UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk



:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Ohnee Bam!😔 wat naar zeg
Alle reacties Link kopieren
Het zet nog niet door dus ik wacht het even af. Ik moet werken van 7 tot 13 maar als het niet gaat kan ik wel eerder weg. Heb geen krampen alleen een zeurende pijn net als normaal voordat ik ongesteld word. Ik durf niet meer te hopen dat het goed zit.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Oh je geduld wordt enorm op de proef gesteld. Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan voor je. Als je je enigzins goed voelt zal ik toch proberen te werken anders maak je jezelf miss helemaal gek !
Even een vraagje . Is het niet beter om maandverband te gebruiken ivm infectie gevaar?
Sterkte en blijf hier lekker van je afschrijven
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
06-12-2019 20:22
Het zet nog niet door dus ik wacht het even af. Ik moet werken van 7 tot 13 maar als het niet gaat kan ik wel eerder weg. Heb geen krampen alleen een zeurende pijn net als normaal voordat ik ongesteld word. Ik durf niet meer te hopen dat het goed zit.
Dan is afleiding misschien juist wel fijn en als het niet gaat kun je alsnog naar huis gaan idd. Succes morgen en hou ons maar op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Zoals het nu gaat ga ik morgen “gewoon” werken. Ik heb al maandverband gehaald idd (gebruik ik normaal nooit) maar zolang het niet doorzet gebruik ik tampons buitenshuis.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu Bam?
Alle reacties Link kopieren
It’s over. Ben ongesteld geworden en testen zijn wit. Ik had echt anders gehoopt maar wist al wel even dat het niet goed zat en ben vrij rustig nu. Ik wens jullie allemaal een goede vlotte zwangerschap toe :love:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
07-12-2019 13:52
It’s over. Ben ongesteld geworden en testen zijn wit. Ik had echt anders gehoopt maar wist al wel even dat het niet goed zat en ben vrij rustig nu. Ik wens jullie allemaal een goede vlotte zwangerschap toe :love:
Wat een naar nieuws, ondanks dat je er al een beetje op voorbereid was. Sterkte! :hug: Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het allemaal goed gaat! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Bam, sterkte en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. :there:
Echt heel jammer en verdrietig Bam 😔 Sterkte en ik hoop dat het wel weer snel raak mag zijn voor je.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte en hopelijk mag het snel weer raak zijn. Knuffel :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de andere zwangeren onder ons?
Vind het wel even schrikken als er zoiets gebeurd! Denk dat bam nu ook uit het topic is gestapt?
Hebben jullie je kerstboom al staan?
Wij hebben een gele grote van 2meter ik houd ervan :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ja, spannend blijft het toch die 1e weken vind ik. Ben nu wel echt elke dag best wel misselijk aan het worden. Hoe is dat bij jullie?
Wij hebben aankomende vrijdag de echo al, gaat snel de tijd vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook steeds meer dat ik misselijk ben. Vooral als ik niet optijd eet. Maar soms ook uit t niets. En gister drukke dag op werk gehad daarna nog lekker samen uiteten. Maar vandaag ben ik daardoor niet vooruit te branden.
Wat spannend vrijdag al!! Hoever ben je dan?
Ik nu 5.5 week
Alle reacties Link kopieren
Misselijkheid heb ik voornamelijk tot het avond eten last van. Ik vermijd al een aantal producten waarvan ik weet dat het erger wordt. Maar nog niet echt ontdekt waar het minder van wordt.
Met wat afleiding is het te doen, maar blijft vervelend.
Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk. Heb ook een fobie voor spugen dus hoop zo hard dat t ook wegblijft. Bij mijn zoontje wel veel misselijk geweest maar niet hoeven spugen dus ik duim dat het weer zo mag zijn.

Ik schrik er ook erg van van Bam. Vind het zo een nare onzekere periode en merk dat ik er met deze zwangerschap veel meer mee bezig ben. Misschien ook omdat ik nu een stuk ouder ben. Ik heb nu alleen de hele dag door krampjes onderin mijn buik en rug. Borsten doen ook wel pijn en ben erg snel moe en buiten adem. Nog 10 lange dagen voor de 1e echo.....
Alle reacties Link kopieren
Bibi30 schreef:
08-12-2019 19:10
Ik heb het ook steeds meer dat ik misselijk ben. Vooral als ik niet optijd eet. Maar soms ook uit t niets. En gister drukke dag op werk gehad daarna nog lekker samen uiteten. Maar vandaag ben ik daardoor niet vooruit te branden.
Wat spannend vrijdag al!! Hoever ben je dan?
Ik nu 5.5 week
Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag precies 6 weken (ik voel de eisprong altijd). De VK gaat uit van de 1e dag van je laatste menstruatie en dan zou ik 6.3 zijn nu. Dus ik denk vrijdag zo rond de 6.4 ipv precies 7. Dus een hele vroege echo!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik schrijf graag nog mee als dat kan. Gisterochtend had ik een positieve test in handen, best onverwacht want ik voelde me eigenlijk wel alsof ik ongesteld ging worden. Maar sindsdien voel ik me wel steeds meer zwanger ;)

Ik ben 27 en mijn vriend is 30, dit wordt ons eerste kindje. Dit was onze derde ronde. Ik vind het nog heel spannend, ook omdat ik de eerste maand al (heel) licht positieve testen had en toch ongesteld werd uiteindelijk. Maar dit streepje was wel veel duidelijker en ik voel me beter en zekerder! Morgen test in nog een keer met clearblue en bel ik de verloskundige, dan zal ik mezelf ook in de tabel zetten. Ik vermoed nu dat de uitgerekende datum 16 augustus is!
BrumBrum schreef:
09-12-2019 08:37
Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag precies 6 weken (ik voel de eisprong altijd). De VK gaat uit van de 1e dag van je laatste menstruatie en dan zou ik 6.3 zijn nu. Dus ik denk vrijdag zo rond de 6.4 ipv precies 7. Dus een hele vroege echo!
Ik krijg ook mijn echo met 6.4 🤗
Alle reacties Link kopieren
Welkom Melancolie & gefeliciteerd! Fijn dat je nu meer vertrouwen hebt!

@soof, ook al zo vroeg een echo dus. Ik heb de vorige keer een echo met precies 6 weken gehad, ivm een bloeding. Toen klopte het hartje ook al mooi, dus hopelijk deze keer met 6.4 ook!
Alle reacties Link kopieren
Welkom melancolie.

Vandaag komt er iemand voor moeders voor moeders langs.

Vandaag gaat het iets beter qua misselijkheid, allemaal wat lichter gegeten dan normaal.

Gister een zwangerschapsboekje besteld. Durven nu al iets meer te genieten/ mee bezig te zijn.

Ik merk wel dat mijn buik begint op te zetten. De zwangerschapsbroeken liggen in de kast, normale broeken kan ik zittend niet meer verdragen, en om nou op het werk met gulp open te gaan zitten is ook geen optie :wtf:
Alle reacties Link kopieren
@paardje, mijn broeken zitten ook strakker merk ik. Ik had dat de vorige keer ook wel snel, maar weet niet of ik dat met 6 weken toen al had. Naja, zo lang ze nog passen geniet ik nog even van mijn eigen broeken 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ik draag savonds va K een legging dan gaat het prima maar ik merk ook dat ik na eten opblaas hahaha
Wauww wat vroeg allemaal die 1e echo's.
Welkom melancolie gefeliciteerd leuk dat je meeschrijft
Wat grappig dat broeken nu al straks gaan zitten. Ik heb ook een dikkere buik nu maar gelukkig rekken mijn broeken voorlopig nog wel mee. En dan te bedenken dat er pas een maandzaadje in mijn buik zit haha.

Gefeliciteerd Melancolie en leuk dat je meeschrijft 🤗
Alle reacties Link kopieren
Zijn ook echt die darmen die hard aan het werk zijn door die baarmoeder dacht ik gelezen te hebben . Voor mij klopt dat ook wel Ik heb pds en zo voelt het ook savonds alsof ik enorm opgeblazen buik heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven