Wanneer had jij een positieve test?

11-12-2019 22:11 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
8/12 mijn NOD en nog niks. Regelmatig op 29 dagen inmiddels na het verwijderen koperspiraal in mei. Eerst twee maanden 25 en 26 dagen, daarna vast op 29...

Ik test negatief, maar ik ben nog nooit in mijn leven overtijd geweest... Geen stress, niet ziek. Ik voel geen menstruatie aankomen... Wel ovulatie gehad rond de 24e.

Ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar ik lees toch verhalen over positieve test die pas na de NOD positief werden.

Vandaar mijn nieuwschierigheid!

Wanneer had je een positieve test

Totaal aantal stemmen: 81

Voor NOD (53%)
Op de NOD (17%)
Enkele dagen na NOD (12%)
>3 dagen na NOD (17%)
Alle reacties Link kopieren
Bij 1e zwangerschap pas op nod getest en positief.

Nu zwanger van de 2e en 3 dagen voor nod licht streepje positief en op nod duidelijk positief.

Zie je ook geen licht streepje op je test?
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer NOD. Ik testte toen ik het vreemd vond dat na 1 of 2 dagen wat bruinige afscheiding mijn menstruatie maar niet doorzette.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Met 2,5 week zwangerschap
Achteraf bleek ik 2 dagen voor nod positief getest te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste 3 weken na NOD, bij de tweede ongeveer een week. Maar dat ligt er meer aan dat mijn cyclus soms ineens een paar dagen extra pakt dus het gaat mij pas opvallen als het een week of langer uitblijft. Beide keren wel meteen een knaltest (duh).

Vorig jaar heb ik ook eens een hele maand overgeslagen. Toen wel een paar keer getest maar bleven maar negatief. Een maand later werd ik keurig ongesteld alsof er niks was gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
6 dagen na de ovulatie, ik voelde aan alles dat het gelukt was. Streepje liep elke dag op, staat leuk in het plakboek 😍

Vriendin van mij 4 dagen na NOD, dus het is ontzettend persoonlijk!

Ik hoop het voor je to!🍀
Alle reacties Link kopieren
Ik had een positieve test op de NOD, hoorde van een vriendin dat ze pas een week na de NOD een positieve test had. Kan dus allemaal! Hoop voor je dat het raak is.
Alle reacties Link kopieren
De ene keer op de NOD, een heeele vage test.

De andere keer 5 dagen voor de NOD omdat ik een vermoeden had al zo vroeg getest.
krullen-bol schreef:
11-12-2019 22:18
Bij 1e zwangerschap pas op nod getest en positief.

Nu zwanger van de 2e en 3 dagen voor nod licht streepje positief en op nod duidelijk positief.

Zie je ook geen licht streepje op je test?
Sorry to, maar krul wat leuk om te lezen dit :heart:
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
11-12-2019 23:43
Bij de eerste 3 weken na NOD, bij de tweede ongeveer een week. Maar dat ligt er meer aan dat mijn cyclus soms ineens een paar dagen extra pakt dus het gaat mij pas opvallen als het een week of langer uitblijft. Beide keren wel meteen een knaltest (duh).

Vorig jaar heb ik ook eens een hele maand overgeslagen. Toen wel een paar keer getest maar bleven maar negatief. Een maand later werd ik keurig ongesteld alsof er niks was gebeurd.
Bij mij precies hetzelfde. Ik ga dus ook pas aan testen denken als ik kwaaltjes krijg of als ik idd al langer niet ongesteld ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Teckeltje88 schreef:
12-12-2019 09:37
Sorry to, maar krul wat leuk om te lezen dit :heart:
Gefeliciteerd
Pb'tje gestuurd :-D
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste een paar dagen voor NOD. Bij de tweede een paar dagen na NOD, daar bleven de testen sneeuwwit tot die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen allemaal. Ik heb wel kwaaltjes, maar dat zou net zo goed wat anders kunnen zijn.

Erg moe (maar ik slaap sinds een week slecht), hoofdpijn, flatulentie, onrustige darmen. Gevoelige tepels en wat meer afscheiding...

Maar goed, bewust niet getest vanochtend. Ik denk morgenochtend weer!
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
11-12-2019 22:18


Zie je ook geen licht streepje op je test?
Bij de 2v5 een wit streepje binnen aflooptijd die daarna verdwijnt.
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
12-12-2019 17:21
Bij de eerste een paar dagen voor NOD. Bij de tweede een paar dagen na NOD, daar bleven de testen sneeuwwit tot die tijd.

Hmm ik hoop dat het bij mij nog wat wordt, maar ik probeer er maar niet al teveel mee bezig te zijn. Onbewust ben ik dat wel denk ik... Gelukkig is mijn baan lekker druk :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik testte 3 dagen voor NOD positief. Maar iedere zwangerschap is weer anders en soms duurt het wat langer voordat het hormoon genoeg aanwezig is in de urine.
Maída schreef:
12-12-2019 17:33
Leuk om te lezen allemaal. Ik heb wel kwaaltjes, maar dat zou net zo goed wat anders kunnen zijn.

Erg moe (maar ik slaap sinds een week slecht), hoofdpijn, flatulentie, onrustige darmen.
Klinkt meer als buikgriep! Heerst enorm.
Alle reacties Link kopieren
clemance schreef:
13-12-2019 16:40
Klinkt meer als buikgriep! Heerst enorm.
Nee die heb ik al gehad... Ik voel me ook niet ziek...
En?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op deze site: https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... php?dpo=13

Onderaan kun je het aantal dagen na je ovulatie aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een spierwitte test wederom...

Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar ik voel me wel heel erg opvliegend en emotioneel. En heb erg last van zeurend gevoel in mijn buik.

Ik heb de huisarts al gebeld, die ga ik volgende week maar bezoeken, zeker omdat ik nog nooit in mijn leven laat ben of er 1 heb overgeslagen...
Alle reacties Link kopieren
Misschien een ander merk test gebruiken?
Ik gebruikte zelf die van de action, en een goedkope van 5 euro bij de drogist en die waren allemaal positief met 2,5 week.
Alle reacties Link kopieren
Eerste zwangerschap 10 dagen na ovulatie. Ik had de dag erna een champagneontbijt en wilde kijken of ik een zwangerschap kon uitsluiten. Gelukkig niet, dus geen champagne voor mij toen!

Tweede zwangerschap had ik geen idee hoe of wat, we hadden net besloten dat ik weer zou stoppen met de pil en toen mijn menstruatie wel erg lang uit bleef, toch maar getest. Toen bleek ik al bijna 6 weken zwanger te zijn.

Bij de eerste zwangerschap werden de streep wel veel duidelijker in de tweede week dat ik wist zwanger te zijn.

Snap dat die onzekerheid wel vervelend is! Hopelijk snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja ik ga morgen nog een Kruidvat test doen. En misschien van de action nog wat halen.

Ik word er echt gek van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven