Zwanger worden januari 2020 (groep 2)

14-01-2020 23:53 871 berichten
Alle reacties Link kopieren
:bye: Wij willen vanaf januari 2020 voor een kindje gaan!

Wij houden elkaar graag op de hoogte. :heart:


NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeNODBijzonderheden
Kleinaapje292328/3Zwanger! :duckie:
Cavia00732175/7 Zwanger! :duckie:
Xxonzeker08251215/2Zwanger! :duckie:
September10301317/4
Daisyjo311624/7 Zwanger! :duckie:
Pimpelmusje312518/6 Zwanger! :duckie:
Pijnboompitje25271210/5 Zwanger! :duckie:
Eendje-0128124/3 Zwanger! :duckie:
Pioenrozen251323/3 Zwanger! :duckie:
Mama30037?524/4 Zwanger! :duckie: Vorige zwangerschap overleden kindje
Cimojo241124/2Miskraam in mei
Maisnon33522? Zwanger! :duckie: Voor eerste kindje drie miskramen gehad
Mona873212? Zwanger! :duckie: Miskraam in 1e ronde
Molly66311423/4 Zwanger! :duckie:


Wie is er al zwanger? :duckie:
Januari
FebruariXxonzeker08, Maisnon3
MaartEendje-01, Kleinaapje
AprilPioenrozen
MeiMama30037, Molly66, Pijnboompitje25
kleinaapje wijzigde dit bericht op 28-08-2020 09:22
93.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@xxonzeker08, het blijft dus nog altijd een beetje onzeker... Spannend zeg! Probeer "gewoon" rustig af te wachten (lekker makkelijk gezegd natuurlijk).. Het kan best zo zijn dan door de spanning, je menstruatie extra lang op zich laat wachten mocht het niet raak zijn. Maar we duimen natuurlijk met je mee!

@mama30037 wat fijn dat je meeschrijft! Je verhaal raakt me en ik hoop dat je het allemaal een plekje hebt/gaat kunnen geven. Voel je vrij om hier van je af te schrijven als je het even lastig hebt hoor.. Wel leuk dat leeftijdsverschil bij jullie thuis! Dat lijkt me een ervaring op zich!

@kleinaapje, een dubbele ovulatie, het zou wat zijn! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind het wel heel fascinerend!

@blue07 spannend inderdaad hoe je lijf reageert na zo veel jaren anticonceptie te hebben geslikt! Je voelt nu sowieso dingen die je al eeuwen niet meer hebt gevoeld, lijkt me?

@pimpelmusje oeh ja ik kan me levendig indenken dat je naast de roze bril ook een soort realiteitscheck krijgt af en toe! Het zal inderdaad wel flink aanpoten zijn met twee kleintjes. Heb je een goed netwerk om je heen met mensen die je een beetje bij kunnen staan? Ik weet natuurlijk nog niet exact wat me te wachten staat, dus hoe zeker me ik nu ook voel, zal er heus ook wel een lichte paniek ontstaan zodra ik een positieve test in handen heb..

Gisteren was ik al de hele dag moe (lange week, veel werk), maar ineens werd ik 's avonds zo misselijk! Ik heb tot 3u vannacht overgegeven! Verder voel ik me helemaal goed, maar nog wel een beetje weeïg vandaag. Mijn vriend had exact hetzelfde gegeten en nergens last van. Ik dacht ik meld het hier toch maar even....

Geniet van jullie weekend lieve allemaal!!
RRR
Dames ik heb weer heel even jullie advies nodig haha.

Misschien een hele rare vraag maar toen ik nog aan de pil was duurde het altijd wel 4 dagen na de laatste pil voordat ik ongesteld werd maar dan kwam er ook meteen veel bloed. Nu ik gericht bezig ben zwanger te worden let ik er natuurlijk beter op en vandaag merkte ik aan symptomen dat het er helaas weer aan zit te komen maar er is op wat ‘bruinachtige’ in mijn onderbroek en minimaal met afvegen na verder nog niks gekomen.. herkent iemand het dat het zo op gang komt?
Alle reacties Link kopieren
pimpelmusje, van 1 naar 2 kinderen is de grootste stap. :) Laat huishouden maar een beetje voor wat het is stel je daar maar op in ;).

Kleinaapje, 5e inderdaad. Ronde, laat dat maar open. Wil je bijzonderheden nog vertellen dat we een kindje verloren zijn?

Cavia, een plekje zal het nooit krijgen, het is niet te accepteren. Ik weet wel dat er niets aan te doen is geweest, dat hij altijd dichtbij zal zijn, dat verzacht de pijn een beetje...

Blue, spannend! Eerste ronde kan inderdaad ook, is mij ook gebeurd, daar moest ik echt even paar weken aan wennen haha.

Daisyjo, het vertrouwen in de signalen van mijn lichaam is weg, dat is lastig, vorige maand dacht ik absoluut nog niet ongesteld te worden, maar tadaa, daar was het weer, gek...

Hier nog geen nieuws, voel vanalles, maar goed, dat zegt dus even niets...
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Mag ik mee schrijven?
Wij gaan sinds deze maand voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde twee!
Mijn volgende nod is 19 februari!
Alle reacties Link kopieren
Cavia007 schreef:
17-01-2020 14:14
Maarrrrrrrr ik heb erover nagedacht en ik denk te weten waar dat woord vandaan komt!! Fransen gebruiken hun woord voor klussen/doe-het-zelven namelijk als seksen (niet speciaal voor een baby maken). Maar dat is wel écht heel ordinair/grof om te zeggen. Ik denk dus dat het door de Belgen (of andere tweetalige mensen) letterlijk is vertaald en zo in het Nederlands terecht is gekomen... :lightbulb: In het Nederlands klinkt het dus best als een beleefde vorm, maar dat is het oorspronkelijk (als mijn theorie klopt) dus eigenlijk absoluut niet :hyper:.
Omg, echt? Dus eigelijk is het super ranzig dat we dit gebruiken..? :)

@xxonzeker08
Och meid wat spannend. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen.. Hopelijk is het vals alarm! Ik herken het niet van mijn positieve test, toen, maar hoor het wel vaker van vriendinnen. Kan een innesteling zijn ofzo?

@Pimpelmusje
Oef ja, i know the feeling.. Hoe doe je dat met twee kinderen? Als de 'paniek' even toeslaat hoe ik me maar voor dat iedereen het lukt, dus dan lukt t ons ook vast wel. Wij hebben een goede slaper hier *eindelijk*, dus dat geeft rust. Ik denk dat ik gewoon zo veel mogelijk de boel de boel laat en de verzorging voor baby en peuter prioriteit maak. Oppas (opa/oma) laten we gewoon doorlopen 1-2x per week waardoor ik in verlof soms ook echt alle tijd heb, voor mijzelf en na de geboorte voor de baby. Ik weet wel, slaap is heilig, dus die pak ik sowieso zo veel mogelijk! Ik ben benieuwd...

@Mama30037
Ik heb de tabel aangepast, hopelijk is het goed zo voor jou. Als het anders moet, hoor ik het graag! Wil je ons vertellen wat er gebeurd is met jullie vorige kindje? Of liever niet?

Ik vind deze periode mega spannend (vandaar dat ik het forum geopend heb :D) en ben blij dat we er weer aan 'begonnen' zijn. We hebben er beide mega veel zin in en zien uit naar het 4e gezinslid. Ik vind het (uiteraard) wel mega spannend dat er weer zoveel gaat veranderen, al zijn wij verwend met een heerlijk kindje dat goed zelf kan spelen, lekker slaapt en al redelijk wat kan praten. Wel speelt er bij ons kindje een heftige voedselallergie waar wij 24/7 alert op moeten zijn. Ons kindje volgt een strikt dieet, zonder dat breekt de hel voor 1-3 weken uit.. In het eerste jaar hebben wij problemen gehad met groei en allerlij zorgen, dat heeft er voor ons wel in gehakt. De kans dat ons volgende kindje dit ook heeft is 80% helaas. Nu klinkt dat super erg, maar zolang we dat dieet volgen is er niks aan de hand. Ondertussen is het routine en zullen we het bij een volgden ook direct herkennen.

Nu nog een vraagje, slikken jullie allemaal al foliumzuur? Ik sinds half december. Welke gebruiken jullie? Ik heb die van Davitamon, in zo'n strip met 84 st en dag aanduiding. Verder slik ik er geen (multi)vitamines naast. Jullie wel?

Ps.. Mocht je iets hebben wat in de tabel moet, wil je dat dan dikgedrukt typen? Dan valt t mij beter op!
Alle reacties Link kopieren
Kleinaapje, ik was 20 weken en 5 dagen zwanger, zorgeloze zwangerschap, mooie buik al. We zouden op vakantie ik ging een "fit to fly" halen bij de verloskundige. Zij kon het hartje niet vinden, de echo was vaag, maar goed ze was nog in opleiding. Doorgestuurd naar de gynaecoloog die vaststelde dat ons kindje niet meer leefde... Ik ben ingeleid en natuurlijk bevallen, perfect kindje, alles er op en eraan, zo mooi...

We hebben nog stukje navelstreng en mijn bloed laten onderzoeken, niets uit gekomen. We hebben hem een mooie begrafenis gegeven, mooi kaartje, goed afscheid gegeven. Het doet hartverscheurend zeer en zal nooit helen of een plaatsje krijgen. Dit kind is meer in mijn gedachten dan alle andere 3.

Desondanks, kijken we uit naar nog 1 zwangerschap en een 1 broertje of zusje voor de nu "jongste". Zodat hij niet "alleen" opgroeit en we hebben nog genoeg liefde en plaats voor nog een kindje.

Ik hoop jullie positief advies te kunnen geven, en geniet lekker mee met al jullie onzekerheden ;) Die zijn er bij mij net zo goed nog.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het zal gaan voor iedereen :)

@mama30037: wat een naar verhaal, en wat zal die periode moeilijk geweest zijn voor jullie. :hug:

@kleinaapje: ik ben op 1 januari gestopt met de pil en direct overgestapt op foliumzuur (om die routine te houden). Gewoon van de Albert Heijn. Daarnaast geen andere vitaminen, want ik wil vooral dat mijn lichaam het zelf regelt :-)
Alle reacties Link kopieren
Lieve @mama30037 wat een verdrietig verhaal.. wat een onmacht moeten jullie gevoeld hebben zeg. Dit zal altijd een plekje in jullie hart opnemen, jullie kleine kindje.

Ik hoop dat jullie een zorgeloze zwangerschap zullen hebben, al kan ik me voorstellen dat dat nooit meer zo zal zijn als voor deze zwangerschap.

Wat stoer dat je jullie verhaal wilt delen! :heart:

@pijnboompitje25 ja precies, die lijkt me ook prima toch? Ik heb deze gekozen omdat er bij elke pil een dag staat. Zodat ik het niet vergeet (ik slik al jaren geen pil mee)
@mama30037
Wat moedig dat je je verhaal deelt. En wat verschrikkelijk verdrietig! Heb wel even een traantje gelaten.

@kleinaapje
Sinds 2 maanden alvast een foliumzuur voorraadje aan het opbouwen, met kruidvat eigen merk met omega 3. Handig die dag aanduiding! Ik neem hem elke ochtend bij mn eerste glas water :)
Alle reacties Link kopieren
@mama, wat een afschuwelijk verhaal zeg... denk je nog “even” langs de verloskundige te gaan, kom je in je ergste nachtmerrie terecht, en dan ook nog eens op eens zo’n termijn. Wat was dit kindje welkom bij jullie en wat klink je als een fantastisch lieve moeder ❤️

@Kleinaapje, wat een moeilijke start met jullie eerste kindje! Gelukkig hoeven jullie met een tweede in elk geval niet lang te zoeken naar de oorzaak, mochten dezelfde problemen zich voordoen.. maar wat kan dat een zorgen geven hè?

@pioenrozen: spannend jouw nod! Ik hoop met je mee dat het raak is!

@onzeker: hoe gaat het bij jou? Ik heb ook altijd eerst twee (en soms wel drie) dagen beetje bruin/rozig bloedverlies en dan pas breekt de echte menstruatie los. Hoop dat het bij jou geen voorteken van menstruatie is!! Het is bij iedereen anders hè, vriendin van mij dacht ook echt ongesteld te zijn, maar verliep zo anders dan normaal dat ze toch getest had en bleek wel zwanger. Spannend hoor!

@prinseslod: leuk dat je meeschrijft, welkom!

Ik slik foliumzuur van Kruidvat. Het zit nog niet helemaal in mijn systeem weer, maar gelukkig tot nu toe nog niet vergeten.

Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben wel mensen die kunnen helpen om ons heen gelukkig! Vooral tijdens die eerste weken lijkt dat me wel echt nodig... als ik terugdenk aan de kraamtijd met onze dochter. Heel bijzonder, maar wat komt er veel op je af! Maar oh, ik kan nu al haast niet wachten om twee kindjes zo samen te zien 🥰

Succes allemaal en fijne zonnige zondag!!
Alle reacties Link kopieren
Ohh mama30037, ik kan me niet eens indenken hoe akelig dat is, bij gebrek aan een accurater woord. Heel lief dat je je verhaal hebt willen delen hier, en nogmaals, wij zijn er voor je als je ons nodig hebt! :hug:

Na mijn misselijkheid van gisternacht voel ik me nog steeds een beetje vreemd, maar ik kan het niet goed omschrijven. Niet ziek, maar een beetje gek. Vanmorgen had ik een klein beetje bloed bij het afvegen, 5 dagen voor NOD nu. Verder alleen lichte krampjes onderin mijn buik, maar mijn borsten zijn bijvoorbeeld weer minder gevoelig dan vorige maand. Ik hou het hoofd voorlopig nog maar even koel...

Ik neem trouwens multivitaminen met foliumzuur erin, speciaal voor aanstaande moeders. Ook iets van visolie enzo (ze ruiken ook echt naar visvoer hahah). Geen idee welk merk, maar dat verkopen ze vermoedelijk toch niet in Nederland.

@prinseslod gezellig dat je meeschrijft! Hopelijk voel je je ook meteen thuis in ons fijne groepje!

Geniet van jullie zondag! Ik blijf heerlijk in pyjama vandaag :bunny:
RRR
Lief dat je het vraagt ik had gister als voorteken denk ik bruin met afvegen en in mijn onderbroek voelde me de hele dag wel raar misselijk, lichte krampen maar nog geen echt bloed gezien. Vanmorgen een test gedaan negatief en heel typisch daarna barstte de ongesteldheid los dus jammer maar helaas. Door naar de volgende ronde :) hoop voor nu gewoon dat m’n cyclus een beetje regelmatig is en dat ik m’n ovulatie rond dezelfde momenten kan verwachten. Maar het blijft een lichaam haha.

Ik ben wel zo iemand die het dagelijks wil doen als ik weet dat m’n ovulatie eraan komt (door de testen of de app) om mijn kansen te vergroten al heb ik ook gelezen dat het niet nodig is / niet goed is? Maar als het dan niet lukt zou ik denken dat het komt omdat we een keer tussendoor er geen gebruik van hebben gemaakt haha.. aparte denkwijze hè.

En dan nog een vraag mijn vriend drinkt in het weekend best wel wat alchohol. Niet zorg wekkend maar misschien wel als we zwanger willen worden wat denken jullie.
Alle reacties Link kopieren
@onzeker08: ik had gelezen dat het beter is om het eens in de 2 of 3 dagen te doen, omdat de zaadkwaliteit minder kan zijn bij elke dag. Dus wellicht heeft dat daar mee te maken.

Wat betreft alcohol; ook dat schijnt de vruchtbaarheid iets te verminderen. Of dat voor jullie ook geldt is de vraag natuurlijk, er worden ook genoeg mensen zwanger met alcohol op.
Alle reacties Link kopieren
@xxonzeker08: wat vervelend dat je toch een negatieve test had! Maar hopelijk blijft je cyclus regelmatig en heb je heel snel wel een positieve test in handen.

@prinseslod: Welkom en gezellig dat je meeschrijft!

@Kleinaapje: ik ben begin december begonnen met foliumzuur (gelijk met mn laatste pilstrip), gewoon die van Etos.

@Cavia007: wat spannend zo die dagen voor je nod! Lijkt me heel lastig om het hoofd koel te houden haha

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig last heb gehad van ‘ontpillen’ en alles wat daarbij kan komen.. maar had gistermiddag ineens we wat steken en krampen links onderin mn buik dat duurde een paar uurtjes (ovulatie?? :?: ).. Ik probeer er in ieder geval nog niet teveel mee bezig te zijn haha

Fijne zondagavond allemaal nog!
Alle reacties Link kopieren
Welkom @Prinseslod, je staat in de tabel! Wat leuk dat je meeschrijft. Hoe oud ben je? Dan voeg ik dat nog even toe :)

@xxonzeker08
Heh bah wat naar! Hopelijk is het vals alarm!
Over de frequentie van het vrijen.. Ik heb juist gelezen dat frequentie niet persee uitmaakt, alleen dat 3x per dag niet echt helpt. Wel dat het helpt als je zelf zin hebt en een orgasme hebt.. dan knijpen je spieren de zaadjes de goede kant op zegmaar :) Wij komen deze maand ook niet uit op elke dag hoor, pff het moet wel een beetje naar behoefte blijven ;)
En qua alcohol.. als hij kan halveren is het altijd mooier, je krijgt daar kwalitatief beter zaad van. Mijn man is niet gestopt maar zeker wel geminderd. Misschien iets om te bespreken als je het een vervelend idee vind?

Zijn jullie ook allemaal al op 'dieet'? Dus geen rauwe vis ect? Ik moet zeggen dat ik dat de vorige keer wel deed, maar nu eerst maar eens een positieve test moet hebben.. :A: voor het zelfde geld duurt t nog 10 maanden en dan zit ik daar. Alcohol ben ik echter wel mee gestopt sinds de tweede week van januari, dat vind ik namelijk geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie lieve berichtjes, superfijn! 29 februari was ik uitgerekend... Dus dat zal vast nog erg confronterend zijn...

Pimpelmusje, het is nu gelukkig niet nieuw meer, dus die kraamtijd loop je ook wat makkelijker doorheen. :)

Kleinaapje, hier niet op dieet, geen alcohol, maar dat is geen moeite.

Onzeker, probeer wel plezier te houden in sex, 2 a 3 dagen voor de eisprong sex is prima, sperma overleeft tot 5 dagen in jou en een eicel maar ca. 24 uur dus beter als er al een voorraad is.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe week vol nieuwe kansen is aangebroken! Met zo te zien twee NODs!

Het is Blue Monday, maar ik ben vrolijk en zen. Hebben jullie er last van?

Ik had vanmorgen weer een klein beetje roze bij het afvegen, dus ofwel ik word vandaag nog ongesteld (maar dan dus extra vroeg) ofwel het was misschien een innestelingsbloeding..? Ik heb verder brandende borsten en voel me nog een beetje gammel, maar verder prima. Geen heftige krampen in mijn onderbuik. Enig idee, onze ervaringsexperts?

@kleinaapje sinds ik een vermoeden heb dat het wel eens gelukt zou zijn, laat ik de alcohol staan en eet ik niets rauws. Het belangrijkste is nog dat ik ben gestopt met vrij heftige pijnstillers. Ik had een "kuur" tot eind van deze week maar ik durf ze niet meer te nemen, er staat zelfs een plaatje op de doos dat zwangere vrouwen ze niet mogen nemen. Misschien helemaal voor niets of wat overdreven, maar ik wil geen enkel risico lopen.. :)

Fijne week allemaal!
RRR
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!

Ik ben Cimojo, 24 jaar en mijn vriend en ik hebben besloten deze week met de pil te stoppen. Wij zouden dolgraag ouders willen worden. 😀 Dit is de eerste keer dat we het gaan proberen, dus ik ben heel benieuwd hoe het zal lopen!
cimojo wijzigde dit bericht op 20-01-2020 13:53
25.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Cavia! Ik hoop voor je dat het raak is! Zelf ben ik tot week 16 ongeveer veel misselijk geweest in mijn vorige zwangerschap, maar gelukkig nog niet voor NOD al ! Hoop voor jou ook eigenlijk niet dat het door zwangerschap komt, want je hoeveelheid HCG is nu als het raak is nog zo laag... hoop niet dat je daardoor dan met deze termijn al moet overgeven... Maar klinkt goed hoor, verder!! Ga je je kunnen bedwingen tot NOD of ben jij ook een vroege tester? :A: Ik wil dit keer eigenlijk echt wachten tot NOD, bij vorige zwangerschap 3 dagen ofzo ervoor getest en kreeg toen (logisch) heel vaag tuurstreepje, waar ik eigenlijk alleen nog maar zenuwachtiger van werd! :facepalm:

Wie weet Blue, was dat je ovulatie! Ik heb het zelf nooit gevoeld, maar kan wel he? Als het ovulatie was, hebben jullie hem dan goed benut? :) Fijn dat je verder niet echt last hebt van het ontpillen!

En Onzeker: mijn man drinkt ook niet echt veel, maar als je het vervelend vindt, zou je het kunnen bespreken? Ik heb het vorige keer eerst gelaten, net als ovulatietesten etc., om het zo "ontspannen" mogelijk te doen de eerste keren. Dus....dat streven was er in elk geval wel :lol: :hyper:

Qua dieet: ik eet gewoon alles wel, maar alcohol wel gestopt/ geminderd sinds ovulatie. Drink sowieso niet zo heel veel, dus kleine moeite. Maar komende vrijdag hebben we een bruiloft, dan ga ik wel een glaasje drinken heb ik al bedacht. Maar niet meer dan 1 en hoop dat dat het laatste glas van de komende maanden gaat zijn!

Pioenrozen, hoe gaat het daar? Nog steeds moe? En verder nog druk andere symptomen aan het zoeken?! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha @pimpelmusje, ik kan me voorstellen dat het lastig is om niet van te voren te testen! En een tuurstreepje is dan wel heel frustrerend ook...
Ik ben heel geduldig van aard (behalve met mijn evile buurman), dus ik kan wel wachten tot volgend weekend. Ik word er niet zwangerder van door eerder te testen, maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoor!

Volgens mij moest mijn zus ook al heel vroeg overgeven tijdens haar zwangerschap, maar die durf ik het nu niet te vragen :-D. Mocht het zo zijn, dan weet ik in elk geval dat het tijdelijk is en misschien zal dat idee wat verlichting brengen indien het over een tijdje nodig is.

Welkom Cimojo! Hopelijk is alle anticonceptie gauw uit je lichaam!

Zijn jullie trouwens allemaal Nederlanders in Nederland of ben ik niet de enige soort van buitenlander hier?
RRR
Alle reacties Link kopieren
Cavia007 schreef:
20-01-2020 15:46
Hahaha @pimpelmusje, ik kan me voorstellen dat het lastig is om niet van te voren te testen! En een tuurstreepje is dan wel heel frustrerend ook...
Ik ben heel geduldig van aard (behalve met mijn evile buurman), dus ik kan wel wachten tot volgend weekend. Ik word er niet zwangerder van door eerder te testen, maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoor!

Volgens mij moest mijn zus ook al heel vroeg overgeven tijdens haar zwangerschap, maar die durf ik het nu niet te vragen :-D. Mocht het zo zijn, dan weet ik in elk geval dat het tijdelijk is en misschien zal dat idee wat verlichting brengen indien het over een tijdje nodig is.

Welkom Cimojo! Hopelijk is alle anticonceptie gauw uit je lichaam!

Zijn jullie trouwens allemaal Nederlanders in Nederland of ben ik niet de enige soort van buitenlander hier?
Ik kom uit Nederland! Waar kom jij dan vandaan als ik vragen mag? 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven als dat mag?
Ik ben 35 jaar, en heb al een dochter van bijna 2 jaar.
Vandaag heb ik mijn spiraal laten verwijderen, dus kunnen we nu echt beginnen!

Ik vind het leuk en ook wel spannend, voor de zwangerschap van mijn dochter heb ik drie miskramen gehad. Ik hoop dus dat het dit keer ook weer goed verloopt!
Alle reacties Link kopieren
Maisnon3 schreef:
20-01-2020 16:08
Hallo allemaal!

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven als dat mag?
Ik ben 35 jaar, en heb al een dochter van bijna 2 jaar.
Vandaag heb ik mijn spiraal laten verwijderen, dus kunnen we nu echt beginnen!

Ik vind het leuk en ook wel spannend, voor de zwangerschap van mijn dochter heb ik drie miskramen gehad. Ik hoop dus dat het dit keer ook weer goed verloopt!
Welkom 😊! Leuk dat je meeschrijft en hopelijk kun je hier binnenkort goed nieuws melden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een aantal dagen voor het eerst in 10 jaar gestopt met de pil, had ook nooit een stopweek vanwege pijnklachten. Ik voel mij nu knap beroerd, buikkrampen maar geen bloeding, hoofdpijn, heel erg warm en zweten, zwakjes enz..

Is dit normaal?
@cimojo
Vervelend, dat moeten allemaal ontwenningsverschijnselen zijn en ik hoop voor je dat ze verdwijnen. Als je het niet vertrouwd kan je altijd de dokter bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven