UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk



:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ga jullie nu dan toch echt verlaten. Had gehoopt meteen weer zwanger te zijn maar de testen zijn wit en bloedverlies is begonnen. Ik gun jullie allemaal een mooie zwangerschap toe, probeer ervan te genieten, ook al is het ook vaak afzien. 9 maanden zijn zo voorbij :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Bam en succes er de volgende poging!
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Bam! Heel veel succes verder! Als je nieuws hebt....... ik blijf benieuwd!

@Viva, leuke tip, zo'n wollen pakje! Had er al eens eerder over gehoord inderdaad.
Wij willen het op social media bekend maken door een foto te plaatsen met onze hond, zoiets:

Bild "foto1r0j10.jpg" anzeigen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben op 24 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik heb al een zoon van 5 uit een eerdere relatie, die is destijds, toen mijn zoon pas 2 jaar was heel vervelend geëindigd. Daarna weer een nieuwe liefde gevonden en nu als kers op de taart een kindje erbij. Mijn zoon wil heel graag een broertje of zusje, ik heb best lang getwijfeld maar nu toch heel blij met deze zwangerschap. De eerste echo staat gepland voor de 16e, dan zit ik in mijn 9e week. Ik voel me redelijk, wel erg moe en die misselijkheid is erg vervelend. Bij mijn zoon heb ik dat nooit gehad, nu helaas wel.... gefeliciteerd allemaal met jullie augustus baby’s te be. Dat het allemaal maar lieve zonnestraaltjes mogen worden :sun:
Alle reacties Link kopieren
Balen Bam!
Duim dat je snel mooi nieuws kan delen!

Klinkt heerlijk wollen pakjes! Waar koop je die?

Welkom Sophie, die vermoeidheid is killing, vandaag een dag thuis met de jongens maar had er moeite mee! Wilde zo graag een tukkie doen :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Jammer Bam, mocht er de komende maanden toch nog een positieve test komen, dan laat het maar even weten hier.

@VietjeH, leuk idee! Denk dat wij iets met een foto van ons dochtertje doen om het aan te kondigen. Al wel wat pogingen gedaan, maar het is nogal een opgave met een beweeglijke dreumes😜.

@Sophie, welkom & gefeliciteerd!

@ wollen pakjes, kopen jullie die dan in een newborn maat? Omdat het in augustus nog wel eens heel warm kan zijn..
Ons dochtertje is van september, maar bij haar had ik in het begin ook geen dikke pakjes. Maar toen was het in oktober ook nog 25+ gr soms.

@ geslachtsbepaling, willen jullie weten wat het wordt?
Wij wel weer. Bij onze VK praktijk kan dat vanaf 16 weken. Dus over 6,5 week kunnen we het al weten! Best snel al.

@facebookgroep, hebben jullie al behoefte aan een besloten Facebook groep? Ik vind dat zelf veel fijner dan dit forum.
bam wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Hou je ons op de hoogte?

Welkom sofie

vietjeh leuk om het zo te zeggen! Ik ga voor beide kids een shirt kopen. 1 met oldest en 1 met youngest waar een kruis door staat en dan eronder middle. Die shirts gaan we volgende maand aantrekken met ons familie weekendje. Ben heel benieuwd hoe snel ze het door hebben. En dan wil ik daar ook een leuke foto van maken om het op facebook en instagram te zetten.

brumbrum ik wil het zeker weten haha het liefst zo snel mogelijk dus ik denk dat ik zo rond 13 a 14 weken een geslachtsbepaling ga doen.

@facebook groep vind ik prima heb dit bij alle 2 de andere zwangerschappen ook gehad. Ik zou alleen wel een geheime groep doen ipv een besloten.
Alle reacties Link kopieren
@prettymama, ja dat bedoel ik eigenlijk ook haha! Bij de vorige zwangerschap zijn we daar ook op overgestapt en is toch wat makkelijker. En ook leuk om foto's te delen van alle ontwikkelingen (bekendmaking, echo's, groeiende buiken, kamertjes ennn de baby's!)

Leuk idee van die shirtjes. Ons dochtertje heeft ook een shirtje met 'grote zus'.
Alle reacties Link kopieren
Welkom aan alle nieuwe!

Ik vind het toch nog best spannend om mee te schrijven hier. Ik heb steeds het gevoel dat het toch nog fout gaat. Dus steek nu nog vooral m'n kop in het zand. Maandag echo, ben heel benieuwd.

Goed om te weten dat we al zo snel mogelijk kraamzorg moeten regelen en ook de kinderopvang. Mocht het dan toch nog mis gaan, zeg je het dan gewoon weer net zo makkelijk af? In principe gaat ons kindje niet naar een opvang (opa's/oma's staan te springen om op te passen), maar ik hoorde van de week van een vriendinnetje dat haar zoontje het daar wel heel erg leuk heeft. Dus ik denk toch dat wij het wel gaan overwegen voor een dag.

Bekendmaken Wat een super leuke ideeën allemaal om het bekend te maken. Zeker leuk om daar jullie andere kindjes of hond bij te betrekken! Lijkt me heel schattig. Ik heb nog niet echt nagedacht over hoe wij het bekend gaan maken.

Geslacht Dat willen wij zeker weten.

Facebook Ik heb geen Facebook meer, dus kan jammergenoeg niet deelnemen aan een Facebook groep.

Ik ben de laatste dagen erg misselijk en moe geweest, maar had vakantie dus ik dacht nou das nog prima te doen. Maar maandag moet ik weer aan de bak, daar zie ik wel weer een beetje tegenop.

Heel fijn om te lezen dat er al meiden zijn met een mooie echo, dat geeft hoop!
Alle reacties Link kopieren
BAM veel succes ik gun je snel weer een goede zwangerschap.

Ook ik ga deze groep verlaten.
Bij ons duurt het nog wel even voordat we ervoor gaan!

Allemaal een mooie zwangerschap gewenst en gezonde lieve augustusbabys
Alle reacties Link kopieren
Sofie: Welkom hier.

Bibi: Succes meid!

Hier net nog een CB test er tegenaan gegooid. Maandag nog 2-3 weken, nu 3+ weken. Ik ben nog steeds onzeker door het gebrek aan symptomen. Bij mijn zwangerschap deze zomer was ik zo misselijk als wat en had ik direct hele zere borsten. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vreselijk veel gespuugd, maar pas vanaf een week of 8 en ik weet niet heel goed wat voor symptomen ik voor die tijd had.

Ik zal blij zijn als ik 16-01 de eerste echo heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Bibi: inderdaad heel veel succes de komende tijd!

Wij gaan de kraamzorg en opvang regelen als de echo komende week goed is. Wil zonder goede echo nog niet op de zaken vooruit lopen! Net als UnexpectedMom nog vrij onzeker, maar ik denk dat dat voor alle zwangere vrouwen geldt, met name in het begin. Zowel kwaaltjes als geen kwaaltjes is geen garantie voor een goede zwangerschap.

Verder vind ik Facebook prima, ben er helemaal niet actief maar mijn account bestaat nog wel! We zouden eventueel ook via whatsapp een groep kunnen starten als meerdere mensen geen Facebook hebben of liever via Whatsapp doen?
Alle reacties Link kopieren
Facebook/Whatsapp: ik vind zelf Facebook dan fijner. Dan kun je bepaalde onderwerpen onder kopjes zetten. Whatsapp wordt snel onoverzichtelijk denk ik als er veel geappt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook voor Facebook
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een Facebookgroep ook prima ja :)
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle tips rondom kraamzorg. Ik ga er vandaag achteraan. Ik heb ook geen Facebook meer dus kan daaraan helaas ook niet meedoen.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die het fijn vinden kan ik wel een geheime Facebook groep aanmaken, als jullie me dan even een pb sturen met naam, dan kan ik jullie uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb.
vietjeh hoe is het? Had jij gisteren niet je echo?

brumbrum ik stuur je een pb
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Make up girl, dat gevoel heb ik ook , het voelt nog niet helemaal echt ofzo. Al kan ik dat van de vermoeidheid niet zeggen maar toch! Gister en vandaag even heerlijk geslapen. Zie er tegenop hoe ik dat maandag op mn werk moet gaan volhouden.

@geslacht
Dat weten we nog niet. Bij de eerste twee was heel duidelijk dat we dat niet wilde weten maar praktisch is het nu wel.. iets met veel jongens spullen 🤔

@aankondiging
Nog geen idee! Wel leuke ideeën allemaal

@kraamzorg en kdv, daar wil ik mee wachten tot de eerste echo, 10 weken is dan toch nog niet te laat toch?

Vandaag een opruimdagje gehad thuis, even beetje ruimte in ons huis gemaakt, kerstspul weg en heel wat speelgoed beneden
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een pb!

Snowboardlover, ik denk dat 10 weken prima is, maar misschien is dat ook afhankelijk van je regio? Je zou altijd de organisatie (of zzp’er) van je voorkeur even kunnen bellen met de vraag of het prima is als je je op dat moment bij hen gaat aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
Is iedereen nu toegevoegd die mij een pb heeft gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
Snowboardlover schreef:
06-01-2020 12:54
Nee ik nog niet
Heb je geen vriendschapsverzoek van mij? Ik moet je eerst even als vriend hebben voor ik je kan toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven