Zwanger worden vanaf december 2019 *nieuw*

17-01-2020 10:40 748 berichten
:cheer2: Wil je zwanger worden vanaf december? Schrijf dan gezellig mee!


NaamLeeftijd# KindNOD / zwangerBijzonderheden
Selene321....
Suusy31107-01
Snunnie29118-01
Gelukszoeker31105-02
Wishfulthinking36126-02
Sneeuwwitje32207-02
Luikje32107-02
HartjeJynx24123-01
Elisabert352..
BabyGroot28130-01Onregelmatige cyclus
Millie9128112-02PCOS
ASP?2..
Vosje198732109-01
NOD = Niet Ongesteld Dag, dus de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.
DPO = Days Past Ovulation, hoeveelheid dagen na je ovulatie.
:duckie: = Tuurteststreep
:cheer2: = Zwanger!
UD = Uitgerekende datum
Wachtbankje = De dagen tussen eisprong en NOD. +/- 14 dagen.
Foto’s via: https://www.mupload.nl/ en dan de link copy/paste.

Wij klussen niet ;)
anoniem_63ad89762d6fc wijzigde dit bericht op 17-01-2020 10:40
2.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Top! Ik pas mijn NOD op de pc nog wel even aan naar 26-1 ;)
Alle reacties Link kopieren
Fijn, en bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Present!
..
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer van ons vorige topic, maar ik snapte de TO wel. Zo vervelend als zoiets gebeurd. Maar bij deze ook present
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend zeg TO. Dankje voor het openen van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer, maar dank voor het openen van een nieuw topic TO!

Fijn @Millie, dat je er weer bent :)

Wat een teleurstelling @Sunshine! Echt vervelend voor jullie. Heel bijzonder jouw situatie, ik wist niet dat dat kon!

Balen van je witte test @Snunnie.

Heb je nog een test gedaan @Elisabert? :)

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan volgende week. Hopelijk deze derde ronde raak... :-]
Alle reacties Link kopieren
Ook weer aanwezig :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ook weer aanwezig, jammer van TO, maar fijn dat we hier weer verder kunnen :-)
Fijn :)

Hier een kleine teleurstelling. Ik wilde toch even vragen hoe jullie hier over denken. Mijn NOD is morgen, maar ik had gisteren alvast een pakje testen gehaald. Ik kon me niet beheersen en heb dus gisteravond getest.
Er stond een streepje, wel een vage, maar echt een streepje. Vanmorgen nog steeds dat vage streepje, maar vanavond was het helemaal weg.

Klopt het dat ik dan zwanger ben geweest? En dat het waarschijnlijk nu weg is?
En in mijn ogen is het op zich wel een positief teken, in de zin van dat we dus blijkbaar wel zwanger kunnen worden waarschijnlijk. Of is dat een verkeerde conclusie?
Alle reacties Link kopieren
@Dee, spannend, lijkt me wel raar dat er eerst een streepje staat en nu niet meer. Misschien nog een keer met ochtendurine testen, want dan heb je de meeste kans dat de hormonen goed worden opgepikt door de test. Ik ga sowieso voor je duimen..
Alle reacties Link kopieren
@Dee Zeker spannend. Ik zou inderdaad nog een keertje sochtends testen. Dinsdag ofzo. Ik duim ook mee.

Ik heb btw andere topic laten sluiten. Dus daar kunnen geen berichtjes meer bijkomen.
..
Of ik ben natuurlijk dinsdag al ongesteld geworden, wat ik niet hoop uiteraard. Ik was wel echt teleurgesteld gisteren, terwijl het is pas de eerste poging. Maar ja, als je dan zo'n streepje ziet, dan word je toch al voorzichtig blij.

Jammer van de TO inderdaad, ik snap het wel. Vervelend dat andere mensen het niet kunnen laten om iemand z'n anonimiteit te laten behouden.
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Fijn dat er een nieuw topic is geopend, en inderdaad jammer van TO. Ze deed het echt goed.

Ik zal regelmatig hier komen lezen en af en toe reageren.
Alle reacties Link kopieren
Dee ik snap je onzekerheid! Dat is ook de reden dat je beter niet vroeg kunt testen hoe moeilijk ook. Ik zou gewoon wachten op je NOD en dan weer testen als je niet ongesteld wordt.

Ik wacht nog op mijn ongesteldheid, dacht gister echt dat hij zou doorbreken behoorlijke buikkrampen en aan alles voelde ik het. Het is alleen nog niet gekomen. Nu de buikgriep ( we komen er niet af :purple: )
Hopelijk morgen weer beter want we zouden naar vrienden van Amstel. Mocht ik morgen nog ongesteld zijn zal ik even testen, maar door de griep kan het ook prima langer duren.
Alle reacties Link kopieren
Yes ik heb het ook gevonden!

Jammer van de TO inderdaad, maar ik snap het ook. Mocht je hier nog stiekem meelezen: heel veel geluk met je zwangerschap :rose:

Luikje: Thanks! Fijn dat de vruchtbare dagen er weer aankomen. Bij mij zijn ze ook rond dezelfde tijd. Is toch het leukste onderdeel van het hele proces! Los van 'the obvious' uiteraard, maar alles is dan nog mogelijk en je kan tenminste nog echt iets doen in plaats van alleen maar wachten.

Dee81: Oei wat spannend! Inderdaad schijnt ochtendurine voor je NOD eigenlijk de enige goede manier te zijn om een zwangerschap op te sporen. Maar er zijn hier ook een aantal anderen (waaronder ik) die een positieve test hebben gehad die daarna negatief werd. Dus morgenochtend testen! Ik duim voor je!

Snunnie: voor jou nu ook spannende dagen. Ik snap wel wat je zegt, met een nieuwe baan tegelijk zou het wel veel zijn. Maar mocht het toch raak zijn is het toch wel heel leuk!

Windgong: hoe gaat het met jouw testen? Nog steeds mooi aan het oplopen?

Sunshine: leuk dat je toch af en toe nog even meekletst :)
Alle reacties Link kopieren
-
televisiemeubel wijzigde dit bericht op 31-03-2020 09:37
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@dee81: Tuurlijk wordt je dan al blij. Ik zal ook voor je duimen!

@snunnie ook voor jou duim ik!

Rest ook weer welkom. Ik heb tabel iets aangepast. Kunnen altijd nog mensen bij die dit topic weer vinden.

@Millie: Ik ga volgend weekend mn laatste test doen. Als die weer opgelopen is ga ik aftellen naar een echo. De vk doet die pas met 12 weken dus ga denk ik met 9 weken pretecho plannen als alles nog goed blijft gaan.
Hopelijk kan ik het dan tussendoor wat meer loslaten.
..
Welkom televisiemeubel! Heb je in de tabel gezet!
Alle reacties Link kopieren
-
televisiemeubel wijzigde dit bericht op 31-03-2020 09:38
0.00% gewijzigd
Welkom Televisiemeubel! Spannend, overmorgen je NOD! Ben je altijd regelmatig of niet?

Dat snap ik Windgong, een pretecho met 9 weken. Dan ben je toch een stuk geruster. Maar mag ik vragen waarom je nog steeds zo voorzichtig blij bent? Ik heb daar denk ik overheen gelezen.

Ik vind sowieso wel dat jullie allemaal zo geduldig kunnen zijn, dat kan ik helaas echt niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Televisiemeubel welkom!

Dee ik zou inderdaad met ochtendurine gaan testen, zoals de anderen al zeiden.

Snunnie bleh, buikgriep.. Beterschap!

Windgong ik hoop dat je het snel iets meer los kan laten!
Alle reacties Link kopieren
Dee81 schreef:
19-01-2020 20:11
Dat snap ik Windgong, een pretecho met 9 weken. Dan ben je toch een stuk geruster. Maar mag ik vragen waarom je nog steeds zo voorzichtig blij bent? Ik heb daar denk ik overheen gelezen.

Ik vind sowieso wel dat jullie allemaal zo geduldig kunnen zijn, dat kan ik helaas echt niet zeggen.

Ik weet het ook niet zo goed. Streep is een streep. Vergelijk het teveel met de 1e denk ik. Toen voelde ik aan alles dit zit goed, wist ik wat het werd en had ik gelijk en testte ik 4 dagen voor nod al positief en werd de streep met de dag dikker.

Nu heb ik dat allemaal niet. Pas 2 dagen na nod een streep. 4 dagen na nod lichtere streep. En heb rare liespijn die uitstraalt naar knie. En als je dat googled kom je op buitenbaarmoederlijk. Oftewel ... een hele nieuwe fase van ongeduldig. Weten of het goed zit. Weten waar je aan toe bent. Slaat wss allemaal nergens op, maar ik durf nog niet zo goed blij te zijn tot 1e echo. En dan is nog 6 weken wachten zo ver weg.

Wat wel super tof is is dat mn beste vriendin waar ik zo nerveus voor was om het tegen te vertellen omdat zij al 1.5 jaar bezig is... ook zwanger blijkt te zijn!! Loopt 3 weken op me voor. Dat zou zo tof zijn als we beide deze zomer een kind mogen krijgen :hyper:
..
Dat is inderdaad heel gaaf!! Ik kan me voorstellen dat je er tegen op zag, wat fijn zeg voor haar!
En wat betreft deze zwangerschap kan ik het mij voorstellen dat je daar onzeker van word... Het zijn wel een soort verwarrende signalen.

Over het morgenochtend testen, ik heb nu nachtdienst, dus ik denk dat mijn urine van morgenochtend dan ook niet zo goed ervoor is. Ik ben de hele nacht aan het werk en eet en drink dus gewoon. Morgennacht ook haha... Dat is vast mijn straf voor het ongeduldig zijn 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven