Zwanger worden februari 2020 met tabel

31-01-2020 22:46 442 berichten
Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:



Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
Kees-je9-4127/331e kindje
konijntje777. 3-42322e kindje
Grenade24-3231/31 2e kindje
Roo93 27-3226 2e kindje
Suzan-J 8-3 229/321e kindje
Nature2020 18-032252e kindje
MolligPaard nb 0-1302e kindje
D0ris30-3 2 (sinds groen licht na pauze)291e kindje, MA 9w juni 2019, ziekte van Asherman na hysteroscopie miskraamrest
Sha198829-022312e kindje
Suuteke34 1271e kindje
Lullaby- 20-3 1 30 1e kindje. Heel lange cyclus
Pina_colada 22-3??1331e kindje. Nog geen duidelijkheid over cyclus
Makaloly 24-03230zwanger van ons eerste kindje na de tweede IUI behandeling


:cheer2: Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite.
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2020 13:54
Reden: Twitterlinkje verwijderd
45.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
jaaa meer dames gelukt! Het is soms even puzzelen, op mobiel lukt het al helemaal niet (mij niet tenminste).
Kan ook hier zetten en even vragen voor neerzetten in tabel, dan lukt het vast iemand anders :)
Ik zit inderdaad veel mobiel, dus mocht het iemand lukken voor ik een keer tijd heb: nod 23-2, ronde 1, 31/31 en 2e kindje.

Knap hoe je erin staat okkie, wat je in het andere topic had geschreven. Vol goede moed dit nieuwe jaar in.
Alle reacties Link kopieren
Was inderdaad even lastig via de telefoon ;-)
Alle reacties Link kopieren
Pfoe was even puzzelen inderdaad met de telefoon maaaaar gelukt!
Alle reacties Link kopieren
En het is inmiddels februari :-D iedereen heel veel succes met zwanger worden. Dat we allemaal maar snel een positieve test in ons handen hebbenn :-D
Gevonden!
En ook gelukt om de tabel in te vullen.
Voelt wel gek hoor om '1e kindje' op te schrijven :)
Vriend geeft aan dat ik wel 'anders' ben na het verwijderen van de mirena spiraal. Afgelopen week 2 huilbuien gehad o_o Het lijkt alsof mijn lichaam op zoek is naar een goede hormoonbalans.

@OkkiePetite Wauw heftig. Je schrijft erg positief en het is inderdaad een mooie uitspraak, je weet namelijk niet wat er komen gaat.
@Roo93 Wat een verrassing als je dan opeens zwanger bent! Was je al lang zwanger toen jullie erachter kwamen?

In mijn omgeving zijn veel mensen die net een kindje hebben gekregen, en van een aantal vriendinnen weet ik dat ze gestopt zijn met de anticonceptie. Overal baby's haha :flirting:
@suzan-j,
Dat herken ik, in mijn omgeving is nu ook bijna iedere maand een zwangerschapsaankondiging haha.

Ik heb mijn nod trouwens verplaatst naar begin maart, moet volgende week eerst nog mijn onttrekkingsbloeding krijgen omdat ik net gestopt ben met de pil :)
Bedankt voor het toevoegen! Had gisteren geen tijd om op m'n mobiel te prutsen.

Hier ook veel zwangeren in onze omgeving. Een aantal vriendinnen, nichtje, collega. Ben benieuwd wie de volgende is.

Heb je een beetje een regelmatige cyclus keesje of heb je geen idee?
Tot nu toe met de pil wel, altijd 27 dagen. Ben benieuwd hoe het nu na de anticonceptie is. Voor de pil had ik een mirenaspiraal en toen kreeg ik helemaal geen menstruatie. Ik weet wel dat ik daarvoor, in m’n puberjaren, zo’n 14 dagen menstrueerde, dus ik hoop dat dit nu niet meer het geval is!

Ik was vandaag voor het eerst in de prenatal voor een cadeautje voor een collega van m’n vriend. Had het wel even moeilijk hoor haha. Moet me echt inhouden om niks voor mezelf in te slaan :lol:
Alle reacties Link kopieren
@Suzan-J
Ik was 7 a 8 weken zwanger toen we erachter kwamen op vakantie!
Mijn menstruatie bleef natuurlijk uit in de stopweek maar niet gelijk gedacht aan een zwangerschap. Ik weet wel dat we die avond allemaal progammas op tv voorbij zagen komen over zwangerschappen :lol: dus daardoor uiteindelijk maar naar een test opzoek gegaan! :lol:

Ik heb "gelukkig" niet veel directe mensen in mijj omgeving die zwanger zijn, wel zie ik overal van die mooie bolle buikjes voorbij komen op straat o_o en gister nog moeten inhouden in de babywinkel toen ik opzoek was naar kleding voor mijn zoontje :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Jaa die dikke buiken he overal. Lijkt net of iedereen ineens zwanger is.
Aan het einde van mijn vorige zwangerschap was ik mijn buik echt beu nu kan ik niet wachten tot dat ik die buik weer heb, had dat niet verwacht.
Ja dan gaat het ineens heel erg opvallen... Waren er altijd al zoveel zwangeren en baby’s in de buurt? Hoogstwaarschijnlijk wel, haha :rolling:

Ik mag de komende maanden in ieder geval veel kraamcadeautjes kopen, dus een goed excuus om even al door die babyspullen in de winkels heen te gaan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa er is echt een babyboom overal, de aankondigen vliegen om de oren ;)
Keesje hopelijk vallen de menstruaties nu mee of nog beter snel zwanger!
Hier wat steekjes onderin buik, nog even afwachten :popcorn:
Oh spannend! En ik zie dat jouw nod al over een week is okkiepetite. Is het anders dan wat je normaal voor je menstruatie voelt?

Je lichaam kan je wel voor de gek houden heb ik door! Ik zou nu in principe nog niet zwanger kunnen zijn omdat ik nog maar net m’n laatste pilstrip heb afgemaakt, maar toch heb ik opvallende klachten. Erg misselijk... Pijnlijke borsten. Ga ineens alles onder de loep nemen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bekende "klachten" lees ik hier :lol:

Ik had ook echt steekjes, misselijkheid en al dat soort dingen de eerste 3 weken na het stoppen met de pil het is zo spannend ik dacht ook gelijk van alles.....
Maaaaar vandaag kan de vlag uit, mensturatie week is voorbij :worship: nu maar weer een maandje afwachten :popcorn:

@konijntje777 raar he! Ik was die buik ook zooooo zat en kan nu ook niet wachten om hem weer te hebben, dit keer ook wat leukere zwangerschaps kleding scoren :-D

@okkiepetite nog een weekje wachten! Hopelijk zijn deze tekenen een mooie verassing straks :yes:
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden haha. Het verwijderen van de koperspiraal heeft gelukkig niet mijn cyclus in de war geschopt.
Nog even geduld en dan kunnen we echt voor een tweede gaan. Mijn nod op 5 maart gezet.
Ik merk ook steeds meer dat mijn vriend nu ook echt een tweede wilt. Eerst kwam het vooral van mijn kant. Een aantal maanden geleden hebben we besloten om in februari te beginnen zodat hij er rustig aan kon wennen.
Hoe staat jullie man, vriend er in?
Alle reacties Link kopieren
Hier goed bij betrokken, verleden week voordat de menstruatie kwam wel meerdere keer de vraag gehad "en is er al wat :hyper: " haha

Begint soms ook uit zijn eigen er over, maar is toch wat meer op de achtergrond als ik, maarja ik zou t dan ook al nu van de daken willen gillen dat we bezig zijn haha dus hij houdt een beetje de balans :lol:
Alle reacties Link kopieren
@roo93 haha ja ik zou dat ook het liefste van de daken willen schreeuwen.heb het alleen een goede vriendin verteld. Moest het toch aan iemand kwijt. Aan de rest die vraagt wanneer er een tweede komt zeggen we gewoon dat we er nog niet aan toe zijn o_o
Alle reacties Link kopieren
ja super herkenbaar dat je wilt delen.

over delen gesproken..
A.s Zaterdag gegokte nod op basis van eisprong . Hele ronde al een gek voorgevoel. Maar voelde me niet zoals met vorige zwangerschappen dus dacht nee klopt niet. Gisteren steeds wat steekjes en gisteravond dacht ik oké als nu test dan is wit en dan is weer even paar dagen rustig en van daaruit verder. Alleen toen was er een heeeeeeel licht streepje 😳 man en ik elkaar vol verbazing aangekeken, Oké veel te vroeg nog, morgenochtend testen op dag 28. Vanochtend getest opnieuw licht streepje alleen deze was er snel. Vanochtend clearblue testen gehaald en ja hoor dikke kruis en digitaal 1-2 weken! Kleine vreugdedansje! Nu eerst naar zaterdag!

https://ibb.co/5B0vb3r
Oh wauw, voorzichtig gefeliciteerd dan!
:hyper:

Mijn vriend is er al wat langer aan toe dan ik. Tenminste, hij zag minder beren op de weg. De wens was er vanuit mij al wel maar ik wilde nog iets meer zekerheid.

Ik heb een vriendin vertelt dat het er binnenkort wel inzit, maar niet echt dat we nu direct aan de slag gaan...
Maar ik denk dat de meesten in onze directe omgeving niet raar zullen staan opkijken als het straks zover is :)
Alle reacties Link kopieren
@okkiepetite, wat goed nieuws! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd :-D
Ooh gefeliciteerd OkkiePetite! Dat is snel gegaan. Fijn zeg!

Haha fijn konijntje dat je ongesteld bent geworden! Vooral dat je cyclus gelijk goed begint.
Mijn vriend houdt zich er niet zo mee bezig. In de zin van waar ik zit in m'n cyclus. Hij heeft volgens mij zoiets van ach we zien het wel en het komt wel goed. De vorige keer is ook snel gelukt dus nu heeft hij er ook wel vertrouwen in. Ik vind twee kindjes nog wel spannend, zo van hoe gaan we dat doen met beide ritmes en met oppas en werken later weer. Dus in dat opzicht mag het ook nog wel heel even duren haha.
Alle reacties Link kopieren
@okkiepetite voorzichtig gefeliciteerd!! :yes: wat fijn dat het zo snel al is!

@Grenade hier het zelfde hoor, word inderdaad nog even puzzelen met werk, oppas etc. Maar ik denk dat je daar vanzelf weer helemaal ingroeid, net zoals bij de 1e.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven