UD september 2020

02-01-2020 10:06 246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd #kind UD Bijzonderheden
Discover 26 Tweede kindje 27 augustus kloppend hartje! :heart: Over 2 weken termijnecho?
Driehoek3 eerste kindje 28 augustus kloppend hartje! :heart: 3-02 intake verloskundige, 11/12 weken echo 04-02
Noalien derde kindje 4 september 20-01 vroege echo
BiancaBrianna 38 jaar tweede kindje 5 september Een kloppend hartje! :heart: 18-02 verloskundige
Dana-100 29 eerste kindje 8 september kloppend hartje! :heart:
Annanasbaby 33 jaar Tweede kindje 11 september 23-01 een mooie echo, kloppend hartje :heart:
28-01 intake verloskundigenpraktijk, 18-02 termijnecho
Pip-321 28 eerste kindje 12 september kloppend hartje :heart: 03-02 intake verloskundige, 20-02 termijnecho
Vivelavie2020 Tweede kindje 20-01 echo: kloppend hartje! :heart: Volgende echo 5-02
Roki 35 Derde kindje 6 september 30-01 eerste echo
Kokosboost tweede kindje 7 september 20-01 eerste echo: kloppend hartje! :heart: Volgende echo 17-02
Fenne28 30 jaar eerste kindje 12 september kloppend hartje! :heart:
Falal1989 30 jaar tweede kindje 12 september kloppend hartje :heart:
KirstenvdVeen 24 jaar eerste kindje 23 september 30-01 eerste echo
Robinageus 35 jaar 2e kindje 12 september
Julie-87 24 september 14-02 eerste echo

Singlemom1984, ik heb je voor nu even uit de tabel gehaald, laat het even weten als je er weer in wilt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 20:44
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
86.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goede echo gehad :heart:
Sterk kloppend hartje te zien via uitwendige echo. Week vooruit gezet.
Uitgerekende datum ligt zelfs op 28 augustus voorlopig.
Over twee weken termijnecho.
Zal me tegen die tijd benieuwen waar we qua uitgerekende datum op uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Discover! ❤️ Gefeliciteerd! 🥳
Wat een goed nieuws al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd iedereen

discover, wij hebben (nu even) dezelfde uitgerekende datum, ik ben voorlopig ook op 28 augustus uitgerekend

Voor in de tabel: mijn intake bij de verloskundige staat op 3 feb en de 11/12 weken echo op 4 feb
Alle reacties Link kopieren
Driehoek3 schreef:
21-01-2020 09:06
Wat een goed nieuws al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd iedereen

discover, wij hebben (nu even) dezelfde uitgerekende datum, ik ben voorlopig ook op 28 augustus uitgerekend

Voor in de tabel: mijn intake bij de verloskundige staat op 3 feb en de 11/12 weken echo op 4 feb
Excuus. 27/8
Fijn voor iedereen de goede echo's; gefeliciteerd! Ik ben net terug van wintersport en dat was een heerlijke afleiding. Wel elke keer toch spannend om naar de wc te gaan, maar gelukkig geen miskraam gekregen daar. Morgen hebben we weer een echo en ik hoop gewoon op het allerbeste!! Spannend hoor..
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Annanasbaby! Ik lees een beetje mee vanaf de zijlijn, maar ben pas 24 sept uitgerekend. Ik kan me voorstellen dat dit heel spannend voor je is! In ieder geval fijn dat het tijdens je wintersportweekend rustig is gebleven.

Ik ben jaloers op al die goede echo's, ik moet nog zoooooo lang wachten tot 14 feb..
Alle reacties Link kopieren
ha allen,
wat fijn om te lezen dat er zoveel goede echo's zijn geweest, gefeliciteerd allemaal!
Excuses voor de vertraagde reactie, merk dat ik er iets minder mee bezig ben deze zwangerschap maar daarnaast ook zeker dat ik door die peuter thuis, ook een stuk minder tijd heb om erover na te denken.

Mijn kleine meisje is super blij dat ze grote zus wordt en is steeds kusjes aan het geven op mijn buik en aan het vertellen wat ze gaat doen als de baby er is. :flirting:
gisteren echo gehad, iets teruggezet naar 6,5 weken. Maar de rijstkorrel heeft een goede hartslag. Wel nog echt een mini.
7 februari weer terug naar de gynaecoloog waar ik ook weer een echo krijg. Dan gaat de kleine meid ook mee, die vindt het wel spannend zei ze.
7 februari krijg ik ook te horen of ik aan de bloedverdunners moet om de placenta te helpen groeien. Spannend allemaal!
Hier word ik niet vrolijk van!
Dag lieve mama's (in spé)

Ik werd getipt door Pip op dit topic en k schrijf heel graag mee, als dat mag.. ☺️😊

Vorige week maandag hebben wij, na een paar dagen over tijd te zijn positief getest....
Na 5 seconden was er al een lijntje zichtbaar... We waren heeeel blij en verrast. We zouden eigenlijk pas vanaf januari gaan proberen, maar ons derde wondertje groeit dus al in mn buikje.
Ongelofelijk! ❤

We zijn al papa en mama van twee lieve peutertjes. Ik ben ontzettend benieuwd hoe ze het zullen vinden.
3 februari hebben we de eerste echo... Ik ben nu ongeveer rond de 6 weekjes.

Nou meiden, ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap, met hele mooie echo's.
Alle reacties Link kopieren
kokosboost, vivelavie, discover & RobinaGeus, gefeliciteerd met jullie mooie echo's, wat ontzettend fijn zeg! Op naar mooie termijn echo's.

Ik heb de tabel zo goed mogelijk aangevuld vanmiddag. Missen jullie iets zet het dan weer even dikgedrukt in je berichtje!

julie87 welkom! Leuk dat je mee schrijft. Wachten duurt lang dan hé? Wel een mooie dag, op valentijndag.

Jeej, welkom bloemetje, super leuk dat je mee komt schrijven! Bij ons precies hetzelfde, wij wilden ook pas in januari starten. Maar het loopt zoals het loopt. En wat bijzonder zeg, voor jullie 3e kindje. Lijkt me wel pittig, zwanger zijn met 2 kleintjes. Hoe oud zijn ze? En hoe voel je je verder?

annanasbaby, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Heel veel succes morgen. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen. Ik ga morgen aan je denken en voor je duimen!

RobinaGeus, wat ontzettend schattig zeg dat je dochtertje zo betrokken is. Dat wordt vast een geweldige grote zus!

Wij hebben vrijdag de eerste echo, ik ben dan 7 weken. De zenuwen komen nu ook wel een beetje hoor.
Ik voelde me vandaag weer een stuk beter in mijn vel, dus daar heb ik extra van genoten!

Hoe gaat het verder met alle kwaaltjes?
Aah leuk Bloemmetje jou ook weer hier te zien! Gefeliciteerd, dat is zeker snel gegaan!
Dankjewel Pip en Ananasbaby!

Jaaa het is heel erg snel gegaan! Ondanks dat de wens er al een hele poos was, moest het nieuws toch even een paar daagjes landen. Vooral bij mij, ik kon mn ogen niet geloven 😂😁 manlief was meteen in de wolken. Super leuk om te zien.

Onze kindjes zijn 21 maanden. Dus ben heel benieuwd hoe ik me er doorheen zal slaan. Maar het zijn onwijze lieverds en heel gemakkelijk. Dus dat gaat vast en zeker goed komen.

Ik voel me vooralsnog goed, wel typische zwangerschapskwaaltjes... 😴 moe, vaak moeten plassen, gevoelige borsten en een meid als een speurhond. Wat zijn jullie kwaaltjes?

Pip, zou je me in de tabel willen toevoegen als je binnenkort tijd hebt?
Mijn leeftijd is 31 jaar. UD vooralsnog 18 september. Eerste echo 3 februari.

@ananasbaby hoe gaat het met jou? Hoever ben jij inmiddels? Voel je je goed?
@bloemmetje Het gaat best goed! Alleen had ik vorige week een echo waar ik maar 4-5 weken zwanger leek (heel klein dingetje in een vruchtzakje, maar nog geen hartje etc) terwijl ik volgens mijn berekeningen toen echt wel 6-7 weken zwanger was.
Dus dat kan betekenen dat het is gestopt met ontwikkelen, of dat het toch wat langzamer is gegaan. Ik hoop het laatste! Maar ik heb dus vandaag een echo om te vergelijken met vorige week, om te zien of er nog ontwikkeling in zit. Heeeeel spannend!
@ananasbaby wat super spannend zeg! Hopelijk een late innesteling ofzo, waardoor je gewoon net iets minder ver bent...
Hoelaat heb je de echo? Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de goede echo's. En voor de dames die nog wachten, heel veel steun en afleiding toegewenst, want wachten is zo spannend. Annanasbaby, ik hoop dat je gewoon een rekenfoutje hebt gemaakt, of late innestelling. Gelukkig geen miskraam tijdens wintersport.

Wij hebben gisteren een kloppend hartje gezien. Een babytje! We zijn heel blij en de groei klopte precies met de termijn volgens de iui behandeling. 7 weken en 4 dagen.
We waren wel bang voor een twee of drieling, omdat ze bij iui met hormonen meerdere eitjes laten rijpen. Ik zag erg op tegen een babytijd met 2 of meer huilende baby's en zware zwangerschap. Ook het gepruts met al die autostoeltjes in de auto krijgen! We hebben dan nog een inmiddels kleuter straks. We hebben ook een invulzwangerschapsboek gehaald. Dat heb ik bij de oudste ook gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Duim voor je ananasbaby :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve annanasbaby, ik denk vandaag aan je!

BiancaBrianna, wat ontzettend fijn zeg, een mooi kloppend hartje! Gefeliciteerd! Wanneer heb je de volgende echo? En ga jij ook nog naar de verloskundige of verloopt alles bij jou nu in het ziekenhuis?

Noalien, als het goed is heb jij 20-01 ook een echo gehad, klopt dat? Hoe is dat gegaan en hoe gaat het met je?

Bloemmetje2, je staat in de tabel. Vervelend he, sommige van die kwaaltjes! Is dat bij jou heel anders in vergelijking met de tweeling zwangerschap?
Ik heb ook alle typische kwaaltjes. Vooral heeeeel moe, heeeel misselijk, heeel gevoelige borsten en af en toe heel er down. Ik probeer van de kleine momentjes te genieten. Hopelijk lukt dat morgen na een goede echo nog meer.

Singlemom1984, hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels ook al een echo gehad?
YAAAAAAAY goed nieuws! Alles zag er goed uit! Garnaaltje goed gegroeid (nu welgeteld bijna 8 mm) en ook een hartje te zien. Oooh wat ben ik opgelucht zeg!

Ik moest vanmorgen heel plotseling overgeven toen ik mijn dochtertje achterop wilde zetten: heb op de stoep in de bosjes staan kokhalzen hahaha net als in de film! Denk niet dat iemand het gezien heeft, de buren zullen wel denken.. Maar dacht al dat het een goed teken was en dat blijkt!

Ik ben nu volgens de meting 6 wkn 2 dagen. Geen idee waar dat eitje dan zo lang rondgezwerfd heeft (ik was volgens mijn idee nu bijna 8 weken) maar het zal allemaal wel, de natuur blijft iets wonderlijks!
Bedankt iedereen voor het duimen en aan me denken :yes:
Pip, dankjewel voor het toevoegen!
Jaaa dit is een heel ander begin als de tweelingzwangerschap... De symptomen zijn veel minder heftig dan bij de twins, wat me soms wel een beetje onzeker maakte.
Vandaag nog een test er tegenaan gegooid, een clearblue met weken indicator en die gaf mooi 3+ aan. Dat komt goed overeen met mn eigen berekening.
Hoelaat heb je morgen de echo?
We gaan duimen!

Verder voel ik me heel goed... Ben wel heel nieuwsgierig naar de echo 3 feb.

Voor alle dames die al een goede echo hebben gehad; Wat fijn!! Wat een opluchting he?
Alle reacties Link kopieren
Ananas.. wat fantastisch!!!! Zo blij voor jou. Genieten! De natuur doet wonderlijke dingen.. zo zie je maar. Gefeliciteerd! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Yeeey annanasbaby, whoehoe! Wat een goed nieuws zeg, ben zo blij voor je! Was stiekem ook een beetje zenuwachtig voor jou. Dus ik ben met je mee opgelucht :) Gefeliciteerd!! Heb het direct in de tabel gezet:)

Fijn Bloemmetje, dat je die bevestiging even kreeg met die test, kan me goed voorstellen dat dat je wat onzeker kan maken. Ik ben nu juist een beetje 'bang" dat het bij ons een tweeling wordt omdat ik al zo vroeg veel hcg aanmaakte en mijn symptomen best hevig zijn (m'n broer kan ook al niet meer dicht). We gaan het zien morgen. Het zou wel ontzettend leuk zijn, toch een stiekeme meisjesdroom ofzo, haha. maar lijkt me ook wel heel zwaar! Morgen om 14.00 hebben we de echo.
Oh yes ananasbaby! Hoe vet is dat! Gefeliciteerd!!

Succes morgen Pop!

Hier beginnen de symptomen ook te verergeren. Vermoeidheid en misselijk in de ochtend. Gelukkig niet overgeven, tenminste nog niet. En mijn borsten.... soo hee wat een joekels, nu al!
Alle reacties Link kopieren
pip-321 schreef:
23-01-2020 16:45
Yeeey annanasbaby, whoehoe! Wat een goed nieuws zeg, ben zo blij voor je! Was stiekem ook een beetje zenuwachtig voor jou. Dus ik ben met je mee opgelucht :) Gefeliciteerd!! Heb het direct in de tabel gezet:)

Fijn Bloemmetje, dat je die bevestiging even kreeg met die test, kan me goed voorstellen dat dat je wat onzeker kan maken. Ik ben nu juist een beetje 'bang" dat het bij ons een tweeling wordt omdat ik al zo vroeg veel hcg aanmaakte en mijn symptomen best hevig zijn (m'n broer kan ook al niet meer dicht). We gaan het zien morgen. Het zou wel ontzettend leuk zijn, toch een stiekeme meisjesdroom ofzo, haha. maar lijkt me ook wel heel zwaar! Morgen om 14.00 hebben we de echo.
Hoeft niets te betekenen hoor. Mijn vorige zwangerschap had ik ook snel en veel hcg. Was er echt maar eentje. Nu ook weer. 1 druppeltje urine en een knaltest waar je u tegen zegt. Weer eentje. :heart:

De zenuwen herken ik. Hier zitten ze ook aan beide kanten in de familie. Extra spanningsmomentje. Bij jou ook?
Alle reacties Link kopieren
Discover, ja hier ook tweelingen in de familie! En je hebt gelijk hoor, het hoeft niets te betekenen, dus ik reken nergens op. Zolang het maar gezond is en er een kloppend hartje is. Heb jij ook veel symptomen door die hoge hcg of dat niet?

Fenne28, haha, kan je vriend/man er wel vanaf blijven of mag ie er niet aankomen van je?
Alle reacties Link kopieren
pip-321 schreef:
23-01-2020 17:28
Discover, ja hier ook tweelingen in de familie! En je hebt gelijk hoor, het hoeft niets te betekenen, dus ik reken nergens op. Zolang het maar gezond is en er een kloppend hartje is. Heb jij ook veel symptomen door die hoge hcg of dat niet?

Fenne28, haha, kan je vriend/man er wel vanaf blijven of mag ie er niet aankomen van je?
Haha, dat maakt het dan wel even extra spannend he. Veel succes met je echo. Duim voor je (en de rest!)

Vooral misselijk en spugen. Dat laatste begint af te nemen. Verder eigenlijk alleen extreem moe(!!!). En ik begin te merken dat mijn hormonen een loopje met me nemen. Lekker janken om niets. :proud:
Ananasbaby Ohhh wat fijn!!!! Een goede echo!! Super zeg! En al 8 mm das best groot voor 6 weken en 2 dagen toch? Echt super fijn voor je!
Nu kun je lekker onbezonnen genieten van je zwangerschap!

@Pip wat spannend zeg!! Ik voelde bij de eerste zwangerschap aan alles dat het een tweeling was.... de zwangerschapstesten sloegen bijna op tilt en k had zo vreselijk veel symptomen.
Een tweeling is hard werken maar het mooiste dat er is... Ze hebben heel veel aan elkaar, spelen samen en zijn zo gek op elkaar.
Ben heel benieuwd naar je echo morgen!
Veel succes!! 😘😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven