UD 2e helft oktober 2020

28-02-2020 12:21 648 berichten
Een nieuw groepje omdat de andere van oktober erg groot wordt.
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.

Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
blo3mpj338tweede15 oktober:heart: klopt, MA gehad
Principessa338tweede16 oktoberjongen:heart: klopt
OkkiePetite32tweede16 oktober:heart: klopt
LiverpoolRain30tweede20 oktober:heart: klopt
Gudrun36eerste21 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Daneli27eerste23 oktober:heart: klopt, NIPT goed, 7-5 geslachtsecho
Kumu9128eerste25 oktober
leolux28tweede27 oktober
lux-30tweede28 oktober:heart: klopt, NIPT goed. 10-6 20wk echo. Zwanger dmv ICSI na 2x vmk van cryo’s uit poging 1. Zoon van 2
appelgroen31tweede28 oktober
Zuid8732eerste29 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Roos876derde30 oktober:heart: klopt, NIPT goed
ollie-olliebegin 30eersteeind oktober:heart: klopt
Lasvegas-8435tweede1 november :heart: klopt, combinatietest goed
mindsey34eerste1 november:heart: klopt, NIPT goed. MK en MA (windei) in 2019
Maisnon :redrose:
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 12:58
73.74% gewijzigd
Present. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Present :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook :) precies op de grens haha!
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand mij erin zetten? 2e kind, uitgerekend op 30 oktober!
En ik ben 35.
Alle reacties Link kopieren
Ciao! Vanaf 16 oktober is hier toch :P
Principessa3 schreef:
28-02-2020 14:25
Ciao! Vanaf 16 oktober is hier toch :P
Ik heb je erin gezet!
Jou ook LasVegas!
Ik zit voor 'Say yes to the dress' en ik zit heerlijk mee te huilen. Dit stukje zwangerschap heb ik dus écht verdrongen. Man man man, wat ben ik een janksnol als ik zwanger ben. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Whaha wat grappig, vorige zwangerschap lag ik vanaf 20 weken plat en ik geloof dat ik alle varianten van Say Yes to the dress heb gezien. Bij de Amerikaanse en Uk variant gaan ze trouwen op het einde; jank garantie :P
principessa3 wijzigde dit bericht op 28-02-2020 14:40
Reden: Typefout
0.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
28-02-2020 14:28
Ik heb je erin gezet!
Jou ook LasVegas!
Grazie mille!
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
28-02-2020 14:29
Ik zit voor 'Say yes to the dress' en ik zit heerlijk mee te huilen. Dit stukje zwangerschap heb ik dus écht verdrongen. Man man man, wat ben ik een janksnol als ik zwanger ben. :rofl:
:hihi:

Ik had het ook. Wij waren vanochtend kijken bij de basisschool waar ik zoon graag wilde inschrijven en die bleek in het echt nog veel leuker te zijn dan op papier, dus heb het formulier al ingevuld ;) maar we kiezen voor montessori-onderwijs en ik vertelde de directrice waarom ik dacht dat dat goed bij mijn zachtaardige, gevoelige, autonome en zelfstandige kind zou passen en toen stonden de tranen me in de ogen :$

Terwijl ik normaal helemaal niet zo ben :nut:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Principessa ja ik heb ook alle afleveringen gezien, en alle andere series op tlc.

Ben trouwens wel benieuwd hoe je in Italië terecht bent gekomen. Is jouw man Italiaans?

Lux Oh zo herkenbaar. Kinderen maken je week, zwanger zijn nog weker. :rofl:

Man heeft hier nog een klein traumaatje aan mijn vorige zwangerschap. Ik moest ergens om huilen en hij zei toen 'ach stel je niet zo aan'. Ik denk niet dat ik hoef te vertellen wat er toen gebeurde. :rofl:
Ik ben op de grond gestort en moest NOG HARDER huilen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Haha ik had dat ook in m’n vorige zwangerschap, maar nu lijkt alles wel tegenovergesteld!
Ben wel extra geïrriteerd en prikkelbaar hoor, maar huilerig dus niet. Naja kan allemaal nog komen uiteraard, reken me nog niet rijk. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook! Wil iemand deze kluns in de tabel zetten?
Leeftijd 35, tweede kindje, UD 28 oktober denk ik, eerste echo 7 maart, eerder een missed abortion en twee miskramen gehad.

Emotioneel: ik was al een huilebalk, maar tijdens mijn eerste zwangerschap was dat weg. Vriend had zich zorgen gemaakt om niks ;-) Na mijn bevalling gewoon weer terug gekomen, zeker rondom fijn/mooie/lieve dingen van dochter.
maisnon3 wijzigde dit bericht op 28-02-2020 16:44
38.78% gewijzigd
Ah, hier zijn jullie ;)
Had mezelf net in de andere tabel gezet, moest er even de laptop voor pakken want ik forum altijd mobiel.

Hier nog amper kwaaltjes. Wel heb ik van de week gehuild om iets heel onzinnigs, en dat terwijl ik alleen huil op een begrafenis ofzo. Vervolgens moest ik lachen omdat ik mezelf zo belachelijk vond, het resultaat was zeer oncharmant en manlief wist niet of hij nou stomverbaasd moest kijken of me kon uitlachen. Belooft nog wat..
daneli schreef:
28-02-2020 16:43
Ah, hier zijn jullie ;)
Had mezelf net in de andere tabel gezet, moest er even de laptop voor pakken want ik forum altijd mobiel.

Hier nog amper kwaaltjes. Wel heb ik van de week gehuild om iets heel onzinnigs, en dat terwijl ik alleen huil op een begrafenis ofzo. Vervolgens moest ik lachen omdat ik mezelf zo belachelijk vond, het resultaat was zeer oncharmant en manlief wist niet of hij nou stomverbaasd moest kijken of me kon uitlachen. Belooft nog wat..
Ik stond nog ingelogd, dus ik heb je even naar hier verhuist.

Hahahaha dat huilen hè. Of heel hard moeten lachen en dan zo hard lachen dat je er van moet huilen...
Maisnon3 schreef:
28-02-2020 16:40
Ik ben er ook! Wil iemand deze kluns in de tabel zetten?
Leeftijd 35, tweede kindje, UD 28 oktober denk ik, eerste echo 7 maart, eerder een missed abortion en twee miskramen gehad.

Emotioneel: ik was al een huilebalk, maar tijdens mijn eerste zwangerschap was dat weg. Vriend had zich zorgen gemaakt om niks ;-) Na mijn bevalling gewoon weer terug gekomen, zeker rondom fijn/mooie/lieve dingen van dochter.
Ik heb je er in staan hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve meiden, ik kom ook graag meeschrijven. Wilde eerst nog wachten tot de echo, maar bang doen helpt eigenlijk ook niets ;-D en zie dat er ook ervaring is met miskramen in deze groep. En het is altijd spannend. Dus ik ben vast niet de enige die dat voelt!

Ik zet mezelf morgen even in de tabel :). In het kort: 34, mijn vriend is 37. Dit wordt ons eerste kindje. Vorig jaar een miskraam bij 6 weken en een missed abortion gehad die wat medisch werd (uiteindelijk curretage) en waarna mijn cyclus slecht op gang kwam. Afgelopen woensdag stond een kijkoperatie gepland, maar vlak daarvoor bleek ik toch zwanger! Heel blij en ook heel spannend.

We hebben aanstaande donderdag al de eerste echo in het ziekenhuis! Vroeg, denk dan nog net geen 6 weken. Kan niet wachten en tegelijk zie ik er tegenop, niet al te beste associaties met het ziekenhuis tot nu toe ;-D. Maar sta er voor open die te veranderen.

Ik raakte weer ontroerd door jullie huil-verhalen :rofl: dus volgens mij staan de hormonen aan haha.

Gisteravond hebben we het aan mijn schoonouders verteld. We willen het graag delen, hoe dan ook. Toen ging mijn schoonvader (bijna 70) een beetje in zelfbeschermingsmodus, dat hij dat "eigenlijk pas wilde weten als ik niet meer in mijn broek paste". En toen ben ik ook gaan huilen ;). Hij schrok helemaal, bedoelde het niet kwaad.. toch een wat oudere man die niet zo goed met emoties kan omgaan. En op zich was het wel effectief want hij ontdooide helemaal.. Maar ik merkte echt dat mijn tranen langer bleven stromen dan ik zelf redelijk vond :facepalm: :proud: . Achja.

Hoe voelen jullie je verder? Ik de ene dag wat misselijker. Gisteren helemaal niet en dat vond ik dan weer moeilijk *zucht*.
Merk ook dat ik wat rillerig en moe ben. En een beetje een gek gevoel in mn onderbuik. Verder valt het nog mee.

Ok ik ga nu de alcoholvrije vrijdagmiddagborrel in! Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vermoed nu mijn UD op 30 oktober :). En 5 maart dus eerste echo :heart:.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat huilen, vreselijk! Had het pas bij Unicef reclame :facepalm:
Mindsey welkom hier :) we hebben al even ergens geschreven samen geloof ik, op naar goede echo! Hier kwam ook wat lauwe reacties, nu de eerste shock voorbij is, kan men verwoorden dat ze het eigenlijk vooral zo spannend voor ons vinden ... Rot is het wel zo’n reactie.
Ennuh samen angstig en onzeker zijn, is fijner dan alleen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook present! Kan iemand me in de tabel zetten?

32 jaar, 1e kindje, ud denk ik 28 okt, eerste echo 18 maart.

Bij mij nog steeds vrij weinig kwaaltjes, alleen zere borsten en vandaag wat vermoeider dan normaal. Voel me best prima zo, wat ook weer onzeker is. Ik had nog een test van de Kruidvat liggen, en die gisteren toch maar gedaan :hihi: en gelukkig een vette streep, veel dikker dan vorige week!

Emotioneel ben ik nog helemaal niet, ben benieuwd of dat nog gaat komen, dat gaat wat worden met mijn werk als fysiotherapeut :nut:

Vandaag samen met mijn vriend nagedacht over hoe we het willen verdelen met werk en opvang. Mijn vriend wil graag 3 dagen gaan werken en ik blijf dan 4 dagen werken, zodat we maar 2 dagen opvang nodig hebben. Ik vind mijn werk echt super leuk, en hij is blij om minder te kunnen werken. Ook heeft hij een goede cao waarbij een deel van het ouderschapsverlof hij 50% van zijn loon betaald krijgt! Bij mij zou dat helemaal onbetaald zijn, dus het is een extra voordeel voor ons. Hoe is dat bij jullie?

Na de 8 weken echo gaan we voor een rondleiding op een kdv wat we op het oog hebben. Geen idee hoe het hier met wachtlijsten zit, maar op de site zag ik niks staan. En ik ga er dan een beetje van uit dat als er een jaar wachttijd is, ze dat er wel op zetten....
Wel heel gek om hier zo mee bezig te zijn, omdat we nog helemaal niet weten of het allemaal wel goed zit :-? Maar we blijven positief :-D
Mindsey & zuid, jullie staan in de tabel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik mijn dag niet. Dat huilen herken ik dan ook. Toen de tv niet op tijd werd geïnstalleerd door mijn vriend hield ik het ook niet droog.
Verder niet echt kwaaltjes, dat maakt mij ook wel wat onzeker: ben ik wel zwanger?
Toch is het ook wel heel relaxt weinig kwaaltjes. Hopelijk slaat de misselijkeheid mij dit keer over.
Alle reacties Link kopieren
.
ollie-ollie wijzigde dit bericht op 03-11-2021 18:07
99.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom mindsey en Zuid!

Ik heb geen ervaring met een mk. Maar ik begrijp de spanning wel. En waarom zou je het inderdaad niet op tijd vertellen? Als je dan verdrietig bent dan weten de mensen die jij belangrijk vindt ook waarom. Maar daar gaan we niet vanuit, het worden allemaal mooie echo’s en baby’s :heart:

Oh die huilbuien had er van de week weer een. Mijn vriend weet dan echt niet wat hij met mij aan moet. Nu zegt hij niks meer. Vorige zwangerschap is hij nog eens met me gaan discussiëren. Gevolg groot drama :rolling:

Ik ben echt zo’n grenzeloos verliefd geval ;-D! Ik heb mijn vriend hier op vakantie ontmoet. Hij is dus echt Italiaans. We spreken Engels met elkaar. Mijn Italiaans wordt al iets beter. En hier in het Zuiden is het nog wel een bijgelovige boel over zwangerschap moet ik zeggen. Afijn ik blijf lekker nuchter :) . Hij heeft een boerderij en ik werk niet.

In NL had ik een super goede baan waarbij mannen 2 weken betaald verlof krijgen na de bevalling en nog andere goede regelingen. Hier is geen kinderopvang, maar vanaf 3 jaar gaan ze naar school. Ook geen kraamzorg trouwens! Maar ja wie wil er nu niet in Italië wonen (ok op dit moment misschien wat minder :rofl: ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven