar ondanks dat ook alsnog wel soms de angst dat het niet goed gaat. Die 1e weken blijven spannend.

Vanmorgen voor het eerst overgegeven.. begint vroeg deze keer. 😅
Alle reacties Link kopieren
Ja de 18e is mn normale echo idd, met 7+2. As maandag ben ik precies 6 weken, dan betaal ik voor de vroegere echo bij een ander bureau. Dank je wel wat lief! Ik duim ook voor jou :high5:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik ben na 2 jaar proberen voor het eerst zwanger. We waren al bezig met accepteren dat we kinderloos zouden blijven (ik ben inmiddels al 41) en plots heb ik ineens een positieve test.
Nu vreselijk in spanning of het allemaal goed zal gaan....

Eerste echo pas 30 december. Voorlopige UD is 8-8-2020.
anoniem_370619 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 15:20
Reden: Aanvulling
10.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Joseetje! Gefeliciteerd :cheer2:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Hier ook (voor het eerst) zwanger na een periode van bijna een jaar proberen! De afspraak voor nader medisch onderzoek stond al gepland maar die heb ik dus afgezegd.

Ik had enkele dagen last van heel lichte bloeding, waarmee mijn ongesteldheid normaal gesproken altijd begint, en daardoor aanvankelijk geen benul dat ik zwanger was.. Ik heb zelfs nog gehuild omdat ik dacht, wéér niet zwanger. Veel te veel cocktails, wijn en bier later dacht ik goh het is toch wel gek dat die ongesteldheid niet echt doorzet. Testje er tegenaan gegooid en het bleek toch raak. Nog één dagje voor mezelf gehouden en toen aan mijn vriend verteld aan het ontbijt op zondagochtend. Ovulatie was circa 17 november dus het is nog pril...
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer nieuwe erbij. Gefeliciteerd joseetje en agentstarling. Wat lastig met die testen hè. Ik had vandaag ook ineens geen kwaaltjes maar zijn er nu weer volop .
We moeten aardig wat geduld hebben hè. Succes meiden
Alle reacties Link kopieren
Welkom & gefeliciteerd Joseetje en agentstarling!

Hier extreem misselijk sinds vandaag, hoop morgen op weer een betere dag. De vorige keer begon de misselijkheid later.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd agentstarling. Welkom!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Brum ik denk dat je een tweeling krijgt :hyper:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
04-12-2019 20:38
Brum ik denk dat je een tweeling krijgt :hyper:
Ik hoop niet dat je gelijk hebt o_o
Alle reacties Link kopieren
Moet bijna wel met die knaltesten van je en nu al zo misselijk :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Sterkte brumm. Had je de vorige keer iets vd ha nodig voor je misselijkheid?
Hier merk ik het vooral dat ik vaker evwn iets moet eten dan zakt het weer.
Heb je bicuitjes op je nachtkastjes? En verse gemberthee werkt ook heeel goed tegen misselijk. 2 maanden geleden nog bij een kater gebruikt hahaha
Alle reacties Link kopieren
Oh bleghhhh gember... heb bij beide zwangerschappen gember capsules gebruikt tegen misselijkheid, dat ging nog wel... Ben nu wel eerder misselijk maar nog niet zo erg als toen, hopelijk wordt het ook niet zo erg maar heb nog ergens emesafene liggen wat de huisarts me aan het einde vd 2e zwangerschap voor had geschreven tegen maagzuur :facepalm: dat zou dus nog van pas kunnen komen :proud: Positief blijven he :P
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Bibi30 schreef:
04-12-2019 21:12
Sterkte brumm. Had je de vorige keer iets vd ha nodig voor je misselijkheid?
Hier merk ik het vooral dat ik vaker evwn iets moet eten dan zakt het weer.
Heb je bicuitjes op je nachtkastjes? En verse gemberthee werkt ook heeel goed tegen misselijk. 2 maanden geleden nog bij een kater gebruikt hahaha
Gemberthee kan ik wel eens proberen idd! Verder eet ik wel regelmatig ja, ook al voordat ik uit bed ga. De vorige keer was het vooral eind van de dag dat het echt niet ging. Dus toen heb ik er niks voor gevraagd, omdat ik dat te doen vond. Maar als ik dit vaker heb zoals gister, dan ga ik er wel iets voor vragen.
Tot nu toe nog niet overgegeven vandaag, wel met vlagen misselijk, maar dat is met een paar keer diep ademhalen wel weer over.
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
04-12-2019 21:28
Oh bleghhhh gember... heb bij beide zwangerschappen gember capsules gebruikt tegen misselijkheid, dat ging nog wel... Ben nu wel eerder misselijk maar nog niet zo erg als toen, hopelijk wordt het ook niet zo erg maar heb nog ergens emesafene liggen wat de huisarts me aan het einde vd 2e zwangerschap voor had geschreven tegen maagzuur :facepalm: dat zou dus nog van pas kunnen komen :proud: Positief blijven he :P
Oh heb je daar ook capsules van? Heb je die in een winkel gekocht of besteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven