Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net bevallen😅 paar dagen geleden maar was 40 weken en een dag. Er was ook geen enkel teken maar ineens begon t toch echt.

Ik wens je een goede bevalling TO!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Skawa, gefeliciteerd! :)

Ik ben morgen 40 weken. Ben benieuwd!
Een goede bevalling alvast TO.
Spannende tijd hè!
Mijn bevalling is alweer (bijna) 5 jaar geleden, maar gevoelsmatig was het “gisteren”.
Hopelijk vind je een paar gelijkgestemden. Weet dat ik destijds onder een andere nick hier toen ook in een laatste loodjes topic meeschreef.
anoniem_394910 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 19:40
0.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier morgen 40 weken en ook nog geen signalen. Van de eerste beviel ik met 40+5 en sliep ik al nachten niet door pijnlijke voorweeën.
Voel je je fit?
Leuk, miste zo'n topic wel.

Over een paar dagen 40 weken, heb alleen wat meer harde buiken die beduidend pijnlijker zijn dan voorheen. Verder geen voortekenen..
Vlg week weer controle en als er dan nog niks is gebeurt wil ik me denk ik wel laten strippen.

Willen jullie het gewoon afwachten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor volgende week dinsdag weer een controle staan. 40+5 ben ik dan. En dan kunnen ze een poging doen om te strippen als ik dat wil. Voor nu denk ik dat ik dat wel wil. Bij oudste ben ik ingeleid met 38+2 (38+3 bevallen), dus ben heel benieuwd hoe en of en wanneer het gaat beginnen. :)
Alle reacties Link kopieren
Ja hier 39+2 weken zwanger en ook aan het afwachten. Hele internet af gegaan wat de voortekenen zijn, maar voel hier ook echt niets en dat hoeft ook niet blijkbaar. Bij de eerste was ik ingeleid met 37 weken dus daar ken ik dit wachten niet van.....ik merk wel dat ik wat ongeduldig wordt ( mijn man ook hihi) :-$ Ik ben ook wel klaar met het zwanger zijn.....dus vraag elke keer of ze er uit wil komen......

Iemand van jullie al wat ontsluiting dan? Afgelopen vrijdag had gynaecoloog gekeken en kon met 1 vinger het hoofdje wegduwen maar ze gaf aan dat dit niet zoveel zegt.

Het lijkt me ook zo naar om voorbij de 40 weken te gaan....ik kan waarschijnlijk wel ingeleid worden als ik voorbij de 40 weken ben ivm mijn auto-immuunziekte. Na het zweedse onderzoek wil ik sowieso het risico niet lopen om voorbij de 41 weken te gaan.
Hoi,

Hier 38+3 en van mij mag ze wel komen! Bij oudste braken mijn vliezen met 37+4, dus heb dat echte “wachten” niet gekend.. Ben het behoorlijk beu, buik staat helemaal strak, opgeblazen, zit gewoon echt niet lekker meer.
Ik ben morgen 39 weken zwanger dus in de afwacht modus....

Dochterlief melde zich met 41 weken pas (ingeleid na drie dagen gebroken vliezen maar geen weeën) dus 'verwacht' dat ook deze dame de tijd neemt.

Mindset daar ook op ingesteld dus verwacht ook geen eerdere inleiding ofzo. Bloeddruk ed is ook nog elke controle prima dus inwendig onderzoek ook nog niet nodig wat mij betreft...
Alle reacties Link kopieren
Hier 38 weken en probeer nog geduldig te blijven maar ben het zooo zat. Twee eerdere kindjes pas na de UD geboren dus ik ga er niet van uit, maar gun het mezelf zo dat deze wat eerder komt :biggrin: ik zie er al twee maanden uit alsof de baby ieder moment kan komen en overal waar ik kom hoor ik dus ‘ooooh al bijna?!’
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
29-01-2020 19:03
Ik ben net bevallen😅 paar dagen geleden maar was 40 weken en een dag. Er was ook geen enkel teken maar ineens begon t toch echt.

Ik wens je een goede bevalling TO!
Gefeliciteerd! Geniet ervan! (En ja ik ben jaloers op je :-$ )
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook elke avond die pijnlijke voor weeën al drie weken en ineens zette t door. Ik was bang de vk voor niks te bellen omdat t normaal s nachts weg trok maar t was toch echt begonnen haha

Helaas zat t dicht bijzijnste ziekenhuis vol en moest ik met weeën een half uur in de auto haha
where ever you go, go with your heart
Ja, ik. bijna 36 weken in verwachting van een tweeling en krijg sowieso een keizersnede over een paar dagen, met 37 weken, maar de situatie van de kinderen lijkt opeens te verslechteren en daarom kan het zomaar zijn dat ik morgen alsnog moet blijven in het ziekenhuis. Nu al een week elke dag onderzoeken en steeds worden de onderzoeken net wat minder mooi. Nog geen nood, maar wel stevig onder controle om erger te voorkomen dus.
JonathanStrange schreef:
29-01-2020 20:04
Ja, ik. bijna 36 weken in verwachting van een tweeling en krijg sowieso een keizersnede over een paar dagen, met 37 weken, maar de situatie van de kinderen lijkt opeens te verslechteren en daarom kan het zomaar zijn dat ik morgen alsnog moet blijven in het ziekenhuis. Nu al een week elke dag onderzoeken en steeds worden de onderzoeken net wat minder mooi. Nog geen nood, maar wel stevig onder controle om erger te voorkomen dus.
Pff spannend..
Alle reacties Link kopieren
Boertje037 schreef:
29-01-2020 19:56
Gefeliciteerd! Geniet ervan! (En ja ik ben jaloers op je :-$ )
Haha, ja skawa gefeliciteerd!
Ik deel dezelfde gevoelens als boertje037 :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
29-01-2020 19:03
Ik ben net bevallen😅 paar dagen geleden maar was 40 weken en een dag. Er was ook geen enkel teken maar ineens begon t toch echt.

Ik wens je een goede bevalling TO!
Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
BigBangTheory schreef:
29-01-2020 19:15
Een goede bevalling alvast TO.
Spannende tijd hè!
Mijn bevalling is alweer (bijna) 5 jaar geleden, maar gevoelsmatig was het “gisteren”.
Hopelijk vind je een paar gelijkgestemden. Weet dat ik destijds onder een andere nick hier toen ook in een laatste loodjes topic meeschreef.
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Maline schreef:
29-01-2020 19:23
Hier morgen 40 weken en ook nog geen signalen. Van de eerste beviel ik met 40+5 en sliep ik al nachten niet door pijnlijke voorweeën.
Voel je je fit?
Ook spannend dus.
Ik beviel bij de eerste met 40.3, daar gaat deze overheen dus..
Ik voel me best fit ja. Ik mag sowieso echt niet klagen over het verloop van de zwangerschap.
Je hebt dus nu ook (nog) geen voorweeën?
Alle reacties Link kopieren
Fiorghra schreef:
29-01-2020 19:28
Leuk, miste zo'n topic wel.

Over een paar dagen 40 weken, heb alleen wat meer harde buiken die beduidend pijnlijker zijn dan voorheen. Verder geen voortekenen..
Vlg week weer controle en als er dan nog niks is gebeurt wil ik me denk ik wel laten strippen.

Willen jullie het gewoon afwachten?
Volgens mij heb ik helemaal nog nooit een harde buik gehad. Zijn die altijd pijnlijk? Soms twijfel ik of ik een harde buik heb, of dat baby zich met rug/billen hard tegen de wand aandrukt haha.

Ik heb as vrijdag controle. Wil liever niet strippen, maar ik g dan natuurlijk wel richting die 41 weken waar ik eigenlijk niet te ver overheen wil... nog maar even over denken.
Alle reacties Link kopieren
Pinguïn92 schreef:
29-01-2020 19:35
Ja hier 39+2 weken zwanger en ook aan het afwachten. Hele internet af gegaan wat de voortekenen zijn, maar voel hier ook echt niets en dat hoeft ook niet blijkbaar. Bij de eerste was ik ingeleid met 37 weken dus daar ken ik dit wachten niet van.....ik merk wel dat ik wat ongeduldig wordt ( mijn man ook hihi) :-$ Ik ben ook wel klaar met het zwanger zijn.....dus vraag elke keer of ze er uit wil komen......

Iemand van jullie al wat ontsluiting dan? Afgelopen vrijdag had gynaecoloog gekeken en kon met 1 vinger het hoofdje wegduwen maar ze gaf aan dat dit niet zoveel zegt.

Het lijkt me ook zo naar om voorbij de 40 weken te gaan....ik kan waarschijnlijk wel ingeleid worden als ik voorbij de 40 weken ben ivm mijn auto-immuunziekte. Na het zweedse onderzoek wil ik sowieso het risico niet lopen om voorbij de 41 weken te gaan.
Ik Google me ook suf, alsof het enig nut heeft :facepalm: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje19 schreef:
29-01-2020 19:52
Hoi,

Hier 38+3 en van mij mag ze wel komen! Bij oudste braken mijn vliezen met 37+4, dus heb dat echte “wachten” niet gekend.. Ben het behoorlijk beu, buik staat helemaal strak, opgeblazen, zit gewoon echt niet lekker meer.
Ja dat strakke gevoel is herkenbaar, heb ik ook al weken.. bleh
Alle reacties Link kopieren
Gekkootje schreef:
29-01-2020 21:35
Ook spannend dus.
Ik beviel bij de eerste met 40.3, daar gaat deze overheen dus..
Ik voel me best fit ja. Ik mag sowieso echt niet klagen over het verloop van de zwangerschap.
Je hebt dus nu ook (nog) geen voorweeën?
Fijn dat je je nog fit voelt! Ik mag ook niet klagen.
Nu geen voorweeën nee. Wel harde buiken bij bewegen van de baby. Is soms ook wat pijnlijk, maar bij mijn vorige zwangerschap waren het echt weeën die heel onregelmatig kwamen. Begon daardoor totaal
uitgeput aan de bevalling dus hoop dat die lange aanloop nu uitblijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag 39w2d en ben dinsdag op controle geweest: toen 3 a 4 cm ontsluiting en ze heeft me gestript.

Helaas nog geen vorderingen! Al ben ik gisteren wel mijn slijmprop verloren! (maar helaas hoeft dat ook niks te zeggen)

Morgen weer een afspraak en dan gaat ze als er niks is, de inleiding plannen voor zaterdag of zondag! Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag 38+5 weken. Ik voel ook nog helemaal niks, ik heb nog geen voorweeen gehad en volgens mij ook geen harde buiken, of in ieder geval niet dat het pijn doet. Ik voel me nog wel aardig fit al slaap ik wel elke middag eventjes. Verder begint de verveling hier wel toe te slaan, dus wat dat betreft mag hij al wel komen.
Vanmiddag weer op controle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven